האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

לבד בלילות

סיפורה של לילי פוטר (הקטנה).



כותב: רוז גריינג'ר-וויזלי
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 2318
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר 8 - זאנר: יומן - שיפ: הארי+ג'יני, הרמיני+רון סקרופיוס+אלבוס - פורסם ב: 18.07.2017 - עודכן: 25.07.2017 המלץ! המלץ! ID : 8873
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ארצה להדגיש שלפרק זה ישנם כמה חלקים אבל הוא פרק אחד! 

חג מולד שמח!



יומני היקר,

היום בערב יהיה חג המולד. אל (שם חיבה לאלבוס) וג'ייקי (שם חיבה לג'יימס) אמורים להגיע בכל רגע. היי! יש דפיקה בדלת! אולי זה הם?


כן. זה היה ג'ייקי, וגם אל. ג'ייקי אמר שהוא עבר בדרך על הנימבוס 3800 שלו להוגסמיד וקנה לכולנו מתנות. אמא ואבא גילו לי בסוד שהם קנו לו לחג המולד נימבוס 8000! וואו!

זה הדגם הכי חדיש שיש עד עכשיו! בטח הוא יעוף על זה! עוד מאט סבא וסבתא וויזלי אמורים להגיע וגם דוד רון ודודה הרמיוני עם הבת שלהם רוז והבן שלהם, הוגו. אני ממש מתרגשת!

קניתי לסבתא ולהרמיוני ורוז בושם חדש של 'קסם ורד' ולסבא רון והוגו ג'קטים של התותחים מצ'דלי שאותם הם הועדים. 

 

אאדכן אותך בהמשך הערב!

לילי פוטר





הכל היה כל-כך נפלא! שמתי את המתנות מתחת לעץ האשוח הענק. רוז והוגו ישנים איתי בחדר. רון והרמיוני ישנים בחדר האורחים וסבא וסבתא בקומת המשחקים. 

כולם כבר ישנים. רק אני עוד כותבת בך עם אור מנורת הלילה הקטנה שלי. 

נימפי (שם חיבה לנימפדורה ג'יני) ורמי (שם חיבה לרמוס) חגגו היום חודש. כולם היו שמחים מאד. רק אלבוס ישב בקצה השולחן וברר את האוכל שהווא כל-כך אוהב בצלחתו. 

אמא ניסתה לדבר איתו, לומר לו שישמח קצת, שלא נורא שסקרופיוס לא פה. אבל זה לא עזר. באמצע הארוחה אמר אלבוס לכולם "הילד המקולל רוצה לומר לכם לילה טוב." ועלה לחדרו.

לפני שאבא הלך לישון הוא נכנס לחדרו. כשיצא משם נשמע בכיו של אלבוס ברחבי הבית. חרישי ואמיתי. ג'יימס צעק עליו ממרומי מיטתו שיסתום כבר. "כמה אפשר לשמוע תינוקות בוכים? עכשיו יש כבר שלוש!"

צרח וסתם את אוזניו.  אני פשוט נכנסתי למיטה והתחלתי לכתוב בך. כשאני כותבת אני לא שומעת כלום. רק את מנגינת הבלרינה המחוברת אלייך. 

ניפגש שוב מחר!

לילי פוטר

 


 

עכשיו כבר צהריים. שמש חמימה עטפה אותי כשקמתי בבוקר. קמתי וישר רצתי לחלון. הכל היה לבן. הבתים, הינשופים, החצרות, העצים, ואפילו קופסאות הפח האלו של המוגלגים שאבא אומר שקוראים להם 'מכוניות'.

ירדתי למטה. כולם כבר היו שם. "או! היפייפיה הנרדמת סוף סוף התעוררה משינת היופי שלה! חיכינו לך!" אמר סבא ארתור בצחוק גדול. ראשון פתח ג'יימס את המתנות שלו. מאבאמא הוא קיבל נימבוס 8000, מסבא סבתא 

ערכה לתיפוח קקטוס קסום וקקטוס קסום, ומהרמיוני ורון סט שלישייה של שיקויי פליקס-פליציס מהחנות של התאומים וויזלי וספר 'רקיחת שיקויים למתקדמים מאת סוורוס סנייפ', מאלבוס כרית מפתחות, וממני בובה של התותחים מצ'דלי - לאוסף שלו. אחר-כך פתחו רוז ואלבוס. אל קיבל: מאבאמא כדור שכחה וחולצת טי של ג'ורג'ן קול (הזמר האהוב עליו), מסבא וסבתא סט מארז של כרית מתנפחת, כרית פלוצים, ומיטה מתקפלת, ומרון והרמיוני סט שלישייה של שיקויי פליקס-פליציס מהחנות של התאומים וויזלי וספר 'שמיים הם לא הגבול מאת ג'ורג'ן קול, מג'יימס חולצה של מורפי (התעלולן) וכדור פורח נייד, וממני בובת ג'ורג'ן קול 1,000. רוז קיבלה מהוריה סט איפור כלול ומראה נשלפת, מסבא וסבתא סט מכתבים בלתי-נגמר ומאבא ואמא שלי ספר 'הרפתקאות בידל הפייטן' וספר 'כוח המוח במשימה חשאית-טיפוסית 800', וממני בושם 'קסם ורד'. אני קיבלתי נימבוס 6000 מאבאמא, מסבא וסבתא קיבלתי ערכת קריוקי מכושפת, מהרמיוני ורון סט איפור כלול ומראה נשלפת, מרוז בושם 'שיקסז', מג'ייקי בובת מיני מאוס קסומה, ומ אל משקפת מרצדות. הוגו קיבל מהוריו ספר 'שרלוק הולמס בחידת הקוסם' ו- 'הקוס בארץ הקוסמים השוקולדים', מהוריי חבילת שוקלדים שלא נגמרים וחבילת-סוכריות-מסטיק-מדובללת-שלא-נגמרת, מסבא וסבתא ספר 'צ'יפי טורן', מג'יימס טוכי מדבר נמס, מ אל סוכריית קסמים לא נגמרת צבעונית, מרוז כובע של התותחים מצ'דלי, וממני חבילת מדבקות קסומות בריחות טעמים וצבעים מעולם אחר. (את כל השאר לא אתאר לך, זה ייקח את כל היומן!) בקיצור, היה חיים משוגעים...


ניפגש בקרוב מאד!

לילי פוטר 

 

 

 

 

הפרק הקודם
תגובות

תכתבו תגובות בבקשה בבקשה! · 25.07.2017 · פורסם על ידי :רוז גריינג'ר-וויזלי (כותב הפאנפיק)
בבקשה בבקשה תכתבו תגובות! זה ממש ממש ממש חשוב לי לדעת מה אתם חושבים!
רוז

למה נטשת?! · 13.09.2020 · פורסם על ידי :דונאלד דק

נלחץ לי אנתר... · 13.09.2020 · פורסם על ידי :דונאלד דק
זה היה ממש יפה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
502 1480 811 357


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח