האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

החיים שאחרי- הארי פוטר



כותב: lily loona potter
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 26046
4 כוכבים (4.455) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר! דא! - זאנר: הארי פוטר ומעלליו - שיפ: יש כל מיני זוגות ותצטרכו לחכות בכדי לקרוא עליהם! - פורסם ב: 25.11.2010 - עודכן: 20.04.2011 המלץ! המלץ! ID : 1407
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היא הביטה בו לשנייה ואז אמרה: " הארי, אתה רוצה לדבר?"

הארי הביט בזהירות בפניה של חברתו החכמה, וידע שהיא תבין. ובכל זאת...

"על מה אני צריך לרצות לדבר?" אמר בלי רוגז "אני לא יודעת." פעם ראשונה שהוא שמע את המילים 'לא יודעת' יוצאות מפיה אל הרמיוני "-אבל אתה מסתגר בחדר שלך כבר שלושה ימים ברציפות! אתה לא יוצא החוצה חוץ מכדי לאכול, וגם אם כן, אז אתה יושב בפנים חמוצות וממורמרות!-"  הארי הודה לעצמו שזה נכון. הוא הבין אותה. "-הארי,-" אמרה ברוך "-אנחנו דואגים לך..." היא הדגישה את המילה אנחנו. הארי הבין שהיא מתכוונת אליה ואל רון; הוא הבין לא נכון "הארי, אני,רון,ג'יני ושאר הוויזלים, כולנו דואגים. אתה איבדת כל-כך הרבה. כולנו איבדנו. אבל אנחנו לא רגילים לזה, אנחנו תמיד היינו איתם –" הארי ידע שהיא מעדיפה לא למנות את החללים "-אבל אתה, אתה איבדת יותר מכולנו. אנחנו רוצים לדעת שאתה בסדר. " הפנים היפות שלה, היו מודאגות, יותר מזה..מוטרדות, באור החיוור.

הארי לא ידע מה לומר. נדמה היה שנאומה נמשך כבר שלושים דקות ולא רק שלושים שניות. הוא בהה בה ושתק. הוא הרגיש את כובד נאומה כמעמסה על כתפיו.

"הרמיוני?..." נשמע קולה המהוסס של ג'יני "אפשר להיכנס?" שאלה ג'יני, גם היא ברוך. "ג'יני?" מלמל הארי כמעט בלי קול. "הארי, אתה מתנהג כמו חיז"ל, כאילו אין לך חיים, אתה בסדר?" שאלה הרמיוני "אני בסדר. אני צריך לדבר עם ג'יני, לבד." הוא לחש. כדי שקולו לא יישבר.

 

"הארי אני לא מבינה....אתה.. אתה .." היא אמרה, עדיין חזקה. עדיין לא בוכה. "אתה נפרד ממני?...שוב?" הארי רצה לבכות. היא כל-כך חזקה. 'איך היא עושה את זה?'  "ג'יני, אני לא נפרד ממך, אני סך הכול נותן לך את חופש הבחירה, כדי שתוכלי לחיות את חייך ללא ההגבלה שאני מהווה לך."

"כן הארי,-" אמרה רגועה יותר. "- אני כבר אמרתי לך. הבחירה שלי היא בך!" הארי שתק, בהה בה ושתק. הוא פשוט לא ידע מה צריך לומר לה על זה. היא פירשה את שתיקתו לא נכון; "אם.. תרצה אותי כמובן..." היא הייתה נבוכה, הארי ידע כי היא הסמיקה באדום עז, כמעט כמו שערה החלק והיפה.

"ג'יני..." אמר הארי בצער תוך כדי ליטוף פניה היפות, הנבוכות, הסמוקות.

"ג'יני, אני אוהב אותך-" לשנייה עצרו והסתכלו בעיניו אחד של השנייה. אבל כוח המשיכה של שניהם לא רוסן יותר בידי כוח הרצון. הארי מעולם לא סיים את המשפט.

שפתותיהם נפגשו בתשוקה בוערת, ששרפה את המחשבות על פרידה ביניהם.

יותר לא יוכלו להיפרד. הוא רכן לעברה, לפתע שפתיו פגשו את שפתיה החמות והרכות של ג'יני.

הנשיקה הזו חיברה ביניהם לנצח.

הפעם, שניהם ידעו שהאפשרות שהארי וג'יני ייפרדו, אינה קיימת עוד.  

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך · 29.11.2010 · פורסם על ידי :חסויה14
המשך המשך המשך המשך המשך

המשך!!! זה מהממם!! · 29.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy

המשך · 29.11.2010 · פורסם על ידי :ג'יני וויזלי המלכה050

=] · 29.11.2010 · פורסם על ידי :lily loona potter (כותב הפאנפיק)
תודה לכולם! כבר לא ראיתי שמסתכלים אז חשבתי שאולי כדאי להפסיק! טוב בכל מקרה, אני ינסה להביא עוד פרק למחר.... לא מבטיחה!!!!!

כיף לכתוב לכם!!! אתם כ"כ תומכים!

מצטערת שהפרק קצר... · 30.11.2010 · פורסם על ידי :lily loona potter (כותב הפאנפיק)

יפה!! · 07.12.2010 · פורסם על ידי :Spoilers
תמשיכי!!! אם את כותבת כי את נהנית לכתוב, תמשיכי. אם את כותבת (ניזונה מתגובות הקהל- כמוני בערך) ולא רוצה להמשיך לכתוב בלי התמיכה, תחכי כמה ימים ותראי שהתגובות יופיעו! בכל מקרה, את תראי שאנשים ירצו המשך כי את כותבת יפה!

ל- edendn · 08.12.2010 · פורסם על ידי :lily loona potter (כותב הפאנפיק)

וואו אני עמה! · 08.12.2010 · פורסם על ידי :lily loona potter (כותב הפאנפיק)
לא כתבתי לך!!!! אז בכל מקרה... תודה על המחמאות!!!!!!! תודה לכולם! זה מאוד כיף לכתוב לאנשים תומכים... ותסתכלו בפרק 6... שוב מצטערת!!!! :( אין לי רעיונות טובים בחופש. הידעתם שזה החג הכי משמין בשנה?! קקה!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח