האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

מגי



כותב: new moon
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 3655
5 כוכבים (4.6) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן נראלי - שיפ: סוד:) - פורסם ב: 18.03.2011 - עודכן: 23.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 1860
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מקווה שתהנו!:)
פרק ד'.
"אני לא יודע.אבל קודם כל אנחנו חייבים למצוא מקום אחר להיות בו."דראקו נעץ את עיניו בשתי תלמידות שנה שלישית שהביטו בו בכמיהה."אכפת לכן?!עופו מכאן!"
התלמידות הנבוכות הסמיקו ורצו אל סוף המסדרון.
"זה היה חוסר נימוס."אמרה מגי ותפסה בזרועו של דראקו."בוא,החוצה?"

"החוצה."הסכים הנער והעביר את ידו בשערו.הוא תהה מה קורה לו."תגידי..אממ..נהנת?"

"דראקו מאלפוי,אתה גמגמת כרגע?!ממש דיברת בחוסר ביטחון!"חייכה מגי ודראקו נוכח לדעת שהיא לא ענתה על שאלתו.האם היא מתחמקת ממנו?!לא הגיוני.כל הבנות שהיה איתן עד עכשיו אמרו שהוא היה הנשיקה הכי טובה שלהן עד עכשיו.האם שיקרו לו?!
"דראקו?!הלו,אתה פה?!"שאלה מגי וחיוכה לא נמוג בפניה."וכן,אתה מנשק טוב.יחסית טוב,לסלית'ריני."
"היי,"התעצבן דראקו ומשך ממנה את ידו.
"מצטערת."נבהלה הנערה.

"אני לא כועס,פשוט אנשים יכולים לראות אותנו,ואני לא רוצה-"
"-שידעו שהתנשקנו?!שידעו שאתה מחבב אותי?!לזה אתה מתכוון,נכון?!"
"לא,מה פתאום!"
"אז?!"
"אני פשוט חושב שכדאי שנשמור על זה בסוד."

***
שלושה חודשים לאחר מכן (במילים אחרות,בחזרה להווה.)
מגי הביטה לצדדים.שנוכחה שעיניי חברותיה עצומות,הרשתה לעצמה לעמוד,ולצאת מן המיטה,לבושה עדיין בגלימה היומיומית שלה.
"לאן את הולכת?"שאלה הרמיוני והבהילה את מגי כהוגן.
"אני?לחדר המועדון.שכחתי משהו."מלמלה מגי ויצאה מן החדר בריצה מהירה.הרמיוני העירה את ג'וליה.בחושיה המחודדים,הבחינה שמשהו לא כשורה.
"כבר חודשים אני מרגישה שמשהו השתנה במגי."הסבירה לג'וליה הישנונית."עכשיו סוף סוף נוכל לגלות מה זה!"

"תגלי לבד,הרמיוני.תני לי לישון."לחשה ג'וליה.

"קומי כבר,עצלנית!"הרמיוני (החזקה באופן די מפתיע.) הרימה את ג'וליה ממיטתה במשיכה אחת.שתיהן הציצו מדלת חדרן והספיקו לראות את מגי יוצאת מחור התמונה של האישה השמנה.
"שכחה משהו בחדר המועדון,אה?!ממש."אמרה הרמיוני ושפשפה את ידיה זו בזו."קדימה,בואי נעקוב אחריה."
"כן,כן."רטנה ג'וליה."רק אל תדחפי אותי שוב.את הכאבת לי.איך את כזאת חזקה?!"
"שנים של סחיבת ספרים."חייכה הרמיוני."את יודעת כמה הוגוורטס תולדות שוקל?!"

"לא,אף פעם לא החזקתי אותו."אמרה ג'וליה בכנות.
הרמיוני משכה בכתפיה,ממלמלת משהו בסגנון "מוזרה."

 

מגי באותו הזמן,לא הרגישה כלל בשתי חברותיה המתהלכות אחריה בשקט מופתי.היא כמעט צרחה שהרגישה שמשהו שקוף אוסף אותה אליו.
"אני לעולם לא אתרגל לגלימת העלמות שלך,דרייק*."אמרה.
נשמע צחקוק."כי את לא רואה את הפרצוף היפה שלי?!"הנער השקוף הוריד את הגלימה מפניו ונישק את מגי.
הרמיוני וג'וליה החליפה מבטים והשתנקויות.
"דראקו מאלפוי?!"

*אולי זה לא נראה כך,אבל את שמו של דראקו מאלפוי מהגים הבריטים "דרייקו".כך שהכינוי 'דרייק' הולם ביותר. 

הפרק הקודם
תגובות

אני אשכרה מוחאת כפיים באמצע הבית שלי! · 24.03.2011 · פורסם על ידי :valle
ט[אהבתי ברמות!זה כזה מוזר ושמח:)
בקשה תמשיכי מהר!ומממש תודה שאת ממשיכה תמיד כ"כ מהר!!!

כל כך מוווווווווווושלם!!! · 24.03.2011 · פורסם על ידי :רון בונן
מאי [נראה לי...] את פשוט אלופה! אין כאלה דברים!!! וגם אני מוחאת כפיים באמצע חדר מחשבים של בי"ס... תחשבי על הפדיחות! את גאונה, אלופה!!!!!!!!

מוששששלם^^ · 24.03.2011 · פורסם על ידי :zoharzoharzohar

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח