האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


להילחם באהבה.

ג'יימס מקבל חיזיון בו הוא רואה את ולדמורט הורג אותו את לילי ואת הארי. הוא ילחם באהבתו כלפיה. הוא לא יתן לזה לקרות.



כותב: valle
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 17262
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ, הקונדסאים - זאנר: רומאנס, דרמה, ועוד..:) - שיפ: לילי\ג'יימס, ג'ני\סיריוס, בהמשך איזכור לג'יני\הארי. - פורסם ב: 09.02.2012 - עודכן: 18.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2726
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

יאוו!! אני ממש התרגשתי שראיתי את כל התגובות!

באמת שזה ממש משמח וגם ממש מזרז!

וגם יש יותר מ300 צפיות!! אז בבקשה- אם יש כ"כ הרבה צפיות- אני ממש ישמח אם תגיבו גם אם רק תגיבו 'המשך', או 'פיק נורא'! הכל! כדי שאני ידע שבאמת אוהבים, או מה אני יכולה לשפר!

אז בפרק הזה יש קצת יותר תיאור של רגשות[לפחות ניסיתי] כי הבתדודה המתוקה שלי ביקשה ממני, אמרה שחסר... אז שוב- נסייתי, ואני מקווה שיצא טוב!

ואם תצליחו לזרז אותי גם הפעם, אני מקווה שהפרק החמישי יבוא בקרוב!!

תהנו! תגיבו! תדרגו!

שבת שלום:)

***

 

סיריוס התעורר בבוקר, נזכר באירועי אמש.

הוא זכר איך לקח את ג'ני לרקוד, ונישק אותה כשלא יכל להתאפק יותר. היא נישקה אותו חזרה.

הוא זכר את השמחה והאהבה שחש אליה. הוא גם זכר שהוא ראה בזוית עינו את ג'יימס בורח ואותו משחרר את ג'ני ומסמן בראשו לעבר לילי השקועה בהלם ולעבר ג'יימס הסוגר את דלת המועדון אחריו.

 

ג'ני הבינה והלכה לעבר לילי שבדיוק פצחה בריצה לעבר חדרה.

סיריוס הלך בראש מורכן לעבר חדרו- מחכה שם לג'יימס- יודע שהוא יחזור כשירגיש מוכן.

 

 

לילי לא ידעה מה לעשות את עצמה. היא לא הצליחה למצוא את עצמה. בחיים לא כאב לה ככה.

היא הרגישה את הכאב מתשפט בגופה, ואת הדיכאון שורה על רוחה.

כששמעה את הדלת נפתחת ואת עקביה של ג'ני נוקשות על הרצפה, היא ישר עצמה את עיניה, מקווה שג'ני תבין את המסר. היא הבינה.

 

ג'ני נשכבה על מיטתה ,מבולבלת מהנשיקה שלה ושל סיריוס ומהנשיקה של לילי וג'יימס. היא ניסתה להבין את ג'יימס- באמת שניסתה- אבל פשוט לא הצליחה.

היא כ"כ דאגה ללילי, אך כרגע הצליחה רק לשחזר בראשה את שפתיו של סיריוס, ואת סערת הרגשות ששלטה בליבה. היא אהבה אותו. באמת שכן. אבל היא פשוט לא מסוגלת להיפגע- מה שהיא יודעת שיקרה. הרי הוא לא אוהב אותה. הוא ישחק בה ויעזוב.

 

לילי חשבה על מה שקרה. היא חשבה שג'יימס חזר בו- שהם יוכלו להיות יחד. היא ציפתה. והיא התאכזבה.

היא אהבה אותו כ"כ. אבל היא פשוט לא מסוגלת להמשיך להיפגע. היא תתרחק ממנו. היא תתרחק- ולא תדבר איתו יותר.

 

 

סיריוס התיישב על מיטתו- מחכה לג'יימס. הוא לא האמין שעשה זאת. הוא לא האמין שנישק את ג'ני. הוא כ"כ אהב אותה. הוא ידע את זה- אבל רק כשנישק אותה באמת הפנים את זה. הוא רצה שהיא תאהב אותו גם. הוא לא ידע ם זה המצב. עד לפני המסיבה הוא היה בטוח שאין לזה סיכוי, אבל עכשיו... הוא התחיל לחשוב שיש גם לה רגשות אליו.

 

כשג'יימס חזר לחדר, סיריוס כבר נרדם.

 

 

 

 

בבוקר, סיריוס התעורר מוקדם מהרגיל. הוא קם לעבר השירותים וראה את ג'יימס במיטתו.

כשיצא מהשירותים, הוא ראה את עיניו של ג'יימס פקוחות. הוא הלך לעברו והתיישב על מיטתו.

'למה עשית את זה?'- ג'יימס לחש.

סיריוס הסתכל עליו במבט שואל, לא מבין על מה ג'יימס מדבר.

'על המסיבה. עשית את זה כדי שאני ולילי נדבר- או בעצם נתנשק'- ג'יימס גיחך בעצבנות לעצמו- 'אתה לא חושב שאני יודע מה אני עושה? למה עשית לזה? בכוונה ניתקתי איזה את הקשר.'- ג'יימס אמר, קולו מתחזק עם כל מילה.

הוא כעס על סיריוס. הוא ידע שזה לא בכוונה ושסיריוס בכלל לא יודע מה הסיפור אבל הוא לא הבין למה סיריוס דחף את האף שלו.

'כי אתה אוהב אותה. אני יודע את זה. ומשדחית אותה גם אתה וגם היא במצב נורא. אני לא רוצה לראות אותך ככה'- סיריוס אמר בעצב.

'אתה לא יודע כלום!'- ג'יימס התעצבן.

'אז תספר לי'- סיריוס אמר, מתחיל להתעצבן. הוא בסה"כ רצה בטובתו של ג'יימס.

'תפסיק כבר להיות כ"כ מדושן! אתה לא יודע בכלל על מה הסיפור אז תלמד לשתוק. אתה לא רוצה לראות אותנו מדוכאים אבל אתה לא מבין שאתה הורג אותנו במה שאתה עושה! הורג אותנו!'- ג'יימס נעמד מתחיל לצעוק.

'קיבלת חיזיון?'- סיריוס שאל בפחד. הוא ידע על חיזיונותיו של ג'יימס. הוא זכר ששאל את ג'יימס למה הוא בחיים לא בוכה לא משנה מה קורה. ג'יימס סיפר לו על אמא שלו.

*זיכרון*

'כשהייתי בן 5, קיבלתי את החיזיון הראשון שלי. זה היה בלילה. הייתי בטוח שזה חלום. הייתי בטוח שאני חולם שאמא שלי מתה וכשאני יתעורר בבוקר היא תכין לי ארוחת בוקר כמו תמיד. אבל לא. כשהתעוררתי בבוקר הבית היה ריק. התקדמתי למטבח ושם אבא שלי כתב לי פתק שהוא כתב בו שאני יתקשר אליו כשאני מעתורר. התקשרתי.כשאבא שלי ענה לי שמעתי את הדמעות בקולו. הוא אמר לי לאכול והוא יבוא עוד כמה דקות. כשהוא בא עיניו היו אודומות והוא הושיב אותי, מספר לי שאמא מתה. בידיו של ולדמורט[הערה- אני לא יודעת אם ולדמורט כבר עלה בשליט האופל אז, אבל זה מתאים לסיפור, אז..] . רצתי למעלה לחדרי, ובכיתי. פעם אחרונה שבכיתי. וכל הזמן כשבכיתי ראיתי את החיזיון מסתובב בראשי. אני ראיתי אותה מתה. אני יכולתי למנוע את זה. מאז לא בכיתי'- ג'יימס אמר, עיניו נשארת יבשות.

*סוף הזיכרון*

סיריוס לא היה צריך להגיד מילה. ג'יימס סיפר לו- על ולדמורט, על לילי, על הארי. 

סיריוס לא הצליח להוציא בפיו שוב דבר אחרי שג'יימס הפסיק לדבר.

 

ג'יימס הסתכל על סיריוס הדומם, ופחד. הוא הרגיש את הדמעות עולות בעיניו. הדמעות שלא יצאו משם מלפני יותר מ10 שנים.

הוא ברח. פעם שניה ביממה הארחרונה. הוא רץ לעבר חדר הנחיצות, רואה ספה גדולה לפני שכבר נפל לתוכה, הדמעות מתפרצות בלי שליטה מעיניו. הוא לא יוכל לאבד את לילי. הוא לא יסכים לזה.

 

סיריוס ירד במדרגות, מרגיש כמו רוח רפאים.

הוא ראה את ג'ני יושבת על הכורסא שמול האח. הוא התיישב לידה, עוצם את עיניו בכאב.

'לילי במקלחת. היא מתנהגת מוזר. רגיל- אבל בלי רוח חיים. מה עם ג'יימס?'- ג'ני שאלה.

היא הפנתה את מבטה לעבר סיריוס וכשראתה את הבעתו- נבהלה.

'מקרה?'- שאלה באימה.

סיריוס הסתכל עליה, לא יודע אם כדי לפתוח את זה איתה או לא.

הוא שתק.

'מה קרה?'- היא חזרה ושאלה בפחד.

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשיכי · 17.02.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה נורא יפה!!!
תמשיכי פליז!!!!
(: (: (: (: (: (: (:

יפה אבל.. · 17.02.2012 · פורסם על ידי :I Am It's Who I Am
יותר מידי קיטשי!!
את חייבת לתאר גם דברים בצורה לא קיטשית..
מאוד אהבתי את הרעיון!!

מדהים !!! מחכה להמשך !!! · 17.02.2012 · פורסם על ידי :הפלפאפית חמודה :]
רואים שאת משתדלת להכניס יותר רגש, וזה בהחלט מוסיף לדמויות עומקים שלא זכינו להכיר עד עכשיו. הפיק כתוב בצורה מדהימה, ואני אוהבת שאת מכניסה מידיי פעם קטעים מנקודות המבט של דמויות שונות, לא רק מהצד של ג'יימס או לילי או וואטאבר . (:
האופי של הדמויות מאוד אמין ואנושי; לי אישית מאוד קל להזדהות איתן, ואפילו שמעולם לא חוויתי דברים כאלו אני מרגישה כאילו זה ממש קורה ... P :
קצת מפריע לי כל הערות-הביניים שיש באמצע (זה קצת קוטע את הרצף), אבל זה לא כזה נורא, זה עוזר לקוראים להבין יותר .. ועוד דבר קטן, הפיק מתקדם קצת מהר מידיי לטעמי.. כאילו, לא צריך למרוח חיזיונות שלמים לאורך כמה פרקים, אבל ההתרחשויות קורות כלכך מהר ... O:
אבל זה באמת לא כזה משנה. :L

אגב, עוד מעט כבר מגיעים ל-400 צפיות !! מזל טוב D:

המשך!!! · 17.02.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון

וואו אדיר · 17.02.2012 · פורסם על ידי :lomex
המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

המשך!!!!!!!!!!! · 18.02.2012 · פורסם על ידי :katkit
בקשת תגובה אז הנה היא האמת שאין לי מה לכתוב לך חוץ מזה שתמשיכי לעלות פרקים ב:) !!
זה היה פרק מהמם!
מחכה להמשך!

המשךך · 18.02.2012 · פורסם על ידי :מוקה פוטר
אין אין מילים את תיארת באופן מדיוק את הרגשות ממש הרגשתי אותם עם גיימס אז פשוט כול הכבוד מקווה להמשך בקרוב :)

המשך ומהר · 19.02.2012 · פורסם על ידי :orri012

פיק יפה · 10.10.2012 · פורסם על ידי :סקורפיו מאלפוי
פיק יפה אהבתי מאוד בבקשה תכתבי המשך

חשוב · 10.10.2012 · פורסם על ידי :סקורפיו מאלפוי
אני אוהב אותך אז תדברי איתי

חח מה? :) · 11.10.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)

אמאא · 27.02.2020 · פורסם על ידי :harrypotter111
אחד הפאנפיקים היותר טובים שקראתי, רעיון מדהים ומקורי!!! והכתיבה פשוט מהממת!!!
מדהיםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
345 1380 791 482


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007