האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


להילחם באהבה.

ג'יימס מקבל חיזיון בו הוא רואה את ולדמורט הורג אותו את לילי ואת הארי. הוא ילחם באהבתו כלפיה. הוא לא יתן לזה לקרות.



כותב: valle
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 17212
5 כוכבים (4.833) 12 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: ה"פ, הקונדסאים - זאנר: רומאנס, דרמה, ועוד..:) - שיפ: לילי\ג'יימס, ג'ני\סיריוס, בהמשך איזכור לג'יני\הארי. - פורסם ב: 09.02.2012 - עודכן: 18.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2726
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי!!

ראיתי שיש לי 14 מנויים וזה ממש שימח אותי!!

אני גם ממש ישמח לתגובות...באמת שהתגובות אתמול ממש זירזו אותי והיום כתבתי את פרק 4, אז אני יפרסם את 3:)

 

***

'אז איך לילי?'- סיריוס אמר, מתיישב על משענת הכורסא שעליה ג'ני נחה, מבהיל אותה כהוגן.

'אתה מטומטם?! תזהיר לפני..'- ג'ני צרחה עליו, מנסה להסדיר את נשימתה לאחר 'כמעט ההתקף לב' שסיריוס גרם לה.

'תירגעי, זה לא שצבעתי לך את השיער או משהו..'- סיריוס צחק מסתכל על שיערה של ג'ני שבהק בצבעו הורוד.

ג'ני הסתכלה לעבר האישה בסגול בתמונה שנחה על הקיר לידה. 'השיער שלי צבוע?'- שאלה בחשש.

התמונה הנהנה ולחשה -'בורוד נוראי..למה לא שינית אותו לסגול? זה הרבה יותר מחמיא'.

ג'ני כיוונה את שרביטה על שערה וליחששה לחש שהיא ולילי המציאו בשנה השניה- לאחר שהקונדסאים הפכו את שערן לצהוב זועק- וגילתה תחתיו את שערה החום, הארוך והגולש.

'מה רצית?'- שאלה בקוצר רוח.

'אתה הרי יודע בדיוק איך היא.'- הוסיפה, מכוונת את מבטה לעבר האדמונית שנכנסה לחדר המועדון ולא כהרגלה בשנים עברו- ישר פנתה לחדרה בעיניים אדומות לאחר שנתקלה בג'יימס.

'זה פשוט מעצבן אותי, המצב הזה. אני מרגיש חסר אונים כשאני מסתכל על ג'יימס ואני פשוט לא יודע מה לעשות עם זה. הניצוץ החי בעיניו מתחיל להיכבות והוא כבר לא מוכן למתוח אנשים, או אפילו לחייך כמו פעם.'- סיריוס אמר, גורם לג'ני להסתכל עליו במבט מוזר.

 

ג'ני ידעה שיש בסיריוס את החלק הזה. החלק הדואג- לפחות לגבי כל מה שקשור לאנשים הקרובים אליו. אבל בחיים היא לא ראתה את החלק הזה כ"כ הרבה. עכשיו אפילו בעיניו היא רואה את הדאגה.

 

'חייבם לעשות משהו. משהו שיגרום להם לשמוח ולהשתחרר גם אם לא אחד כלפי השניה.'- ג'ני מילמלה.

'אני יודעת!'- כמעט צרחה מרוב שמחה.

 

'מה?...?'- סיריוס שאל בחיוך חושש. הוא ידע שאחרי המבט הזה שכרגע על פניה של ג'ני- מגיע החלק המשוגע, שצץ לעיתים רחוקות.

'מסיבה!'- ג'ני אמרה בחיוך שהשתלט על פניה.

 

'האמת..זה רעיון טוב. ג'יימס ממש אוהב מסיבות, ומסיבות זה הדבר היחיד שמשחרר את לילי. השירים והכל. וחייבים להביא אלכוהול! ככה אולי זה גם יעזור להם אחד עם השניה.'- סיריוס הוסיף.

ג'ני הרגישה את עצמה בוהה בעיניו של סיריוס ומיהרה להסיט את מבטה. סיריוס חייך לעצמו חיוך קטן כשראה את הסומק מציף את פניה. הוא שם לב שבזמן האחרון היא מסמיקה הרבה בנוכחותו, אך הוא נתן לעצמו לקוות. הוא לא יתאכזב שוב.

 

 

לאחר כמה שעות, סיריוס ורמוס חזרו מהוגסמיד מלאים באלכוהול מכל הסוגים[ של הקוסמים והמוגלגים כאחד] ובמלאי ענק של בירצפת.

לאחר דקות ספורות פיטר חזר כשידיו מלאים במיטב העוגות והממתקים שגמדוני הבית הכינו.

ג'ני עמדה נפעמת, לא מבינה מאיפה האלכוהול הגיע, כי כמובן שידעה על גמדוני הבית ששמחים להביא אוכל לכל מי שרק רוצה.

היא ביקשה מסאלי חברתה הטובה לעזור לה לסדר הכל, ובעזרת לחשים בודדים חדר המועדון הפך לחדר ריקודים.

בצד החדר עמדו מספר שולחנות עם כורסאות החדר סביבם, ומאחוריהם עמד שולחן ארוך עם מיטב האלכוהול והמטעמים.


כעבור מספר דקות, חדר המועדון התמלא ברוב תלמידי גריפינדור מהשנה החמישית ומעלה, ועוד בודדים שהוזמנו משאר הבתים[חוץ מסלית'רין.]

ג'ני עלתה למעלה לקרוא ללילי שעלתה בעייפות לתנומת צהריים, וסיריוס הלך למקלחות המדריכים לקרוא לג'יימס, שהלך לנקות את הראש במים קרים.

5 דקות אחרי זה, כולם היו שם.

רמוס כיוון את שרביטו אל-על ובכך הדליק את המוזיקה בקולי קולות ברחבי חדר המועדון, גורר את סאלי[היא חברה שלו] לריקוד סוער על רחבת הריקודים. ג'ני ולילי הצטרפו, משתחררות ונהנות.

לאט-לאט הרחבה התמלאה ברוקדים, וכשהשיר התחלף לשיר איטי סיריוס תפס את ג'ני- ולילי פרשה לשולחן האלכוהול, שם ג'יימס עמד עם מספר רב מדי של כוסיות ריקות פרוס לפניו ובקבוק של בירה בידיו.

לילי ניסתה לא להסתכל עליו, אך לא הצליחה לעצור בעצמה להגניב לעברו מבטים, וכשפעם אחת מבטיהם הצטלבו היא הסיטה את מבטה במהירות והצמידה לידה אחת מהכוסיות המלאות שהוצבו בשורה ארוכה ליד הקיר. בלי לחכות יותר משניה היא לקחה עוד 2 כוסיות.

היא הרגישה שהשיר משתנה שוב לשיר קצבי, ובאה לצעוד בהקלה לעבר הרחבה, אך לילי לא הספיקה להתרחק אפילו צעד אחד וכבר הרגישה יד לופתת את ידה ומסובבת אותה. היא הספיקה לראות רק את פניו של ג'יימס הבוהות בפניה לפני שהרגישה את שפתיו על שפתיה.

 

לילי הרגישה את החום הנעים משתלט עליה, וידיה שנשארו במקומם מההלם, עלו כמעט באינסטינקט לאחוז בעורפו של ג'יימס ולהתחפר בשיערו.היא לא ידעה מה עובר על ג'יימס שהוא מנשק אותה אחרי ש'זרק' אותה, אך לא היה לה אכפת. היא התכוונה לנצל כל שניה שיש לה איתו- היא עדיין הרגישה אליו משהו. משהו חזק.

 

ג'יימס לא ידע מה הוא עושה. הוא ראה את כל הסיטואציה ממבט של צופה, אך מהשניה ששפתיה של לילי נגעו בשפתיו הוא לא יכל להפסיק.

 

לילי התרחקה מג'יימס בסנטינמטר בקושי,חייבת לנשום. בקושי שניה עברה והיא ראתה את ג'יימס בורח-כמעט ממבט של צופה- ולא היתה מסוגלת לתפוס אותו או לצעוק עליו מההלם.

 

כשג'יימס הרגיש את שפתיה של לילי מתרחקות משפתיו והאוויר מילא אותו בקרירות המתנגדת לחמימות שהיתה בו מהנשיקה- חלקים מהחזיון הפציצו את ראשו בפחד והוא ברח החוצה מחדר המועדון, רץ כל עוד נפשו בו.

 

לילי בהתה בנקודה שבה ג'יימס היה עד לפני רגע, והעבירה את ידה על שפתיה שהיו חמימות משפתיו של ג'יימס. היא חשבה שאם הוא מנשק אותה זה אומר ששיקר- והוא כן אוהב אותה.

'כנראה שלא'- לילי לחשה לעצמה, לוקחת את רגליה הרועדות ועולה לחדר שלה- שם היא מתכרבלת לכדור מצומק ומתחילה לבכות במיטתה.

 

ג'יימס רץ יותר משיכל, וכשהרגיש שהוא נופל מהקושי הוא השתנה לאייל והמשיך לרוץ ברחבי היער האסור- לא לוקח שניה נשימה. הוא פחד שסיריוס ישים לב שהלך וירדוף אחריו.

הוא לא רצה לראות אף אחד עכשיו.

הוא לא האמין שהוא עשה זאת. חוץ מזה שזה הקשה עליו- להרגיש את לילי כ"כ קרובה אליו ולהתרחק- הוא ידע שזה מקשה גם עליה. מבטה הפגוע נחרט בליבו.

 

 

שעות לאחר מכן- כשג'יימס לא יכל להחזיק את עצמו יותר והוא פנה לעבר חדרו- משתנה לצורתו האמיתית- ולילי עייפה מהבכי- שניהם נרדמו כשפניו של האחר תופס את מקום חלומם.

 

***

מקווה שנהנתם!

בבקשה תגיבו!!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תמשחי!אוד פרק · 15.02.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
כן זה יפה רק אל תשני את העבר ותאשי טובה בפרק הרישון 'האגודה מאדיפה להי שאר אולמנית קטבה לך משהו תקראי ????
תודה

יאוו שלמותת · 15.02.2012 · פורסם על ידי :מוקה פוטר
תמשיכיי שלמות!!!!!!!!!!!!! אעאעאעאע

המשך דחוף!!! · 15.02.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
מזה אהבתי...
לא יכולה לחכות לפרק הבא, וגם אז...המשך דחוף.

אז לא רק אני מקווה שסיריוס באמת מצא אהבת אמת??? יש!!! אני אוהבת פאנפיקים שבהם סיריוס אוהב בחורה אחת ולא אותו רודף השמלות שרולינג מתארת אותו.

המשך · 15.02.2012 · פורסם על ידי :orri012

המשךךךךךךךך · 15.02.2012 · פורסם על ידי :Eeyore

ואוו ממש תודה על התגובות.! · 16.02.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
וצ'יין פוטר- קראתי את התגובה, וגם הגבתי בפרטי:)
התגובות ממש משמחות!
אני ממש מקווה שעד מחר אני יוסיף את הפרק הרביעי, ואם לא עד ראשון אני בטוח יוסיף!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007