האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

שנה אחרונה...

ג'יימס מבין שאם השנה הוא לא מצליח לעולם הוא לא יצליח ולכן מחליט להגביר את מאמציו ומחזר אחרי לילי ביתר עוז...



כותב: נעמה דולינסקי 1
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 7813
4 כוכבים (3.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין לי מושג... - שיפ: לילי / ג'יימס - פורסם ב: 23.02.2012 - עודכן: 14.03.2012 המלץ! המלץ! ID : 2764
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק מוקדש לחלוש שהגיבה ופרגנה לי...

ואני ישמח ליותר תגובות.

אני יודעת שהוא קצר (מאוד קצר אפילו) אבל אין לי כל כך זמן לכתוב ואני גם צריכה רעיון איך להמשיך...

______________________________________________________

השבועיים האלו עברו עליו בתסכול. הוא פשוט לא הצליח להבין מה הוא עושה לא נכון. למה לילי לא מסכימה?

"פשוט תשכח ממנה" הציע לו סיריוס לפני יומים, אבל לא משנה כמה הוא ניסה הוא לא הצליח.

ערב אחד הוא נשאר מאוחר בחדר המועדון - כי לא סיים לכתוב את החיבור הארוך והמשעמם לפרופסור סלגהורון ורמוס לא הסכים לעזור לו - ולילי חזרה מהסיור לא מודעת לכך שלא רק שהיא לא לבד היא גם עם ג'יימס.

ג'יימס ראה את לילי נכנסת - אבל היא לא יכלה לראות אותו מהמקום בו היה - והסתכל עליה מתחיל לפנטז עליה ועל כך שהיא בזרועותיו, ולהרגיש את גופה כנגדו...

הוא הסתכל עליה ולאט לאט נרדם.

ג'יימס התעורר בבוקר תפוס כולו ולא הבין מה הוא עושה בחדר המועדון. הוא ניסה לשחזר מתי ירד לשם ואז מתי בכלל הוא עלה כשהוא הבין שהוא לא זוכר הוא קלט שהוא נרדם שם.

הוא נזכר מה קרה לפני שנרדם. נזכר איך לילי היתה יפיפיה. בעצם כמו תמיד, מהמהמת.

 

ג'יימס עלה למעלה, להתארגן.כשהוא סיים להתארגן סיריוס יצא מהמקלחת ושאל אותו איפה הוא היה בליליה. ג'יימס - חצי ישן - ענה "לא ההיתי בשומקום. עכשיו ב'לך לסתום?" "אוווו, עם מי ההית? אל תגיד לי שעם אוונס?"

"בחייאתתתת! תום ת'פה רכ - כף. כואב לי הראש!" סיריוס רק גיחך.

הם התיישבו לאכול ואז לילי עברה שם וסיריוס - שלא מחמיץ שום הזדמנות - אמר "מה גיימי אז נהנת הלילה? נו תגיד מי זאת הייתה? באיזה שעה הלכת לישון? או שבכלל לא ישנתם? נו תשחרר איזה פרט גלה לנו משהו" מתאפק לא לצחוק.

"עוד פעם פוטר? תגיד יהיה יום שאתה תתבגר בכלל? למה אתה ממשיך להתנהג כמו ילד בן שלוש? או סליחה אפילו ילד בן שלוש מתנהג יותר יפה ממך." "אבל לי-" נקטע רמוס "זה לא מעניין אותי. אני מצטערת רמוס..."

סיריוס התחיל להריץ עוד בדיחות על ג'יימס ועל הלילה המסעיר שעבר עליו עד שג'יימס התפוצץ.

_________________________________________________________________

כל מי שיש לה רעיון להמשך (אחרי הפיצוץ שאותו יש לי) מוזמנת לכתוב לי בתגובה או לשלוח ינשוף

אה ודרך אגב אני ממש ישמח לתגובות :)

שיהיה יומדהים

הפרק הקודם
תגובות

יפה אבל.... · 14.03.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
היית יכולה לפתח את זה יותר, מחכה להמשך!
את יכולה להשתמש במה שכתבתי לך בהודעה הראשונה ששלחתי לך כשביקשת עזרה.
אריאנה אולסון.

מהמםם · 14.03.2012 · פורסם על ידי :מוקה פוטר
המשל בקרוב אני ישלח ינשוף יש לי רעיון אני לא יודעת עם הוא טוב

תודה!!!!! · 14.03.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה.

אה צריך גם תגובה:הפאנפיק מדהים!
את כותבת מותח ואני רוצה לדעת מה קרה בפיצוץ,העלילה יפה וטובה הכתיבה גבוהה ויפה ובקיצור פאנפיק מדהים!!!
האמת עשית לי את היום.....
אה,תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה. תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה. תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה. תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תו תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה.

תמשיכי!!!!!!!!!!! · 18.06.2012 · פורסם על ידי :שיר עובדיה
תמשיכי מהר!!!!!!!!!!!
זה מושלם אז תמשיכי את הפיק!!!!!!!!!!!!

תודה :) · 18.06.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
התגובות שלכם ממש עושות לי טוב אבל כל מה שכתבתי נמחק ואני בדיוק בתקופה מטורפת כי אני בסוף כיתה ח' ואני לא יודעת מתי אני ימשיך אם בכלל...

המשך בבקשה · 01.08.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
בבקשה תמשיכי:

המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך המשך

תודה!!! · 01.08.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
קודם כל המונהמון תודה על כל התגובות!!!!
זה ממש משמח :)
אבל לא נראה לי שיהיה המשך...

למה לא להמשיך · 12.08.2012 · פורסם על ידי :nonyta margarita
זה מדהים! למה לא?

תודה :) · 12.08.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
זה ממש מחמיא שאת חושבת שזה מדהים, אבל אני לא חושבת ככה ולא ממש אוהבת את זה...
ואני גם לא מצליחה לכתוב המשך... ניסיתי כמה פעמים, פעם אחת על המחשב שלי אבל הוא נהרס אז נמחק לי הפרק... פעם אחת כתבתי את זה על הפורטל ושחכתי לכתוב שם לפרק אז זה גם נמחק...
אני לא יודעת איך להמשיך....
מצטערת :(

מדהים · 30.11.2012 · פורסם על ידי :Pipe Dream
אין לי מילים, בעצם יש לי מילה אחת המשך!!!

לללללללללללאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא · 31.03.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני ג'יין גרינג'ר
רק לא לנטוש בבקשה

סורי... :( · 02.04.2014 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
אני ממש מבינה אותך...
אני גם שונאת שנוטשים אבל אני פשוט לא יודעת איך להמשיך...
ובכלל - מתי להמשיך...
פשוט התחלתי השנה ת'בגרויות וכל זה (אני שישיסטית)
ובאמת אין לי כוח להתחיל לחשוב על המשך חדש.. (במקום אלו שנמחקו)
אבל את מוזמנת לשלוח לי רעיונות בפרטי ואולי אני ימשיך בפסח או בחופש... נראה
באמת מצטערת אבל יש מלא פיקים יפים אז תקראי אותם (לא שלי..)

מהמם · 20.02.2016 · פורסם על ידי :1פלר דלאקור
לאאאא למה נטשת??????????????????????????..

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
544 1500 818 382


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח