האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


שנה אחרונה...

ג'יימס מבין שאם השנה הוא לא מצליח לעולם הוא לא יצליח ולכן מחליט להגביר את מאמציו ומחזר אחרי לילי ביתר עוז...



כותב: נעמה דולינסקי 1
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 7783
4 כוכבים (3.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אין לי מושג... - שיפ: לילי / ג'יימס - פורסם ב: 23.02.2012 - עודכן: 14.03.2012 המלץ! המלץ! ID : 2764
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הפרק מוקדש ל - a shot in the dark  ול - מוקה פוטר שהגיבו לי...

ואני ישמח ליותר תגובות, יהיה לי יותר נחמד להשקיע ככה על פרק.

אני יודעת שהוא קצר אבל אין לי כל כך זמן לכתוב ואני גם צריכה רעיון איך להמשיך...

_______________________________________________________________________________________________________________________

 

הוא הדהיר את הנימבוס 1500 שלו והתקרב לסניץ במהירות. ג'יימס היה יותר קרוב אליו והוא עמד לתפוס אותו אבל הסניץ ביצע פנייה חדה ועכשיו היה יותר קרוב אל רגולוס, היה ברור שאם ג'יימס היה במקום רגולוס הוא כבר היה תופס אותו אבל רגולוס הסתבך לפתע ואיבד את הסניץ. הסניץ התרחק משם ונעלם. פעם נוספת. מזל. אחרת רגולוס היה תופס את הסניץ.

ג'יימס טס בלי מטרה עוד כמה שניות ואז הוא ראה את הסנץ, חצי מטר מעל הקרקע. הוא פתח בדהרה אבל היה נראה שרגולוס לא שם לב.

הוא התקרב אבל אז רגולוס חתך אותו מהצד והתקרב אל הסניץ. הסניץ (שככל הנראה לא התכוון שיתפסו אותו בזמן הקרוב) נסק למעלה, תוך כדי תעופתו ג'יימס ביצע גלגול (כי הסניץ חמק)עלה טיפה למעלה  ותפס אותו. היו להם 510 נקודות.

הקהל השתולל כולם רצו שגריפינדור ינצחו (חוץ מהבנים של סליתרין אבל הם לא נחשבים...) אבל הם לא האמינו שזה יקרה בכזה הפרש ענק (510 לגריפינדור לעומת 140 לסליתרין). בחדר המועדון של גריפינדור חגגו כאילו עכשיו זכו בגביע הקווידיץ.

ג'יימס נכנס לחדר המועדון עם סיריוס לאחר המשחק וחיך אל כולם, אבל הוא לא רצה להיות שם. הוא רצה להיות ליד לילי, לדבר איתה, לרקוד איתה, לחבק אותה, להרגיש אותה... להיות איתה...

הוא חיפש אותה בין כל האנשים וכשמצא אותה משך איתו את סיריוס לכיונה. הוא חייך חיוך גדול ואמר "הי אוונס, רוצה לצאת איתי?" המסכן היה בטוח שהיא תסכים לאור העובדה שהרגע הוא תפס את הסניץ במשחק אבל הוא ממש לא היה מוכן לתשובה שקיבל. למען האמת הוא היה בשוק.

"זה שהרגע תפסת את הסניץ לא אומר שאני רוצה לצאת איתך. אם כבר אולי היה עדיף שלא ההית מצליח אולי זה היה מוריד קצת מהאגו המנופח שלך..." היא אמרה מביטה בו בתיעוב, היא הרימה את התיק שלה והלכה משם.

ג'יימס הביט אחרי גבה המתרחק. עוד סכין ננעצה לו בלב. למה? למה היא כל כך שונאת אותי? הוא שאל את עצמו. "מצטער חבר נראה שהיא...  טוב לא משנה אתה רוצה להישאר במסיבה?""לא. בוא נלך."

הם עלו לחדר ג'יימס היה כל כך בדיכאון עד שהוא ניכנס למיטה סגר מסביבו את הכילות ואטם אותן. הוא היה כל כך מתוסכל. למה היא לא מבינה שאני אוהב אותה? הוא שאל את עצמו את אותה שאלה שוב ושוב עד שנרדם אך הוא לא מצא תשובה.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך בדחיפות!!!!! · 26.02.2012 · פורסם על ידי :חסויה14

יפה אז תמשיכי · 27.02.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
המשך בבקשה

יפה · 27.02.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
תמשיכי תמשיכי ושוב תמשיכי

תודה על התגובות... · 27.02.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1 (כותב הפאנפיק)
תקשיבו אני ממש מצטערת אבל אין לי מושג מתי אני ימשיך כי אין לי כל כך זמן ואני לא ממש יודעת איך להמשיך אבל התחלתי לעבוד על הפרק הבא ורק שתדעו שזה ממש גורם לי לרצות להמשיך לכתוב כשאני רואה שיש תגובות ומנויים חדשים אז תודה :)

זה קצר מידי!!! :( · 08.03.2012 · פורסם על ידי :anything but ordinary

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007