האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אהבה אסורה



כותב: ראומה
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 120866
3 כוכבים (3.453) 179 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר וטרילוגייתהירושה - זאנר: דרמה,אקשן ורומנטיקה - שיפ: הרמיוני/רון, הארי ומישהי - פורסם ב: 14.02.2009 - עודכן: 04.03.2011 המלץ! המלץ! ID : 377
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 

הארי החל לשמוע את צעדיהם של רון והרמיוני. במהירות הוא ירד למטה ויצא מבעד לתמונה.

רגע לאחר מכן הרמיוני ורון יצאו מחדר השינה של הבנים. הרמיוני ירדה למועדון וחיפשה את הארי ואיגל אך אף אחד לא היה שם.

 

הרמיוני אמרה "לאן הם נעלמו?".

 

"אני מניח שהם כבר הלכו לאולם הגדול" רון אמר.

 

הרמיוני הסתכלה סביבה ואמרה "כנראה תקענו אותם יותר מדי זמן למטה".

 

"כנראה" רון אמר, "בכל אופן, אני מורעב!" הוא אמר בקול קטנוני.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

איגל הלכה למקום המפגש הרגיל (מגדל התצפית) ושם נתקלה בבחורים האחרונים שרצתה לפגוש; קראב וגויל, קראב אחז בידו קלף, איגל הביטה לעברם וחייכה, קראב אמר "זה מכתב מאביך".

 

איגל באה לקראב וגויל ושאלה "מדוע דראקו לא הביא לי אותו? בדרך כלל הוא מקבל אותו מאבא ומביא לי אותו".

 

גויל אמר "הוא אמר שהוא מחזיר לאביכם תשובה".

 

איגל חייכה ואמרה "תמסרו בהזדמנות ד"ש לאבא,אמא ולנרקיסה". איגל הושיטה את ידה לקבל מקראב את המכתב והוא הניח אותו על ידה, איגל אמרה לאחר מכן "מה שקרה עכשיו מעולם לא קרה".

 

גויל אמר כאשר חיוך מרוח על פניו "אל דאגה לא נספר כלום" ואחר כך אמר בלחישה לקראב "אני אספיק להשיג את הבת של מקנייר ואתה של אייברי".

 

איגל נאנחה ואמרה "אתם פשוט זוג מטומטמים" .קראב וגויל לא העזו להחזיר תשובה, הם ידעו שאחיה יגרום להם להצטער על כך. איגל אמרה "אני חושבת שאתם לא צריכים לזכור שבכלל דיברנו היום".

 

קראב אמר "איגל אל תעשי את זה בבקשה, זה כואב".

 

איגל שאלה "מה?".

 

גויל ענה בחשש "קרשיו".

 

איגל נאחה, גלגלה את עיניה ואמרה "אני לא מבצעת קרשיו, אני רק אמחק לכם את הזיכרון של מה שקרה היום ואתם תתעוררו כאילו לא קרה כלום". קראב וגויל לא עקבו אחרי מה שאמרה ולכן התפלאו כאשר כיוונה את שרביטה לפניו של גויל וקללה פגעה בו, גויל הועף אחורה וקראב הביט על איגל במבט מפוחד, איגל אמרה "מצטערת קראב אבל גם אתה תצטרך לשכוח ממה שקרה הרגע", איגל כיוונה את שרביטה לפניו של קראב ואמרה "לילה טוב", באותו הרגע קללה פגעה בקראב איגל הביטה על זוג הבחורים ששכבו על רצפת השיש ונחרה בבוז.

 

איגל לאחר מכן הביטה לעבר הקלף שהיה בידיה והסתירה אותו בגלימתה והיא המשיכה בדרכה אל האולם הגדול".

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

הארי נכנס לאולם הגדול וחיפש אחר איגל אבל היא לא הייתה שם. הוא די התפלא שהיא לא באולם, אבל בכל זאת הלך והתיישב לצד שולחן גריפינדור מתחיל להכין לעצמו צלחת.

"היי," הארי אמר כאשר רון והרמיוני באו והתיישבו לצדו.

 

"היי" הרמיוני ורון אמרו כאחד.

 

כעבור דקה איגל באה לעברו והתיישבה מולם, היא אמרה "היי".

 

אז הארי הביט על איגל ושאל "איפה היית?".

 

"דיברתי עם מישהו" היא אמרה מביטה בעיניו, מבטה הבהיר שלא ימשיך לשאול שאלות.

 

"מי?" הארי שאל.

 

איגל הביטה לעבר הארי ואמרה בקול חד וברור "לא עניינך".

 

"איגל, מי זה כבר יכול להיות שהוא עד כדי כך נורא?" הארי שאל.

 

איגל הביטה לעבר עיניו, ואז העצבנות שירשה מאביה השתלטה עליה.היא סטרה להארי לנגד כל התלמידים ואמרה לעברו בקול תקיף "הגעת לקו האדום". ואז קמה ויצאה מהאולם הגדול. כל התלמידים שהיו באולם הגדול הביטו לעברה ולעבר הארי.

 

הרמיוני הביטה לעבר הארי ושאלה בעצבנות אך לא בצעקה "למה אתה מתגרה בה?".

 

"לא מתגרה בה" אמר הארי להגנתו.

 

"אתה פשוט היית חייב לעשות את זה? למה? היא אומרת לך שזה לא עניינך ואתה ממשיך כמו ילד מפגר" הרמיוני אמרה .

 

"הרמיוני כאשר מה שקורה ביני לבין איגל יהיה עניינך, אני אדאג להודיע לך" הארי אמר בתקיפות, ובלי לחשוב הרבה קם מה שולחן ויצא מהאולם הגדול.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

מאלפוי היה בין התלמידים שהיו באולם הגדול, הוא הביט לעבר איגל שיצאה מהאולם ואז הארי אחריה. מאלפוי יצא גם כן מהאולם הגדול, לאחר שאנשים החלו לחזור לענייניהם.

 

דראקו החל לחפש אחרי איגל ומצא אותה לצד האגם. הוא התקרב לעברה ואמר "הכל בסדר?"

 

"למה קראב וגויל עשו את העברה?" איגל שאלה בקול נטול רגש, וחסר יחס למאורעות האחרונים.

 

"כי הייתי חייב לדאוג למשהו אחר" מאלפוי ענה

 

"דראקו!" איגל צעקה, "לא מעניין אותי שום דבר אחר! יש לשנינו משימה על הכתפיים! ועצה שלי תתחיל לעשות אותה כמו שצריך, לפני שאדון האופל ישמע על כך" איגל אמרה מביטה עם ענייה החודרניות בעיניו של דראקו.

 

"אני מצטער, סלחי לי" מאלפוי אמר

 

"מה היה ה-'משהו האחר'?" איגל שאלה

 

"את לא רוצה לדעת" מאלפוי אמר

 

"דווקא לי נראה שאני יודעת טוב מאוד מה אני רוצה" איגל אמרה בקול תוקפני

 

"הייתי במיטה עם מישהי" מאלפוי

 

"אוקי," איגל אמרה בקול הרגיל ואז בקול תוקפני "תעשה מה שאתה רוצה עם מי שאתה רוצה,

 אבל!" היא צעקה "שזה בחיים לא יהיה על חשבון ההעברה!ברור?"

מאלפוי הנהן נרתע מהצעקה של איגל.

איגל אז אמרה שוב "פעם הבאה אם יהיו בעיות עם העברה אני אדאג אישית שתצטער על הרגע הזה"

 

"איגל, אני מתנצל" אמר מאלפוי בתסכול

 

"זה שאתה מתנצל לא מעניין אף אחד, כי עדיין הייתי צריכה לבצע כישוף על קראב וגויל!" היא אמרה בתוקפנות. ואז הוסיפה "דרך אגב, אל תתפלא אם אדון האופל ידרוש לדבר איתך"

 

"איגל!" מאלפוי צעק "יש גבול! אם תלכי ותלשיני עלי אני..."

 

לפני שמאלפוי סיים איגל אמרה בקול תקיף ומתחכם בהרבה מהפעמים הקודמות "אתה מה?" היא שאלה. "אתה לא מפחיד אותי דראקו, כי אתה יודע היטב מה אמא שלי תעשה לך, ואני מזכירה לך שבלטריקס מאוד מרושעת"

 

"אל תנצלי את זה שאמא שלך היא בלטריקס " מאלפוי אמר בעצבנות

 

"מאלפוי, אבא יהיה עצבני כל כך על מה שאתה עושה הרגע. אז חבל שאני אספר לו, נכון?" איגל אמרה בקול מתחכם.

מאלפוי רק הנהן. איגל אמרה "יופי" ואז הלכה לעבר הטירה.

 

בבקשה תגיבו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
482 1380 791 345


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח