האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

כדור הארץ לג'יימס!



כותב: Dr. Grey
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 13922
3 כוכבים (3.4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, חיי יום יום - שיפ: לילי/ג'יימס, קונדסאים/ooc - פורסם ב: 25.06.2008 - עודכן: 29.06.2008 המלץ! המלץ! ID : 46
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בפרק הזה ירחוני משחק תפקיד גדול במיוחד, ולכן קראתי לו כך. מקווה שתאהבו (-:



  "לילי!" קראה קלאודיה כשנכנסה לחדר המועדון, ומצאה אותה יושבת בפינה, מכינה שיעורי בית בהתגוננות מפני כוחות האופל.

  "שלום גם לך" לילי חייכה.

  "איפה היית? ביל אמר שסירבת לו!" צחקה קלאודיה, דוחפת את סיריוס מעלייה ומתיישבת לצד לילי.

  "אמ... ובכן..." החלה לילי, מחפשת תרוץ טוב, "הלכתי לבדוק כמה חנויות, כמו הדובשנרייה וכאלו, את יודעת, לכיף." היא שיקרה, צוחקת באי-נוחות.

  "בטח." אמרה מרינה, מרימה גבה אחת. "ומצאת משהו?" היא שאלה.

  "אמ... לא, לא, לא ממש." ענתה לילי, נמנעת מליצור קשר עין עם החברות שלה. "מה אתן עשיתן?" היא שאלה, מנסה לשנות נושא.

  "בהתחלה הלכנו לשלושת המטאטאים ומרינה אמרה שהיא ראתה אותך עם פוטר" התחילה קלאודיה. ליבה של לילי החסיר פעימה. "אבל סיפרתי לה שאין סיכוי, ואמרתי לה שזו בטח ג'ינג'ית אחרת. את יודעת, אולי שרה שאיתה יצא פוטר לאיזה שבועיים שנה שעברה. לפי הסיפורים הוא עדיין מאוכזב מאוד מכך שלא הצליח להגיע איתה רחוק כפי שהיה רוצה." היא נחרה בבוז. לילי הסתכלה בדאגה בג'יימס, שהיה שקוע בשיחה עם סיריוס ורמוס.

  מרינה המשיכה "אחר כך הלכנו לחנות תכשיטים, והחברים שלנו-"

  "חבר שלך וילד שאני במקרה יצאתי איתו" תיקנה אותה קלאודיה.

  "בקיצור, הבנים גם הסתכלו בתכשיטים. אני תוהה מה הם מתכננים לחג המולד, כי הם הסתכלו על התכשיטים בסוג של עניין. רמוס אפילו שאל אותי מה אני חושבת על אחד מהצמידים שם." המשיכה מרינה בחולמניות. לילי גלגלה את עיניה, וקלאודיה הסתירה עם ידה חיוך גדול שנפרש על פניה.

 

  "נו, אז איך היה?" שאל רמוס בעניין.

  "מה אתה רוצה שאני אגיד? נורא? מביך?" שאל ג'יימס בייאוש וחפן את פניו בידיו.

  "נו יאללה, ספר. זה בטח לא היה כל כך נורא" אמר סיריוס.

  "תודה באמת רך כף." ענה לו ג'יימס והתיישר במושבו. הוא נאנח ופתח בסיפור. "בדרך אני הוא זה שמוביל את השיחה לכול הנושאים שאני רגיל אליהם, אבל הפעם היא פתחה את השיחה, הובילה אותה... היא קבעה לאן הולכים ואני סתם ישבתי שם וחצי גמגמתי..." הוא אמר, קולו נעלם.

  "נו, נו, נו, נו, נו. זה מה שקורה כשאתה באמת מאוהב. לא הצלחת למצוא את המילים, נכון קרניים?" צחק רמוס כשראה שג'יימס לא מסוגל לדבר.

  "ירחוני, שתוק" אמר ג'יימס.

  "מה עשית בדובשנרייה?" שאל סיריוס לאחר שתיקה קצרה.

  "מה? אה, זה, כן. הייתי שם עם לילי, היא התחבאה מפניכם בין המדפים." אמר ג'יימס, מגניב מבט לעבר לילי, שהקשיבה למרינה בעניין מה.

  "מרינה כמעט תפסה אתכם." אמר רמוס בשקט.

  "מה?!" צווח ג'יימס, מזנק ממושבו. "איך היא יכלה לתפוס אותנו אם לא עשינו כלום?! כלומר, אתה מתכוון שהיא תפסה אותי בוהה ב-"

  "ג'יימס, סתום!" צרחה אליו לילי בפאניקה, מחזירה את עיניה מהתקרה. ג'יימס תפס מה הוא עמד להגיד, והתיישב מיד. קלאודיה הביטה בלילי בבלבול.

  "ג'יימס, תירגע." אמר רמוס בקול הגיוני. "מה שהתכוונתי להגיד זה שהיא ראתה אותך ואת לילי יושבים ביחד."

  "ואם קלאודיה לא הייתה אומרת שזה בלתי אפשרי כי היא שונאת אותך, לילי הייתה בצרות בגללך, וזה אומר שהיא הייתה מכניסה אותך לצרות." אמר סיריוס, מנסה להרגיע את חברו, שלפי הנראה נפל על הראש.

  "כמה רחוק הגעת?" שאל סיריוס בסקרנות לאחר כמה שניות.

  "רחוק? לא הייתי קורא לזה רחוק." ענה ג'יימס במרירות.

  "בממדים שלך לראות בחורה מתפשטת מולך זה לא רחוק." צחק סיריוס ברשעות.

  "רך כף, שתוק." אמר רמוס בבהלה, רואה איך ג'יימס מקבל אש בעיניים החומות שלו.

  "אתה תשתוק, שמעת אותי?!" צרח ג'יימס, ממסמר את סיריוס לרצפה. זו הייתה טעות להגיב ככה, חשב סיריוס, מנסה להשתחרר ממנו בלא הצלחה.

  "קרניים, תירגע." אמר רמוס, מנסה להיות הגיוני. "ג'יימס, תפסיק!!!!!!!!!!!!!!!!!!" הוא צעק, כשראה שג'יימס באמת עומד לרסק את סיריוס. "תחשוב על זה, הוא רק אמר עוד אחת מההערות שלו-"

  "הערה שלא הייתה במקום!" צווח ג'יימס, מוציא את השרביט שלו. עכשיו אני בצרות, חשב סיריוס באומללות. לילי, תצילי אותי.

  "אתה באמת רוצה להרוג את החבר הכי טוב שלך?" ניסה סיריוס, וזכה באגרוף בבטן.

  "קרניים, אתה הלכת רחוק מדי. זו לא פעם ראשונה שאתה רב עם חבר שלך" אמר רמוס, מנסה להישמע בטוח, יציב ותקיף. זה לא עבד לא. "אבל אל תרצח אותו!" הוא הוסיף רואה שג'יימס כיוון את שרביטו לעבר סיריוס.

  "ירחוני, אתה אל תתערב!" צעק ג'יימס לעברו.

  "ג'יימס פוטר, רד מהחבר שלך." אמרה ביובש לילי שהופיעה פתאום.

  "לי-" ניסה ג'יימס להסביר.

  "עכשיו." היא הוסיפה בנימה תקיפה. "אתה אמור לשמש דוגמה לצעירים ממך." היא אמרה, מצביעה על תלמידי שנה שנייה שישבו לא רחוק, מזועזעים ממה שראו.

  "כן לילי." הוא אמר בכניעה.

  "גברת אוונס בשבילך." היא אמרה, והסתובבה על עקביה לעבר חברותיה.

  "גברת פוטר, יותר נכון." אמר פיטר שהופיע ממאחורי הספה.

  "לא שוב. זנב תולע, סתום." אמר רמוס בעייפות.

  "ובקשר לשאלה של סיריוס, באמת אני תוהה כמה רחוק הגעת איתה." הוסיף פיטר.

  "פיטר." אמר רמוס, שולח אליו מבטי אזהרה.

  "הכי רחוק שהגענו זה לשלב ידיים" אמר ג'יימס.

  "זה באמת לא רחוק." אמר רמוס בשקט.

  "ספר לי על זה. היא אמרה שזה 'דייט' ניסיון, ואני לא חושב שעשיתי רושם ראשוני טוב מדי." הוא נאנח. "אני הולך לחדר." הוא הוסיף, ועלה במדרגות.

  "שנחקור?" שאל סיריוס.

  "לא." ענה רמוס בקול קשוח. "לך למעלה ותעודד את החבר שלך. אל תשתק אותו, ותנסה לצאת מזה בחתיכה אחת." הוא ציווה עליו. הוא שלח לפיטר מבט שהורה לו לעזוב את האזור, וחיכה שלילי תיגש אליו, לספר לו על מה שהיא חושבת. הוא ממש לא היה צריך לחכות הרבה זמן.

  "היי לופ." היא אמרה, נשכבת על הספה ומניחה את ראשה על ברכיו.

  "הי אוון" הוא השיב לה, מלטף את שערה הג'ינג'י.

  "ג'יימס כבר סיפר לכם, אני מניחה." היא פיהקה, מתכרבלת.

  "כן. אבל אני בכול זאת אשמח לשמוע את זה מעוד מקור כלשהו." הוא חייך משחק בתלתל משערה.

  "לא עכשיו, לופ, חברות שלי עלולות לשמוע אותי." היא אמרה, מפהקת עוד פעם ועוצמת את עיניה. הוא ליטף את שערה בידיו המחוספסות.

  "אז מתי תספרי לי?" הוא של בחיבה, מפסיק ללטף אותה ומיישר את ראשה מעלה, לעברו.

  "יש לך תוכניות הלילה?" היא שאלה, מביטה בו בתקווה.

  "איפה?" הוא שאל, מביט לצדדים כדי לוודא שאף אחד לא מקשיב. "אולי ליד חדר הנחיצות?"

  "חדר הנחיצות? זו אגדה!" היא צחקה, מחזיקה בידו.

  "אז פה בחדר המועדון בחצות, ואני אוביל אותך לחדר הנחיצות." הבטיח רמוס. היא חייכה. שניהם לא הבחינו בדמות שהתבוננה בהם.

  "ירחוני." אמר ג'יימס.

  "או-או." אמר רמוס.

  "ירחוני!" קולו של ג'יימס נהפך להיות תקיף.

  "אמ... אני חושב שאלך" אמר רמוס בקול לחוץ, דוחף מעט את לילי.

  "ירחוני, אני אהרוג אותך!" צרח ג'יימס, עט על רמוס. לילי קפצה מהספה וברחה אל ליד חברותיה.

הפרק הקודם
תגובות

... · · פורסם על ידי :איוקי2
אני חושבת שג'יימס יצא קצת היסטרי ובכיין...
לא מתאים לו.. הדמויות לא ממש קאנוניות... האופי.
לא מתתי על הפרק.

את חייבת להוסיף! · · פורסם על ידי :
a * ג'חמס בכיין מידי ,אני חושבת שזה בסדר ,איך שהוא מגיב בכעס וזה אבל הוא בכיין מידי!

מתי את ממשיכה? · · פורסם על ידי :Dishes
יפה מאוד!!
מתי את ממשיכה??

מהמם! · · פורסם על ידי :Black Rose
זה פיק מהמם, למרות שלילי היא לא ממש לילי.
זה לא דומה לדמות שלה.

דווקא את הלילי שלך אני אוהבת · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me
ג'יימי באמת קצת יללן מפונק מדי. בסוף הוא באמת היה מגיב ככה, אבל בחייך- סיריוס חשוב לו כל כך! הוא פאקינג הכניס אותו הביתה! הוא לא היה שולף עליו שרביט...

באשר לכתיבה- טובה כרגיל =]

זה כן הוא. · · פורסם על ידי :Dr. Grey (כותב הפאנפיק)
תקראו פאנפיקים אחרים, ותבינו ממה אני מושפעת.
הפאנפיק לא יתעדכן לחודש הקרוב, מכיוון שיש בעיה במחשב שלי
לט

0_0 · · פורסם על ידי :Good Morning Moon
הפריע לי הדמות של ג'יימס. לדעתי הוא אמור להייות הרבה יותר מצ'ו, לא להתרפס לפניה.

זה ממש יפה! · · פורסם על ידי :מרים גריינג'ר
הפיק ממש יפה אבל באמת יש לג'יימס קצת יותר מדי בעיות מצברוח!

הוא קצת רכרוכי מדי....
מקווה שהפיק יחזור בקרוב!!!

נווווווווווווווווווווווו · · פורסם על ידי :ה@רמ+ינ!י
תמשיךי בבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקשששששששששששששששששששששהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
מהר

לא משו · · פורסם על ידי :Artemis Fowl

חמוד מאוד! · · פורסם על ידי :hdarla
אבל מה זה כל הרומן הזה בין לילי לרמוס? ולמה השארת אותנו במתח ולא הסברת לנו??? (רמזים..!) כל- הכבוד.

אוףףףףף · · פורסם על ידי :לילי המהממת

אוףףףףף · · פורסם על ידי :לילי המהממת
למה הפסקת זה הקטע הכי מותח

י-פ-ה-! · · פורסם על ידי :הרמיוני וויזלי2
בבקשה תכתבי עוד פרק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש אוהבת את הפיק הזה,
ואת הכתיבה שלך!

מתי את ממשיכה?!?! · · פורסם על ידי :Sweet-Kiss
זה לא יפה להשאיר אותנו במתח כזה!!!!!
אני אכעס עלייך!
תעדכני מהר!!!!!!

תמשיכי פליזוש · · פורסם על ידי :Into The Night
נוי מה כבר תעשי לה???

או.קי · · פורסם על ידי :בלטריקX
זה נחמד, כן בהחלט.
אבל... ג'יימס ילדותי ותינוקי לחלוטין, רמוס סבבהה אבל הוא בחיים לא היה מתנהג ככה עם לילי, לילי דמות מעולה.
פיטר לא מספיק שפוט שלהם ודביל מדיי. אהבתי מאד את הדמות של סיריוס אבל היא נהייתה תינוקת כמעט כמו ג'יימס.
הפאנפיק ממש חמוד.

יפה · · פורסם על ידי :אחיות הגורל
יפה, רק שג'יימס יצא קצת תינוקי ועצבני מדי........ בכל זאת יפה... תמשיכי

תמשיכי פליז... · · פורסם על ידי :עפריקי
ממש יפה-
אבל באמת- ג'יימי יצא יותר מדי רכרוכי כזה-
הדמות של סיריוס מעולה- אבל אם ג'יימס היה בא להחטיף לו, הוא היה מנצל את ההזדמנות-
וגם- אל תשכחי- הוא גם חזק והוא לא כזה חלשלוש שהוא ייתן לג'יימס להרביץ לו.
פיטר יותר מדי עצמאי, אבל מצויין.
רמוס בחיים לא היה מתנהג ככה עם לילי- גם הוא דמות מהממת,
ולילי פשוט מדהימה- הכי טובה- אבל קצת מוזר שהיא ככה עם רמוס.
הפאנפיק פשוט מקסים וקסום-
תמשיכי דחוף!!!!!!

תמשיכי.. · 06.04.2010 · פורסם על ידי :Lovely
שוב עשה לי פרפרים בבטן.
אבל זה באמת קצת מוזר, רמוס לא היה מתנהג ככה עם לילי.
פיטר באמת בדרך כלל יותר שפוט.
סיריוס לג'יימס הם החברים הכי הכי הכי טובים, אז הוא בדרך כלל אמור לצחוק ממנו או משהו...
למרות זאת, אני מתה על הפאנפיק הזה!
הדמויות מעולות! העלילה מצויינת!
אני מחכה לפרק הבא!!!

לפי מה שהבנתי · 15.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
האופי שנתת לג'יימס היה צריך להוביל אותו ל"תודה באמת ירחוני" וללכת לחדר השינה ואז יש ריב וסיריוס כל הזמן מנסה לפשר ביניהם ובינתיים פיטר מתחיל לעבור לצד האפל,ככה אני הייתי עושה את זה,אבל איך שבא לך את יודעת....

ודרך אגב · 15.05.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
חייב לעבור ביטוא דחוף

תגובה · 08.06.2010 · פורסם על ידי :Ice Queen
אהבתי, אהבתי, אהבתי, אהבתי...מ-ה-מ-מ-ם
לאראיתי דברה כזה..המשך, המשך, המשך
ואני חושבת שהדמויות מצוינותצ אל תשני כלום

חחחחחחחח........... · 21.07.2010 · פורסם על ידי :valle
תתותחי!!להמשיך להמשיך להמשיך!!!מהרררררררררר............פליזזז!!למה את לא ממשיכה??זה באמת ממש ממש יפה...לא חסר לזה כלום!רק המשך!אני מדרגת ונרשמת לעדכונים:)

מ-ד-ה-י-ם- ! · 02.11.2010 · פורסם על ידי :Eden =]
את חייבת להמשיך פליז פליז חייבת חייבת חייבת מהר

יפה · 17.11.2010 · פורסם על ידי :דידי פוטר
הרעיון יפה אבל קצת לעוס וישן.
ג'יימס קצת יותר מידי תינוקי, תהפכי אותו ליותר קנאי פחות תינוקי.
ממש מחכה להמשך.

מצויין · 18.12.2010 · פורסם על ידי :רון ויזלי השני
ג'יימס קצת בכיין,אבל טוב מאוד!!!

יפה · 13.06.2011 · פורסם על ידי :גיימב פוטר
מתיאת ממשיכה,עברו כבר שלוש שנים!!!!!!!!!!!!!

יפה · 21.10.2011 · פורסם על ידי :Eeyore
זה יפה הדמויות קצת שונות מאיך שהן תמיד מתוארות אבל זה יפה.
ה~מ~ש~ך ד~ח~ו~ף

נו!!!! · 24.12.2011 · פורסם על ידי :ליליוויזליאוונספוטר
אין מצב שהמחשב שלך לא מסודר!!!!! שנים אני מחכה!!!!!
תמשיכי פליז אבל ג׳ימס באמת קצת רכרוכי מדי.... אבל חוץ מזה מהמם!!:);) 

המשך דחוף!!!!!!!!!!! · 11.01.2012 · פורסם על ידי :roniyeh
חיחי לפי התגובות כאן ג'יימס לא ממש מאצ'ו והקשר בין לילי לרמוס קצת בעייתי
בכל זאת הסוף קרע אותי XD

היי!! · 17.07.2012 · פורסם על ידי :ג'ניפר
למה כולם עושים לי את המוות אם הפאנפיקים המותחים שלהם??????????????????.
ההההההההמממממממשששששךךךךךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!!!
ממממממממממממממממהההההההההההההההההרררררררררררררררררררר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

מתי יש המשך? · 31.10.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
נכון, אוליי ג'יימס יצא קצת רכרוכי, אבל, תעשי קצת פחות דמעות והתרפסות ואני מתה על הדמות הזאת :) (אני מתה על דמיות כאלה בכלל) ואני אוהבת מה שעשית עם רמוס ולילי שברור שהם לא יצאו אחד עם השני (כי הם קרובים מידיי) :) בקיצור לדעתי זה פיק חמוד לאללה :)

כבר שנים לא כתבת המשך! · 22.01.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש

חחחחחחח · 03.09.2014 · פורסם על ידי :מיכלוש סטיילינסון
וואי קרעה אותי התגובה של ג'יימס בסוף הפרק חחח בכל מקרה פאנפיק מאד מאד יפה ופרק ממש ממש מגנייב ומצחיק ומוושלם תמשייכיי פליייזווש

תמשיכי · 24.03.2015 · פורסם על ידי :love hp
בבקשה

תמשיכי · 12.05.2015 · פורסם על ידי :...All this time
למה נטשת?

את חיה? · 14.01.2016 · פורסם על ידי :קת'רין
הי, למה את לא ממשיכה? את כותבת ממש יפה.. פשוט מושלם.. תמשיכיי ליזז

הלו? · 05.02.2016 · פורסם על ידי :הארי המלך++
נקווה שהיא לא מתה. 8 שנים כבר לא כתבה עוד פרק.

מה???? · 11.08.2020 · פורסם על ידי :אלייזה בונואר
תקשיב/י ילד/ה את/ה מגעיל/ה אותי! מה זה הדבר הזה?!?! איפה פרק חמש! זה רוע לב!!! איף אפשר לנטוש פנפחק כל כך טוב?!

למה לנטושש? *בכי* · 07.03.2021 · פורסם על ידי :נטע שועלי:)
זה מושלםם לא לנטוש פליזז

מושלם! מושלם!! מושלם!!! · 10.03.2021 · פורסם על ידי :רוניר
המשךךך

מסכימה עם אלייזה בונואר! · 23.02.2022 · פורסם על ידי :Rose Emma Milton
תקשיבי זה חא הגיוני את לא יכןלה לעצור עכשיו, איפה הסוף הטוב של לילי וג'יימס, אעפה הנשיקה הראשונה, ומתי מגיעים לשלב שבו ג'יימס באמת מתבגר ומפסיק להרביץ לסיריוס?! מתי לילי מפסיקה לנשק את רמוס כי זה הזוי ולא לעניין!!
חוץ מזה, את מוכשרת שזה מדהים.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח