האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מאחל חג עצמאות שמח!
מממנים


כדור הארץ לג'יימס!



כותב: Dr. Grey
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 13883
3 כוכבים (3.4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה, חיי יום יום - שיפ: לילי/ג'יימס, קונדסאים/ooc - פורסם ב: 25.06.2008 - עודכן: 29.06.2008 המלץ! המלץ! ID : 46
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בבקשה תגובות!



 

 

 

 

לילי רצה במורד המדרגות, כותונת הלילה שלה מתנופפת מאחוריה. היא רצה במעלה גרם המדרגות של הבנים, ומבלי לדפוק על הדלת היא נכנסה לחדר. הווילונות היו סגורים בכול אחת מהמיטות. היא פתחה מעט את הווילון בכול אחת מהמיטות, עד שהגיעה לקצה החדר, למיטתו של ג'יימס.

מחייכת ברשעות, היא שפכה כוס מים על פניו של ג'יימס. ג'יימס קם בבהלה, והיא אחזה לו בלסת, כדי שלא יצעק.

"ששש.... זו אני, לילי." היא לחשה אליו.

"לילי. לילי, כן, כמובן." הוא אמר מנסה להרגיע את עצמו.

"שתוק, קרניים, מנסים לישון." קרא רמוס, נרדם תוך שנייה בחזרה והתחיל לנחור.

"רק הרגע פתחתי את המתנה שנתת לי." אמרה לילי בהתרגשות.

"ולא אהבת את השרשרת?" הוא שאל בדאגה.

"לא אהבתי?! מתתי עליה. תודה. וקראתי את המכתב." היא המשיכה. ג'יימס נאנח, יודע שעכשיו היא תצחק ותגיד, 'אין סיכוי!' כמו שעשתה בפעמים האחרות שבהן ניגשה אליו. "ואני מסכימה." היא אמרה. "אולי השתנת. ניפגש בשער של הוגוורסט." היא חייכה ועזבה את החדר.

ראשו של ג'יימס נפל על הכרית, וחיוך גדול נמרח על פרצופו. הוא יוצא עם לילי אוונס. כבר שנתיים, מאז שנתו הרביעית, הוא מנסה לצאת איתה, ועכשיו הוא הצליח. הוא חשב על אימו, שעזרה לו לבחור את השרשרת שהייתה מיועדת 'לחברה שלי', כפי שהסביר לה. הוא החליט לשלוח לאימו ינשוף למחרת היום, ועם מחשבה זו נרדם.

 

ג'יימס התעורר מוקדם באותו בוקר, והלך הישר לינשופיה. הוא התיישב שם על הרצפה והוציא קלף ועט נוצה.

 

אמא,

אני בסדר, תודה. איך את?

תודה רבה על העצות בקשר לשרשרת, לילי באמת אהבה אותה.

 

ג'יימס הסתכל על המכתב ומחק את החלק האחרון. הרי אימו עדיין לא ידעה על כך שהוא קנה את השרשרת כדי שילדה כלשהי תצא איתו. היא תשאל מי זאת לילי!

 

אמא,

אני בסדר, תודה. איך את?

תודה רבה על העצות בקשר לשרשרת, לילי באמת אהבה אותה. החברה שלי אמרה שהיא ממש יפה.

אני אחזיר לך את ה121 אוניות. יש לי עבודה לחופש הקרוב, ויש לי גם משכורת יפה, אז זו לא תהיה בעיה.

מה קורה בבית? הכול בסדר? מה שלום ורוניקה? היא כבר מרגישה יותר טוב? תודיעי לה שביררתי ואין שום דבר בכיתה שהיא לא תוכל להשלים. תגידי לה שאני אוהב אותה.

באהבה,

ג'יימס, הבן שלך.

 

 

 

"מוש!!!!!" הוא קרא. מוש היה הינשוף שלו. הוא היה שחור והיה לו כתם לבן על הכנף הימנית שלו שבתוכו היה כתם חום קטנטן. "זה להורים שלי." לחש ג'יימס, ונתן לו חטיף ינשופים. מוש עזב את הינשופיה וג'יימס הלך לעבר האולם הגדול.

 

יום שבת הגיע מהר למדי, ובבוקרו התעורר ג'יימס מוקדם. הוא היה לחוץ מאוד וניסה לסדר את השער שלו.

"אתה מקרה אבוד, אתה יודע." הודיע סיריוס כשראה את ג'יימס מסרק את שערו.

"אני יודע. עד היא מסכימה לצאת איתי ואני לא מוכן!" קרא ג'יימס.

"מי מוכן לצאת איתך?" שאל פיטר בעודו מתמתח.

"לא נכון. היא הסכימה?!" קרא רמוס. "היא השתגעה! מה שבר אותה?" הוא הוסיף בסקרנות.

"שרשרת." אמר ג'יימס.

"שרשרת? זה הכול? טוב, אני קונה שרשרת לקלאודיה אם כך!" קרא סיריוס.

"על מה אתם מדברים?" שאל פיטר. סיריוס גלגל את עיניו.

"על החצילים באסיה." עקץ אותו סיריוס. עיניו של פיטר התעגלו.

"זה הכול?!" הוא קרא.

"מה פתאום!" קרא רמוס. "פיטר, לילי הסכימה לצאת עם ג'יימס כאן. מבין?" פיטר קפץ מהמיטה.

"מזל טוב!" הוא אמר באושר. ג'יימס חייך.

"רד ממני, זנב תולע, אתה מלכלך לי את החליפה." אמר ג'יימס בעודו צוחק. הוא לבש מכנסיים שחורים וחולצה לבנה עם ז'קט שחור. שערו, לעומת זאת, לא היה מאוד מסודר.

"אתה צריך להסתפר" אמר סיריוס.

"גם אתה." החזיר לו ג'יימס מתכוון כמובן לפוני של סיריוס שנכנס לו לעיניים.

"השער שלי זה ענייני." הגיב סיריוס. רמוס היה מתוח, מחכה למכות להתחיל, אך להפתעתו ג'יימס חייך.

"אני במצב רוח טוב מדי היום, רך כף." הוא אמר, ויצא מהחדר.

 

לילי חיכתה לג'יימס. היא ענדה את השרשרת, ולבשה שמלה לבנה עם גלימה כחולה. היא לא השקיעה במראה שלה יותר מדי באותו יום, מכיוון שזה היה רק ניסיון, לא דייט רציני. היא אפילו לא טרחה לענוד עגילים. היא הביטה בשעונה. בעוד חמש דקות יוצאים להוגסמיד וג'יימס עדיין לא הגיע. היא החלה להילחץ, מכיוון שסירבה לשלוש דייטים אחרים בשבילו. חסר לו שהוא לא מגיע. היא אמרה לעצמה בכעס.

פתאום הופיע ראש שחור מבולגן בקהל האנשים. לילי חייכה לעצמה כשהבינה שג'יימס הגיע לבסוף. מאחורי עמד סיריוס, שהביט בלילי בשנאה.

"את לקחת ממני את החבר שלי!" סינן סיריוס כשעבר לידה ביחד עם קלאודיה. לאחר מכן הופיע רמוס, עסוק בנשיקה עם מרינה.

"שנלך?" שאל ג'יימס, לחוץ.

"למה לא." אמרה לילי, משלבת את זרועה בזרועו, דבר שמשך הרבה צומת לב. מלמולים נשמעו מסביב, שכן לילי הייתה מאוד קפדנית, והרבתה לצעוק על ג'יימס, בהיותה מדריכה ראשית. ג'יימס נלחץ עוד יותר, ואילו לילי פשוט הובילה אותו החוצה, אל הוגסמיד.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

זה היה ממש חמוד · · פורסם על ידי :yaelme_yahad
את כותבת ממש טוב.

. · · פורסם על ידי :איוקי2
יש כמה טעויות פיסוק, אבל חפיף...
השמות קלאודיה ומרינה לקוחים מ"לילי וג'יימס לעולמי עולמים"?
קצת דומה..
סה"כ ממש יפה!!

קלאודיה כן · · פורסם על ידי :Dr. Grey (כותב הפאנפיק)
אבל זה סתם שמות לועזיים שקופצים לי לראש...

וואו, את באמת כותבת מצוין! · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me
מקסים וגורם לי לרצות להמשיך לקרוא, ואני בהחלט אמשיך^^

טוב מעוד · · פורסם על ידי :יונתן פוטר
טוב מעוד אבל לא סימתי ביגלל שזה ארוך

ליונתן פוטר · · פורסם על ידי :טל המלכה
זה ממש לא ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה גם לא קצר אבל ללללללללללגגגגגגגמממררררררררררררייייייייייייייי (לגמרי) לא ארוך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב.- מאוד זה ככה: "מאוד" ולא,: "מעוד".

מהממם את כותבת נפלא · · פורסם על ידי :לילי המהממת
על תפסיקי לכתוב

יפהה · · פורסם על ידי :gavriella.p
זה יפה רצחח תמשיכי לכתוב ......

שוב - · 06.04.2010 · פורסם על ידי :Lovely
עושה לי פרפרים בבטן. סיפור ממש טוב !

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007