האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


magic- נקרא פעם לא שכחתי

לננסי מעולם לא היו חיים פשוטים והתחושה הזאת מתגברת כשמתגלה שהיא חצויה-צאצאית של אל ובן אדם.



כותב: סטאר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 5344
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: פנטזיה,הרפתקאות - שיפ: פרסבת'/ השאר סוד, תתמודדו - פורסם ב: 07.06.2018 - עודכן: 12.09.2018 המלץ! המלץ! ID : 9868
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

  אני לא יודעת הרבה על המיתולוגיה היוונית אבל וואו אחרי ההסבר הארוך שלהם אני פשוט ישבתי שם קפואה לכמה דקות טובות.

"אני יודע שזה הלם בשבילך אבל זאת האמת." אמר כירון,פרסי יצא החוצה כבר בתחילת ההסבר בטענה ש"אנבת' עושה לי מספיק הרצאות ליום אחד".

 

כאילו שיש לי מושג מי זאת אנבת' הזאת שהוא מזכיר כל הזמן,אני חייבת להגיד זה ממש מעצבן,יכול להיות שהיא החברה שלו? אוקיי ננסי תנשמי, את לא אוהבת אותו את ממש שונאת אותו. 

אבל וואו ממש מזל שהוא לא זיהה אותי זה היה ממש מביך ובעיקר אחרי שסיפרו לי שהוא הציל את העולם פעמיים בזמן שאני נטפלתי לילדים אחרים בכל מיני פנימיות מטופשות לעשירים.

"אני ישאיר אותך לבד קצת,עוד מעט ריי תבוא ותעשה לך סיור פה." כירון אמר ויצא החוצה.

"אוי סוף סוף הוא הלך." נשמע קול,הבטתי לצדדים בניסיון למצוא את הדובר.

"שלום ננסי." בענן ניצוצות זהוב הופיעה נערה, בערך בגילי אולי גדולה ממני בכמה שנים.

היא לבשה שמלה צהובה בהירה,ומאוזניה השתלשלו זוג עגילים בצורת תלתנים,שיערה החום התפזר על גבה ועיניה,שצבען כחול בוהק תאמו את שלי.

"איך את יודעת איך קוראים לי?"

"טוב,אני נתנתי לך אותו,אני היא אימך." אומרת הנערה.

אחרי כל הדברים המוזרים כשקרו כשנערה שגדולה ממני רק בכמה שנים אמרה לי שהיא אמא שלי פשוט לא ידעתי מה להגיד.

"אני אלה,אני יכולה להיראות איך שאני ירצה." אמרה הנערה כשהבינה למה אני בוהה בה ככה.

"אם את אלה אני זאוס." אמרתי אוזני קלטו כל רעם שהבזיק בחוץ,למרות שהשמיים היו כחולים ולא נראה באופק שום ענן.

"כדי לך לא להגיד את שמו אם את לא רוצה שהוא יעשה ממך ננסי צלויה." האלה צחקקה.

"זאוס,זאוס,זאוס,זאוס,זאוס,זאוס,זאוס..." התחלתי לזמר. כלום. לא קרה כלום. אה! רואה?ברק נורה מהתקרה ופיספס את הרגל שלי בכמה סנטימטרים,הכיס של מכנסי הג'ינס שלי נקרע רק.

לקח לי כמה שניות לקלוט שזאת הייתה רק הזהרה ושזאוסי שלנו כיוון בכלל למשהו אחר."הטלפון שלי!" הרמתי את הטלפון החרוך שנפל מהכיס הקרוע, המכשיר השרוף התחיל לעלות עשן.עלה לי בראש כמה קללות ממש לא נעימות על זאוס אבל החלק שלי במוח שעדיין נשאר הגיוני אמר לי לא להחמיר את המצב.

"גם ככה טלפון מסוכן לחצויים." אמרה וקיבלה ממני מבט ממש מעוצבן.

"עכשיו אני יכיר בך עוד מעט,אבל לא בדרך הרגילה והמשעמממת," היא נקשה באצבעה על הלחי שלה "אני יודעת!" היא נעלמה, משאירה מאחוריה ערמות של נצנצים מוזהבים שבטח ממש יכעיסו את מי שמנקה פה.

 

הדלת נפתחה שוב ולחדר הפעם נכנסה לא אחרת מאשר ריי, שיערה השחור הוסתר מתחת לקסדה מארד עם ציצית אדומה ועיניה הסגולות המוזרות ננעצו בי במבט שלא הזכיר במקצת את ריי שהכרתי בפנימיית "סאני." היא לבשה שריון מלא בסגנון עתיק שהיה עשוי מאותו החומר שהקסדה עשויה.

"קדימה ננסי." היא חייכה אלי חיוך ידודיתי ופתאום הרגשתי ממש אשמה,כל הזמן הזה התייחסתי אליה ממש מגעיל ועכשיו היא הצילה את החיים שלי, ומשום מה היא ממש נחמדה אלי למרות מה שעשיתי לה.

"אוקיי בואי הולכים לתפוס ת'דגל את איתי בקבוצה." היא אמרה

"מה?"

 "בואי כבר אני יסביר לך בדרך."ריי תפסה בידי והובילה אותי אל היער כשהיא מסבירה לי את החוקים של המשחק.

"אז את בנתיים בביתן הרמס עד שיכירו בך ואני בת נמסיס אז כרתנו ברית זמנית עם אפרודיטה,הרמס,ארס,דמטר,טיכה,זאוס ועוד כמה, אנחנו בקבוצה האדומה. בקבוצה הכחולה מי שהכי יקשה עלינו זה פוסידון, טוב יש שם רק חניך אחד פרסי ג'קסון."

עצרנו בנשקייה כדי לצייד אותי בחרב כבדה וללבוש שריון כמו שלה וקסדה עם ציצית כחולה."לא רגע את צריכה קסדה אדומה כזאת." היא הורידה את הקסדה והחליפה אותה בקסדה תואמת לשלה."מה זה בכלל שאומר להכיר?"

"זה כשהאל שהוא ההורה שלך מכיר בך,אומר שאת הבת שלו או שלה."

"אה." זה כל מה שהיה לי להגיד

"אוקיי אנבת' מה עושים?" ריי שאלה.

אנבת'. שוב השם הזה,איזה שם מוזר,למה שמישהו יקרה לילד שלו ככה? מצד שני לי קוראים ננסי שזה בערך השם הכי גרוע בעולם אז אני לא יכולה להתלונן.

"ננסי,ריי וג'יימס אתם בהגנה, השאר איתי." פקדה נערה עם שיער בלונדיני גלי ועיניים אפורות,כמו ענני הסערה.

ריי רטנה משהו וגררה אותי לעמוד ליד הדגל, היא ליכסנה מבטים מרושעים במיוחד לנער בלונדיני שהתקרב אלינו וניחשתי שהוא ג'יימס."אני ג'יימס בן-"

"בן אפרודיטה." ריי קטעה אותו, "ג'יימס בן אפרודיטה."

"מה יש לך?" לחשתי לה והתקיפות נדפה מקולי,לא הבנתי את זה הרי רק לפני רגע היא הייתה מלאכית.

"הוא פשוט כל כך חש את עצמו ו..." היא פלטה רצף של קללות בשפה אחרת שאיכשהו הבנתי אותה.

"שמעתי את זה." ג'יימס אמר, הוא שלף חץ וקשת מזהב, לא ראיתי מאיפה ותלה אשפת חצים על הגב. הוא נראה ממש כמו קופידון ככה. אני כבר עכשיו לא מחבבת אותו, הוא נראה כזה מושלם ומטופש ורציתי לשבור לו את המפרקת, אולי ככה הוא יפסיק עם החיוכים המטופשים שלו. אם יש דבר כזה אהבה ממבט ראשון יש גם דבר כזה שנאה ממבט ראשון, וזה מה שיש ביני לבין ג'יימס הזה.

הייתי עסוקה כל כך במחשבות שריי הייתה צריכה לסטור על לחיי כדי שאני אדע שהמשחק התחיל סוף סוף.נראה שאיכשהו כל הקבוצה השנייה ידעה שהם הציבו ליד הדגל ילדה חדשה,בן של אלת אהבה ושטנית קטנה בדמות מלאכית כי מהר מאוד כמה התחילו להתקיף אותנו.

אני רוצה להגיד שכיסחתי את כולם בעזרת החרב שלי אבל זה יהיה שקר כי האמת המלאכית וקופידון כיסחו אותם.

מבעד לעצים ראיתי פיסת צבע כחולה שבלטה על הרקע הירוק והחום, הדגל השני.

"אתם תסתדרו כאן?" שאלתי ושניהם הנהנו,טוב אני לא ממש הייתי תוספת יעילה במיוחד.

רצתי לעבר הצבע האדום בכל כוחי,זרקתי הצידה מגן מתכת כבד אבל נשארתי עם השריון שלי,לא התחשק לי במיוחד למות.

ממש קרוב אלי רצה אנבת' לעבר הדגל,נו באמת,אסור לי לתת לה להשיג אותי,אני חייבת לנצח.

'מה את עושה?' אמרה לי ללא קול

'תופסת את הדגל' החזרתי לה בדממה.

אנבת' השיגה אותי היא הייתה ממש קרובה לדגל שננעץ באדמה הרכב ליד נחל אבל לא התקרבה אליו יותר, "באמת? חשבת שאני יפול בפח מוח אצה?"

לא הבנתי אל מי היא מדברת עד שפרסי ג'קסון הופיע,לקחתי כמה צעדים לאחור והתחבאתי בין העצים.פרסי שלף...עט? בהתחלה חשבתי שהוא השתגע אבל אז הוא הסיר את המכסה מהעט וחרב ארד קורנת צמחה למלוא גודלה. קול.

אנבת' שלפה חרב עשוי מחומר מוזר שלא זיהיתי,אבל טוב אני לא מומחית גדולה בזה.

"אני לא יוותר לך חכמולוגית." פרסי גיחך.

"בוא פשוט נלחם מוח אצה." אנבת' הנחיתה מכה בחרב שלה אבל פרסי חסם אותה.

זה נמשך ככה כמה דקות ואני פשוט צפיתי בהם עד שנזכרתי למה אני פה בכלל, הדגל עמד שם, חסר הגנה ויכולתי פשוט לקחת אותו כל עוד הם נלחמים.

התקדמתי במהירות יחסית,הייתי צריכה להיזהר לא לדרוך על משהו והרעש יסגיר אותי,אנבת' שמ לב אלי פתאום ושלחה לי מבט מלא משמעות והתחילה להעסיק את פרסי.

אני ממש ליד הדגל אני מנסה לקחת אותו אבל גל מתרומם מהנהר ודוחף אותי לתוכו,פרסי מסתובב אלי בחרב שלופה.אני בקושי מצליחה לצאת מהמים ולתפוס בדגל,אבל אני בכל זאת מצליחה.

מתחת לרגלי מתחילים לצוח תלתנים קטנים ירוקם אבל היה משהו מוזר, בחלק לא צמחו דבר ונשאר רק האדמה הרטובה.ולבסוף הצמיחה הפסיקה ואני הבנתי סוף סוף מה היה הרעיון של הנערה שנגלתה אלי או מי היא בכלל, כי דרך התלתנים היה כתוב שמה. טיכה,אלת המקרה והמזל.

**********************************************************

שיהיה ברור אני לא משפפת את פרסי וננסי ופאנפיק הם לא יהיו זוג.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

הפאנפיק ממש טוב · 24.06.2018 · פורסם על ידי :בנו של אל הים
אבל אם אחד השיפים היה פרנסי (פרסי וננסי) כול 9 המוזות, אפולו, ריק ריירדן, סאלי ג'קסון, כול מעריצי פרסי ג'קסון באשר הם (לא כולל אלו שראו רק את הסרטים כי הם לא נחשבים מעריצים אמיתיים), וכל המחנות באשר הם (כולל: בית החיים (ממשפחת קיין והאלים המצריים), כול מלון הולהלה (ממגנס צייס והאלים של אסגרד) כול חמשת הבתים משלושים ותשע רמזים (יאנוס, אקטרינה, תומס, לוקיאנוס ומדריגל (ריק ריירדן כתב את מבוך העצמות (הראשון בסדרה המקורית וחלק מהווספרים באים))) ומחנה יופיטר) וכול האויבים באשר הם מכול הסדרות והספרים שכתבתי קודם ישנאו אותך ויקללו אותך לנצח נצחים.

והמשך (גם למה שכתבתי קודם וגם בכללי) · 24.06.2018 · פורסם על ידי :בנו של אל הים
נרשמתי

המשך בבקשה ומהר · 25.06.2018 · פורסם על ידי :lilianna
נרשמתי

זה מהמםם · 26.06.2018 · פורסם על ידי :הינשוף הצהוב
ואין מה להוסיף

ממש אהבתי · 30.12.2018 · פורסם על ידי :Hope Mikaelson
אבל אם ריי היא בת נמסיס, איך זה שהיא לא נקמה בננסי על כל מה שהיא עשתה לה?תעשי אותה בת טיכה, ניקה, הקטה, משהו שלא תמיד רואים, זה יותר מסתדר.

לג'יני · 30.12.2018 · פורסם על ידי :סטאר (כותב הפאנפיק)
כן אני יודעת, שמתי לב להרבה לחורים בעלילה בכל מיני פאנפיקים שלי ואני מתכננת לחדש אותם, כאילו לא לשנות את העלילה רק את צורת הכתיבה ולנסות לתקן את כל מה ששמתי לב אליו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
338 1380 777 468


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007