האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

יומנו של לוק-תורגם על ידי *גמור*

ההרפתקאות של לוק ותאליה והפגישה שלהם עם אנבת'



כותב: סטאר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 5 - צפיות: 5306
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 10.07.2018 - עודכן: 12.07.2018 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 9936
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הוא נד בראשו בעצב. הוא התחיל לכתוב שוב, לא ראיתי שום דבר על הצמיד. אני מצטער. אבל אני יודע קצת על אמאלתיאה העז, אולי זה יעזור לכם. מאוחר יותר, זאוס השתמש בעורה כדי ליצור את המגן שלו.

גירדתי את סנטרי. הייתי די בטוח שזה הסיפור שניסיתי לזכור קודם על עורו של העז. זה נראה חשוב, אם כי לא הצלחתי להבין מדוע. "אז זאוס הרג את העז של אמא שלו. מעשה טיפוסי לאלים. תאליה, את יודעת משהו על המגן? " 

היא הנהנה,נראה שהוקל לה השינוי בנושא. "אתנה הטביע את הראש של מדוזה על החלק הקדמי שלו, וכל המגן היה מכוסה בארד שמיימי. המגן הפחיד את האויבים של זאוס ואתנה ".

לא ראיתי איך המידע הזה יכול לעזור. ברור שהעז אמאלתיאה חזרה לחיים. זה קרה הרבה עם מפלצות מיתולוגיות - הם בסופו של דבר נוצרות מחדש בטרטרוס וחוזרות לכאן. אבל  למה אמאלתיאה הובילה אותנו לכאן? 

עלתה בי מחשבה רעה. אילו הייתי נהרג על ידי זאוס, בהחלט לא הייתי מעוניין לעזור לו. למעשה, אולי אני הייתה רוצה לנקום בו דרך ילדיו. אולי בגלל זה הביאה אותנו אמאלתיאה לאחוזה. 

האל הושיט לי את ידיו. הבעת פניו הקודרת אמרה לי שהגיע התור שלי

גל של חרדה שטף אותי. אחרי ששמעתי את עתידה של תאליה, לא רציתי לדעת את שלי. מה אם היא תשרוד, ואני לא? מה אם שנינו ניצל, אבל תאליה הקריבה את עצמה כדי להציל אותי מתישהו, כמו שהאל הזכיר? לא יכולתי לשאת זאת. 

"לא, לוק, "אמרה תאליה במרירות. "האלים צדקו. נבואות לא עוזרות לאף אחד." 

הזקן מיצמץ בעיניו המימיות. ידיו היו חלושות כל כך, עד שהיה קשה להאמין שהוא נושא את דמו של אל אולימפי. הוא סיפר לנו שקללתו תסתיים היום, בדרך זו או אחרת. הוא ציפה שתאליה תשרוד. אם הוא יראה משהו בעתיד שלי שיעזור, הייתי צריך לנסות. 

נתתי לו את ידי.

האל נשם נשימה עמוקה ועצם את עיניו. מקטורן הנחש שלו הבהיק כאילו ניסה לשפוך. הכרחתי את עצמי להישאר רגועה. 

יכולתי לחוש את הדופק של האל באצבעותי - אחת, שתיים, שלוש. 

עיניו נפקחו לרווחה. הוא משך את ידיו והביט בי באימה. 

"בסדר, "אמרתי. לשוני הרגישה כמו נייר זכוכית. "אני מניח שלא ראית שום דבר טוב." 

האל פנה אל המחשב שלו. הוא בהה במסך כל כך הרבה זמן שחשבתי שהוא נכנס לטראנס. 

לבסוף הדפיס, אש. ראיתי אש. 

תאליה קימטה את מצחה. "אֵשׁ? אתה מתכוון היום? זה יעזור לנו? " 

האל הרים את מבטו. הוא הנהן. 

"יש עוד, "לחצתי. "מה הפחיד אותך כל כך?"

הוא נמנעלהביט בעיני. באי-רצון הוא כתב, קשה להיות בטוח. לוק, ראיתי גם קורבן בעתיד שלך. בחירה. אבל גם בגידה. 

חיכיתי. האל לא פירט. 

"בגידה, "אמרה תאליה. קולה היה מסוכן. "אתה מתכוון שמישהו בוגד בלוק? כי לוק לעולם לא יבגוד באף אחד." 

האל הקליד, דרכו קשה לראות. אבל אם הוא יישאר בחיים היום, הוא יבגוד - 

תאליה תפסה את המקלדת. "מספיק! אתה מפתה חצויים לכאן, ואחרי זה אתה לוקח לננו את התקווה עם התחזיות הנוראות שלך? אין פלא שהאחרים ויתרו - בדיוק כמו שאתה וויתרת. אתה פתטי! " 

כעס ניצת בעיניו של האל.הוא קם על רגליו. לרגע חשבתי שהוא עלול לזנק על תאליה.

"קדימה, "נהמה תאליה. "קדימה זקן. יש לך אש? " 

"תפסיק!" אמרתי. האל גרין נסוג מיד. יכולתי להישבע שהזקן נבהל ממני עכשיו, אבל לא רציתי לדעת מה הוא רואה בחזון שלו. כל הסיוטים שהיו בעתיד שלי, הייתי צריך לשרוד היום. 

"אש, "אמרתי. "הזכרת אש." 

הוא הינהן, ואז פרש את ידיו כדי לציין שאין לו פרטים נוספים. 

רעיון זימזם בחלק האחורי של ראשי. אֵשׁ. נשק יווני. חלק מהציוד שהיה לנו בדירה הזאת ... הרשימה שהכנסתי למנוע החיפוש, בתקווה למצוא דרך מילוט.

"מה זה? "שאלה תאליה. "אני מכירה את המבט הזה. יש לך רעיון." 

"תן לי לראות את המקלדת." ישבתי ליד המחשב ועשיתי חיפוש חדש באינטרנט.

כתבה צצה מיד. 

תאליה הציצה מעבר לכתפי. "לוק, זה יהיה מושלם! אבל חשבתי שהדברים האלה הם רק אגדה." 

"אני לא יודעת, "הודיתי. "אם זה אמיתי, איך עושים את זה? אין כאן מתכון." 

האל הקיש באצבעותיו על השולחן כדי למשוך את תשומת לבנו. פניו היו מלאות חיים. הוא הצביע על מדפי הספרים שלו.

"ספרי היסטוריה עתיקים, "אמרה תאליה. "האל צודק. הרבה מהם באמת ממש עתיקים. קרוב לוודאי שיש להם מידע שלא יהיה באינטרנט." 

שלושתנו רצנו אל המדפים. התחלנו להוציא ספרים. עד מהרה נראתה הספרייה של האל כאילו נפלה קורבן להוריקן, אבל להאל לא היה אכפת. הוא השליך ספרים והעיף דפים במהירות האפשרית. למעשה, בלעדיו, לא היינו מוצאים את התשובה. לאחר חיפושים רבים וחסרי-דעת, הוא הקיש על דף בספר ישן. 

סקרתי את רשימת המרכיבים, וההתרגשות שלי נבנתה. "זהו זה. המתכון לאש יוונית ".

איך ידעתי שאני מחפש את זה? אולי אבא שלי, הרמס, האל של כל המקצועות, הדריך אותי, כי הוא יודע על שיקויים ואלכימיה. אולי ראיתי את המתכון במקום כלשהו קודם לכן, וחיפוש בדירה עורר את הזיכרון הזה. 

כל מה שאנחנו צריכים היה בחדר הזה. ראיתי את כל המצרכים כשעברנו על האספקה של החצויים שנהרגו: לפידיםישנים, בקבוק של נקטר, אלכוהול מערכת העזרה הראשונה של האל...

למעשה, אני לא צריך לרשום את כל מתכון, אפילו ביומן הזה. אם מישהו נתקל בזה ולמד את סוד האש היוונית ... טוב, אני לא רוצה להיות אחראי לשריפת העולם.

קראתי עד סוף הרשימה. היה רק דבר אחד חסר. 

"זרז." הסתכלתי על תאליה. "אנחנו צריכים ברק".

עיניה התרחבו. "לוק, אני לא יכולה."

"בפעם האחרונה - " התחילה להגיד אבל האל גרר אותנו אל המחשב והקלד, את יכולה לזמן ברקים ?

"לפעמים, "הודתה תאליה. "זה עניין של זאוס. אבל אני לא יכול לעשות את זה בתוך הבית. וגם אם היינו בחוץ, היה לי קשה לשלוט על זה. בפעם האחרונה כמעט הרגתי את לוק." 

שיערותי סמרו כשנזכרתי בתאונה. 

"זה יהיה בסדר." ניסיתי להישמע בטוחה. "אני אכין את התערובת. כשהוא מוכן, יש שקע מתחת למחשב. את יכולה להוריד שביתת-ברקים על הבית ולפוצץ אותו דרך החיווט החשמלי." 

"ולהצית את הבית באש, "הוסיפה תאליה. 

האל הקליד, אתה תעשה את זה בכל מקרה אם תצליח. אתה מבין עד כמה מסובכת האש היוונית?

בלעתי. "כן. זאת אש קסומה.זה שורף כל מה שזה נוגע בו גם אם זה מים. אבל אם נוכל לעשות מספיק בשביל איזה פצצה ולזרוק אותה ללוקרטאות ... " 

"הם יבערו." תאליה הציצה אל הזקן. "בבקשה, תגידי לי שהמפלצות אינן חסינות מפני אש." 

 אני לא חושב כך, הוא הקליד. אבל האש היוונית תשרוף את כל החדר הזה. היא תתפשט בכל הבית תוך שניות.

הבטתי בכלוב הריק. לפי השעון של האל, היה לנו בערך שעה לפני השקיעה. כשהסורגים האלה התרוממו והלוקרוטאות יתקפו, אולי יהיה לנו סיכוי - אם נוכל להפתיע את המפלצות בהתפוצצות, ואם נוכל איכשהו לעקוף אותן ולהגיע ללוח היציאה בחלקו האחורי של הכלוב בלי להאכל או להישרף חיים . 

מוחי חשב על תריסר אסטרטגיות שונות, אבל חזרתי כל הזמן למה שהאל אמר על הקרבה. לא יכולתי להימלט מן ההרגשה שאין שום סיכוי ששלושתנו נוכל לצאת חיים. 

"בואי נשתמש באש היוונית, "אמרתי. "ואז נברר את השאר."

תאליה והאל עזרו לי לאסוף את הדברים שאנחנו צריכים. התחלנו עם הכיריים של האל ובישלנו תבשיל מסוכן ביותר. הזמן עבר מהר מדי. בחוץ, במסדרון, נהמה לוקרוטאה. 

הווילונות על החלון חסמו את כל אור השמש, אבל השעון הראה לנו שכמעט נגמר הזמן.

פני היו שטופי זיעה כשערבבתי את המרכיבים. בכל פעם שמצמצתי נזכרתי במילותיו של האל על מסך המחשב, כאילו נשרפו על עורפי: קורבן בעתידך. בחירה. אבל גם בגידה. 

למה התכוון? הייתי בטוה שהוא לא סיפר לי הכול. אבל דבר אחד היה ברור: העתיד שלי הפחיד אותו.

ניסיתי להתמקד בעבודתי. לא ידעתי מה אני עושה, אבל לא היתה לי ברירה. אולי הרמס צפה בי, והעניק לי חלק מהידע האלכימי שלו. או אולי יש לי מזל. לבסוף היה לי סיר מלא ברפש שחור, שמזגתי לתוך צנצנת זכוכית ישנה. אטמתי את המכסה. 

"הנה." הושטתי את הצנצנת לתאליה. "הזכוכית אמורה למנוע ממנה להתפוצץ עד שנשבור את הצנצנת." 

תאליה לא נראתה נרגשת. "אני אנסה. אני אצטרך לחשוף כמה חוטים בקיר. וכדי לזמן את הברק, זה ייקח כמה דקות של ריכוז. אתם בטח צריכים לצעוד לאחור, למקרה ... אתם יודעים שאני אתפוצץ או משהו, שאני אתפוצץ או משהו כזה." 

היא תפסה מברג ממגירת המטבח של האל, זחלה מתחת לשולחן המחשב ובחנה את השקעים.

האל הרים את יומן העור הירוק שלו. הוא רמז לי שאבוא אחריו. הלכנו אל דלת הארון, שם האל פתח את הספר. ראיתי דפים ודפי כתב יד מסודר, צפוף. לבסוף מצא האל דף ריק ורשם משהו. 

הוא הושיט לי את הספר. 

לוק, אני רוצה שתיקח את היומן הזה. יש לי תחזיות, רשימות שלי על העתיד, המחשבות שלי על המקום שבו טעיתי. אני חושב שזה יעזור לך. 

הנדתי בראשי. "לא, זה שלך. שמור את זה." 

הוא החזיר את הספר וכתב, יש לך עתיד חשוב. הבחירות שלך ישנו את העולם. אתה יכול ללמוד מהטעויות שלי, להמשיך את היומן. זה עשוי לעזור לך עם ההחלטות שלך. 

"איזה החלטות? "שאלתי. "מה ראית שכל כך מפחיד אותך?"

העט שלו ריחף מעל הדף למשך כמה דקות. אני חושב שאני סוף סוף מבין למה קוללתי, כתב. אפולו צדק. לפעמים מוטב להשאיר את העתיד מסתורי.

"האל, אביך היה מטומטם. לא מגיע לך ... " 

האל טפח על הדף בעקשנות. הוא רשם, רק תבטיח לי שתשמור על היומן. אילו התחלתי להקליט את מחשבותי מוקדם יותר בחיי, אולי הייתי נמנע משגיאות מטופשות. ועוד דבר אחד.
הוא הניח את העט ביומנו ופתח את חגורת הברונזה השמימית מחגורתו. הוא הציע לי אותו. 
"אני לא יכול, "אמרתי לו. "אני מתכוון, אני מעריך את זה, אבל אני משתמש בחרב. וחוץ מזה, אתה בא איתנו. תזדקק לנשק הזה. "

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד אכילת הפיצות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
504 1480 818 362


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | הודעה לירין | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
365 לפני הספירה - אבטיח