האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יומנו של לוק-תורגם על ידי *גמור*

ההרפתקאות של לוק ותאליה והפגישה שלהם עם אנבת'



כותב: סטאר
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 4 - צפיות: 5294
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: הרפתקאות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 10.07.2018 - עודכן: 12.07.2018 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 9936
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

"אתה יכול לפתוח את הכספת?" שאלתי.

האל ניענע בראשו. 
"אתה יודע מה יש בתוך הכספת?" שאלה תאליה. 
שוב, האל נד בראשו. 
כרעתי ליד הכספת. לא נגעתי בה, אבל החזקתי את ידי קרוב למנעול המשולב. אצבעותי דבקו בו כאילו הקופסה היתה תנור חם. התרכזתי עד שיכולתי לחוש את המנגנונים שמפעילים אותו. מה שראיתי לא היה מוצא חן בעיני.

"הדבר הזה הוא חדשות רעות, "מלמלתי. "כל מה שבפנים חייב להיות חשוב." 

תאליה כרעה לידי. "לוק, בגלל זה אנחנו כאן." קולה היה מלא התרגשות. "זאוס רצה שאמצא את זה".

הבטתי בה בספקנות. לא ידעתי איך היא יכולה לקבל אמונה כזאת באבא שלה. זאוס לא התייחס אליה טוב יותר משהרמס התייחס אלי. חוץ מזה, פיתו לכאן הרבה חצויים. כולם מתו בסוף.

בכל זאת, היא תקעה אותי בעיניים הכחולות העזות האלו, וידעתי שזו היתה פעם אחרת שתאליה תעבור את דרכה. 

נאנחתי. "אתה מתכוון לבקש ממני לפתוח את הכספת, נכון? " 

"אתה יכול?" 

לעסתי את שפתי. אולי בפעם הבאה שאני מתחבר עם מישהו, אני צריך לבחור מישהו שאני לא אוהב כל כך הרבה. פשוט לא יכולתי להגיד לא לתאליה. 

"אנשים ניסו לפתוח את זה קודם, "הזהרתי. "יש קללה על הידית. אני מנחש מי שנוגע בו נשרף לערימת אפר." 

הבטתי בהאל. פניו היו אפורים כשערו. לקחתי את זה כאישור.

"אתה יכול לעקוף את הקללה? "שאלה אותי תאליה. 

"אני חושב שכן, "אמרתי. "אבל זאת המלכודת השנייה שאני דואג לה." 

"המלכודת השנייה? "שאלה. 

"אף אחד לא הצליח לפתוח את הכספת, "אמרתי. "אני יודע את זה כי יש רעל מוכן בקופסא שישבר ברגע שאתה מקליד את המספר השלישי. זה מעולם לא הופעל."

אם לשפוט לפי עיניו הרחבות של האל,זה היה משהו חדש בשבילו.

"אני יכול לנסות להשבית את זה, "אמרתי, "אבל אם אני אסתבך, כל הדירה הזאת תתמלא בגז ואנחנו נמות." 

תאליה בלעה. "אני סומכת עליך. רק ... תיזהר." 

פניתי אל הזקן. "אתה יכול אולי להסתתר באמבטיה. שים כמה מגבות לחות על הפנים שלך. זה עשוי להגן עליך ".

האל זז באי-נוחות. אריג הנחש של חליפתו התנודד כאילו הוא עדיין חי. הרגשות נראו בפניו בפניו, פחד, ספק, אבל בעיקר בושה. אני מניח שהוא לא היה מסוגל לסבול את הרעיון של הצטנפות באמבטיה בעוד שני ילדים מסכנים את חייהם. ואולי בכל זאת נותרה בו רוח אומץ קטנה. הוא החווה לעבר הכספת כמו: קדימה. 

נגעתי במנעול. התרכזתי כל כך חזק שהרגשתי כאילו הרמתי משקל של חמש מאות פאונד(פאונד-יחידת משקל בריטית השווה ל-454 גרם ). הדופק שלי הואץ. טיפות זיעה זלגו במורד אפי. לבסוף הרגשתי את ההילוכים מסתובבים. קול גניחה של מתכת, והברגים חזרו לאחור. בזהירות פתחתי את הדלת בקצות אצבעותי והוצאתי בקבוקון של נוזל ירוק. 

האל נאנח בהקלה.

תאליה נשקה לי על הלחי, מה שוודאי לא היתה צריכה לעשות בזמן שאני החזקתי בקבוק של רעל קטלני. 

"את כל כך טובה, "אמרה. 

האם הסיכון היה שווה את זה? כן מאוד.

הבטתי בתוך הכספת, וההתלהבות שלי התייבשה. "זה הכל? " 

תאליה הושיטה יד ושלפה צמיד כסף.

זה לא נראה הרבה, רק שורה של חיבורי כסף מלוטשים.

תאליה ליפפה אותו סביב פרק ידה. שום דבר לא קרה. 

היא הזעיפה פנים. "הוא צריך לעשות משהו. אם זאוס שלח אותי לכאן - " 

האל מחא כפיים כדי למשוך את תשומת לבנו. פתאום נראו עיניו משוגעות. הוא התנהג בפראות, אבל לא היה לי מושג מה הוא מנסה לומר.לבסוף הוא טפח על מגף הנחשים שלו בתסכול והוביל אותנו חזרה לחדר הראשי.

הוא ישב ליד המחשב והתחיל להקליד. הצצתי בשעון שעל שולחנו. אולי הזמן עלה מהר יותר בבית, או אולי הזמן פשוט טס כאשר אתה מחכה למות, אבל זה כבר היה אחרי הצהריים.נשאר לנו עוד חצי יום.

האל הראה לנו את הספר הקצר שכתב: אתם אלה! אתה באמת יש את האוצר! אני לא מאמין! זה בטוח כבר חתום מאז לפני שנולדתי ! אפולו אמר לי הקללה שלי יסתיים כאשר הבעלים של האוצר יטען את זה! אם את הבעלים - 

היו עוד, עם הרבה סימני קריאה, אבל לפני שהספקתי לסיים את הקריאה, אמרה תאליה, "חכה. מעולם לא ראיתי את הצמיד הזה. איך אוכל להיות הבעלים?ואם הקללה שלך אמורה להסתיים עכשיו, האם זה אומר שהמפלצות נעלמו? " 

קליק, קליק, קול שקשוק מהמסדרון ענה על שאלתה.

קימטתי את מצחי אל האל. "האם יש לך את הקול שלך בחזרה? " 

הוא פתח את פיו, אבל שום קול לא יצא. כתפיו נשמטו.

"אולי אפולו התכוון שאנחנו נציל אותך, "אמרה תאליה. 

האל הקלדת משפט חדש: או אולי ימות היום

"תודה לך, מר אופטימיות, "אמרתי. "חשבתי שתוכל לספר את העתיד. אתה לא יודע מה יקרה? " 

האל הקלדת: אני לא יכולה להסתכל. זה מסוכן מדי. אתה יכול לראות מה קרה לי בפעם האחרונה שניסיתי להשתמש בכוחות שלי. 

"בטח, "רטנתי. "אל תיקחי את הסיכון. אתה עלול להפסיד את החיים היפים האלה שיש לך כאן." 

ידעתי שזה אומר. אבל הפחדנות של הזקן הרגיזה אותי. הוא הניח לאלים להשתמש בו כבובה במשך זמן רב. הגיע הזמן שהוא ילחם בחזרה, עדיף לפני שתאליה ואני נהפוך לארוחה של המפלצות

האל הרכין את ראשו. חזהו רעד, והבנתי שהוא בוכה בשקט.

תאליה נתנה בי מבט נרגז. "זה בסדר, האל. אנחנו לא מוותרים. הצמיד הזה חייב להיות התשובה. זה חייב להיות בעל כוח מיוחד." 

האל נשם נשימה רועדת. הוא פנה אל המקלדת שלו והקלד: זה כסף. גם אם זה הופך לנשק, מפלצות לא יכול להיפגע על ידי כל מתכת. 

תאליה פנתה אלי בתחינה אילמת בעיניה, כמו: תורך לרעיון מועיל.

בחנתי את המתחם הריק, את לוח המתכת שדרכו יצאו המפלצות. אם דלת הדירה לא תיפתח שוב, והחלון היה מכוסה על ידי וילונות חומצה של אדם, אזי ייתכן שהפאנל הזה הוא היציאה היחידה שלנו. לא יכולנו להשתמש בנשק מתכתי. היתה לי בקבוקון של רעל, אבל אם הייתי צודק בעניין הזה, הוא היה הורג את כל מי שהיה בחדר ברגע שהתפזר. רצתי עוד תריסר רעיונות בראשי, דוחה במהירות את כולם. 

"נצטרך למצוא נשק אחר, "החלטתי. "האל, תן לי לשאול את המחשב שלך." 

האל נראה ספק, אבל הוא הושיב אותי.

בהיתי במסך. בכנות, מעולם לא השתמשתי במחשבים רבים. כמו שאמרתי, הטכנולוגיה מושכת מפלצות. אבל הרמס היה אל התקשורת, הדרכים והמסחר. אולי זה אומר שהוא היה קצת כוח באינטרנט. אני באמת יכול להשתמש האלוהי האלוהי פגע נכון עכשיו. 

"רק פעם אחת, "מלמלתי על המסך, "חתך אותי קצת. תראי לי שיש צד הפוך להיות הבן שלך." 

"מה, לוק? "שאלה תאליה. 

"שום דבר, "אמרתי. 

פתחתי את דפדפן האינטרנט והתחלתי להקליד. קראתי מידע על בלוקרוטאות, בתקווה למצוא את חולשותיהן. לאינטרנט לא היה כמעט שום דבר עליהם, אלא שהם היו בעלי חיים אגדיים שפיתחו את טרפם על ידי חיקוי קולות אנושיים.

חיפשתי "נשק יווני". מצאתי כמה תמונות של חרבות, חניתות ובליסטראות, אבל לא חשבתי שנצליח להרוג מפלצות עם תמונות ברזולוציה נמוכה . הקלדתי רשימה של דברים שהיו לנו בחדר - לפידים, ארד שמימי, רעל, מחבט גולף - בתקווה שכמה נוסחאות קסומות יצוצו ונצליח לרוג את בלורוטאות. אין מזל. הקלדתי "איך הורגים לוקרוטאות?" הדבר הכי קרוב שקיבלתי היה איך לרפא לוקמיה. 

ראשי רעד. לא היה לי מושג כמה זמן חיפשתי עד שהסתכלתי על השעון: ארבע אחר הצהריים. איך זה היה אפשרי?

בינתיים, תאליה ניסתה להפעיל את הצמיד החדש שלה, ללא הצלחה. היא סובבה אותו, טפחה עליו, ניערה אותו, נדה אותו על קרסולה, השליכה אותו על הקיר והניפה אותו מעל לראשה בצעקות "זאוס!" שום דבר לא קרה. 

הבטנו זה בזה, וידענו שלשנינו לא היו רעיונות. חשבתי על מה שסיפר לנו האל. כל החצויים התחילו לקוות. לכולם היו רעיונות לברוח. כולם נכשלו. 

לא יכולתי לתת לזה לקרות. תאליה ואני שרדנו יותר מדי כדי להיכנע עכשיו. אבל למען חיינו (ואני מתכוון לכך פשוטו כמשמעו) לא יכולתי לחשוב על שום דבר אחר לנסות. 

האל ניגש והחווה לעבר המקלדת. 

"קדימה, "אמרתי בדכדוך. 

החלפנו מקומות. 

הוא התחיל להקליד. אני אנסה לקרוא את העתיד.

תאליה קימטה את מצחה. "חשבתי שאמרת שזה מסוכן מדי." 

זה לא משנה, האל כתב. לוק צודק. אני זקן פחדן, אבל אפולו לא יכול להעניש אותי יותר ממה שכבר יש לו. אולי אני אראה משהו שיעזור לכם. תאליה, תני לי את הידיים שלך. 

תאליה היססה. 

מחוץ לדירה נהמה אחת לוקרוטאות. הן נשמעו רעבות. 

תאליה נתנה את ידיה להליסון גרין. הזקן עצם את עיניו והתרכז, כמוני כשאני מנסה לפרוץ מנעול מסובך. 

הוא נרתע, ואז נשם נשימה רועדת. הוא נשא את מבטו אל תאליה בהבעה של אהדה. הוא פנה אל המקלדת והיסס זמן רב לפני שהתחיל להקליד. 

את עתידה לשרוד היום, האל הקליד.

"זה - טוב, נכון? "שאלה. "אז למה אתה נראה כל כך עצוב? " 

האל בהה בסמן המהבהב. הוא הקליד, בקרוב מאוד, את תקריבי את עצמך כדי להציל את חבריך. אני רואה דברים שקשה לתאר. שנים של בדידות.את תעמודי גבוהה ודוממת, חיה אבל ישנה. הנתיב שלך יהיה עצוב ובודד. אבל יום אחד תמצאי את המשפחה שלך שוב.


תאליה קפצה את אגרופיה. היא התחילה לדבר, ואז פסעה בחדר. לבסוף היא סגרה את אחד הספכים והניחה על כריכתו את ידה. "זה לא הגיוני. אני אקריב את עצמי, אבל אני אחיה? ישנה? אתה קורא לזה עתיד? אני - אין לי אפילו משפחה. רק אמא שלי, ואין סיכוי שאני אחזור אליה. "

האל קפץ את שפתיו. הוא הקליד, אני מצטער. אני לא שולט במה שאני רואה. אבל לא התכוונתי לאמא שלך. 

תאליה כמעט נסוגה אל הווילונות. היא תפסה את עצמה בדיוק בזמן, אבל היא נראתה מסוחרר.

"תאליה? "שאלתי בעדינות ככל שיכולתי. "את יודעת על מה הוא מדבר? " 

היא נתנה בי מבט של פינה. לא הבנתי למה היא נראית כל כך מזועזעת. ידעתי שהיא לא אוהבת לדבר על החיים שלה בחזרה בלוס אנג ´לס, אבל היא אמרה לי שהיא בת יחידה, והיא מעולם לא הזכירה קרובי משפחה ליד אמה. 

"זה שום דבר, "אמרה לבסוף. "שכח מזה. קריאת העתיד של האל חלודה." 

אני די בטוחה שאפילו תאליה עצמה לא האמינה בזה.

"האל, "אמרתי, "זה חייב להיות יותר. אמרת לנו שתאליה תשרוד. אֵיך? ראית משהו על הצמיד? או העז? אנחנו צריכים משהו שיעזור ".

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007