האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ממלכות נופלות מעבר לקיר

לפעמים צריך רק דבר אחד להיאחז בו כשהכל סביבך קורס.



כותב: The real fangirl
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3855
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: נפילת הממלכות - זאנר: מתח, דרמה - שיפ: נראה בהמשך :) - פורסם ב: 13.09.2018 - עודכן: 13.12.2018 המלץ! המלץ! ID : 10059
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מדרגות העץ חוקות מעט תחת כובד משקלי.

אני יורדת לשולחן האוכל בעייפות, ומופתעת לגלות את שני הורי יושבים לצד השולחן ומשוחחים בקולות מהוסים. משהם מבחינים בי, הם מחייכים אליי.

"בוקר טוב." אומרת לי אמי.

אני משיבה לה ברכת בוקר טוב ומתיישבת למולם בצידו השני של השולחן. "איפה ניקו?"

"ממש כאן." אני קופצת מעט למשמע קולו. מעצבן.

"ילדים, אנחנו רוצים לדבר איתכם על משהו." קוטע אבי את מחשבותיי.

שנינו מביטים בו בציפייה. זה די נדיר שהוא פונה אלינו בכזאת ישירות.

"אתמול בצהריים," פותחת אמי, "יצאה הנסיכה קליאונה עם הלורד ארון לגאריס לפאלסיה, לקנות יין."

ישנן שמועות רבות על שכרותו התמידית של הלורד ארון ועל חיבתו לאלכוהול, כך שאני לא יכולה להגיד שזה מפתיע אותי. מה שכן מפתיע אותי זה הטיפשות שבהחלטה ללכת לשם בעצמם. הם היו יכולים לשלוח כל אחד מעובדי הארמון במקומם.

"לורד ארון התמקח עם מוכר היין בנוגע למחיר, ואף הציע מחיר שפוי והוגן - "

"איזה מחיר?" קוטע ניקו את אמנו.

היא מביטה בו ממושכות, שוקלת את תגובה. "אני לא יודעת," מודה לבסוף.

אבי מכחכח בגרונו. "במקרה, שני בניו של המוכר שעברו במקום שמעו את שיחתם, וביניהם לבין הלורד ארון פרצה תגרה. לבסוף, כשהבכור מביניהם התנפל על ארון במטרה לפגוע בו, ארון שלף סכין להגנה עצמית והרג אותו."

דממה משתררת סביב השולחן.

"זה לא היה צריך לקרות." אומר ניקולאס לאחר כמה רגעי שקט.

ניקולאס - "אומרת אמי בעדינות.

"לא, זה לא היה צריך לקרות. אני יודע שזה לא באמת היה להגנה עצמית. זה סתם עוד לורד אוריאני מפונק שחושב שבגלל שהוא נולד למשפחה מסוימת הוא יותר טוב מהם!" קולו מתגבר לצעקה.

"אל תדבר ככה!" היא אומרת, קולה רועד כעת. מפוחד. היא באמת כל כך פוחדת ממה שיגידו השכנים?

כן, סביר להניח שכן.

"אבל זאת האמת. והגיע הזמן שתפסיקו להכחיש אותה כמו שני פחדנים." הוא אומר בהתרסה.

שרה, נערת המטבח שבדיוק נכנסה לחדר מביטה בו באימה. אני מסמנת לה בעדינות לצאת.

"זאת לא האמת. האמת היא שאנחנו שמענו את הסיפור, לא אתה. ואני לא יודע מי הכניס לך את השטויות האלו לראש, אבל זה בטח לא אנחנו!" אומר אבי, כעת גם הוא ויתר על מסכת השלווה שלו.

ניקו מביט בו בזעם, וקם מכסאו בהפגנתיות. הוא כבר בחצי דרכו אל היציאה מהחדר כשאמי שואלת: "אניה, מה את חושבת?"

הוא קופא, ואז מסתובב לאיטו ומביט בי בציפייה.

"אני..." מה אני חושבת? "אני... זה נשמע כאילו הוא באמת הגן על עצמו."

אבי מהנהן בכובד ראש, אך לא אליו אני מתייחסת.

לרגע אני רואה שמץ אכזה במבטו של ניקו, אך אז הוא עוטה על עצמו מסיכה נטולת רגש. "הבנתי."

 

ת"ב?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש יפה · 14.09.2018 · פורסם על ידי :ג'יניוויזלי ⁦:-)⁩
את כותבת ממש טוב!!!

כל הכבוד! · 14.09.2018 · פורסם על ידי :Kimimiki
התחלה יפה לסיפור. הכתיבה שלך מרגישה לי די תמימה ופתוחה, הסיפור ברור ויפה וזה ממש נחמד.
היו כמה דברים שעוררו בי רתיעה לשניה - לדוג' ההקדמה היא יותר מידי ציורית ולא הגיונית - כלומר, מי יכול להגיד על החיים שלו שהם היו מושלמים? גם בארצות טובות ביותר יש סיכוסוכים ועצבים, וגם לא הבנתי איך אפשר לאהוב את הצביעות הזאת של העמדת הפנחם שהכל בסדר.
אבל באמת שהכתיבה שלך מחפה על זה. תמשיכי כך! (אם תוכלי להעמיק את הדמויות אבל זה יהיה יותר מגניב)
*צריך לכתוב שזה על נפילת הממלכות.
* נרשמתי

נועה!!!!! · 18.09.2018 · פורסם על ידי :Sophie Foster
אני יודעת שאת עבוד פרק אבל המשךהמשךהמשלהמשךהמשךהמשךהמשלהמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007