האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


פרוות שלג

אליס ג'יין היא ילדה חצוית דם שפוגשת את סיריוס בלק ברכבת להוגוורטס. שניהם, ביחד עם ג'יימס ולופין מקימים את חבורת הקונדסאים המוכרת, וביחד עושים צרות.



כותב: Zozy
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 3152
5 כוכבים (4.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: סיפור הקונדסאים - זאנר: פנטזיה דרמה - שיפ: אליס וסיריוס בלק לילי וג'יימס - פורסם ב: 28.09.2018 - עודכן: 09.11.2018 המלץ! המלץ! ID : 10084
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רק מזכירה, בבקשה תרשמו לעדכונים ותגיבו. זה ממש נותן לי כח ורצון להמשיך לכתוב.


לאחר שדאגו שלא ישמעו אותם דרך הדלת, הם התפנו לחגוג כמו שצריך. "אז סיריוס, את מי אתה חושב שנמתח ראשון השנה?" שאל ג'יימס בחיוך זדוני. אליס התעוררה לחלוטין לשמע המשפט הזה, עשיית צרות היתה אחת מאהבותיה הגדולות.

"יש לי רעיון או שניים," היא אמרה בקול. רמוס נראה מבוהל מהמחשבה שיגררו לעצמם תשומת לב, ונראה היה לאליס שיש לו סוד שהוא לא רוצה שאף אחד ידע עליו. היא רשמה לעצמה בראש לתחקר אותו על זה אחר כך. סיריוס שהופתע למחשבה על אליס פוגעת במישהו, ואמר "את? צרות? אליס, אני לא חושב שזה רעיון טוב כל כך בשבילך על היום הראשון, יכולים לסלק אותך מבית הספר." "הו, אתה דואג לה," אמר ג'יימס בהנאה, "איזה זוג חמוד אתם." אליס התרתחה. "ראיתי איך אתה מסתכל על לילי. אני לא חושבת שהיא כל כך בקטע שלך, אתה פשוט תשאר ילד קטן שמאוהב במישהי מחוץ לרמה שלו." בשלב הזה לופין התיישב על המיטה שלו והביט בהם בעניין רב. "חבל שלא הבאתי פופקורן." סיריוס התערב וצעק "אתה סתם מפונק שחושב שהוא כזה חכם. אני ואליס רק חברים, וגם אם היינו משהו יותר מזה זה לא היה עניינך. אתה יותר גרוע מסוורוס! במראה ובהתנהגות." אליס הסמיקה בעוד ג'יימס הפך לעגבניה. "זה לא כאילו אתה יותר טוב, עם המשפחה המלוכלכת שלך. כולם סלית'רינים מסריחים ומרושעים!" סיריוס עזב את החדר בטריקת דלת ואליס אחריו. 

 

 

סיריוס התיישב על הכורסא בחבטה והעיף את אחד הספרים שהיו על השולחן למולו. אליס התקרבה אליו לאט והתיישבה על כיסא לידו. "אתה בסדר?" היא שאלה ברכות. "אני אשן היום כאן. אין מצב שאני אהיה באותו חדר עם היצור הזה." סיריוס ענה בעוד עיניו נעוצות באש המרצדת באח. הוא התחיל לארגן את הספה לשינה כשאליס פלטה "אתה יכול לישון בחדר שלי אם אתה רוצה, אחת הבנות חלתה מהנסיעה ברכבת והיא במרפאה של מדאם פומפרי אז יש מיטה אחת פנויה."

"תודה אליס, אין כמוך." הם עלו למגורי הבנות והתכוננו לשינה. ממש לפני שנרדמו, סיריוס הביט בה ואמר "אליס, רק רציתי שתדעי... שג'יימס ממש אידיוט." הוא חייך לעצמו בשביעות רצון ונרדם.

 

 

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

 

למחרת בבוקר היתה אווירה סוררת בארוחת הבוקר. החבורה הטרייה ישבה בזוגות, רחוקים אחד מהשני. רמוס ישב עם ג'יימס ואליס עם סיריוס. במשך כל הארוחה אף אחד מהם לא הוציא מילה עד שלבסוף רמוס פתח את פיו ואמר "חבר'ה אתם חייבים להתגבר על זה, אתם מתנהגים בילדותיות. מה אתם אומרים שפשוט נשכח שכל זה קרה?" הוא שאל בתקווה.  סיריוס הסתכל לעבר ג'יימס כשמבט רצחני בעיניו. "ג'יימס שאפילו לא הביט לעברו, פנה לרמוס ואמר לו "בוא נלך לכיתה, שלא נאחר לשיעור לחשים." ובלי לומר מילה לסיריוס הוא קם ויצא מהאולם.  "רמוס צודק, אתה יודע. אתם לא יכולים להמשיך ככה. אז אתה צחקת עליו והוא עליך, מה קרה? אתם חברים טובים ואתם צריכים לפתור את זה כמו שני אנשים בוגרים." לאחר שסיימה את דבריה הם קמו והלכו אף הם לכיוון כיתת הלחשים.

 

"מרטין טוני עם אורטיז אוליביה" קרא קולו הצפצפני של פרופסור פליטיק כשאליס וסיריוס נכנסו לכיתה.

"פלורס לילה עם לי האנה,

רמוס לופין עם מרקורי פרדי

פוטר ג'ימס עם בלק סיריוס

שיי ספנסר עם שי קרלי

פאקט סם עם סטורי אנדרה

אוונס לילי עם ג'יין אליס

אייזיקס לואיס עם ג'ייד גראנדה

 

אלה זוגות העבודה שלכם לשיעור הזה. אתם מוזמנים לשבת בזוגות."

אליס ניגשה אל לילי והן בחנו אחת את השניה בחשש.

לילי דיברה ראשונה, "אני חושבת שכדאי שנתחיל, הלחש לא יכשף את עצמו."

אליס שלפה את שרביטה והלה למלמל את מילות הלחש. לאחר דקות ארוכות שנדמו כנצח, היא שברה את הדממה ואמרה; "גם אם סיריוס וסוורוס לא חברים, זה לא אומר שאנחנו לא יכולות להיות."

משפט זה שבר את הקרח והן מיד התחילו לדבר כאילו הן היו חברות מאז ומעולם. "...וג'יימס יכול להיות ממש קוץ בתחת, את לא תאמיני," אליס צחקה ולילי הסכימה, "שמעת איך הוא דיבר אל סוורוס? הוא פשוט אידיוט קנאי, לא שיש לו במה."

"אני יודעת, נכון? הוא גם אמר שאני וסיריוס זוג!"

לאחר סיום השיעור לילי ואליס הלכו חבוקות לשיעור שינוי צורה עם פרופסור מקגונגל. השיעור הלך כשגרה עד שלפתע נשמעו צעקות מעבר הבנים. "אתה פוץ נפוח, סברמאוס!" "ואתה משקפופר שנמרח על לילי. תעזוב אותה, אתה בכלל לא ברמה שלה!" הן שמעו את ג'יימס וסוורוס צועקים. שתיהן גליגלו עיניים והלכו לעברם. הן באו לעצור את הקרב כשמקגונגל צעקה "ריתוק לשניכם."

ג'יימס וסוורוס נראו נדהמים. מקגונגל שיחררה את הכיתה והם פנו כל איש לדרכו.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

תדרגו!!!! · 10.10.2018 · פורסם על ידי :Zozy (כותב הפאנפיק)
בבקשה גם את יובל

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007