האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


מולי

כע, אני חלשה בשמות.
זה פאנפיק על מולי וויזלי
אז כע



כותב: ניפלרית
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1241
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אממ אממ - שיפ: מולי וארתור - פורסם ב: 15.10.2018 - עודכן: 02.11.2018 המלץ! המלץ! ID : 10135
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בשבוע השני ללימודים, התחילו להגיע עיתונים עם מודעות מצמררת על התקפות נגד מוגלגים, או הפגנות של שונאי ילדי מוגלגים. לוציוס מאלפוי, תלמיד שחצן מסלית'רין, אפילו השוויץ בכך שבחופש הגדול הלך להפגנה נגד מערכות יחסים בין מוגלגים לטהורי דם. "אולי גם לך לא יזיק ללכת להפגנה, רייצ'ל!" הוא זרק אליה בזמן שהיא ומולי עברו ליד שולחן סלית'רין. מולי נאלצה להחזיק בידה כדי שלא תשלוף עליו שרביט. רייצ'ל הייתה חצוית דם, ואמה נטשה אותה ואת אביה ברגע שהיא גילתה שרייצ'ל מכשפה. לוציוס והחבורה שלו לא פספסו הזדמנות להשתמש ברייצ'ל ובמשפחתה כדוגמה לכך שנישואים שכאלה מתועבים. "אולי תלך לצבוע את השיער, מאלפוי? אם תהיה ילד טוב, אפילו תקבל סוכריות ברטי בוטס, תינוק." ונסה ראתה מרחוק מה קורה, ורוצה לשם לפני שמולי תספיק לומר עוד משהו. "מה, בשם זקנו של מרלין, את מנסה לעשות?! להוריד לנו את נקודות הבית?! את יודעת כמה מאלפוי שונא אותנו, באמת!" לחשה ונסה בזמן שהיא גררה את מולי ורייצ'ל לשולחן גריפינדור. "סליחה באמת שמאלפוי יושב כל כך קרוב למעבר, וזורק הערות לכל מי שברדיוס קילומטר ממנו!" פניה של מולי היו בצבע שיערה. "אנחנו מנסות לא לעשות כלום כבר ארבע שנים! זה רק טבעי שנתפוצץ מדי פעם." רייצ'ל הערימה פנקייקים על צלחתה. "הו, זו לא הייתה התפוצצות. בקושי התחלתי." מולי מזגה לעצמה מיץ דלעת. "מה קרה? שוב פעם הגזענים האלה מסלית'רין?" אלכס התיישב לידן. "ברצינות, אלכס? חשבתי שכבר דיברנו על זה. לא כל סלית'רין מרושעים!" אמה באה אחריו. "אנחנו יודעים, אבל זה שם כללי כזה" אמר רובי. "קחו למשל את פרופסור סלגהורן. הוא לא כזה גרוע." העיר כריס. "אגב, ארתור, הוא קיבל אותך למועדון הזה שלו?" שאל ניק בפה מלא חביתה. ארתור הסמיק. "לא." "מה? למה?" שאלה ונסה. "אתה התלמיד הכי חכם בבית!" ארתור ניקה את משקפיו במבוכה. "בואו לא נגזים, שרלוט הרבה יותר טובה ממני בלחשים, וכריס הרבה יותר מוצלח בשיקויים, ורייצ'ל קפטנית ואסטרטגית קווידיץ' מדהימה, ואני... סתם חנון." "תסתום" אמר ניק ודחף אותו בידידותיות. "תגידו, קראתם את המאמר על החנות של זונקו? רוצים לסגור את המקום!" שרלוט הראתה להם קטע מהעיתון. "אוי, איפה אני אקנה את התעלולים עכשו?" רובי כמעט נחנק מהאוכל. מולי נאנחה. "לא כל כך אכפת לי אם יסגרו, זה מקום מסוכן. אתה לא זוכר את הפעם שפוצצת לעצמך פצצת סירחון על הראש?" "זו הייתה תאונה!" "אתה שכבת יומיים במרפאה! ואת הפריזבי שכמעט ערף לאלכס את הראש? ואת הסיפור ההוא עם הגרביים?" כולם זזו בחוסר נוחות. אף אחד לא רצה לדבר על הסיפור עם הגרביים. "ברצינות, מולי, רק תחשבי כמה מתיחות אפשר לעשות במרתפים..." רייצ'ל אמרה בחולמנות. "אוקיי, אתם צודקים" מולי צחקקה, והשיחה גלשה לנושא אחר.

הפרק הקודם
תגובות

:( · 01.02.2021 · פורסם על ידי :נמלה
למה נטשת? הייתי שמחה להמשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007