האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עגבניות ירוקות מטוגנות

ויל נולד בטקסס ומגיל צעיר חי על עגבניות ירוקות מטוגנות, מאכל ילדותו. כשהוא מכין את זה לניקו, כמה זיכרונות לא נעימים מתפרצים



כותב: Rangi
הגולש כתב 25 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3158
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון הילד שלא חשב שישאר בחיים - זאנר: רומאנס אנגסט הומור - שיפ: סולאנג'לו ווילקו וויל/ניקו ועוד כמה - פורסם ב: 27.10.2018 - עודכן: 09.11.2018 המלץ! המלץ! ID : 10162
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ניקו מיצמץ בבילבול. האם הרגע הוא ראה את ויל סולאס, האדם העליז ביותר שקיים, האופטימי בצורה לא טבעית,ילד השמש המעצבן,בוכה? זה לא יכול להיות. הוא העיף מבט לשאר המרפאה, שהתבוננה בו בעניין. הוא נתן בכולם מבט רצחני, ואכן, זה עבד כמעט על כולם. 

"אתה לא מתכוון ללכת אחריו?" שאלה חניכה אחת.

ניקו גילגל את עיניו, "הוא יסתדר גם בלעדי"

"לא, הוא לא" אמר מטופל אחר, "אני לא חושב שראיתי את ויל בוכה ולו פעם אחת מאז שהגיע למחנה"

"אפילו כשג'ואל קולט מת" הסכים אחר.

"ויל לא בכה אף פעם?" תהה החצוי שחור השיער. ויל תמיד כל כך אמוציונאלי ורגשני ככה שהוא היה בטוח שכל פעם שנגמרת אספקת המילקה שלו בביתן הוא פורץ בבכי.

"אף פעם"

ניקו הניח שלגרום לאנשים לבכות זה גם כישרון, לרוע המזל, הוא לא ידע מה לעשות בזמן שהם בוכים.

"לך אחריו!" קראה בהתרגשות חצויה.

"איפה הוא בכלל?" שאל ניקו.

"כשהוא מתמוטט במרפאה הוא הולך לשדה התותים" אמר ג'ייסון שהופיע משום מקום.

ניקו קימט את מצחו, "אני אפילו לא מתכוון לשאול איך הגעת לכאן"

בנו של האדס קם מהמיטה והביט בצלחת העגבניות הירוקות המטוגנות, הוא התלבט אם לקחת אותה איתו אבל בסופו של דבר הוא לקח איתו שתיים ועטף אותן במפית.

"קדימה ניקו!" קרא ג'ייסון, "גרום לסולאנג'לו להתגשם!" 

ניקו תקע בו מבט קטלני, שלא ממש הטריד את ג'ייסון. הנער האפל יצא בסערה מהמרפאה אל שדות התות. הוא הרגיש רצון עז לבעוט במישהו, אולי בג'ייסון. ממתי הוא מקשיב לעצות שלו?

הוא החל להתקרב אל שדה התות. השמיים בהקו בכחול והשמש זרחה יותר מתמיד וניקו צימצם את עיניו. זה מה שחסר לו עכשיו, אור בהיר מדי.

הוא זיהה הילת שיער בלונדינית מוכרת מתחבאת בין שיחי התות ושמע קולות בכי חנוקים, לא סימן מבטיח, אבל אפילו ניקו לא היה יכול להתעלם מהבכי החלוש ומעורר הרחמים של בנו של אפולו. והוא חשב שהוא במצב רע, אבל כנראה מישהו שבר את השיא שלו בלא לבכות הכי הרבה זמן.

ניקו כבר עמד קרוב יותר לויל, שהסתובב אליו בבהלה כששאריות תות חשודות מרוחות על פניו, נעמד והחל לרוץ.

'לעזאזל עם ויל סולאס', חשב לעצמו ניקו כשהחל לרוץ אחריו, 'למה לעזאזל אני עושה את זה לעצמי?'

ויל הגביר קצב יותר ויותר ופנה שמאלה אל היער. ניקו תהה איך בן אדם שסגור כל חייו במרפאה בקרב אנשים פצועים מסוגל לרוץ כל כך מהר? אבל זה לא הזמן להיות על אימוני הספורט והשרירים של ויל, נזף ניקו בעצמו ותחב את העגבניות הירוקות המטוגנות למעיל הטייסים שלו. ניקו הבין שלא יוכל להשיג את ויל אז הוא עבר לתוכנית ב'. לזייף נפילה. ניקו נפל באמינות משכנעת והנער הבלונדיני הסתובב בפחד אל ניקו, שהתעוות בדרמטיות על האדמה.

"אאו!" קרא.

"אוי לא, אוי לא, אוי לא! מה עשיתי?!" מילמל ויל בחרדה וניגש אל בנו של האדס. הוא שלח יד אל ברכו וניקו תפס את ידו, הפך אותו על גבו ומנע ממנו לעמוד.

"לא הוגן!" יבב בנו של אפולו.

"החיים לא הוגנים" לחש הנער האפל באוזנו של חברו, "תישבע לי בנהר הסטיקס שאתה לא תברח לי שוב"

ויל רטן משהו וניקו הרים גבה.

"בסדר! בסדר! אני נשבע בנהר הסטיקס!"

ניקו הרפה מויל שמיד הזדקף והחל לנקות רגבי אדמה שדבקו בבגדיו.

"מה לעזאזל הקטע המטורף הזה היה?" שאל ניקו בלי יותר מדי טאקט.

ויל השפיל את מבטו, "מצטער"

ניקו תפס את כתפיו של ויל, "למה התחלת לבכות?"

ויל השתחרר מאחיזת המוות של ניקו, "זה כלום"

"ויל" אמר הנער האפל באיום, "למה בכית?"

"אמרתי שזה כלום!" התעצבן הנער הבלונדיני ודחף את ניקו מדרכו והחל ללכת בזעם בחזרה אל המחנה, ניקו הלך אחריו.

"אתה לא יכול לשקר לי!" צעק אחריו ניקו, שהתחיל לחשוב שהם התחלפו בתפקידים, "תסביר לי עכשיו!"

בנו של אפולו נעצר במקומו והסתובב אליו, "אני לא רוצה!"

"מה בשם האדס עובר עלייך?!" צרח ניקו בכעס.

"מה אתה לא מבין?! אני בסדר גמור!!" צעק בתשובה ויל בפנים אדומות.

אולי זה היה ילדותי, אבל ניקו שלף מכיסו את עגבנייה ירוקה מטוגנת, הסיר ממנה את העטיפה וזרק אותה בעצבים על פניו של ויל.

"ניקו די אנג'לו!!" צווח ויל, "אתה לא עשית את הדבר הילדותי והמטופש הזה עכשיו!"

"אומר הנער שמרוחות לו שאריות של תותים על הפנים!!"

ויל ניגב את פניו וחזר להבעה הזועמת שלו, "למה אתה לא מסוגל להבין שום דבר?!"

"אני אבין כשתסביר לי למה התחלת לבכות!" צעק ניקו.

"כי. ככה.בא.לי" אמר החצוי הבלונדיני בשיניים חשוקות, "לך מכאן כבר לצללים שלך אידיוט"

ניקו היה המום. בכל הזמן שהכיר את בנו החיובי של אפולו, הוא מעולם לא תיאר לעצמו שיגיד דבר כזה. העלבון גבר על ההלם וניקו שכח מרוב כעס את האזהרות של ויל על מסעות צללים.

"אולי הגיע הזמן באמת" סינן ניקו, עמד בצל העץ הקרוב ביותר אליו ונעלם.

בנו של אפולו נשאר לעמוד שם כמה דקות והצליח להשתלט על הזעם שלו. הוא צנח על ברכיו.

"מה עשיתי?" לחש.


 

תיהנו לכם מעוד פרק! אני כבר אומרת! הפיק הזה אולי יגמר טוב אבל הוא לא יהיה האפי האפי כמו כל פאנפיקי הסולאנג'לו האחרים שלי! עוד שלוש תגובות ממשיכה!

הפרק הקודם
תגובות

אעאע תמשיכייי · 14.04.2019 · פורסם על ידי :גיני לילי
זה ממש טוב3>

נשמע טובבב · 13.05.2019 · פורסם על ידי :מעיין לאבגוד
זה ממש טוב אני חייבת להגיד, גם אם זה לא שיא הקאנוני, אבל האמת שככה זה יותר נחמד.
רק יש לי הצעה אחת בשבילך, את לא צריכה לשים מטרות וכאלה, כאילו כל המטרה היא לתת לך מקום לפרוק את מה שאת כותבת למכירה ולשתף את זה, אז פשוט כשאת רוצה תעלי פרקים וכשאת לא רוצה זה גם יהיה בסדר לעשות הפסקה...

זה מדהיםםם · 19.05.2019 · פורסם על ידי :solasdiangeloforever
את כותבת מהמם והפאנפיק הזה מדהים המשך דחוףףףף

המשךךךךךךךךךךךךך · 12.06.2019 · פורסם על ידי :הרמיוני215
תמשיכיייייי
זה מושלםםםםםםם

הלו! · 01.04.2020 · פורסם על ידי :𝙼𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐𝚜𝚝𝚊𝚛
בבקשה תמשיכייייייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!

מושלם · 02.09.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
תמשיכי פליז זה פיק גאוני

לאאאאאאא · 11.01.2021 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
למה נטשתתתתתתתת זה מושלםםם

בבקשה שאת עוד כאן · 15.01.2021 · פורסם על ידי :הדס ברוקשטיין
כי אם כן פליז תמשיכיייייייייייייי

למה נטשת??? · 04.02.2021 · פורסם על ידי :רומי גריינג'ר
זה הפאנקיק הכי טוב שקראתי ואם את לא תמשיכי זאוס ישלח אליך ברק זהירות!

ביקשת שלוש תגובות ויש לך כבר עשר · 13.07.2021 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
תמשיכי

עודדדדדדדדדדדדדדד · 25.09.2021 · פורסם על ידי :פרסבת' וסולאנג'לו לנצחחחחחחח
אני דורשת עודדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדדד

מה- · 02.10.2021 · פורסם על ידי :שירה שמאי
לאאאאא!
אני דורשת עוד, תיכפ ומיד!
מזה פה?!
ככה להשאיר אותנו במתח?!
המשכככככככ.

ואיי זה ככ טוב · 13.12.2021 · פורסם על ידי :Kyoshi
תמשיכי תמשיכי תמשיכי אמאל'ה אני ככ במתח

המשך עכשיו או מוות · 21.03.2022 · פורסם על ידי :rumiahlevy@gmail.com
תימשיכי זה ממש טוב למה להשאיר במתח??????????? אני אהרוג אות אם לא!

המשך עכשיו או מוות · 26.03.2022 · פורסם על ידי :דיכאון זה מה שמראה לך את ההיגיון
סליחה שאני אומרת
1 אני ועוד כמה ירצחו אותך אם לא תמשיכי
2 זה אחד מההכי טובים שקראתי תמשיכי המשך עכשיו או מוות!

למה נטישה אכזרית?! · 25.01.2024 · פורסם על ידי :אין שם משתמש מקורי
.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007