האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


רצח במרתפי הטירה

תלמידה צעירה מבית הספר לכישוף ולקוסמות נרצחת בערב שישי אפל במיוחד.
רון וויזלי ופדמה פאטיל {בלשי משרד הקסמים} מנסים לשפוך אור על המקרה ולחשוף את הרוצח



כותב: thelord
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1100
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: == - פורסם ב: 26.12.2019 - עודכן: 24.01.2020 המלץ! המלץ! ID : 10656
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אחד הדברים הראשונים שרון למד בבית הספר לבלשים היה איך להתייחס לחשודים במפגש הראשון.

חשוב מאוד שלא לפתח דעות קדומות מוקדם מדי בשלבי החקירה מכיוון שדבר זה עלול לגרום לשיבוש השיפוט וחדות האבחנה.

רון ופדמה נכנסו לחדר הקטן שאיכלס שבע נפשות חשודות ועוד שני מאבטחים ממשרד הקסמים. כל הראשים בחדר הופנו אל עבר שני השותפים.

רון בחן את החשודים בתשומת לב. כולם חויבו לשבת בכיסאות עץ פשוטים שנחו בשורה מול דלת הכניסה. אף אחד מהם לא ישב לגמרי בנוחות וכולם היו נראים מתוחים, מי יותר ומי פחות. שבעת הדמויות נכחו בקירבת זירת הרצח ומירטל המייללת זיהתה אותם אחד אחד ואימתה את החשד.

רון כבר הכיר את שמות החשודים ולא היה צריך להתאמץ כדי להתאים שם לפנים.

בקצה הימני של השורה ישבה בחורה צעירה עם שיער בלונדיני מלוכלך. רון העיף מבט ברשימת החשודים שהייתה בידו.

 

מרי גולדברג פרטים יבשים ראשוניים: ילידת מנצ'סטר. תלמידה בשנה השביעית שלה בטירה. שני הורים. שתי אחיות גדולות.

רון הביט בה. מרי ישבה על קצה הכיסא ונראתה אומללה. השער שלה היה אסוף בקוקו מרושל ומתחת לעיניה הירוקות היו שקיות שינה שהעידו על כך שעבר עליה לילה לא פשוט. היא לא הייתה נערה יפה במיוחד אבל רון תיאר לעצמו שאם היא הייתה במצב רוח יותר מעודד היא הייתה מסוגלת להיראות לא רע בכלל.

 

ליד מרי ישב בחור חסון. הבחור ישב בנינוחות על הכיסא כשידו מונחת ברישול על משענת הכיסא שלימינו. עם זאת, רון הבחין שהפנים שלו לא היו רגועות כמו שאר הגוף. במבט ראשון היה ניתן להניח שהבחור רגוע לגמרי, אבל רון היה וותיק במקצוע וידע שעמוק בפנים הנער לא שקט.

פביאן דיג פרטים יבשים ראשוניים: יליד לונדון. תלמיד בשנתו השביעית בטירה. שני הורים. שלושה אחים צעירים. שניים מהם בטירה.

פביאן היה נער רזה ושרירי למראה. שיער שחור קצר ועיניים כהות השוו לו מראה מעט ים-תיכוני, במיוחד לאור העובדה שעורו היה מעט שזוף. רון שם לב שהנער לא מפסיק להקפיץ את רגלו הימנית.

 

מימין לנער ישבה, לא, ריחפה רוח רפאים של אישה מבוגרת. 

אנה המרפאה היה שמה והיא ריחפה כחמישה מטרים מעל כיסא העץ. למותניה היה קשור סינר ולראשה מטפחת מרפאות. רון תהה איך לעזאזל רוח-רפאים מסוגלת לבצע רצח, אבל הוא נטה שלא לשלול אף חשוד לפני שבכלל דיבר איתו.

אנה המרפאה נתונים יבשים ראשוניים: ילידת מוסקבה. היגרה ללונדון בשנת 1900 ושירתה כמרפאה בטירת הוגווטרס. נפטרה ב1910 ממנת יתר של שתן סקרוט-פוץ-תחת שנטלה באיזה חג מולד.

אנה המרפאה הייתה נראית יחסית אדישה למתרחש סביבה. רון לא היה יכול להאשים אותה. הוא לא היה בטוח שלחקירה זו יש בכלל השלכות לגביה. חוץ מזה, הוא הניח שמוות לא כל-כך ריגש אותה.

 

מימין לאנה ישב פיליפ, שרת בית הספר שהזכיר במראהו לרון את ארגוס פילץ' המנוח בצורה מעט מלחיצה. הסנטר של פיליפ רעד והוא נראה מבוהל ומבויש לשבת בחדר הזה.

פיליפ מונרו פרטים יבשים ראשוניים: יליד מרסיי. הגיע לאנגליה לפני כשלושים שנה. בוגר בית הספר בובאטון ללחשים וקסמים. התחיל לעבוד כשרת הטירה לפני עשרים ושמונה שנים. אין רישום של משפחה מלבד איזו דודה רבה מרוחקת.

 

ליד פיליפ השרת ישבה מכשפה צעירה יחסית. רון ידע ששמה הוא סנדרה רוט ושהיא מורה להתגוננות מפני כוחות האופל. הוא לא ציפה שתיראה ככה כלל וכלל. 

איך לומר, סנדרה רוט הייתה מכשפה מושכת. היה לה שיער שחור ומקורזל שנח על פניה במאין רישול אלגנטי. עורה היה חלק ובהיר והיו לה עיניי איילה שחורות וחודרות. רון בלע רוק כשהוא בחן את שמלתה. המורה לא הקפידה בכלל על קוד לבוש מסורתי ולבשה גלימה הדוקה מאוד שכיסתה טפח וגילתה טפחיים. לפחות היה לה הכבוד שלא להסתובב עם מחשוף בטירה, רון היה בטוח שאם הייתה מחליטה לעשות כן אף תלמיד לא היה מתרכז באף שיעור. הוא בהחלט היה בספק אם יש בכלל תלמיד שמסוגל גם עכשיו להתרכז מולה בשיעור.

פרטים יבשים סנדרה רוט: ילידת הכפר לסטלידג'. מורה להתגוננות פני כוחות האופל, זה חמש שנים. בת שלושים ושבע. אין רישום של משפחה. 

רון הכריח את עצמו לבחון את פני המורה. היא הייתה ללא ספק הדמות הרגועה ביותר בחדר. היא ישבה זקופה בכיסאה והביטה בבלשים בריכוז רב.

 

מימין לסנדרה, כשרגליה מתנופפות באוויר ישבה גמדונת בית.

רון היה מוטה לטובת הגמדונת ממבט ראשון. קשה להאשים גמדוני בית בדברים כשאתה בזוגיות עם הרמיוני גריינג'ר. אבל אז הוא נזכר בתחילת דרכו של קריצ'ר והתנער מתחושת הרחמים כלפי הגמדונת.

הגמדונת הייתה לבושה בבגדים מרופטים וללא ספק הייתה הדמות הלחוצה ביותר בחדר. היא לא הפסיקה לזוז ולרעוד ופזלה כל כמה שניות למאבטחי משרד הקסמים. היא תפסה בשתי ידיה הגרומות את אוזניה הגדולות ועיניה הירוקות הענקיות היו מלאות דמעות.

טינקר בל פרטים יבשים: גמדונת בית. הייתה שייכת בעבר למשפחת נוט לפני שחרור הגמדונים הגדול. סבתא אחת בחיים. שתיהן עובדות במטטבחים של הוגוורטס.

 

כשהביט רון בדמות האחרונה שורה הוא התמלא צער ריגעי. אין ספק שהאדם הזה נדפק.

את היכסא האחרון פקד סם הוקינס. סם היה גבר בגיל העמידה, היו לו שיער ארוך וזקן כהים והוא היה שדוף ורזה מאוד. את גופו כיסו קעקועים וצלקות ולגופו היו בגדי עבודה פשוטים.

פרים יבשים סם הקוניס: יליד מאוס-הול. אח ואחות בחיים. 

רון הביט בגבר שהחזיר לו מבט מיואש. רון היה רוצה להישאר אובייקטיבי לגביו, אך גם הוא וגם סם ידעו שזה כמעט בלתי אפשרי.

סם הוקינס השתחרר מאזקאבאן שבעה חודשים לפני כן. רון היה זה שתפס אותו.

 

 

***

סליחה, פרק מעט קצר. זה רק פרק מעבר. אני פשוט רוצה לדעת האם הקונספט של הפאנפיק טוב או לנטוש אותו כבר עכשיו...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש מגניב ואני מחכה להמשך אבל... · 26.12.2019 · פורסם על ידי :Fans potter
גם רון חושב שקריצ'ר הוא טוב...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007