האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סנייפ וחד הקרן

"שמי הוא בֵּלוּסקוֹרנוּס מָגנִיפִיקוּס חד הקרן," אמר חד הקרן שלפניו, "אבל אתה יכול לקרוא לי בֵּלוּס."



כותב: סִיסוֹלט
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1500
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה, הרפתקאות, AU canon divergence - שיפ: ג'ן סנייפ - פורסם ב: 28.03.2020 - עודכן: 06.04.2020 המלץ! המלץ! ID : 10762
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

טוב אז הזמן הפנוי לאחרונה גרם לי להתחיל בכתיבת הפאנפיק ראשון שלי! כבר יש לי בראש חלק מהעלילה אבל עדיין לא הכל אז נראה איך ילך. אשתדל לעדכן במרווחים סבירים, אבל מה לעשות שאני עדיין כותבת בקצב של צב...   ┌( ̄ヮ ̄)┐  

נכתב בהשראת "מבחן טהרה" מעת נעמי נוביק


אשמח מאוד לתגובות כמובן! :)

 




פרק 1


הינה, הוא חשב כששכב על הרצפה המעופשת של הצריף המצווח בעודו מביט אל תוך עיניו של פוטר, הוא השלים את משימתו. הוא התעלם מהתחושה הבלתי נסבלת של דם המחליק אל תוך גרונו הקרוע ולתוך ריאותיו, והמשיך בעיקשות לאחוז בצווארון הגלימה של פוטר. הוא ניסה להרכיב את תווי פניה הרכים של לילי מסביב לעיניו הירוקות, שמחה וצוחקת כמו בתמונה מהמכתב, בעוד שהעולם סביבו התחיל להטשטש. לרגע אחד הוא הצליח, ופניה של לילי נגלו אליו והיא הייתה שם: כפי שזכר אותה, יפה וצעירה עד כאב, מביטה בו. אבל על אף שהצליח לזמן את דמותה, ככל שהתאמץ, סנייפ לא הצליח לגרום לה לחייך אליו. ואז כמו חול, החשיכה כיסתה אותה, מוחקת את הכל עד שלא נשאר דבר מלבד כלום. 

שום מחשבות או תפיסה של זמן, רק ריק חשוך שנמתח עד לאופק שלא היה.

ואז--

טעם של ניחוח פעמוניות ודרדר כחול הבליחו במתיקות בהירה שהפכה לאור. אור חם וזוהר שהלך וגדל ככל שהתקרב אליו, יותר ויותר, עד שהחל להאיץ לעברו במהירות מסחררת, ולפתע הדממה החרישה והכל הפך ללבן בוהק מסנוור שהחל לקבל צורה של-- של--

הוא מצמץ אל עבר הפנים המטושטשות והארוכות שמילאו את שדה הראייה שלו, קרובות כל כך עד שהפרספקטיבה עיקמה אותן. חוטם צחור, והרחק מאחוריו זוג עיניים גדולות עם ריסים עבים והילה של פרווה לבנה כסופה. איילה? האם הוא הטיל פטרונוס? הוא ידע שלא. ליבו הלם, "לילי?" הוא לחש בקול צרוד, וניסה להביט לצדדים, האם הייתה שם? האם הצטרף אליה?

"אה, לא," משב הבל פה חם הצליף בפניו. "שמי הוא בֵּלוּסקוֹרנוּס מָגנִיפִיקוּס חד הקרן," אמר חד הקרן שלפניו, וניער את רעמתו כאילו ניסה להחוות על עצמו, "אבל אתה יכול לקרוא לי בֵּלוּס."

סנייפ דחף את עצמו מהרצפה וסילק בידו את ראש הסוס הגדול שרכן מעליו תוך שהתיישב. היה חושך, אבל חד הקרן שעמד במרכז החדר האיר אותו עם פרוותו הלבנה הכסופה באור עמום שחשף קירות של עץ מרקיב שלא היו בהם חלונות-- הוא עדיין היה בצריף המצווח. חיי. בניגוד לכל הגיון שסיפקו הנסיבות.

הוא גם שם לב לשקט: קולות הצעקות והפיצוצים של הקרב שהתנהל בעיצומו בחוץ חדלו וגם לא היה שום זכר לפוטר או גריינג'ר שככל הנראה עזבו את המקום. גלימתו שהיתה ספוגה בדם בשל נשיכתה של נגיני דבקה לעורו באופן מרגיז, אבל כשהוא הושיט יד לגעת בגרונו-- הוא היה שלם, ריאותיו התמלאו באוויר רענן עם כל שאיפה ששאף, והוא הרגיש טוב, אפילו השיער שלו הרגיש-- אוורירי.

הוא הביט בחד הקרן, כתם קטנטן של דם כחול כסוף החתים את הפרווה הלבנה שעל קצה רגלו הקדמית השמאלית, וטפטף מטה על הפרסה הזהובה. דם של חד קרן-- טעם הפעמוניות והדרדר שעדיין טעם בפיו--

חד הקרן שעקב בעיניו אחר מבטו של סנייפ הזדקף בגאווה, "הו, אין בעד מה!" הוא השיב מבלי שנשאל, בנימה זחוחה מצטנעת אך לא מצטנעת שהיתה אופיינית לגריפינדורים. "נזוז? ישנו עניין חשוב ביותר המצריך את טיפולנו שאינו סובל דיחוי," פרסותיו טופפו על ריצפת העץ כשהוא פנה לאחור על רגליו האחוריות והחווה בצאוורו לכיוון המעבר שהוביל החוצה אל הערבה המפליקה.


~


 

הפרק הבא
תגובות

וואלה! · 30.03.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
דבר ראשון- הקטע של הפתיחה מדהים! בחיים לא חשבתי שאני יהנה כל כך מתיאור כזה, של המצב של סנייפ רגע לפני שהוא מת. מוצלח ביותר.
*חד קרן מדבר??
*תכלס - אני לא אהבתי את סנייפ גם אחרי שגילו שהוא "צדיק", אבל את כותבת מעולה אז אני אמשיך לקרוא בכל מקרה

א · 06.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
וואו, אני יכול להתווכח לנצח על זה שסנייפ הוא באמת רשע ולא דמות חביבה (כל הפרק של הזכרונות שלו בסוף השביעי הוא מבחינתי פרק שצריך למחוק, ואם לא, אז הוא נתן להארי זכרונות ערוכים. אני מאמין שהוא היה מאוהב בלילי, אבל זה לא מציג אותו באור יותר חיובי)
מתי פרק הבא?

א · 07.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
זהו- אולי הנקודה בה אני לא מסכים - זה שהוא הקריב את החיים שלו בשביל הזיכרון שלה. ממש לא נשמע לי אמין.

סנייפ · 10.04.2020 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט (כותב הפאנפיק)
שלא כמו הארי פוטר סנייפ לא היה חייב לעשות כלום. הארי סומן ע"י וולדמורט ולכן ניכפה עליו להיות גיבור. אם הוא היה מחליט לברוח למשל, וולדמורט היה רודף אחריו. העימות בין שניהם היה בלתי נמנע.
סנייפ לעומת זאת יכל ללכת ולעזוב בכל שלב. לא היו שום אזיקים שכבלו אותו להיות בהוגוורטס כל השנים. הוא גם יכל לעזוב ולהיעלם ברגע שוולדמורט חזר אבל במקום זה הוא הלך לרגל אחריו. הוא אפילו לא היה חייב להרוג את דמבלדור (ההסכם עם נרסיסה נעשה לאחר הסיכום עם דמבלדור שסנייפ יהרוג אותו). ואחרי זה הוא גם יכל ללכת ולהיעלם בכל רגע אבל הוא נשאר וחיכה לרגע בו וולדמורט יגונן על נגיני כדי להגיד להארי את מה שהוא היה צריך כדי להפעיל את התוכנית של דמבלדור.
את כל זה הוא עשה לא בעבור אידאולוגיה, לא עבור עצמו (הוא רק הפסיד מכל העסק), אלא עבור לילי.
הוא היה מונע מתחושות של אשמה ואחריות לגבי מותה. אהבה, אשמה ולקיחת אחריות. זה מה שהניע אותו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007