האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


סנייפ וחד הקרן

"שמי הוא בֵּלוּסקוֹרנוּס מָגנִיפִיקוּס חד הקרן," אמר חד הקרן שלפניו, "אבל אתה יכול לקרוא לי בֵּלוּס."



כותב: סִיסוֹלט
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1526
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה, הרפתקאות, AU canon divergence - שיפ: ג'ן סנייפ - פורסם ב: 28.03.2020 - עודכן: 06.04.2020 המלץ! המלץ! ID : 10762
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

פרק 2


סנייפ צעד קדימה באיטיות, רגליו עדיין לא תפקדו כראוי כך שלמורת רוחו הוא נאלץ לקבל את העזרה שהוצעה לו ולהשען על חד הקרן כשהם חצו את המעבר בהליכה איטית. מי שחצב את המנהרה לא ייעד אותה למעבר סוסים, אבל באור העמום של הפרווה הלבנה התקרה הנמוכה נמתחה למעלה בצייתנות והקירות הצרים נדחפו לצדדים, מספיק למעבר אבל רק בקושי, כך שסנייפ עדיין זכה להרגיש את גופו נלחץ בין הקיר לבין ההולך על ארבע המגודל.

בנוסף על כך, השרביט שלו נעלם מהצריף כאילו לא היה. הוא תהה אם פוטר החליט לקחת אותו ממנו אחרי שמת, למרות שסנייפ לא הצליח למצוא שום סיבה מדוע פוטר ירצה אותו. פוטר. האם ראה את זיכרונותיו והתכוון להניח לאדון האופל להרוג--  

לא היה טעם לחשוב על זה עכשיו, במהרה הוא יגיע להוגוורטס. כך או כך הם היו בבעיה עכשיו כשהשרביט הבכור נפל לידיו של אדון האופל. אילו רק היה דמבלדור טורח מדי פעם לעדכן את סנייפ בתוכניות שלו--

הוא הסתכל בחד הקרן, האם גם הוא היה חלק מהתוכנית?

"למה הצלת אותי?" הוא שאל.

חד הקרן זקף את אוזניו ואז הטה את צווארו מעבר לכתפו והביט בסנייפ בלבביות, "ובכן, אם לנסח את הדברים בפשטות אני זקוק לעזרתך!" הוא אמר בהתלהבות,"הכישורים שלך נחוצים לי ואף חשוב מכך-- אתה יכול להבין אותי, מה שמאפשר לשנינו לעבוד יחד, אבל בבקשה אל תקבל את הרושם הלא נכון--" הוא הסתכל אל תוך עיניו של סנייפ במבט רב משמעות, כאילו ניסה להביע את מלוא עומק תחושותיו הכנות, "אני באמת שמח על כך שהתאפשרה לי ההזדמנות להציל את חייך למרות הנסיבות שבהן זה נעשה!"

"כמה אצילי," אמר סנייפ וחש את שפתו העליונה מתעוותת, "ומי אם יורשה לי לשאול שלח אותך לבקש את עזרתי, וכיצד-- אתה מסוגל לדבר?"

"הו, אני כאן ברשות עצמי," השיב חד הקרן בעליצות, "וכל חדי הקרן יכולים לדבר, העניין הוא שרק קוסמים טהורים יכולים אה-- 'לשמוע' אותנו, אתה מבין? חוץ מזה שאנו משתדלים לשמור את העובדה הזאת לעצמנו--" נימת קולו השתנתה וקיבלה ארשה רצינית, "אסור שעולם הקוסמים ידע על החברה הסודית שלנו, ועלי לעמוד על כך שנקפיד שלא להראות על ידי אחרים כל עוד אנחנו פועלים יחד."

לא חלק מהתוכנית של דמבלדור אם כך, הרהר סנייפ. "טהורים-- הכוונה לטהורי דם?" הוא שאל בתמיהה בִּימקום, הוא ידע בוודאות שהדם שלו לא היה טהור.

"הו לא!" השיב חד הקרן בביטול, "טהורים."

גבותיו של סנייפ התכווצו, "האם אתה מתכוון לקוסמים שהם טהורים בנשמתם?"

"אהמ לא," אמר חד הקרן, "לא טהורים בנשמתם." ואז לתמהונו של סנייפ הוא הפנה את ראשו וקרץ אליו, "נו, אתה יודע, טהו-ריםםם?"

סנייפ בהה בו, לא היה לו שמץ לאן בעל הקרן ניסה לחתור.

חד הקרן טלטל את ראשו, "לא משנה," הוא אמר בנימה של מישהו שהרים ידיים. בדיוק אז הם הגיעו אל סוף המחילה וסנייפ חיכה בקוצר רוח בזמן שהסוס טיפס החוצה, מתאמץ למשוך את אחוריו הגדולים מבעד לפתח הצר. סנייפ טיפס בעקבותיו ומצא את עצמו עומד בתוך חצר הוגוורטס לאור הירח. היו הרבה גופות שרועות על הקרקע שהשתייכו לשני הצדדים.

"קדימה," אמר חד הקרן, "כפי שאמרתי העניין חשוב מאוד ולא סובל דיחוי!" הוא דילג מעל לגופה של אוכל מוות עם קרביים שפוכים.

סנייפ הבחין שהיה זה מרקוס סנוגבויל, הוא התכופף והרים את השרביט שהיה מוטל על ידו והטיל על רגליו לחש ריפוי פשוט ולחש ניקיון שייבש וניקה את הגלימות שלבש לפני שטחב את השרביט לכיסו והפנה את ראשו להביט על טירת הוגוורטס. מבעד לחלונות השבורים הוא יכל לשמוע את קולות ההתקהלות שבקעו מהאולם הראשי. אדון האופל היה שם. הצריבה של הסימן האפל שעל זרועו הייתה ההוכחה לכך.

חד הקרן שהבחין שסנייפ נעצר התחיל להתנודד על רגליו בעצבנות, "אנחנו חייבים להמשיך, בוא, אני בטוח שהצד שלך יסתדר--"

סנייפ לא ידע לאיזה צד חד הקרן חשב שהוא השתייך אבל זה גם לא עניין אותו. הוא התחיל לצעוד היישר לכיוון הטירה.

"היי! לאן אתה הולך?! אמרתי לך שאנחנו חייבים להמ--"

"שָתֵק!" אמר סנייפ בפשטות, וחש סיפוק כאשר שמע את קול החבטה של חד הקרן פוגע באדמה מאחוריו. הוא לא ידע מה היה אותו עניין חשוב שחד הקרן היה חייב לטפל בו או למה הוא ניסה לגרור את סנייפ איתו, אבל לסנייפ היה עדיין אדון אופל להפיל, ופוטר, כמו תמיד, כנראה התרשל במילוי תפקידו.

הוא התגנב לאורך קיר האבן החיצוני של האולם הגדול עד שהתמקם עם גבו בצמוד לקיר ליד אחד מהחלונות השבורים. הוא השקיף פנימה: מוקפים בקוסמים ואוכלי מוות, פוטר ואדון האופל צעדו אחד סביב השני, שרביטיהם שלופים ומכוונים זה על זה בהיכון.

אף אחד לא הבחין בו, אדון האופל היה לגמרי מרוכז בפוטר וחשוף לחלוטין מהיכן שסנייפ עמד. הייתה לו אפשרות לפגיעה מדויקת. ליבו הלם. הוא הרים את שרביטו--

ואז הוא שמע את קולו של פוטר, נישא באוויר בבהירות,  "...היית צריך לדעת, הוא ביקש ממך לחוס על חייה נכון?" בקרב הקהל שבפנים נשמעו מלמולים נדהמים.

"הוא חשק בה. זה הכל." השיב אדון האופל.

"האעע,"

לסנייפ לקח רגע להבין שהיה זה הוא אשר השמיע את היבבה האומללה. שרביטו נפל לארץ וכפות ידיו התרוממו ללפות את פיו בחוזקה. פוטר! פוטר הארור! איך הוא העז לחשוף את סודו מול כולם? ברכיו פקעו וצנחו אל האדמה, היה זה התנאי היחידי שהציב! הדבר היחיד שדרש בתמורה! ועכשיו-- נשימותיו האיצו להתנשפות מהירה ובחילה נוראית אחזה בו, הידיעה שהכל ידעו על אהבתו ללילי הייתה--

הוא הרגיש כאילו שדדו אותו והותירו אותו עירום.

קריאות ה-'אוודה קאדאברה' וה-'אקספליארמוס' נשמעו עמומות באוזניו, כאילו קיר זכוכית עבה הפריד בינו לבין העולם. כך גם תרועות הניצחון וצהלות השמחה שמילאו את האוויר רגע אחרי.

"ובכן, נראה שהכל טופל," אמר חד הקרן על ידו בשקט.

סנייפ פקח את עיניו, ואז שלח את ידו אל עבר השרביט שעל הדשא אבל זה היה מאוחר מדי-- הקרן שעל ראשו של חד הקרן החלה לזהור באור כסוף והשרביט של סנוגבויל זינק מעלה אל האוויר הרחק מהישג ידו.

"אני מצטער, אבל אני חושש שאנחנו צריכים לעזוב עכשיו," אמר חד הקרן בנימה מצטערת אך פסקנית, ותפס את צווארון הגלימה של סנייפ בין שיניו הגדולות ומשך אותו.

הקרקע נשמטה תחת כפות רגליו והוא החל לבעוט באוויר בפראות, "שחרר אותי מיד, סוס מגודל!" אציו! אבל השרביט המשיך לרחף באוויר עטוף בזוהר כסוף מעל לקרנו של חד הקרן. לויקורפוס! אמפדימנטה! אקספליארמוס! הוא הרגיש את הקללות שהטיל נהדפות בזו אחר זו. "סוס ארור!" נבח סנייפ, הוא סירב להיות מובס על ידי סוס, לעזאזל! הוא החל לחבוט בחד הקרן בידיו אבל אגרופיו היו חסרי תועלת, לחד הקרן כמו לסוס רגיל היה כוח פיזי גדול בהרבה מזה של בנאדם, או קוסם.

לאחר כמה דקות בהן סנייפ המשיך להיאבק בחד הקרן לשווא בעיקשות תוך שחד הקרן גורר אותו בתוך היער, הם הגיעו למבנה קטן. חד הקרן בעט בדלת בשתי רגליו האחוריות, והיא התרסקה על הרצפה ב-טראח! הוא צעד פנימה, גורר את סנייפ יחד איתו, מזווית עינו הבחין סנייפ בגור עכביש מגודל קופץ בבהלה ממעל לכרית גדולה שעליה התכרבל בפינה, הבקתה של האגריד, הוא הספיק לחשוב לפני שאור כסוף הבליח ושני חופנים של אבקת פלו התרוממו להם באוויר מתוך העציץ שעל האח.

זה לא יעבוד, חשב סנייפ, זיעה קרה ניגרה על מצחו בעוד האח התעוררה לחיים, להבות ירוקות רושפות בה, הוגוורטס מנותקת מהרשת--

"הנפחיה הישנה, על יד עץ הערמון!" סינן חד הקרן מבין שיניו בקול רם מהדהד והניף את סנייפ אל תוך האח.

~


 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 30.03.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
אין פרק??

מצטערת אם הטעתי!!! · 30.03.2020 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט (כותב הפאנפיק)
הפרק בכתיבה! אני פשוט אוהבת להעלות פרק של 'יעודכן בקרוב' מיד עם העלאת פאנפיק חדש בגלל שהפיקצרים תמיד מופיעים בתחתית טבלת מערכת הפאנפיקים גם אחרי שמסדרים אותה לפי סדר כרונולוגי ונראה לי שזה גורם לקוראים לפספס אותם! כשיעלה פרק 3 בעצם יעלה פרק 2 סליחה על הבילבול!

אוו · 07.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
אוו, סוף מעולה.
אני ממש אוהב כשלא משנים את הסדרה, כלומר איך שגרמת לסנייפ לא להתערב באירועים של הארי פוטר.
אהבתי את הבדיחות באמצע. למה החד קרן לא אמר לסנייפ מה זה טהורים? היה מתבקש שהוא יענה.
ולגבי ההתחלה - אפילו שהמשכת את הסיפור מהפרק הקודם, יחסית לא קרה משהו חדש לאורך החצי הראשון של הפרק (כלומר, לדבר קצת ולצאת מהצריף זה לא הרבה, היית צריכה להוסיף אקשן או לקצר את הפתיחה).
חדי קרן זה מצחיק... לפי דעתי יהיה מגניב אם תעשי אותו פחות רציני וחדור מטרה ויותר צוחק על עצמו.

יאיי! תגובה מ-kimimiki! · 07.04.2020 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט (כותב הפאנפיק)

איך שאני אוהבת לקבל תגובות ממך! :)

האמת שממש הצלחת לשים את האצבע על שתי הנקודות שמציקות לי בפרק הזה:

מאוד רציתי שהטון של הסיפור יהיה קומי אבל אני מרגישה שכל הזמן בתהליך הכתיבה אני נשאבת לאנגסט! :( כנראה בגלל הסיטואציה שהכל מתחיל מהמוות של סנייפ וגם השילוב של המרירות של הדמות שלו, למרות שכעקרון זה לא אמור לשנות כי גם סיטואציות כאלה יכולות להכתב בהומור.

הדבר השני הוא באמת ההתחלה-- אני הרגשתי בכתיבה שהיא כל הזמן התארכה לי. הסיבה הייתה שכל הזמן הרגשתי שסנייפ יוא לא אמין : סנייפ אמור להיות מרוכז כולו במשימה שלו לסייע להארי להפיל את וולדמורט, וכשלא הייתה לזה התייחסות במחשבות שלו, והוא פשוט הלך עם חד הקרן זה הרגיש לי לא אמין. מצד שני אני מרגישה שבאמת החלק הזה התארך וקיבל טון די מדכא. אני חושבת שאני באמת אנסה לעשות עריכה ולראות איך אני מצליחה לקצץ ולתת להכל טון יותר קומי.

גם לגבי חד הקרן אני מרגישה שעדיין אני לא בדיוק מבינה את הדמות ואת ה'קול' שלו אבל מקווה שלאט לאט בתהליך הכתיבה הוא יוכל להתגבש ואז אני אוכל לחזור ולשכתב את הדיאלוגים שלו. באמת אני חושבת שכיוון הומוריסטי הוא הכיוון הנכון!

שמחה שאהבת את הסוף! :) לגבי טהורים-- זה יתברר בהמשך הסיפור וסנייפ לא הולך להיות מבסוט מזה!
באמת סנייפ קצת ניסה להתערב באירועים של הסידרה בפרק הזה אבל לא כל כך הלך לו הא? כרגיל פוטר מקבל את כל התהילה ! D:

אגב הייתי שמחה לשמוע ממך אם הדמות של סנייפ מרגישה כמו סנייפ? או שהיא גולשת לך מהדמות הקאנונית שלו? והאם בתור קורא אתה מרגיש סימפטיה אל הדמות? (אני יודעת שבמקרה של דמות כמו סנייפ זה לא פשוט וזה מאוד מאתגר אותי בכתיבה)

מקווה שתמשיך לעקוב אחרי הסיפור! :)


* יוא = יוצא · 07.04.2020 · פורסם על ידי :סִיסוֹלט (כותב הפאנפיק)

מ · 07.04.2020 · פורסם על ידי :Kimimiki
האם הדמות של סנייפ מרגישה כמו סנייפ? סה"כ כן. (שקט, קר, גאה).
כמו שאמרת הוא מאוד חכם. אולי אפשר לתת לזה יותר ביטוי.
הדבר העיקרי זה שהוא יהיה בטוח בעצמו וחדור מטרה. אפילו שהוא כאילו כמעט מת עכשיו והכל, בכל מקרה אני מניח שרגע לפני שהוא מת עדיין היית לו תוכנית שהוא רצה לעשות ותיכנן כמה צעדים קדימה. לא הכל נעלם.
בתור כותבת, את יכולה לגרום לו לעשות משהו שלנו הכותבים לא מובן, ופתאום אחרי שהוא עושה דברים מתחברים ואנחנו מבינים את העלילה שלו.
השאלה היא - אם את רוצה לקחת אותו לתוך העולם של חדי הקרן, זה באמת עולם שהוא לא רצה להיות שם, ובטח הוא לא ירצה להיות שם כשהוא יגיע. מה שבטוח לדעתי זה שהוא לא היה נותן לעצמו סתם להגרר אחרי האירועים בלי סיבה.
מה תעשי? מעניין.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007