האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יכולת משונה



כותב: עמית גנון
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 21485
4 כוכבים (3.5) 28 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: עדיין לא ידוע - זאנר: רומן - שיפ: ג'יני,הארי-רון,קלואי-הרמיוני,רויאל - פורסם ב: 09.08.2010 - עודכן: 23.10.2010 המלץ! המלץ! ID : 1087
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

למחרת קם הארי בהרגשה פגומה,כי הוא ידע שהיום הוא יעבור את היום בלשמוע הערות משמיצות ולחשושים.הוא רצה רק להתחפר במיטה.כשעשה זאת,הוא התחפר עמוק יותר שנזכר שהיום יום שני-התגוננת מפני כוחות האופל עם סנייפ.
והוא התחפר עמוק עוד יותר,עם זה אפשרי,כשנזכר שהיום יש מסיבה של סלגוהרן.אבל אז הוא הבין שאין ברירה ויצא מהבור שעשה לעצמו במיטה כשהוא מעודד מעט מהידיעה שהספר של הנסיך לצידו.
הוא התלבש ואז הוא שם לב שעל המיטה של רון יש גבעה."רון?מה אתה עושה?"האר גיחך.ממתי רון מתנהג בטיפשות כזו?"הארי....אני חושב שאני אשאר היום כל היום במיטה...בבור הזה...ואהנה לי מהשקט....לא תאמין מה קרה לי.לבנדר תפסה אותי ואת הרמיוני יוצאים משיעור לחשים,"הוא אמר ויצא מהמיטה,"ולחשתי לה משהו באוזן,להרמיוני,והיא צרחה עלייה ועלי-בעיקר-מול כל התלמידים שיצאו מהשיעור.תאמין לי,אני מעדיף לאכול דג חי מאשר להתנשק עם הילדה הסתומה הזאת..."הוא אמר וחזר להתכסות בשמיכה,אבל הארי תפס בשמיכה ומשך אותה."תאמין לי,לי קרא משהו דומה לשלך אתמול."
"קשור לכתבה?"
"בהחלט.מאלפוי הקריא את הכתבה מול כל סלית'רין והפלפאף,אבל אז ג'יני הגיעה ונתנה לו בוקס באף,כך שהם לא שמעו את כל הכתבה.גם אני התחפרתי במיטה.דרך אגב,"הארי אמר לו,"ברוך הבא למועדון שאני נמצא ומנהל אותו.הכניסה- חינם."אמר הארי  במרירות ושקע במיטה של רון."טוב אני מניח שנצטרך להתמודד עם זה.קדימה קום ותתלבש-ומהר."אמר לו הארי והרגיש שהוא עצמו אינו מוכן ליום המתיש והנורא הזה.

הארי רון והרמיוני ירדו לאולם הגדול כשכולם מתלחששים על הארי ומצביעים עלין ללא בושה."אני מרגיש כמו חיה טורפת בגן חיות של אפרוחים,"לחש הארי,"ואני לא סתם חיה טורפת-אני אריה מעורב בנחש.רון,הסיוט שלך הגיעה."אמר הארי והחווה בראשו אל לבנדר.רון האדים ומיד הלך מהר לשולחן של גריפנידור ותפס מקום כמה שיותר מהר מפרוואטי-חברתה הטובה של לבנדר."הוא ממש מסכן...אני,האמת,הייתי אומרת לה את האמת לא משנה כמה היא תישבר.מצדי שתבכה ותציף חצי מהטירה.לא אכפת לי.עם היא עושה לי רע,אז אני רוצה לגמור עם זה."אמרה הרמיוני להארי שהרגיש עדיין כאילו הוא חיה טורפת בגן אפרוחים.
הם התיישבו ליד רון בדיוק ברגע שהגיעו הינשופים.כרגיל,ינשוף הגיע אל הרמיוני עם העיתון.היא שמה גוז בנרתיק,והינשוף עף החוצה.
"יש חדש?"
"לא...כן!אוי,זה פשוט זוועה,הארי...פשוט אין לה גבול,לריטה הזו..."הארי מיד לקח את העיתון.השלושה קראו יחד;

מה אומרים אנשים על הנער פוטר?האם הוא משוגע רודף פרסום-או דובר אמת וישר?
כתבת-ריטה סקיטר.

המון קוסמים ומכשפות,תוהים על אותה שאלה:האם מר פוטר הוא נער רודף פרסום ומשוגע-או דובר אמת לגבי הקשר שלו עם סיריוס בלק?
אני עשיתי בטובי סקר. 

75% קוסמים ומכשפות מאמינים שהארי פוטר רודף פרסום ושמר על קשר עם סיריוס בלק.               20% קוסמים ומכשפות חושבים שהארי פוטר דובר אמת וישר ולא שמר על קשר עם סיריוס בלק.          5% נמנעים.

הרוב קובע-מר פוטר בהחלט שמר על קשר עם סיריוס בלק והוא רודף פרסום ומשוגע.
מקווה שתישמרו מפניו-ריטה סקיטר.

הארי הרגיש שכל הצבע אוזל מפניו.למה העולם כל כך רע אליו?
הוא חזר לאכול מהר ורץ-לא סתם רץ,אלא במהירות מרתון-עד לחדר המועדון.מי שם הוא רץ לחדר שינה וחפן את הראש שלו עמוק בכרית.
ואז הוא שמע נקישה בדלת.
הוא קפץ כמו טיל.ג'יני הייתה בפתח החדר.
הוא ראה אותה ומיד הכל נראה אחרת...הארי לא ידע איך לתאר את ההרגשה שהרגיש.
"היי.מה נשמע?"
"הכל...איך להסביר את זה,"הוא אמר ונשכב חזרה,"גרוע ברמה עולמית."גנך הארי וחזר לחפון את ראשו בכרית."אבל אני לא מבינה למה דווקא עכשיו עושים את הכתבה הזו.מילא בשנה שעברה,היה לך את השימוע וכל זה,והם גם לא האמינו לך שהוא חזר,אז למה לא להוסיף על הזוועתיות שבך?"אמרה ג'יני והתיישבה על קצה המיטה.
הארי הרגיש,משום מה,את הלב שלו דופק.
שתיקה מביכה וכבדה השתררה.כעבור רבע שעה ג'יני קמה ועזבה את החדר.הארי היה חייב לחשוב על הסבר לפרופסור ספרואט על האיחור שלו.

הארי הרגיש שזה אפילו יום גרוע יותר מקודמו.אפילו האימון קווידיץ' היה גרוע.רון הידרדר מיום ליום מחוסר בטחון,החובט חבט על הראש שלו,קייטי בל קיבלה מכה ממרביצן בקרסול ןשברה אותו-ואפילו הארי נפצע,הוא קיבל את המרביצן באף.
"אני מבקש שקט!!!כולם להפסיק לזוז ולרדת לקרקע!!!לרדת!!!"הארי שאג כפי שמעולם לא שאג.כולם ירדו בטיסה והארי ירד אחרון.
"אוקיי,זה היה אימון-את האמת אתם רוצים?"הוא שאל בהיסוס.כולם הינהנו בכבדות.רון רק הסתכל על הרגליים שלו."טוב,אז האימון היה גרוע,ואני מבקש-לא,אני מצווה-שתתאמצו ביום רביעי.לדעתי האימון הזה מחוק,טוב?נגיד שבחיים לא היו לנו אימון שזה כזה.אתם משוחררים."

כולם הלכו בשיירה לחדר ההלבשה בכבדות,עייפים ומאוכזבים.
"רון,מה קורה לך?!?אתה נעשה-טוב,אני לא אגיד לך כלום.אתה תבין את זה לבד."אמר הארי והסתכל על רון במבט מאוכזב.
הארי הלך לחדר המועדון שקוע במרה שחורה עד האוזניים.

תגובות בבקשה.
האמת שלא ידעתי אך קוראים לחובט,אז קראתי לו החובט...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה מאוד!! · 12.08.2010 · פורסם על ידי :Error
ממש אהבתי את העלילה, את כובת מדהים! אבל.. צריך קצת בטא, יש לך קצת שגיאות כתיב.

קצת שגיאות כתיב? · 12.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
היו משפטים שבכלל לא הבנתי,זה למשל:
אפה ליותר ביום רביעיתם רוצים?"

אני מסכימה עם מי שמעליי! · 12.08.2010 · פורסם על ידי :valle
היא באמת צודקת...גם אני אל הבנתי את המשפט הזה..אבל העלילה ממש יפה והפיק בכללי ממש חמוד!תמשיכי מהר:)מחכה כבר!

' · 12.08.2010 · פורסם על ידי :דידי פוטר
חוץ מכמה משפטים לא הכי מובנים זה ממש יפה!
תמשיכי!

:) · 12.08.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
מהמם!!!!! קצת בטא לא יזיק אבל חוץ מזה זה פיק נורא חמוד!!!! נרשמתי לעידכונים...

שוב.. · 15.08.2010 · פורסם על ידי :One Direction
חסר בטא...

הערה ...!! · 14.09.2010 · פורסם על ידי :ענבל שרגל
הארי בחיים לא יגיב כמו שכתבת !!! הוא בחיים לא יגיד את זה לקבוצה שלו ובחיים הוא לא יתחפר במיטה ... !!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007