האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


יכולת משונה



כותב: עמית גנון
הגולש כתב 8 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 21686
4 כוכבים (3.5) 28 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: עדיין לא ידוע - זאנר: רומן - שיפ: ג'יני,הארי-רון,קלואי-הרמיוני,רויאל - פורסם ב: 09.08.2010 - עודכן: 23.10.2010 המלץ! המלץ! ID : 1087
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הימים הפכו לשבועות,השבועות לחודשים-חופש חג המולד הגיע.הכתבות נשכחו במקצת,אך עדיין השאירו חותם.המון ילדים מהפלפאף ורייבנקלו לא רצו להתקרב אל הארי,רון והרמיוני,אבל חבריו לבית גריפידור לא האמינו לשטויות שכתובת בעיתון ותמכו בהארי מהיום הראשון של הכתבות האלה.הוכחה חיה-ג'יני.
התיכנון היה שהארי יבוא למחילה לחופשת חג המולד,אבל בסוף הוא נשאר,וגם הרמיוני ורון נשארו."הארי,חשבת שנשאיר אותך לבד?אחרי הכתבות האלה?שמעתי שרק דין נשאר פה לחופשה!!!"אמרה הרמיוני בזעזוע.
הארי התעודד כששמע שגם ג'יני נשארת."אני נשארת פה רק בגלל דין ובגללך,הארי.אני לא יכולה לסבול את המחשבה שתצטרך לסבול את מאלפוי!הוא פשוט התחלק על השכל!"אמרה לו ג'יני."הוא תמיד היה טמבל מדרגה ראשונה,"לחש לה הארי."איזה תיאור,הארי,"היא צחקה.

ביו הראשון לחופשה הארי התעורר בהפתעה-הייתה שמש חורפית בחוץ,ולא היו רוחות כלל וכלל.הוא הרגיש די טוב.הסתובבה שמועה שמאלפוי צריך לרצות עונש אצל פרופסור מקגונגל כל יום בחופשה כי לא עשה שיעורי בית כבר עשר פעמים.
"רון,רון קום כבר!"הארי ניער את רון-הייתה להם תוכנית להתגנב להוגסמיד מוקדם בבוקר כדי לגנוב ממתקים מהדובשנרייה-כמובן שמתחת לגלימת היעלמות.הרמיוני כמובן אמרה להם לא לעשות זאת,וסירבה בכל תוקף להצטרף אליהם.
"עם יגלו אתכם אז זאת לא תהיה אשמתי.רון...אני לא מאמינה שאתה עושה את זה.אתה מדריך."הרמיוני דיברה באותו יום ללא הרף על הגילוי שהמורים יעשו ועל העונשים שהם ייתנו.
אבל הארי ורון לא הקשיבו.
"אני קם,אני קם..."אמר רון בעייפות."איפה הגלי-מה,"הוא פיהק."שלך?"הוא שאל.
"אצלי.בוא כבר!עוד מעט הרמיוני,ג'יני ודין יקומו!מהר!"רון קם מהר והתלבש.
ואז הגיע ינשוף.
"חשבתי שינשופים באים רק בארוחת בוקר באולם הגדול,"תהה רון בקול רם.הארי פתח את המעטפה.
זה היה מכתב ממשרד הקסמים.

לרון והארי,שלום!

מולי ביקשה ממני לשלוח לכם,כי הרול קיבל מכה חזקה לפני שבוע והוא עדיין לא נרפא.
ביקשנו מדמבלדור שיביא אתכם אלינו היום בערב עם מפתח מעבר.
זה לא בגלל שאנחנו מפחדים,כלל וכלל לא.
זה בגלל שמולי פשוט רוצה לבלות אתכם את החופש-גם אני.
רון,ביל וצ'ארלי הגיעו לביקור.הם רוצים לראות אותך.
הארי,מולי רוצה שתהיה לידה.תשאל אותה למה כשתגיע הביתה.

ניפגש בערב!

ממני,
ארתור וויזלי.

נ.ב.תגידו גם לג'יני והרמיוני שגם הם באות.

הארי פלט אנחת רווחה.הוא בכלל לא רצה לעזוב את הווגרוטס.
רון קרא את המכתב.כשסיים גם פלט אנחה ואמר:"טוב...בוא נתחיל לארוז.אני לא אקח את הסיכון ללכת לדובשנרייה.הגרביים שלך אצלי,כך אותם,"רון זרק את הגרביים לעבר הארי.הארי הרים כתפיים והתחיל לארוז.

"אני פשוט לא מאמינה!רק בגלל ביל וצ'ארלי אנחנו צריכים לנסוע הביתה?!?!"ג'יני הזדעקה.
"מה שאת שומעת."אמר רון וחזר לאכול את פרוסת הטוסט שלו."כדאי שתתחילו לארוז,זה היום בערב ואנחנו צריכים להיות במשרד של דמבלדור."אמר הארי לג'יני והרמיוני.
"אממ...אז פוטר נוסע לדיר החזירים של משפחת וויזלי?היי,פוטר,אולי תיקח גם בוץ למזכרת?"מאלפוי עמד עם הכנופייה שלו."וגם הבוצדמית,גריינג'ר,נוסעת?מעניין,שילוב מעניין של אידיוטים וטמבלים..."אמר וצחק.פנסי פרקינסון צחקה בקול גדול.
הדם של הארי עלה לראש.גם של רון וג'יני.הרמיוני התעלמה והמשיכה לאכול בנוחיות.
"שלא תעז,"אמר הארי וקם לעברם כשרון וג'יני מאחוריו."היי,מאלפוי,אולי תספר לכנופייה שלך איך שברתי לך את האף אחרי שקראת את הכתבה המגעילה על הארי?תאמין לי,עם תגיד עוד משהו אחד אני אתן לך בעיטה במקום הכי רגיש אצלך."אמרה ג'יני בארסיות."חה!ג'יני וויזלי מאיימת עליי?בת לבוגדי דם מטונפים?אני לא חושב,"אמר מאלפוי והוציא את שרביטו.רון,ג'יני והארי הוציאו ביחד.
הרמיוני מזמן הלכה לחדר המועדון.
"אקספיארמוס!"הארי צעק.השרביט של מאלפוי נפל על הרצפה.הוא מיד הרים את השרביט.
"אמפי-"
"פרטוגו!"שאג הארי עוד לפני שמאלפוי אמר הקללה.מאלפוי נפל אחורנית מעוצמת הלחש-מגן.
קראב וגויל התקרבו אל הארי.אבל אז-
"מה קורה פה?"פרופסור מקגנוגל הגיע בהליכה חפוזה כשמשקפיה נחים על העוקם."פוטר,וויזלי,וויזלי ומאלפוי!למשרד שלי!קדימה!"פרופסור מקגנוגל הלכה מהר יותר מתמיד.נחיריה היו גדולים מתמיד.
הארי לא היה מתפלא עם היו יוצאים מנחיריה של מקגנוגל אש.היא נורא כעסה.
כשהגיעו למשרד שלה הם עמדו בשורה והיא עמדה מאחוריי השולחן.
"אני רוצה להבין דבר אחד,"היא אמרה."למה תמיד אתם רבים ומסתבכים?אהה?מה בדיוק קרה שם?"היא שאלה בשקט.
כולם התחילו לדבר ביחד.
"מאלפוי קרא לבית שלי דיר חזירים,פרופסור-"
"פוטר השתמש נגדי באקספלירמוס,גברתי-"
"מאלפוי השתמש נגדי באמפידימנטה-"
"שקטטטט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"זאת הייתה הצרחה הכי חזקה שפרופסור מקגנוגל השמיע אי פעם.
כולם השתתקו.
"אחד אחד!אני אשאל את פוטר.מה קרה שם?"היא שאלה."מאלפוי שמע אותי,הרמיוני,רון וג'יני מדברים על הביקור במחילה,פרופסור,ואז הוא קרא לבית של רון דיר חזירים.ואז אני,רון וג'יני קמנו,ושלחתי נגדו אקספליארמוס.הוא כמעט שלח נגדי אמפידימנטה,אבל השתמשתי בלחש מגן.ואז את הגעת,פרופסור."הארי אמר את הפרטים בלי היסוס.לא היה אכפת לו,רק לגרום למאלפוי בושה.אבל הארי הרגיש גאווה.
"וויזלי ווויזלי,אתם משוחררים-אלא עם כן עשיתם משהו בעניין."אמרה פרופסור מקגנוגל.ג'יני ורון הנידו ראשים.
"צאו."
כשרון וג'יני יצאו,היא פנתה אל הארי ומאלפוי."ובכן,"אמרה,"50 נקודות יורדות לכל אחד מכם.גם עם זה הבית שלי.מחר יש לכם עונש אצלי ב11:00-
"פרופסור,אני בטוח שדמבלדור סיפר לך-"התחיל הארי לדבר
"אהה,נכון.פוטר הולך למחילה.אז דראקו,אתה תעשה את העונש שלך מחר,ופוטר יעשה את העונש כשהלימודים ימשיכו.אתם משוחררים."היא אמרה ועשתה תנועת ביטול עם היד.
הארי ומאלפוי יצאו,שמרים על שתיקה.

רציתי לעשות פרק ארוך....
תגובות!

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ווואאאווו!!!!!!!!! · 12.08.2010 · פורסם על ידי :ginnyweasley
מהמם!!!!! את כותבת מדהים והעלילה מצוינת המשיכי כך!!!!!!!!!!

מצויין! · 12.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
רק תעביר\י ביטוא!אני לא בטאית מוסמכת אבל עם את\ה רוצה אני יכולה לבטא לך,אין פה ממש שגיעות כתיב,רק כמ בעיות ניסוח ופיסוק.אני לא גובאת הרבה חרמשים :)
בכל מקרה,מגיע לך XDDDDDDDDDDDDDDD

מדהים כמו תמיד! · 12.08.2010 · פורסם על ידי :valle
מהמם!ממש ממש יפה!והערה-אומרים אקספליארמוס ולא אקספיארמוס[לא יודעת אם כותבים ככה אבל ככה אומרים!]
חוץ מזה-מדהים!תמשיכי מהר!

זה ממש יפה · 12.08.2010 · פורסם על ידי :shaked2310
אהבתי את הרעיון אבל חייב בטא. יש מקומות שזה די בולט (שגיאות ניסוח, הקלדה) ולי אישית זה מפריע קצת לקרוא.

מהממם! · 15.08.2010 · פורסם על ידי :One Direction
מהממם! אבל יש קטעים שאת\ה חייב\ת בטא!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1175 777 368


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007