האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

ניוטון ארטמיס פידו סקמנדר

הפאנפיק מספר על ניוט כשהוא היה ילד בהוגוורטס
אני לא באמת יודעת מה קרה אני סתם ממציאה
ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג (ככה כותבים את זה¿)



כותב: ל ו נ ה
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 939
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה? - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 13.05.2020 - עודכן: 09.06.2020 המלץ! המלץ! ID : 11002
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אנחנו יורדים מהרכבת, ועומדים ליד אגם גדול. לידנו יש סירות קטנות, ומורה שאני לא מכיר צועק עלינו להיכנס לסירות. "קדימה, תכנסו! לא יותר מארבעה בסירה אחת! שמעתם אותי! לא יותר מארבעה!" ליטה ואני נכנסים לתוך סירה, עם עוד שני ילדים, אח ואחות. הם נראים מבוהלים, וכשליטה שואלת אותם אם הכל בסדר הילדה עונה: "אומרים שיש במים האלה מפלצת, ושהיא אוכלת את כל מי שנוגע במים!" ליטה לא נראית מודאגת במיוחד, "נו באמת, זאת בטח סתם עוד איזה שמועה. לא היו נותנים לנו לשוט במים האלה אם זה היה מסוכן." אבל גם היא לא מוכנה לגעת במים. האמת שאותי זה לא כל כך מפחיד, לא בגלל שאני לא חושב שזה נכון, להפך. תזאוס הזהיר שיש מפלצות באגם. אפילו נראה לי שראיתי משהו עולה מהמים לרגע, אבל אני לא בטוח. זה לא מפריע לי כי מה שלא נמצא באגם הזה, זה לא יכול להיות מסוכן יותר ממה שנמצא במזוודה שלי. האמת שזה לא עד כדי כך מסוכן, רק לזרים. ולאנשי שתוקפים אותו. האמת שבמצב הנוכחי שלו הוא לא מסוכן לאף אחד, כי כרגע האוקאמי שלי בתוך הביצה עדיין. כשהוא יבקע אני אהיה בבעיה. אני מקווה שבהוגוורטס מותר לגדל חיות פלא. אני יודע שהיה כתוב שמותר רק ינשוף, חתול או צפרדע, אבל לא יכולתי להשאיר אותו בבית, הוא היה מת. 

אנחנו מגיעים לגדה השניה של האגם. ועולים במדרגות. יש הרבה מדרגות, וכשלבסוף אנחנו מגיעים, אנחנו החדר גדול מאוד עם מאות תלמידים גדולים יותר מאיתנו, וכולם מסתכלים עלינו. איש צעיר בשנות השלושים לחייו, עומד ומדבר. "שלום. אני אלבוס דמבלדור. עכשיו הולך להיות טקס המיון שלכם. אנחנו נקרא בשם של כל אחד מכם, והוא יחבוש את המצנפת הזאת." הוא מחזיק כובע ישן ומלוכלך, "תזכרו, המצנפת יכולה לשמוע את כל מה שאתם חושבים!" את כל מה שאנחנו חושבים? זה אומר שהיא תדע מה יש לי במזוודה? כנראה שאני נראה לחוץ, כי דמבלדור מחייך אליי חיוך שכנראה אמור להרגיע אותי, למרות שזה לא. דמבלדור קורא בשם "אמינס, סוזן!" וילדה קטנה קמה בשקט ומתיישבת על שרפרף קטן כשדמבלדור מניח את המצנפת על הראש שלה. בהתחלה, לא קורה כלום, ואז נפתח קרע במצנפת כמו פה וצועק: "גריפינדור!" הילדה מחייכת, ומתיישבת ליד שולחן גריפינדור. הוא קורא עוד כמה שמות, ואז הוא מגיע לשם "לסטריינג', ליטה!" ליטה מחייכת, ומתיישבת על השרפרף. המצפת חושבת כמה רגעים, ובסוף היא מחליטה. "סלית'רין!" היא צועקת. ליטה נראית מרוצה ומתיישבת ליד שולחן סלית'רין. הוא קורא עוד כמה שמות, ואני לא כל כך מקשיב. "סקמנדר, ניוט!" הוא צועק. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007