האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


איך אפשר?

הארי וג'יני מתמודדים עם בעיה גדולה מאוד...
ונתקלים בהרבה מאוד קשיים.



כותב: נעה תאיר יעקבי
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2986
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר, דומה לסגנון של יומני הנסיכה - זאנר: דרמה - שיפ: הארי/ג'יני - פורסם ב: 19.06.2020 - עודכן: 11.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11181
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"מה אני עושה עכשיו מה אני עושה עכשיו מה אני..." מלמלתי לעצמי בזמן שהתהלכתי - רוב הזמן צלעתי ושכבתי לרגע לנוח - בחדר סחור-סחור. הרגע הגיעו תוצאות האולטרסאונד. או, יותר נכון, אין תוצאות! בדקתי הרגע בספרים של הארי, ומסתבר שאם אין תוצאות הריון מכל דבר מוגלגי כלשהו, העובר עלול לחלות! רוב האנשים  מעדיפים לא לספר זאת, אבל הארי גלוי איתי לחלוטין. הוא גם שאל אותי למה אני רוצה לדעת. התחמקתי לא-מי-יודע-מה מהשאלות שלו. אצטרך למצוא ספר שמסביר איך להתחמק משאלות שלא רוצים לענות עליהן ( הערת הכותבת: הפרטים כתובים בספרי הדיפלומטיה).

 

הגיעו תוצאות חדשות: מסתבר שהעובר באמת חולה! במחלה נדירה שאף מוגל לא מכיר! זה אומר שיש למחלה קשר לקוסם כלשהו. אולי אוכל למצוא ספר אחר שימצא קסמי ביטול... לא, אין עדיין כישופי ביטול רבים מספיק כדי שיהיה ספר על זה... רגע: זה אומר שעדיין אין תרופה! מה אני אעשה? "הארי!" צעקתי. "הגיעו תוצאות חדשות!" מיד כשהגיע ברחתי לחדרי, מנסה שלא יראה אותי במצב הנורא שאני בו. אני נראית נורא, אני מרגישה נורא, והכי גרוע: העובר מרגיש נורא. אני יכולה לדעת זאת מהבעיטות הבלתי-פוסקות שלו. בזמן שחלף הצלחתי להבין שזה אומר שהוא כועס ורוצה עוד אוכל - זאת אומרת: רוצה שאני אוכל עכשיו. ומהר. 

אבל אני לא רוצה להיות שמנה רק בגלל עובר קטן ומפונק שרוצה כל הזמן לאכול! בטח הבטן שלו תהיה כל כך שמנה, שהיא לא תצליח לצאת.

 

הארי ממש מודאג. זו כבר הפעם החמישית שהוא שואל אותי אם אני מרגישה בסדר.

"כן, בפעם המאה," אמרתי לו, וניסיתי לחזור לישון. אבל באמת,הארי דאגן מדי. למה להציק לי בדברים כל כך לא חשובים כשאני מנסה להביא חיים חדשים לעולם?

"את בטוחה?" הוא ענה לי. "את נראית ממש חיוורת וחולה."

"כי ככה נשים בהריון נראות, טפשון. לא ראית אישה בהריון אי פעם?"

"ההריון היחיד שראיתי אי פעם זה ההריון של דאדלי," הארי ענה לי בחזרה, אמנם בבדיחות מסוימת, אך מעיניו נשקף עצב עמוק. אוי, כמה טיפשה אני! עכשיו גרמתי להארי להיזכר בהורים שלו, ולהיות עצוב, ולכעוס עלי שהעלתי את הנושא הזה בכלל, ולנסות לגרום לי להרגיש אשמה! אוף, למה הכל מתהפך לרעתי?...

 

 

 

     *   *   *

בזמן האחרון החושך ממש מפחיד אותי, במיוחד בלילה. אני חושבת לעצמי: מה העובר מרגיש בתוכי? האם הוא בסדר? בטוח שלא קרה לו שום דבר? בלילה אני ממש מתפללת שהעובר יבעט בי, בעוד שבשאר היום אני רק מבקשת שהכל יפסיק לכאוב וייתן לי רק רגע אחד של מנוחה (אם אפשר, עדיף יותר).

הלילה הוא הזמן היחיד שאני באמת רוצה שייגמר כבר, ודואגת בו כל הזמן. לא, הבעיטות חזרו! * בכי...* וואי, תשעת החודשים הקרובים לא יהיו קלים בכלל...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מצטערת. · 21.06.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי (כותב הפאנפיק)
מצטערת, הפעם הפאנפיק די קצר. למי שיש רעיונות, שייכתוב לי כאן, אוקיי? אני קצת במחסום כתיבה כאן...

מהר עוד אחד · 21.06.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
בדיחות מיוסמת, ? מסוימת. למרות שאני יודעת שכתבת בטעות. למה הכתיבה שלך כל כך טובה??

מה זאת אומרת? · 22.06.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי (כותב הפאנפיק)
הבנתי את הטעות, אבל מה השורה שכתבת אחרונה אומרת? אוו, ואני ממש צריכה רעיונות.

התכוונתי · 22.06.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
שאני חושבת שאת סופרת מהוללת

... · 22.06.2020 · פורסם על ידי :Rilliane Lucifen dAutriche
כמה דברים:
1. באופן כללי, הכתיבה שלך טובה מאוד.
2. הרעיון מקסים.
3. יש לך כמה שגיאות עם סימני הפיסוק.
4. בפרק הקודם הייתה לך שגיאות כתיב; בחייכם ולא בכייכם.
5. כשמתקיים דיאלוג יש לרדת שורה אחרי כל מה שמישהו אומר ומישהו אחר אומר אחריו.
לדוגמה; את כתבת: "כי ככה נשים בהריון נראות, טפשון. לא ראית אישה בהריון אי פעם?" "ההריון היחיד שראיתי אי פעם זה ההריון של דאדלי."
המשפט הנכון: "כי ככה נשים בהריון נראות, טפשון. לא ראית אישה בהריון אי פעם?"
"ההריון היחיד שראיתי אי פעם זה ההריון של דאדלי."
כמובן, אני לא מתכוונת לפגוע ואני מאוד מצטערת אם הבנת אותי בצורה הזאת.
לסיכום, זה פאנפיק יפה מאוד. נרשמתי לעדכונים.

הבנתי. · 23.06.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי (כותב הפאנפיק)
תודה רבה על התיקונים. רוב השגיאות הן בגלל ההקלדה המהירה שלי, ואני יודעת שאלה טעויות. אנסה לכתוב לאט יותר. תודה רבה

תיקנתי · 23.06.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי (כותב הפאנפיק)
תיקנתי את הטעויות

מתי את ממשיכה? · 23.06.2020 · פורסם על ידי :תינוקצ
נו, תמשיכי כבר!

כבר המשכתי · 23.06.2020 · פורסם על ידי :נעה תאיר יעקבי (כותב הפאנפיק)

טעות · 01.12.2020 · פורסם על ידי :תמושמוש
למעשה, דאדלי גדול מהארי בחודשיים, אז לא יכול להיות שהארי ראה את ההריון שלו.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007