האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

דברים מוזרים בהוגוורטס

מייק נוסע לשנתו הראשונה בהוגוורטס, עם החברים הטובים שלו; וויל, דסטין ולוקאס. אבל כשילדה מגולחת ראש וילדה עם שיער אדום מצטרפות אליהם, ההרפתקה מתחילה.



כותב: Dove Cameron
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1024
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: דברים מוזרים, הארי פוטר - זאנר: פלאפי - שיפ: מייק\אילבן, מקס\לוקאס, דסטין\סוזי - פורסם ב: 22.06.2020 - עודכן: 17.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11199
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מייק הביט החוצה מהחלון.

הוא היה על הרכבת להוגוורטס, בדרכו לשנה הראשונה שלו.

״מייק?״ ראש מלא בתלתלים הציץ בפתח דלת התא.

״דסטין!״ אמר מייק בשמחה ופתח את הדלת.

״ולוקאס!״ ראש נוסף הציץ מאחורי דסטין.

״מה קורה?״ שאל מייק. ״בסדר.״ לוקאס ענה לו והתיישב מולו, בזמן שדסטין תקע את המזוודות שלהם מעל לראשיהם.

״תגידו, ראיתם את וויל במקרה?״ דסטין שאל והתיישב ליד לוקאס. ״נופ״ לוקס אמר ומייק הניד בראשו.

נשמעה דפיקה חלשה על הדלת.

״יבוא?״ מייק אמר והדלת נפתחה באיטיות. בפתחה עמד ילד קטן וצנום ״היי חברים,״ הילד אמר בשקט ״עברתי בכל התאים ברכבת עד שמצאתי אתכם.״

״היי וויל!״ מייק אמר ונעמד ״בוא, תיכנס.״

ואז הם היו כל החבורה, הם מכירים אחד את השני מגיל צעיר.

הם שיחקו ב״מבוכים ודרקונים״, המשחק האהוב עליהם, לאורך כל הנסיעה הארוכה להוגוורטס.

כשהגיעו, עטו את הגלימות שלהם (לוקאס עטה אותה בפעם הראשונה הפוך, ודסטין עזר לו לתקן אותה) והלכו אחרי האגריד לעבר הסירות.

כשעמדו לעלות ארבעתם לסירה משלהם, וויל החל לאחוז בראשו בחוזקה.

״וויל?״ דסטין הפנה את ראשו. ״הכל בסדר?״ לוקאס שאל. וויל לא ענה, והחל להתקפל לתוך עצמו. מייק עמד לידו, ״אני אשאר פה עם וויל,״ מייק אמר ״תעלו אתם על הסירה, ניפגש באולם הגדול.״

האגריד בא לעברם. ״קדימה ילדים, לעלות.״ אמר ודירבן את לוקאס ודסטין לעבר הסירה.

״היי, את שם!״ האגריד אמר והצביע על ילדה בעלת שיער אדום ״בואי תעלי איתם לסירה!״.

הילדה עלתה לסירה והסירה יצאה לדרכה עם לוקאס ודסטין, משאירה את וויל ומייק מאחור.

״הכל בסדר ילדון?״ האגריד פנה אל וויל. ״כן,״ וויל ניער את עצמו והתאושש באיטיות ״הכל בסדר.״

״יופי!״ אמר האגריד והצביע על סירה שבתוכה עמדה ילדה עם שיער מגולח ״תעלו לסירה הזאת, זאת האחרונה שנשארה, וצריך כבר לזוז!״

וויל ומייק עלו באיטיות על ספינה, הילדה שהייתה שם גרמה להם קצת לפחד.

״היי.״ מייק אמר לילדה, בקול חברותי. ״היי.״ הילדה ענתה לו בקול קטן ושקט. ״אני מייק, וזה וויל.״ אמר והצביע על וויל ״איך קוראים לך?״. ״אילבן.״ הילדה ענתה. ״היי אילבן״ אמר מייק. אילבן חייכה חיוך קטן.

הייתה שתיקה מביכה, וויל הביט אל מייק בחשש אבל מייק התעלם ממנו. "אז, אילבן," מייק שאל "לאיזה בית את מקווה ללכת?". "בתים?" שאלה אילבן בשקט. "כן, הבתים שיש בהוגוורטס, זה לא ברור?" מייק עצר לרגע וחשב "אה, את בטח בת להורים מוגלגים, אבל לא הסבירו לך על בית הספר?". "אין לי הורים." אמרה אילבן באותו הקול השקט "אני מאומצת, יש לי אבא בשם ג'ים הופר."

"אה," אמר מייק "מגניב."

"אבל האישה המוזרה הזאת כן ציינה משהו על בתים," אילבן המשיכה "נראה לי שקראו לה פרופסור מקגונוגל? היא אמרה כמה שמות מוזרים; גריפינדור, הפלפאף, רייבנקלו, וסלית'רין..."

"כן!" מייק אמר בהתלהבות בקול חזק, והנמיך את קולו כשהמשיך לדבר "זה הבתים בהוגוורטס! הם נקראים על שם המייסדים של בית הספר, ויש מין מצנפת כזאת שממיינת אותך לבית שלך-"

"רגע," אילבן עצרה אותו "מצנפת?". "כן! מצנפת מדברת!" הוא ענה. שניהם צחקו.

"שחושבים על זה, זה באמת די מצחיק שמצנפת מדברת ממיינת אותנו." מייק הסכים.

"אז תספר לי עוד על הבתים האלו," אילבן נשענה קדימה "באיזה בית אתה רוצה להיות?"

"אני חושב שהייתי רוצה להיות בגריפינדור," אמר מייק "זה הבית לאמיצים והגיבורים-"

"כמו חלק מהדמויות ב'מבוכים ודרקונים'!" הוסיף וויל בהתלהבות לשיחה.

לכמה רגעים, אילבן ומייק בהו בו, מכיוון שבמהלך כל השיחה שלהם וויל לא פצה פה עד עכשיו.

"מבוכים ודרקונים?" אילבן שאלה "מה זה?". וויל ומייק בהו בה בשוק למשך כמה שניות, ואז מייק פתח את פיו "את לא יודעת מה זה 'מבוכים ודרקונים'?". "אני אמורה לדעת?" אילבן שאלה. "כן!" מייק ענה.

"אוקיי, אני אקרא על זה מאוחר יותר." אמרה אילבן בהסתגרות. "סליחה שהתעצבנו עלייך," מייק אמר "זה משחק קופסא, אבל זה הרבה יותר מזה, זה עולם שלם וענקי, שכל כך קל להישאב לתוכו."

"נשמע מעניין." אילבן אמרה "היי, אני לא יודעת באיזה בית אני אהיה, אבל גם אם לא נהיה באותו הבית, תוכל להסביר לי מתישהו עוד על המשחק הזה?". "כמובן!" מייק אמר בהתלהבות.

"סיפרתי לכם על המשפחה שלי," אמרה אילבן "אולי תספרו לי על שלכם?". "אחותי הגדולה נמצאת בגריפינדור," התחיל מייק לומר "קוראים לה ננסי. אחיו הגדול של וויל נמצא ברייבנקלו, קוראים לו ג'ונתן."

"אז לשניכם יש אחים גדולים פה." אמרה אילבן בחשש "אני היחידה שאין לה?". "ממש לא!" מייק ניסה לעודד אותה "יש לנו עוד שני חברים טובים בגיל שלנו, דסטין ולוקאס, ללוקאס יש אחות קטנה בשם אריקה שעוד לא בגיל המתאים להוגוורטס, ודסטין הוא בן יחיד."

"מייק?" שאל וויל. "מה קרה וויל?" מייק הסתובב אליו. "אני חושב שאנחנו מגיעים לטירה." וויל הצביע קדימה.

וויל צדק, מייק הביט וראה את הטירה הענקית מתקרבת אליהם.

"את מוכנה אילבן?" מייק שאל "הולכים להוגוורטס."

הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007