האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


דברים מוזרים בהוגוורטס

מייק נוסע לשנתו הראשונה בהוגוורטס, עם החברים הטובים שלו; וויל, דסטין ולוקאס. אבל כשילדה מגולחת ראש וילדה עם שיער אדום מצטרפות אליהם, ההרפתקה מתחילה.



כותב: Dove Cameron
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1051
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: דברים מוזרים, הארי פוטר - זאנר: פלאפי - שיפ: מייק\אילבן, מקס\לוקאס, דסטין\סוזי - פורסם ב: 22.06.2020 - עודכן: 17.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11199
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מייק, וויל ואילבן ירדו מהספינה ועקבו אחרי האגריד שהוביל את כולם.

מייק הבחין בלוקאס ודסטין מתקרבים אליהם. "מי זאת?" לוקאס הביט הצביע על אילבן. "זאת אילבן." מייק ענה ופנה אל אילבן "אלו לוקאס ודסטין.".

"היי." אילבן אמרה בקול שקט. "קדימה ילדים!" האגריד זירז אותם.

הם נכנסו אל האולם הגדול, כשילדים מכל הבתים בוהים בהם.

מייק הביט אל אחותו הגדולה, ננסי, שישבה בשולחן של גריפינדור ליד החבר שלה, סטיב. הוא ניסה לנופף לה לשלום אבל היא התעלמה ממנו.

באותו הזמן, וויל הביט באחיו הגדול, ג'ונתן, שישב בשולחן של רייבנקלו. וויל נופף לו לשלום וג'ונתן נופף לו בחזרה.

הם נעמדו מול פרופסור מקגונגל, והביטו במצנפת שהייתה שרועה על כיסא.

אילבן לחשה למייק "מה זה?". "זאת מצנפת המיון," מייק ענה לה "היא תחליט לאיזה בית תלכי."

פרופסור מקגונגל החלה לקרוא לילדים לעלות ולהניח את מצנפת המיון לראשיהם. לפעמים המצנפת הכריזה על הבית בשנייה שנחתה על ראש של ילד, לפעמים לקח לה שניות אחדות, ולפעמים התלבטה במשך דקות ספורות.

"מקס מייפילד!" הפרופסור קראה. אותה הילדה אדומת השיער שעלתה עם לוקאס ודסטין לספינה התקדמה קדימה והפרופסור הניחה את המצנפת על ראשה. "גריפינדור!" המצנפת צעקה. הילדה קמה והתקדמה לעבר השולחן שבו ננסי וסטיב ישבו, השולחן של בית גריפינדור.

"דסטין הנדרסון!" קולה של מקגונגל נשמעה שוב, דסטין הביט בחבריו והלך אל הכיסא. מקגונגל הניחה את המצנפת על ראשו. המצנפת התלבטה לשניות אחדות, ואז הכריזה "רייבנקלו!". דסטין הלך לאותו השולחן שג'ונתן ישב בו.

"לוקאס סינקלייר!" לוקאס הלך אל הכיסא והתיישב בו. המצנפת ישבה על ראשו בערך ל15 שניות עד שהכריזה "סלית'רין!". לוקאס קם מהכיסא והלך לשבת בשולחן של סלית'רין.

"וויל באיירס!" וויל הביט במייק, "הכל יהיה בסדר." מייק הבטיח לו. וויל התקדם באיטיות אל עבר הכיסא, ונע מעט כשהפרופסור הניחה את המצנפת על ראשו. מייק סימן לוויל שהכל טוב עם האגודלים שלו, והמצנפת הכריזה "הפלפאף!". וויל החל ללכת בחשש אל השולחן של הפלפאף.

"אילבן הופר!" מקגונגל קראה. מייק חייך אל אילבן, שהחזירה לו חיוך קטן בחזרה והחלה ללכת לכיוון הכיסא. לאחר כמה שניות על ראשה, המצנפת החליטה "גריפינדור!". אילבן קמה והלכה לשולחן של גריפינדור.

"מייק וילר!" הפרופסור הקריאה מהרשימה שבידה. מייק לקח נשימה עמוקה והלך לכיוון המצנפת. המצנפת התלבטה בזמן שהייתה על ראשה למשך דקה, ואז הכריזה "גריפינדור!". מייק הביט אל שולחן גריפינדור, והחל ללכת לכיוונו, הוא התיישב ליד אילבן ומול סטיב וננסי.

בזמן שהמצנפת המשיכה למיין ילדים אחרים, וויל הביט באולם ובחבריו. לוקאס, שישב בשולחן של סלית'רין. דסטין, שישב בשולחן של רייבנקלו. מייק, שישב בשולחן של גריפינדור עם הילדה המוזרה שהייתה איתם על הסירה. והוא עצמו, וויל, שישב בשולחן של הפלפאף. וויל הרגיש שהחבורה שלהם הופרדה, הרגשה שדיכאה אותו מאוד. הוא לא הקשיב בזמן שמנהל בית הספר, דמבלדור, נאם. הוא גם כמעט לא נגס בכלום בזמן הארוחה המפוארת.

הוא היה שקוע במחשבות, תהה לעצמו איך הכל ישתנה עכשיו.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אני ראשונה!!!!!!!!!!! · 04.07.2020 · פורסם על ידי :נבוט
אני בהלם שעדין לא השאירו תגובות.
הוא ממש יפה הפאנפיק.
רעיון ממש מגניב וכתיבה יפה.
נרשמתי, מחכה להמשך ומהר...

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007