האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


עלייתו של מורפיוס לסטריינג' חלק 1

הבוגד הדגול שחילל את כבוד משפחתו יוצא להקים את אדון האופל מחדש. איך יעשה זאת? בשימוש בדברים הכי לא הגיוניים שיש...



כותב: ראש נחושת
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 470
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח - שיפ: הט - פורסם ב: 03.08.2020 - עודכן: 04.08.2020 המלץ! המלץ! ID : 11406
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

עכשיו, כל שנותר הוא רק לצעוק לאימו, להפוך ליצור הקודר ולשאוב את נשמתה. הוא הפך ליצור המזוויע עם הגלימה, ולאחר שעלתה אימו לחדרו, הוא פשוט פתח את החור שהיה במרכז ראשו, והחל לשאוב את הנשמה שלה. "מורפיוס, מורפ!" היא נחנקה, תוך כדי שאמר "בוגדת עלובה, חיללת את כבוד משפחתי, יצרת חצוי דם שירש את כבוד משפחת לסטריינג'!" ושאב במתיקות סדיסטית את חלקיקי נשמתה של אימו. "הייתי..חייבת!" חרחרה אימו, אך לו זה לא הפריע. הוא לקח את ידיו המכוסות בברדס השחור והחל לחנוק אותה תוך כדי חרחוריה הבלתי פוסקים. "בבקשה..אל תהרוג אותי...או תספר לרבסטאן" נחנקה אימו והחלה לדמוע. לבסוף הוא אמר "קיבלת את שמגיע לך, בוצדמית מטונפת" וחנק חזק יותר עד כדי שבירת מפרקתה של אימו. הוא פתח את החלון, וזרק את גופתה של מטילדה מהחלון, וצעק "מורסמודרה!". הגולגולת שממנה הנחש מתבקע נותרה באוויר למשך דקות ספורות, או יום, או יומיים, אולי שבוע, יש סיכוי שאפילו חודשים, אך תעלומת הרצח לא נפתרה מעולם.

 

"אקספליארמוס!" צעק מישהו מחוץ לחדרו של מורפיוס, כמה ימים מאוחר יותר. "אבדה קדברה!" צעקה בלטריקס. "קרושיו!" צעק הנער עם השיער בצבע קש, ומורפיוס יכול להישבע ששמע אישה צורחת במקביל. "אוגוסטה, תני לי, לא! תני לי לטפל בהם!" צעק מישהו עם קול מרגיע על אישה זקנה בכובע שעליו תלוי משהו שנראה יותר כמו נשר מפוחלץ. "פרנק! אליס!" צעקה הזקנה ונופפה בשרביטה לעבר דודה בלטריקס. "איפה אדון האופל?! איפה הוא?!" צעקה בלטריקס בהתקף זעם, הדפה את הזקנה בלחש אילם, ירתה קללה שנופצה על האיש עם הקול המרגיע ורעמת השיער הכסופה, והתעתקה משם. מורפיוס נשם לרווחה. "פטריפיקוס..טוטאלוס!" צעק האיש עם הרעמה הכסופה, וכיוון את שרביטו אל רבסטאן. מורפיוס לא יכל לראות את זה, איך אבא שלו מתקשה, ונתפס בידי משרד הקסמים. "תודה לך, פרופסור אלבוס פרסיבל וולפריק בריאן דמבלדור" אמר גבר בגלימה ומגבעת בצבע לימון, והמשיך. "כבר אמרתי לך שאתה יכול להיות שר קסמים מוצלח ביותר?" שאל האיש, שככל הנראה היה ראש מחלקת ההילאים. "אני סירבתי להצעתך, קורנליוס, ואני אמשיך לסרב לה" ענה דמבלדור. "אלאסטור, זה זמנך. חולל את קסמיך" אמר קורנליוס והצבי על הנער עם שיער הקש. "לא! לא עשיתי כלום! אני לא... תנו לי את אבא שלי!" נחנק הנער, ומורפיוס ראה איך כובלים אותו בכבלים אכזריים, וחוטפים אותו לבית המשפט, בו ידונו אותו למאסר עולם באזקבאן.

הפרק הקודם
תגובות

יפה · 04.08.2020 · פורסם על ידי :ריקטו סמפרה
אבל מאד מבולבל.
ואולי אתה יכול להסביר איך הוא הפך לסוהרסן? זה יכול המון להוסיף!

יפה מאוד!!!!!!!!! · 04.08.2020 · פורסם על ידי :נבוט
העלילה יפה.
צריך בטא.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007