האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


העידן הרביעי ומה שקורה בו

אז מה קורה אחרי שפרודו השמיד את הטבעת?
מה קורה עם שאר הדמויות והמקומות?



כותב: שטן שחור
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 675
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: שר הטבעות - זאנר: רגיל כזה... - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 15.08.2020 - עודכן: 08.09.2020 המלץ! המלץ! ID : 11445
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

נ.מ. לגולס:
התעוררנו בשעה שבע בבוקר יום למחרת, ירדנו לאכול את סעודת בוקר דשנה במיוחד. גימלי ואני התארגנו ללכת, גימלי התעקש לשלם את הכל בעצמו ושילם עלינו ביד רחבה, לך תתווכח עם גמד.  יצאנו רגלי, 'השבח לארו ולא על סוס ' כך וודאי חשב לו גימלי . יצאנו את השער עירת ברי  כשגימלי שאל אותי :"ידיד לגולס לא שאלתי אותך את השאלה הכי חשובה, האם התחדש אצלך משהו במהלך החמישים שנים האלו?"  המשכנו ללכת עוד מספר צעדים, "שום דבר מיוחד, אתה יודע," נאנחתי, "אבי, תרנדויל, עדיין כועס עלי, לא שמעתי ממנו מילה כבר כמעט קרוב למאה. הוא חושב שלא הייתי צריך להצטרף לאחוות הטבעת." "עדיין", נאנח גימלי בצערי, "אפילו אחרי, לפחות כך היה נראה שהוא גאה בך על הצלחותיך בעניין הטבעת, בהליכי הבאת שלום בן העלפים לגמדאים, הוא ממש נראה גאה. אולי רק נראה" שאל בעצב.  "אל תעצב, ידידי הגמד, בבוא הזמן, הוא יבין את טעותו" נאנחתי שוב, "מחר נגיע אל הפלך, יש להם את השיכר הכי טוב מצפון לנהר"  גמלי השיב בחיוך, "צודק ידיד היקר, קצת שיכר טוב עם טבק הכי טוב שיש בעולם, מה יהיה יותר טוב?" חייכתי. המשכנו ללכת בשתיקה עד ששברתי אותה, "מה השתנה איתך ידידי הגמד?"  "חוץ מקרית מורגול שכבר שסיפרתי? אני יוצא עם איזו גמדאית נחמדה" אמרתי ותוך כך נסמקו פניו :"הופה, ידידי הגמד, מה אתה מספר פה" חייכתי, "רגע, שמעת את זה?" אני שולף חץ ומשחיל אותו במהירות לקשת "גם אני שמעתי משהו אבל לדעתי אין כלום" השיב גימלי ופתח את האבזם הסוגר את קרדומו, הסתכלתי שוב, "אולי זה עכבר" מלמלתי. אך את שאר הדרך עשינו עם נשק שלוף. "כן הרבה כאלו אנו מצאנו בקיריית מורגול, אבל גדולים" השיב הגמד בקריצה, גיחכתי, "עכברים גדולים... לארוחת בוקר?" "משהו כזה, מצאנו הרבה, אולי זה ניסיון של מורדור." ורעד עבר בגופו של גימלי כמו צמרמורת,  "לעשות צבא עכברים גדולים."    "צבא עכברים גדולים," מלמלתי, "רעיון לא רע, רגע," עכשיו התעוררתי לחלוטין, "מה זה ניסיון של מורדור? הרי השמדנו אותם!" "לפני, אבל אולי לא הסתדר כי בכל זאת הם עכברים" גיחך גימלי, "אם אתה אומר" המשכנו ללכת ,הייתי מוטרד מדבריו האחרונים של גימלי, אם מורדור שרדה את המלחמה האחרונה: "יכול להיות שלכן ניתק הקשר עם ארצות המערב?" הרעיון היה מתועב לא פחות מסהוארן. לאחר שהלכנו דיברנו על עבר, הווה ועתיד. השמש כבר הייתה הרבה לאחר חצי השמיים. אני וידידי גימלי הגמד נמצאים למרגלות שפלות התילים, הלכתי לצוד איזה איל קטן וצלינו אותו על האש, אכלנו והלכנו לישון, קמתי לאחר מספר רגעיים, המחשבות לא נתנו לי לישון, מה אם באמת מורדור שרדה? מה אם האופל אכן יחזור?
ניסיתי לשכנע את עצמי כי זה רעיון לא הגיוני, לא הצלחתי. כשהירח החל להתמעט ולבשר את בוא השמש הצלחתי להירדם שוב. השמש עמדה כבר בתחילת הרקיע כאשר גימלי העיר אותי, התארגנו להליכה והתחלנו ללכת, משמאל לנו, רחוק מאוד, ראינו את הגבולות של היער העתיק שלפני גשר ברנדוין, לאחר כחצי שעה של הליכה גימלי פנה אלי ואמר: "לדעתי אנו נלך עד שהשמש תהיה בראש הרקיע, אולי שלוש שעות עד ליער"  "אם נעשה את זה בריצה קלה נוכל לעבור את המרחק בחצי הזמן" אמרתי, "יש לי הרגשה לא טובה בקשר למקום הזה" נרעדתי באוויר הקר.  "כמו שעשינו עם ארגון במצוד אחר מרי ופיפין? ייקח לנו לפחות ארבע שעות עד הגשר", השיב גימלי, והתחיל לרוץ "האחרון שמגיע ביצה סרוחה" הוסיף בצחוק מתגלגל תוך כדי ריצה. חייכתי, התחלתי לרוץ לצד גימלי, "מה גורם לך לחשוב שתנצח אותי, ידיד היקר?" שאלתי בגיחוך. "רק כי גופי ורגלי התחזקו הרבה מאוד מהרמת אבנים כבדות מאוד"  אמר גימלי בגאווה, ציחקקתי בשקט, "תכף נגיע למעבר הנהר, רוצה לעצור לנוח מעט?" עצרנו בסוף גבול היער העתיק. נשכבנו, גימלי על הגב עם ידיים מתחת לראש, הוא התחיל לספר:" קוראים לה גווין, אם שאלת?" "בטח ששאלתי" חייכתי לכיוונו, "אני שמח בשבילך שמצאת אותה."  "כן הבעיה היא שנאלצנו לחיות בנפרד בגלל כל העבודה הקשה בקיריית מורגול" הוא נאנח.  "כמה זמן לא ראית אותה? " שאלתי, אני מסתובב להביט בו, הוא בוהה באוויר, "חשבתי שהגמאדות עוזרות בבניה" אני חושף את בורותי בנוגע לחיי הגמדאים   "תלוי, לא במקומות חדשים ומסוכנים כמו קירית מורגול, לא ראיתי אותה מאז שהתחלנו לחפש מקום חדש ולחפור לתוך ההר" ענה בפרצוף נפול   "אל תדאג, יכול להיות שעדיף ככה" אני מנסה לנחם אותו, "נמשיך להתקדם?"  "כן, ניראה לי" קמנו, אספנו את הציוד והמשכנו הלאה.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

תגובות?

הפרק הקודם
תגובות

יפה מאוד, אהבתי. · 08.09.2020 · פורסם על ידי :.The Evil Queen
חח..
זה מפריע לי שאין נקודה בסוף הפרק
אין מה לעשות, דברים כאלה מפריעים לי.. (;

תודה · 09.09.2020 · פורסם על ידי :שטן שחור (כותב הפאנפיק)
ערכתי :)

מהמם · 15.09.2020 · פורסם על ידי :רוצח מלכותי
תמשיכו

יש! שר הטבעות! · 22.10.2020 · פורסם על ידי :edenli
פאנפיק טוב מאוד, אני מתה על תמונת הפרופיל שלך, מחכה בקוצר רוח להמשך!

המשךך · 08.08.2022 · פורסם על ידי :הדוויג שלי
למה נטשת? תמשיכיי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007