האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

חיבה לפוטר ג'וניור

סיפור האהבה בין אן לאלבוס



כותב: Shir Shaul
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1077
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: הט - פורסם ב: 27.10.2020 - עודכן: 03.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11688
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

שבוע לאחר אותה תקרית מביכה באולם הגדול, התקיים משחק הקווידיץ' האחרון לשנה זו. אליפות הקווידיץ' השנתית. סלית'רין נגד רייבנקלו. כולם היו בהתרגשות אדירה מפני שהשנה הוחלט חוק חדש, שהבית שזוכה באליפות הבתים מקבל בונוס של 150 נקודות בית לתחרות השנתית. הסלית'רינים היו במקום השלישי בתחרות הבתים השנתית, בהפרש של 128 נקודות מהמקום הראשון ולכן היה להם אפילו חשוב יותר לנצח.

סקורפיוס ואלבוס שחקנים בקבוצת הקווידיץ' של בית סלית'רין.

אלבוס הוא המחפש בדיוק כמו אביו הארי, וסקורפיוס הוא החובט. 

השניים ירדו לארוחת הבוקר, ופגשו שם באן שכבר ירדה קודם לכן כדי להספיק לעבור במטבח ולגנוב קצת שוקולד לתת לשניהם. כמובן שלמאלפוי היא נתחנה את החתיכה הגדולה יותר.

התקרית של השבוע שעבר כבר נשכחה, כמובן אחרי שאן נזפה בסקורפיוס ונתנה לו כמה מכות הגונות עם ספר הכשפים הבסיסי רמה ד'.

השלושה אכלו ארוחת בוקר, שהיום הייתה פנקייקים מפנקים לכבוד אליפות הקווידיץ' השנתית, ווהלכו בהתרגשות לכיוון מגרש הקווידיץ'.

הקריין היה מישהו מבית גריפינדור, בראיין קורלסיוס, תלמיד שנה שלישית, שהפעם לשם שינוי היה לטובת סלית'רין רק כי קפטן נבחרת הקווידיץ' של רייבנקלו כישף אותו פעם לצב ים.

מאדאם הוץ' שעדיין לימדה תעופה בהוגוורטס שיחררה את הקאופל והמשחק התחיל.

"הקאופל אצל פרקינסון מסלית'רין, עובר לרוברט ו... נכנס היישר לתוך הטבעת של רייבנקלו! 10 נקודות לסלית'רין!".

במשך משהו כמו שעה וחצי המשחק נמשך, והניקוד היה 60 לרייבנקלו, 50 לסלית'רין.

פתאום פוטר ראה את הסניץ' המוזהב, וצלל לעברו שעה שהמחפש של רייבנקלו אחריו והחובטים של רייבנקלו מנסים לחבוט לעברו מרביצנים.

"פוטר צולל צלילה מרהיבה... וואוו! איזו הצלה של מאלפוי לפוטר ממרביצן מהיר במיוחד"

אן בשלב הזה כבר פחדה שפוטר יתנגש באדמה עם המטאטא והתחילה לצעוק "פוטר תיזהר!! אתה לא תצליח!". אבל אלבוס עשה את הלא יאמן ותפס את הסניץ', וסלית'רין ניצחה. הבעיה שמרביצן פגע בפוטר שנייה אחרי שתפס את הסניץ' ועכשיו הוא חסר הכרה במרפאה.

כרגע סלית'רין במקום הראשון באליפות הבתים, מה שעושה אותם ליהירים במיוחד כלפי שאר הבתים.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007