האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


רון וויזלי - החיים שלפני

מה קרה בחייו של רון וויזלי לפני שהגיע להוגוורטס?
בואו ותגלו!



כותב: Shir Shaul
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 861
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: הט - פורסם ב: 31.10.2020 - עודכן: 30.11.2020 המלץ! המלץ! ID : 11698
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רון כבר בן שנתיים. והיום ביל נוסע להוגוורטס בפעם הראשונה. בינתיים בשנה האחרונה הצטרפה למשפחת וויזלי נסיכה חדשה - ג'יני וויזלי.

כל המשפחה הלכה ביחד ללות את ביל בדרכו ליום הראשון בהוגוורטס.

כשהגיעו לתחנה ורון היה על הידיים של מולי, והוא ראה שהם הולכים לתוך קיר הוא התחיל לבכות ופחד, ועוד יותר פחד כשראה שהם לא נתקעו בקיר, אלא עברו דרכו ויצאו בתחנת רכבת אחרת. (כן, כולנו יודעים שרון פחדן).

רון כבר ידע בערך ללכת, וכשמולי הורידה אותו כדי להיפרד מביל, התאומים החליטו לעשות מתיחה ולקחת אותו איתם ולהיעלם. בהתחלה רון חשב שפרד וג'ורג' לוקחים אותו בחזרה הביתה, אבל כשראה שאימא שלו לא חוזרת פתח בבכי ורחות שגרמו לכולם לסתום אוזניים ולהסתכל על השלושה במבטים מוזרים. מולי מובן פתחה בצעקות גם היא כשראתה ששלושה מילדיה חסרים, והיא שומעת בכי של ילד קטן. מזל שרון בכה מספיק חזק כדי שהיא תדע לאן ללכת ואיך להגיע אליהם. 

"פרד וג'ורג' וויזלי! באיזה חוצפה אתם חושבים שאתם נעלמים באמצע הרציף, ועוד לוקחים איתכם את אחיכם הקטן!?!?!?. בוא רוני קטן, הכל בסדר אימא פה"

פרד וג'ורג' צחקו וענו בהשלמת משפטים "זה הכל רוני פוני שלך"

"הוא התחיל ללכת אז הלכנו אחריו כדי להחזיר אותו"

"אז אם יש מישהו שאת צריכה לכעוס עליו"

"זה הוא"

מולי שכבר לא קנתה את ההאשמות האלה החזירה תשובה כועסת, "אני לא קונה את השטויות שלכם וההאשמות שלכן על רון, תתביישו לכם!"

 

ג'יני ישנה כשהגיעו הביתה, פרד, ג'ורג' וצ'ארלי הלכו לשחק במטאטאי הצעצוע שלהם, ומולי וארתור היו עסוקים בלשחק עם רון, ולהרגיע אותו שהכל בסדור.

פרסי כמובן, שמאז ומתמיד הוא היה בעל אופי כזה של כמו מדריך שמעל כולם, אמר להוריו "שתדעו אני חושב שזה היה ממש לא בסדר מצב פרד וג'ורג' לעשות את זה לרון. אני מסכים עם כל מילה שאמרת להם, ואני חושבת שאולי היית צריכה להיות אפילו יותר קשוחה".

"לא לא פרסי, הייתי יותר מידי קשוחה. הם רק ילדים בני ארבע וחצי בסך הכל. הייתי צריכה להיות יותר קלה איתם"

"כן אבל אימא, אם תמשיכי ככה הם יגדלו להיות קוסמים שרק מתעסקים בשטויות ובמתיחות"

"פרסי תודה על חוות הדעת", נכנס ארתור לשיחה, "אבל אני ואימא שלך מסתדרים בחינוך מספיק טוב בעצמנו".

 

מאוחר יותר באותו היום, התנצלה מולי כמובן בפני התאומים, והמשפחה כולה הלכה לארוחת ערב חגיגית במסעדת הקוסמים - "מסעדת מיץ דלעת", ורון שפך בטעות על ג'יני כוס של מיץ דלעת.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמוד!! · 29.11.2020 · פורסם על ידי :lunalovegood - a.m
ממש יפה
תמשיכי בבקשה!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007