האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'יימס סיריוס פוטר;שנה רביעית

ג'יימס סיריוס פוטר מתחיל את השנה הרביעית בהוגוורטס,וממונה לקפטן של קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור.<br>ג'יימס הוא טיפוס שלא יודע



כותב: Harry Potter 123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4976
4 כוכבים (4.364) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה עלילתית - שיפ: ג'ן (יש כמה זוגות, אבל הדגש לא עליהם) - פורסם ב: 30.11.2020 - עודכן: 10.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 11831
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'יימס סיריוס פוטר היה מודאג. מודאג מאוד.

התאריך היה ה30 באוגוסט, והראשון לספטמבר התקדם בצעדי ענק, מה שטרד את מנוחתו.

 

לא, לא הייתה לו בעיה כלשהיא עם הלימודים. כלומר,זה לא שהוא חיבב ,אותם יותר מדי במיוחד לא את שיעור תולדות הקסם,אבל לא הייתה לו שום בעיה לימודית. הוא היה תלמיד מצטיין.

הבעיה שהציקה לו הייתה רצינית הרבה יותר, ובתחום אהוב הרבה יותר: קווידיץ'.

גם כאן כמובן ג׳יימס היה לו פחות מthe best (למען האמת,כנראה שלא היה תחום כלשהו שג׳יימס היה בו פחות ממצטיין,כך בכל אופן הוא דאג להראות לכולם).הוא היה המחפש המוכשר של קבוצת הקווידיץ של גריפינדור מאז שנתו הראשונה בהוגוורטס (מיד כשנודע לראש הבית שלו שהוא בנו של הארי פוטר הוא קיבל אישור מיוחד לשחק למרות גילו הצעיר), והוא לא הכזיב את התקוות הרבות שתלו בו כבנו של הארי פוטר: מהפעם הראשונה שעלה על מטאטא עם המדים האדומים לא היה משחק אחד שגריפינדור לא ניצחו בו, ונראה שגביע הקווידיץ' נולד להיכבש אך ורק בידי נבחרת הקווידיץ' של גריפינדור, ובראשם המחפש המוכשר ג׳יימס סיריוס פוטר.

וכל זה עומד להשתנות החל ממחר, כשאחיו הקטן של ג׳יימס, אלבוס סוורוס פוטר ייגש למיונים במטרה להתקבל לנבחרת הקווידיץ' של סליתרין.

בשנה שעברה, כששמע הקפטן של קבוצת החודש הכושלת של סליתרין שבנו של המחפש האגדי הארי פוטר, הרודפת האמיצה ג׳יני וויזלי, ואחיו הקטן של המחפש הבלתי מנוצח ג'יימס פוטר מויין לבית סליתרין, הוא שמר לו מקום של כבוד כמחפש הקבוצה, וגם ראש ראש הבית של סליתרין היה מוכן לאפשר לו אישור מיוחד על אף גילו הצעיר "מכורח הנסיבות" (סליתרין לא יכלו לראות איך גריפינדור מנצחים בכל משחק אפשרי) להשתתף במשחק מתוך תקווה שיעשה את הבלתי אפשרי ויתפוס את הסניץ' לפני אחיו המהולל, אך אלבוס סירב, ואמר שהוא יתמודד מול כולם כשווה בין שווים, והוא לא צריך פרוטקציות בגלל שאבא שלו מפורסם. (לאלבוס הייתה תחושה די ברורה שהסירוב נבע מכך שעסקי מחולל הזמן של אחיו הקטן לא הותירו לו פנאי לדברים אחרים, ולא מתוך תחושת צדקנות טהורה).

ג'יימס ניצל אז בנס, אבל השנה זה אחרת. כבר בסוף השנה שעברה הודיע אלבוס על כוונתו להיבחן לקבוצת הקווידיץ' של סליתרין, וג'יימס ידע שהוא יהיה המחפש. הם לא ירשו לעצמם לפספס כישרון כזה.

 המצב הסתבך יותר כשנודע לג'יימס באמצע החופש שבעקבות סיום לימודיו של הקפטן של גריפינדור, הוא מתמנה לקפטן החדש, ואם מחשיבים את העובדה שג'יימס פוטר לא ידע להפסיד.

 למען האמת, ג׳יימס בכלל לא היה בטוח שאחיו הקטן אכן מוכשר ממנו בקווידיץ'. במשחקים שהם שיחקו בילדותם לא היה אחד שהתבלט על השני, שניהם היו מצויינים. וזו בעצם הייתה הבעיה: ג׳יימס לא היה מוכן להתחרות עם מישהו שיכולותיו דומות לשלו, בוודאי שלא עכשיו, כשהוא הקפטן החדש ומעוניין להרשים את כולם יותר מתמיד.

 שנתו הרביעית של ג׳יימס פוטר בהוגוורטס עמדה בפתח, והיא נראתה מאיימת יותר מאי פעם.

 

זה הפאנפיק הראשון שלי, וממש אשמח לתגובות!

הפרק הבא
תגובות

ממש יפה! · 02.12.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
הייתי אומרת שחסר קצת עלילה אבל זה רק ההתחלה ומין הסתם בהמשך ייראו..
מהמם!!
מחכה להמשך מהיר!😁

נ.ב. · 02.12.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
ממש שמחתי לראות שאשרו לך סוף סוף🙃

כיף לשמוע · 02.12.2020 · פורסם על ידי :Harry Potter 123 (כותב הפאנפיק)
ממש תודה על העידוד והעזרה, כן בכמה פרקים הראשונים זה יהיה יותר רקע וקצת פחות עלילה, אבל בהמשך יהיה יותר מעניין.
יש לי מחר מבחנים בפיזיקה ובמתמטיקה, אז אני טסה ללמוד.
אחרי זה בעז"ה אוסיף עוד פרק.

יפה · 02.12.2020 · פורסם על ידי :נבוט
אהבתי
מחכה להמשך ולהתפתחות העלילה
כתיבה יפה מאוד!

NewForumMember · 08.09.2021 · פורסם על ידי :NewForumMember14
NewForumMember

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007