האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


ג'יימס סיריוס פוטר;שנה רביעית

ג'יימס סיריוס פוטר מתחיל את השנה הרביעית בהוגוורטס,וממונה לקפטן של קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור.<br>ג'יימס הוא טיפוס שלא יודע



כותב: Harry Potter 123
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5079
4 כוכבים (4.364) 11 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה עלילתית - שיפ: ג'ן (יש כמה זוגות, אבל הדגש לא עליהם) - פורסם ב: 30.11.2020 - עודכן: 10.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 11831
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

טוב, אז סורי שלא העלתי עד עכשיו, פשוט הייתה לי תקופה די עמוסה (שלושה מבחנים בפיזיקה כשהרביעי בדרך, שניים במתמטיקה (100! יוהוו), ועוד פול בהמון מקצועות, וכמובן ערימות של משימות). אני עכשיו בצימר, אז מצאתי זמן להתיישב ולהקליד. תהנו!

"ג'יימי, אַל, ליל, בואו לעזור לי לערוך את השולחן, יש לנו אורח מיוחד היום." קראה ג'יני וקטעה את מחשבותיו הנוגות של ג'יימס. הוא קם ממיטתו באי חשק, ירד למטה והצטרף לאחיו שערכו את השולחן.

"מי האורח היום?" שאל ג'יימס תוך כדי סידור מזלגות, "קינגסלי שאקלבולט." ענתה ג'יני. "הוא הילאי מוכשר לשעבר, וחבר טוב שלי ושל אבא."

כעבור כמה דקות נפתחה הדלת,והארי נכנס הביתה בלוויית קוסם קרח ושחום, שהתפעל כמה גדלו הילדים. הנוכחים התיישבו מסביב לשולחן והחלו לאכול.

כשהארוחה כבר הייתה בעיצומה נשמעו שתי דפיקות בדלת, ובפתח עמדה דמותו התמירה של טדי לופין.

"ערב טוב" הוא הכריז, ושמט הצידה את תיק הגב המאובק שלו, תוך שהוא מחבק ביד אחת את הילדים, שרצו לעברו בתרועות שמחה. ידו השניה הייתה מקובעת ב"משולש". 

"גם אני התגעגעתי" הוא אמר, מחייך, והניף את לילי באוויר בידו הבריאה: "הזדרזתי לסיים את הפרויקט מהר, למרות שבעיקרון הוקצב לי עוד שבוע בחו"ל, כדי שאספיק להיפרד ממכם לפני הוגוורטס. אחרי הכל לא ביקרתי פה מתחילת החופש." הוא הוריד את לילי לרצפה כשג'יני שאלה בדאגה: "טדי, הכל בסדר? אתה לא נראה טוב."

"טוב, את זה אפשר לשנות," אמר טדי בחצי חיוך, ועצם את עיניו ברצינות תהומית תהומית למשך שתי שניות, וקרץ. 

"מה קרה לך ביד?" שאלה ג'יני. טדי נאנח ופלט: "תאונת עבודה. ציוותו לי אידיוט שלא בדיוק יודע לנהוג ברכב מוגלגי, אבל התעקש לנהוג. התוצאה לפניכם."

"אבל העיקר, סיימת את לימודי ההילאות וההתמחות סוף סוף?" שאל הארי, "בהצטיינות" השיב טדי ביובש, והתיישב על כיסא פנוי. 

"אז אתה הילאי מן המניין כעת, ברכותי!" אמר קינגסלי ולחץ את ידו של טדי הנבוך.

"אבל הצאצא האחרון של סלאזר סליתרין כבר מת, אבא שלי ניצח אותו, לְמה צריך הילאים?" שאל אלבוס בשקט. "מנהיג רציני לכוחות האופל ברמה שתאיים על עולם הקוסמים כבר אין, אבל אוכלי מוות ופושעים נוספים עדיין מסתובבים חופשי. בגדול כרגע הם הפנימו שמנהיג רציני לא יצמח להם, וכנראה שהם לא יצליחו להשתלט על עולם הקוסמים מחדש, אז הטקטיקה החדשה שלהם היא להציק למוגלגים כמה שניתן, ולגרום להם לכמה שיותר נזק וסבל. אסונות ופיגועים המוניים לגמרי באים בחשבון, ותפקידינו למנוע אותם." הסביר טדי בסבלנות.

"אוף, אבא, למה אתה לא הילאי?" התלונן ג'יימס, שהיה שמח לקבל סיבה נוספת להתגאות בה. "האמת שכשלמדתי בהוגוורטס תכננתי להיות הילאי, אבל בסוף זה לא יצא." השיב הארי ופרע את שערו של ג'יימס.

ג'יימס החמיץ פנים, ההסבר לא סיפק אותו. 

"העבודה של הארי לא פחות חשובה משלי, אולי אפילו הרבה יותר." פיהק טדי ומתח את רגליו הארוכות קדימה. "השמדת מחוללי הזמן היא כרגע המשימה הראשונה במעלה, ומשרד הקסמים משקיע בה את מירב המאמצים, ואבא שלך מנהל את התהליך, כדי שלא יקרה מצב שבו מישהו יתערב בזמנים וישנה כמה דברים שלא צריך לשנות." טדי סיים את דבריו, וליכסן מבט לעבר אלבוס, שישב מכווץ בפינתו והסמיק. הארי טפח על כתפו של אלבוס בעידוד.

"אבל אבא, אתה רצית  להיות הילאי, למה ויתרת על החלום שלך?!" ג'יימס הקשה , "למען האמת, אבא שלך הוא ההילאי הצעיר ביותר בכל ההיסטוריה." ציין טדי תוך כדי אכילה.

"וגם האמיץ והמוצלח ביותר." ציין קינגסלי בקולו העמוק.

הארי הסמיק קלות, תוך כדי שהוא קם מכסאו ומפנה את הצלחות הוא מלמל: "לא צריך להגזים, וגם לא הייתי לבד."

"הארי, אתה הבסת פעמיים לבדך את גדול קוסמי האופל שבכל הזמנים." אמרו ג'יני וקינגסלי פה אחד. "נכון, לחמו לצידך ועזרו לך, אבל ברגע האמת היית לבד מולו והשגת פעמיים ניצחון מרשים בהחלט. הקרדיט כולו שלך, ואף אחד לא יוכל לקחת אותו ממך. זה לא המקום להצטנע." אמרה ג'יני בפסקנות, בעוד הארי מניח את הצלחות בכיור.

"ג'יני צודקת, אתה יודע שהקדישו לך פרק שלם בלימודי ההילאות?! ניתחנו אותך מכל כיוון אפשרי. פשוט ישבתי והתמוגגתי מהסנדק שלי." אמר טדי וסידר את שערו הכחלחל. "מזכיר את ריטה סקיטר" העיר הארי בסרקזם. טדי נאנח, "ולמה לעזאזאל אתה עדיין מפנה את הצלחות כמו מוגל, בפעם הקודמת ג'יני הבטיחה שהיא תגמול אותך מזה!" 

הארי חייך: "הרגל של שנים".

תגובות?

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מהמם! · 15.12.2020 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר
עוברת לפרק הבא!

מהמם! · 24.12.2020 · פורסם על ידי :wifeyyy

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007