האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הסטוקר(ית)

הארי מנסה להבין מה דראקו עושה במהלך השנה השישית עד שבסוף הוא מחליט להפוך לנערה בעזרת שיקוי פולימצי ולנסות לגלות. רק שזה לא בידיוק עובד לו.



כותב: Drarryhott
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4640
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, סיפור סקס - שיפ: דרארי /הארקו / הארי ודראקו - פורסם ב: 04.01.2021 - עודכן: 14.02.2021 המלץ! המלץ! ID : 11987
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל הזכויות שמורות לגיי קי רולינג.

הפרק הזה עדיין תמים מאוד אבל בפרקים הבאים יהיה הרבה מין גם בין גברים, והרבה אלימות ואונס וכו' מי שזה מפריע לו שלא יקרא.

 ושתדעו שבתכלס זה יהיה סיפור סקס סוטה מאוד, עוד לא החלטתי כמה יהיה כאן עלילה.

 

 

זה כבר היה אמצע השנה השישית של הארי בהוגוורטס והוא עדיין לא הצליח לגלות מה דראקו עושה בכל הפעמים שהוא נעלם. רון והרמיוני סוף סוף השתכנעו שדראקו מתכנן משהו רק כשהארי סיפר להם על מה שהוא שמע במהלך מסיבת חג המולד של סלגהורן. שהוא שמע את השיחה של סנייפ ודראקו שבה סנייפ ניסה לשכנע את דראקו שיתן לו לעזור לה במשימה הזאת, מה שלא תהיה, אבל הם עדיין לא התעניינו בזה כמו הארי. הארי גם הבין כבר שדראקו משתמש בחדר הנחיצות ולכן הוא נעלם ממפת הקונדסאים כל הזמן אבל הוא עדיין לא הצליח לפתוח את החדר. 

 

בזמן האחרון האובססיה של הארי התגברה, מכוסה בגלימת היעלמות ומצויד במפה שהתאומים וויזלי הביאו לו בשנתו השלישית הוא היה עוקב אחרי מאלפוי בכל רגע פנוי שהיה לו, אבל זה לא הספיק. מאלפוי היה זהיר, זהיר מאוד. פעמים רבות הארי איבד אותו ברחבי הטירה, הוא לא הצליח להכנס אחריו למגורים של סלית'רין ומאלפוי לא השאיר את הדלת לחדר הנחיצות פתוחה מספיק בשביל שהארי יוכל להכנס בלי שקראב וגויל (שנראו כמו ילדות שנה ראשונה) ישימו לב אפילו פעם אחת. ואז, שהארי חיכה, אולי בפעם המיליון, שדראקו יצא מחדר הנחיצות ובינתיים ניסה לחשוב איך הוא יוכל להכנס בלי ששתי הילדות הקטנות שעמדו ליד הקיר ישימו לב אליו נדלקה נורה מעל ראשו, יש לו תכנית.

 

הארי החליט שהזמן שדראקו קראב וגויל עסוקים בחדר הנחיצות הוא הזמן הטוב ביותר לחלק א של תכניתו והוא רץ ישירות למרתפים לכיוון המגורים של סלית'רין. מכוסה בגלימת ההיעלמות הארי ניווט את דרכו בין המוני הילדים שבסתובבו בטירה עד שהגיע למרתפים, לקיר האבן שבו הוסתרה הדלת לחדר המועדון של סליתרין. הארי היה פעם בחדר המועדון הזה בשנתו השנייה, אז הסיסמא הייתה טהור דם אך הפעם היא לא עבדה. הארי חיכה מתחת לגלימת ההעלמות עד ששמע תלמיד שנה שלישית מסליתרין נכנס עם הסיסמא: 'נחש' ונכנס אחריו. הארי נכנס ומיד התחיל לחפש את החדר של דראקו קראב וגויל. מכוסה תחת גלימת ההעלמות הוא התקשה מאוד למצוא את דרכו בתוך חדר המועדון העמוס והירוק של סליתרין ובטעות הפיל תלמיד שנה שנייה ביחד עם כוס מיץ הדלעת שהוא החזיק על בלייז זאביני שהתחיל לקלל בלי סוף. בלייז עלה לחדרו להחליף בגדים והארי עלה אחריו. בשקט עמד הארי וחיכה בזמן שבלייז התפשט ונשאר עם תחתונים. 'פרצוף מכוער אבל איזה גוף יש לו' חשב הארי למראה הריבועים והשרירים של זאביני, הא כן, הארי גיי אחושרמוטה גיי.

 

זאביני סיים להתלבש וחזר לחדר המועדון. הארי התחיל לחפש בכל החדר מזיז והופך דברים עד שהוא הבין כמה הוא מטומטם: "אציו שיקוי פולימצי" בקבוק גדול מלא בנוזל מגעיל עף ישר לידו הארי ממתחת למיטה של דראקו. הארי שפך ממנו לתוך בקבוקון קטן, סידר במהירות את החדר, החזיר את הבקבוק למקום וברח משם חזרה למגורי גריפינדור. חלק א הושלם.

 

 כשהארי נכנס למגורים רון והרמיוני ישבו במקום הקבוע שלהם ליד האח והסתכלו עליו במבט דואג.

"שוב עקבת אחריו כל יום?" שאלה הרמיוני.

הארי לא ענה.

"זה כבר מתחיל להדאיג אותנו חבר, אתה חייב להפסיק עם זה" המשיך אותה רון.

הארי רק רצה לצעוק עליהם שהם עיוורים, ושהם לא מבינים שדראקו מתחנן משהו ושהוא חייב לעצור אותו אבל הוא החליט שלא, גם ככה הוא יפסיק לעקוב אחרי דראקו עד ששלב ב בתכנית יושלם.

"בסדר אני אפסיק" הרגיע אותם הארי. 

"מעולה כי אמא שלי הזמינה אותך אלינו לחופשת הפסחא עוד שבועיים, יהיה מטורף" 

הארי חייך, עכשיו הוא יוכל להשלים את שלב ב. 

השבועיים עד החופשה עברו להארי לאט מאוד. גם עודף השיעורים, גם האובססיה למאלפוי, וגם הוא לא יכל לחכות כבר לחופשה כדי להמשיך עם התכנית שלו. 

חלק ב של התכנית היה להשיג שערה של הבחורה שהוא יהפוך אליה. נשמע פשוט אבל הארי רצה למצוא את הבחורה המושלמת. היא הייתה צריכה להיות יפה מאוד כדי שהארי יצליח לגרום לדראקו להתאהב בה. והארי גם רצה שהיא תהיה מוגלגית ולא מישהי מהוגוורטס כדי שהתכנית שלו תוכל לעבור חלק. במשך כל השבועיים האלה הארי תיכנן מה הוא יעשה.

 

אחרי שבועיים איטיים מאוד סוף סוף החופשה הגיעה. הימים הראשונים במחילה היו כיפיים כמו כל חופשה שהייתה להארי במחילה. המשפחתיות, האוכל הטוב, וכל משפחת וויזלי המדהימה אבל להארי הייתה משימה והוא היה חייב להשלים אותה. הזמן התחיל לאזול והארי ידע שהוא חייב לעשות את זה.

כשפרד וגורג גם באו לבקר הארי שיכנע אותם ואת רון ללכת לטיול בכפר המוגלגי הסמוך. בעוד הם הולכים שם עברה הבחורה המושלמת. היא הייתה בגובה ממוצע ובלונדינית עם עיניים כחולות. היא הייתה רזה אבל לא מאוד והיה לה ציצי עגול ויפה בידיוק בגודל המושלם ותחת יפה ומעוצב וחטוב. הארי תיכנן את מסלול ההליכה שלו ככה שהוא יעבור לידה ובטעות נפל עליה והפיל אותה. כל התיק שלה נפל ונשפך ועל הרצפה התגלגל אודם אדום, ארנק, ותעודת זהות עם השם "מאיה רוט" היא התעצבנה וצעקה עליו אבל הארי עמד וחייך.בנפילה הוא הצליח לתפוס כמה מהשיערות הבלונדיניות שלה ולתלוש אותם.

גם חלק ב של התכנית הושלם.

 

הפרק הבא
תגובות

יאוווווו · 05.01.2021 · פורסם על ידי :נבוט
יש! פאנפיק דרארי שנראה טוב!!!!!
העלילה ממש יפה
צריך ביטוא!
נרשמתי

סיקרנת אותי · 06.01.2021 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
ממש רוצה לדעת לאן זה יתקדם.
אבל כן - הסיפור צריך ביטוא. יש פה ושם שגיאות הקלדה, חסרים סימני פיסוק וכו'

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007