האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

הסטוקר(ית)

הארי מנסה להבין מה דראקו עושה במהלך השנה השישית עד שבסוף הוא מחליט להפוך לנערה בעזרת שיקוי פולימצי ולנסות לגלות. רק שזה לא בידיוק עובד לו.



כותב: Drarryhott
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 4692
4 כוכבים (4.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן, סיפור סקס - שיפ: דרארי /הארקו / הארי ודראקו - פורסם ב: 04.01.2021 - עודכן: 14.02.2021 המלץ! המלץ! ID : 11987
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני הוספתי עוד חלק לפרק הראשון ששכחתי להוסיף לפני שהעליתי אז אם קראתם את הפרק הראשון לפני שהעליתי את הפרק הזה לכו תקראו שם את החלקים שהוספתי.

 

 

כשהארי חזר לבית ספר לאחר החופשה הוא לא יכל לשמוח מכמה שהמזל מאיר לו פנים. על לוח ההודעות הופיעה היציאה הבאה להוגסמיד- הסוף שבוע הקרוב. זאת תהיה ההזדמנות המושלמת להתחיל עם מאלפוי.

כבר בערב שלפני היציאה הארי התחיל לבנות את היסודות למחר ועשה את עצמו קצת חולה. למחרת הוא אמר לרון והרמיוני שילכו לבד, ושהוא ישאר במיטה לנוח, וילך למדאם פומפרי שתביא לו תרופה. כשסוף סוף הוא הצליח לשכנע אותם ללכת הארי הוציא מהמזוודה שלו את השיקוי פולימצי ואת השיערות של מאיה. הוא זימן בעזרת השרביט שלו בגדים של תלמידת שנה חמישית מרייבנקלו וקיווה שאף אחד לא שם לב לבגדים המעופפים ברחבי הטירה, ויצא דרך התמונה.

 

הארי החליט שהוא יהיה תלמידת שנה חמישית מרייבנקלו, ככה דראקו לא יופתע על זה שהוא אף פעם לא שם לב אליה אבל לא יהיה לו בעיה איתה. בנוסף הארי החליט שמאיה רוט היא חצוית דם מאמא טהורת דם ואבא חצוי דם שהיא אף פעם לא הכירה. הארי לא רצה לעשות אותה טהורת דם כי כל המשפחות הטהורות דם מכירים אחד את השני, אבל הוא גם רצה שדראקו יתחבר אליה. הארי חזר שוב ושוב על סיפור הרקע ונכנס לשירותים. הוא הוציא את הבקבוקון והכניס אליו שיערה אחת של מאיה השיקוי שינה את צבעו למין צהבהב שדמה מאוד לשיער של מאיה. הוא נשם עמוק ושתה. הארי הרגיש איך הגוף שלו מתקצר, תווי הפנים שלו משתנים, השיער שלו מתארך ומשנה את צבעו ואיך גדלים לו שני ציצים מושלמים על החזה, והזין שלו כאילו נשאב פנימה ומשאיר במקומו את איבר המין הנשי.

הארי התפשט וכיוון את שרביטו על גופו 'ברה' הוא אמר ולפתע הופיע על גופו חזייה ורודה שתאמה בידיוק לגודל החזה שלו ותחתונים תואמות כיסו את איבר המין החדש שלו. הוא התלבש ויצא בחיוך ענק החוצה.

 

הארי (מאיה) התחיל להתקדם לכיוון הוגסמיד וקיווה מאוד שדראקו עשה הפסקה מהמשימה שלו. לפני שיצא הארי בדק במפת הקונדסאים ולא ראה את שמו של דראקו שם. גם קראב וגויל לא הופיעו במפה, הם לא היה בקומה השביעית שומרים על חדר הנחיצות.

הארי סוף סוף הגיע להוגסמיד ושוב המזל האיר לו פנים ודראקו ישב לבדו על הבר של פונדק שלושת המטאטים. הארי התיישב לידו והזמין בירצפת.

"מה אתה עושה פה לבד?" שאל הארי בקולה הנעים של מאיה.

דראקו הסתובב אליו בעצבים, אך כשהוא ראה את מאיה היפיפייה הוא התרכך קצת.

"סתם הייתי צריך הפסקה" 

"הפסקה ממה?" 

"עזבי, רגע אבל מי את בכלל" 

"אני מאיה, שנה חמישית ברייבנקלו. ואתה?"

אבל לפני שדראקו הספיק לענות הארי המשיך: "חחחח אתה דראקו מאלפוי כאילו בכלל שאני צריכה לשאול" 

דראקו חייך. הארי תיכנן כמה שורות כאלה שהוא ידע שירככו את דראקו, הוא בא מוכן.

השיחה פשוט זרמה מעצמה, והארי כבר כמעט שכח שהוא במשימה. אחרי זמן ארוך מאוד של דיבורים השיחה הגיעה לנושא שהארי כיוון אליו- טהורות דם. הארי כמובן לא הפסיק להגיד כמה שהוא מאמין בטהורות דם ושבני מוגלגים הם בושה. 

"לא ידעתי שיש כמוך ברייבנקלו. חשבתי שחוץ מסליתרין כולם אפסים מתיפייפים" 

"חחחחח אין הרבה כאלה אבל יש, אנחנו פשוט שומרים על פרופיל נמוך" 

"טוב רוצה לחזור לטירה נמצא כבר שם איפה לשבת" 

"בטח" 

 

הם הלכו ביחד לטירה, מסתכלים אחד על השני בעיניים חולמניות. הם הגיעו לטירה ודראקו הוביל אותם לקןמה השביעית תוך כדי שהוא מדבר בלהט על כמה שחייבים לעשות משהו נגד הבני מוגלגים האלה. דראקו נעצר ממש מול חדר הנחיצות והארי כבר קיווה שדראקו מתכוון להראות לו מה הוא עושה שם.

"זה חדר הנחיצות. לא הרבה מכירים אותו. צריך לעבור בקיר הזה שלוש פעמים ולחשוב טוב טוב על מה רוצים שהחדר הזה והוא פשוט יהפוך לדבר הזה. חשבתי שנוכל לבקש ממנו להיות מקום לשבת פה שיהיה לנו פרטיות." ודראקו הלך לתוך הקיר.

לשנייה הארי התבאס מאוד, אבל אז הוא חייך. להיות לבד עם דראקו בחדר מה צריך יותר מזה. המחשבה של הארי נדדה מהמשימה שלו לכמה חתיך דראקו ומעניין איך הוא נראה ערום.

"בואי כנסי" אמר דראקו והחזיר את הארי למציאות.

"וואו" הארי אמר. החדר הפך למקום דיי קטן ורומנטי מואר לאור נרות. היה שם שולחן עם בקבוקי בירצפת עליו ומין משהו בין מיטה לספה אדומה ענקית עם מלא כריות עליה. הארי חזר למציאות ונזכר שהוא לא אמור להכיר את המקום.

"זה באמת נהפך לכל מה שרוצים" הוא שאל בתמימות. 

"כן, שנה שעברה נגיד הארי פוטר וכל החברים המתיפייפים הדוחים שלו התאמנו כאן בהתגוננות בפני כוחות האופל ,אני לא סובל את האפס הזה" 

"כן גם אני לא, הוא כזה אפס" אמר הארי, אבל בפנים הלב שלו נצבט.

הם שניהם התיישבו אחד ליד השני על הספה, מסתכלים אחד לשני בעיניים.

"איזה כיף לי שפגשתי אותך" אמר דראקו וסידר את השיער הבלונדיני המדהים שלו.

"לי יותר כיף" הארי ענה והושיט את ידו וליטף את השיער הנעים של הבחור הבלונדיני.

"את כזאת יפה" המשיך דראקו והתקרב להארי. שוב פעם נצבט להארי הלב כשהוא נזכר שהוא לא באמת שם ליד דראקו, אלה מאיה רוט שם.

דראקו המשיך להתקרב להארי והוא נישק את הבחורה הבלונדינית היפה שהוא לא ידע שהיא בעצם הארי.

הנשיקה הייתה מדהימה. הם שניהם נסחפו בתוכם. הארי שכח מהכל, מהתכנית שלו, מהמשימה הסודית של דראקו, מזה שהוא בכלל תחת שיקוי פולימצי, הוא רק רצה להתנשק עם הבחור הבלונדיני החתיך שלידו. הנשיקה נמשכה דקות ארוכות, והארי התמוגג מכל רגע. הוא לא האמין לזה. דראקו מנשק כל כך טוב, הלשונות שלהם רקדו ביחד בפיות אחד של השני. חקרו כל נקודה בפה. כשהם הפסיקו את הנשיקה שניהם חייכו. הארי קם והתיישב על דראקו והנשיקה נמשכה. הידיים של דראקו התחילו למשש את התחת היפה והמעוצב של מאיה, והארי הרגיש איך הזין של דראקו מתחיל להעמד. 

דראקו שוב הפסיק את הנשיקה הוא הסתכל על הארי, חיוך גדול מרוח על הפנים שלו, והוא הושיט את ידו ודחף את ראשה של מאיה כלפי מטה. הארי הבין את הכוונה.

הארי ירד לכיוון הזין של דראקו והלב שלו דפק מהתרגשות, סוף סוף. דראקו הוריד אתה גלימה שלו ואת החולצה וחשף שרירים מפוארים. שרירי ידיים יפים מאוד, חזה בולט ומעוצב, ושישיית קוביות מעוצבות ויפות. הארי התחיל ללקק את הבטן המעוצבת של דראקו. מלקק ומנשק כל חלק ממנה, השיער הבלונדיני של מאיה גולש על המיטה והציצים שלו מתחככים במפשעה של דראקו. 

"תורידי חולצה ומכנסיים" דראקו ספק ציווה ספק ביקש והארי התפשט ונשאר בתחתונים ובחזייה המהממים והוורודים. הוא ניגש למכנסייו של דראקו והתחיל להפשיט אותו, חושף זין יפה להפליא. 19 ס"מ ויחסית עבה. הזין כבר עמד ןהארי בלי להסס התחיל להכניס אותו לפה. לאט לאט כדי להתרגל לגודל. הארי התחיל למצוץ את הזין היפה של יריבו הבלונדיני, מתענג על כל רגע. כבר שנים שהארי חולם על הרגע הזה ודראקו לא מאכזב אותו.

אבל לדראקו כבר לא הייתה סבלנות, הוא תפס את ראשו של הארי ודחף אותו, גורם לכל הזין שלו להכנס לפיו של הארי. הארי השתעל ודראקו צחק, אבל מהר מאוד הארי התעשט על עצמו והתחיל למצוץ. להוציא ולהכניס. הארי שיחק עם לשונו בזין ונהנה מכל רגע.

דראקו נאנח וגנח וחיוך ענק היה על פרצופו. הארי היה מרוכז אך ןרק במציצה, דואג לעשות עבודה טובה כמה שאפשר, הוא לא ראה כלום ולא עניין אותו כלום חוץ מהזין של דראקו. גם דראקו נהנה הוא הסתכל למעלה ועצם עיניים בעוד ילדה בלונדינית וכוסית מוצצת לו את הזין.

 

אבל פתאום מאיה התחילה לגבוה, השיערות הבלונדיניות השחירו והתקצרו, הציצי קטן לאט לעט, הכוס נעלם והזין התחיל להופיע. 

דראקו פקח את עיניו כדי להסתכל שוב על היפיפיה שכל כך רוצה למצוץ לו אבל במקום זה הוא ראה רק מישהו עם שיער שחור שמתקצר, ציצים שהולכים וקטנים זין שהולך ומופיע (תחת שלא משתנה כל כך, להארי יש תחת טוב) וצלקת בצורה ברק חלושה שמתחדדת ןמתחדדת. דראקו צרח.

"פוטר???"

פתאום החדר התחיל להשתנות. המיטה נהפכה לשחורה, נורות אור הופיעו במקום הנרות, במקום הבירצפת על השולחן הופיעו חבלים ואזיקים, מאחורי המיטה הופיעו חורים לקשירה ומהתקרה השתלשלו שרשראות ברזל עם אזיקים.

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

המשך! · 06.01.2021 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD
שוב - יש שגיאות הקלדה פה ושם.
מחכה להמשך!

ואוווו איזה כישרון · 06.01.2021 · פורסם על ידי :נבוט
טוב זה מטורף! העלילה מדהימה וגם הכתיבה מהממת.
יש לי כמה הערות אבל, ומקווה שלא תפגע/י.
דבר ראשון- הפיסוק אמנם היה יותר טוב בפרק הזה, אבל הפרק עדיין חייב ביטוא!
לדעתי אם תעביר/י עליו ביטוא זה ירים את הפיק בכמה רמות.
דבר שני אני ממליצה לך במקום לכתוב "חחחחח" לכתוב שהיא צחקה, זה נראה פחות מצועצע.
בכל מקרה,אם את/ה צריך/ה עזרה בנוגע למצוא בטא תוכל/י לשלוח לי הודעה פרטית פה (ינשוף) ואוכל לעזור לך.
כל הכבוד על הפרק! הוא מדהים!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007