האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הקונדסאים ולילי קוראים הארי פוטר

הקונדסאים ולילי קוראים הארי פוטר!
או, לפי דברים של איש חכם מאוד בשם סיריוס בלק:"אז אני מניח שאנחנו הולכים לקרוא את הספר הזה, הממ?"



כותב: האיינשטיין של הפאנפיקים
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1225
4 כוכבים (4.333) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אע לא יודעת - שיפ: ג'יילי(וליימס) - פורסם ב: 07.02.2021 - עודכן: 09.02.2021 המלץ! המלץ! ID : 12158
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לילי אוואנס ישבה בספרייה וקראה לתומה ספר עב כרס.

לפתע נפתחה דלת האולם בחריקה, ונגלו ארבע דמויות שחורות ומטילות מורא.

אם זה היה סרט זה היה הקטע בו נשמעת המוזיקה המותחת, וארבע הדמויות מתקדמות לאט לאט אל תוך הספרייה האפלה, ו-

"אאוץ'!" קרא סיריוס בלק כשספר נפל על ראשו מאחד מהמדפים הגבוהים.

"ששש! רך כף, אתה הורס את הקטע!" לחש אליו ג'יימס פוטר, חברו הטוב.

סיריוס רק המשיך לשפשף את ראשו בזעף.

לילי הרימה את עיניה מהספר, רק כדי לגלגל אותן אל מול "הקונדסאים או איך שהם לא קוראים לעצמם" כמו שהיא קוראת להם.

"לילי, תקשיבי, רציתי לשאול אותך משהו..." החליק ג'יימס אל הכיסא שמול לילי.

רמוס, הקונדסאי השלישי, נאנח בייאוש, יודע מה הולך לבוא עכשיו.

ואכן, כעבור מעט מאוד זמן נשמעו צעקות, והקונדסאים ולילי גורשו מהספרייה.

לילי צעדה בכעס לחדר המועדון, בזמן שג'יימס רודף אחריה, וחבריו רודפים אחריו.

כעבור כמה זמן, כשהקונדסאים הגיעו מתנשפים לחדר המועדון, הם מצאו את לילי וג'יימס צועקים אחד על השני בכל כוחם.

"היי, היי, חבר'ה, להירגע." ניסה להפריד ביניהם סיריוס.

לילי התנשפה בכעס, עיניה ירו גיצים כשרמוס הרחיק אותה מג'יימס בניסיון שווא לגרום לה להירגע.

במהרה שוב התחילו צעקות, ולפתע שלף פיטר פטיגרו, החבר הנמוך והלא-מקובל ביותר בחבורה, שלף את הספר שנפל על סיריוס קודם מידו של סיריוס.

"אולי נקרא את זה?" הוא הציע לג'יימס באופן נואש לסקרן אותו.

ג'יימס רק הזעיף את פניו והתכוון לחזור לוויכוח עם לילי, אבל להפתעתו שמע אותה אומרת "למה לא? אני רוצה לראות את בלק מנסה לקרוא ספר שלם." ומגחכת.

"כן, רעיון מצוין!" קרן ג'יימס בין רגע, מקווה לבלות כמה שיותר זמן עם לילי.

פיטר חייך בגאווה על כך שהרעיון שלו הוא שעזר להם, ומיהר אחרי ג'יימס רמוס וסיריוס שהלכו לפני לילי למדרגות לחדר המעונות של הבנות.

באמצע המדרגות בערך נהפכו המדרגות למגלשת אבן חלקה ולילי התגלגלה על ג'יימס, שהתגלגל על סיריוס, שהתגלגל על רמוס, שהתגלגל על פיטר, שנפל על הרצפה מתחת לערימה של איברים מתנופפים.

"אולי כדאי שנקרא בחדר שלנו." גנח ג'יימס.

"אולי באמת." נאנק רמוס, נמחץ תחת המשקל של כולם.

כעבור כמה דקות הם הצליחו להסתדר ולקום(אחרי הרבה הרבה תלונות של סיריוס כמובן), והם עלו לחדר של הבנים.

לילי פלטה ציוץ קטן והמום למראה החדר המבולגן, למראה המיטות ההפוכות, הפרווה בכל מקום(כמובן שזה בגלל שהם אנימאגוסים, אבל היא לא ידעה את זה..), הבועות הכחלחלות שמילאו את האוויר, ובמיוחד למראה הקצף הסגול הבהיר שברגע שנכנסו לחדר שקעו בו עד הקרסוליים.

"מה לעזאזל אתם? חיות?" פלטה לילי קולות גועל בעודה מפלסת דרך למיטה של רמוס, לא שמה לב למבטים שהחליפו האחרים, מתאפקים לא לצחוק לשמע המשפט הזה.

לבסוף הם כולם התיישבו על המיטה של רמוס, ואז ג'יימס ניסה להתיישב בישיבת לוטוס ונפל אל תוך הקצף הסגול.

סיריוס התפוצץ מצחוק מהטמטום של חברו עד שהוא עצמו נפל לתוך הקצף בטעות, וכולם פחות או יותר מתו מצחוק.

"א- אתם כ- כל כך ד- דפוקים!" צחקה לילי כל כך חזק שבקושי הצליחה להוציא את המשפט הזה.

כעבור כמה דקות ארוכות של צחוק הם כולם התאוששו והתיישבו חזרה על המיטה של רמוס.

"אוקיי, אז מי מקריא?" שאל רמוס, מבין שכולם מביטים בו בציפייה.

הוא נאנח, וקרא את שם הספר.

"הארי פוטר ואבן החכמים."

הפרק הבא
תגובות

ישששש · 08.02.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
אני מיליון שנה מחכה להקונדסאים קוראים הארי פוטר תבטיחי לפחות שישה פרקים מהספר עצמו לפני שתינטשי

מהמם! · 09.02.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
מסכימה עם זאת שמעליי, וכמובן נרשמתי:)

יאללה · 09.02.2021 · פורסם על ידי :האיינשטיין של הפאנפיקים (כותב הפאנפיק)
אני הולכת לסיים את הפאנפיק הזה, ולו רק בשביל שתיכן!
תודה רבה!!

כן!!!! · 09.02.2021 · פורסם על ידי :השם שקראו לי
המשך מייד!!!!!!!!!!!!!!!!

הוספתייי · 09.02.2021 · פורסם על ידי :האיינשטיין של הפאנפיקים (כותב הפאנפיק)
הוספתי עוד פרקקק

יפהה · 10.02.2021 · פורסם על ידי :אפרת הלר פוטר

:) · 18.02.2021 · פורסם על ידי :נמלה
המשך בבקשההה

המשךךך · 25.07.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
זה וואו מעניין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007