האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

המשימה: רמוסיריוס

ג'יימס ולילי מגלים כל אחד בנפרד שרמוס וסיריוס מאוהבים, ועושים הכל כדי לגרום להם להיות ביחד. כשהעניינים מסתבכים לילי וג'יימס נאחזים זה בזה ומתאהבים.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3318
5 כוכבים (4.733) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: רמוסיריוס (רמוס + סיריוס) וג'יילי (ג'יימס + לילי) - פורסם ב: 11.02.2021 - עודכן: 17.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 12186
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

המשימה: רמוסיריוס // פרק ראשון - הגילוי

לילי עשתה דבר איום ונורא. היא גילתה דברים שלא הייתה אמורה לגלות, האזינה לשיחות שאליהן היא לא הייתה אמורה להאזין: אבל אין מקום לחרטות. המעשה נעשה. זו לא ההתנהגות המושלמת שהייתם מצפים ממדריכה ראשית, נכון? 

הכל התחיל כשהיא איחרה לארוחת הערב, ויצאה מאוחר יותר לבדה אל המטבחים כדי לקחת משהו לאכול. בדרך, היא שמעה קולות משונים בוקעים מאחד המעברים הקטנים. רמוס, חברה הטוב ביותר, ישב שם ובכה. 

היא רצתה להתקרב ולדבר איתו, אבל שמעה מרחוק עוד צעדים מתקרבים ולכן התרחקה מהמקום, נכנסת אל אחת הגומחות הקטנות בקירות ועומדת שם, שקטה. אפילו לה עצמה לא היה מושג מה היא עושה, אבל היא הבינה שזה מאוחר מדי להחשף כששמעה את הצעדים מתחזקים.

לאחר דקה, הצעדים השתתקו ולילי צעדה החוצה אבל אז היא שמעה את רמוס מדבר. היא לא ידעה מה שלט בה באותו הרגע, בשניה שהמוח שלה בחר להקשיב.

"אני דוחה." הוא אמר לעצמו, והמשיך. "למה זה לא עובר לי? למה אני לא יכולה להיות כמו כולם?"

הוא התנשם קצת. לילי לא ממש הבינה במה מדובר, ולמרות שהמצפון וחוש הפרטיות שלה צרח 'לכי מפה', שריריה לא נעו.

"אני סוטה." הוא המשיך, מתנשף. "וסיריוס בחיים, בחיים לא ישים עלי."

'סיריוס?' תהתה לילי. 'בתור מה?'

"התאהבתי בחבר הכי טוב שלי." הוא סיים את המונולוג, ואז נשמע כאילו הוא התוודע לכך שדיבר בקול רם במסדרונות. הוא הלך משם בשקט, כשלילי שומעת את הרעידות בצעדיו. 

לאחר שהתרחק, היא הרשתה לעצמה לנשום בהקלה ואז המוח שלה התחיל לנתח את מה ששמעה. פתאום היחס של רמוס לסיריוס נראה הגיוני כל כך, כלומר, איך היא לא חשבה על זה קודם?

היא החליטה שהיא חייבת לעשות עם זה משהו. היא לא יכולה לתת לחברה הטוב ביותר לשקוע בדיכאון מהסוג הזה. הוא חייב להבין שהוא בסדר. 

היא תהתה עם מי היא יכולה לדבר על זה. רוב החברות שלה לא היו קשורות לרמוס, סיריוס לא בא בחשבון ופיטר… נראה כאילו עדיין לא התבגר נפשית מאז שנה ראשונה. 

מי שנשאר היה רק ג'יימס פוטר. האדם השנוא עליה בכל הוגוורטס - טוב, אולי השני אחרי סנייפ.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ג'יימס פוטר עמד בכניסה לחדר של חבורת הקונדסאים במעונות גריפינדור. הוא שמע מבפנים את סיריוס לבדו שם עם איזו בת, החברה החדשה שלו, כנראה. הוא החליט להשאר בחוץ ולכן פנה ללכת, וכשראה את הנערה יוצאת מהחדר, הפלפאפית יפה משנה שישית, הוא החליט לחזור פנימה. 

אבל למה לחזור כרגיל אם אפשר בסטייל? אז הוא עטה על גופו את גלימת ההיעלמות ופתח את הדלת בשקט, מתכונן להפתיע את סיריוס. הוא עצר בעצמו כששמע צלילי הקאה מחדר האמבטיה. סיריוס יצא משם, מתנשף קצת.

"אח… כל החיים שלי זה סטייה", הוא אמר לעצמו, כמעט בעליזות אבל ג'יימס היה מסוגל להבחין בעצב בקולו. "למה אני לא מצליח לאהוב בנות כמו כולם? למה דווקא ירחוני?"

לג'יימס לקח כמה דקות לקלוט מה החבר הכי טוב שלו אמר. הוא עמד משותק במקום, וכאשר סיריוס חזר לאמבטיה הוא יצא וחזר ללא הגלימה. 

"היי רך-כף, מה קורה?" הוא שאל את סיריוס באגביות שהסתירה את מה שהרגיש.

"הכל מעולה! ג'ייקי מהממת, ראית אותה?" ענה לו סיריוס כאילו לא קילל את עצמו לפני שניה.

ג'יימס תהה כמה רגעים כאלה פספס והאמין למסכה השמחה של חברו הטוב, ותהה מה הוא אמור לעשות עכשיו. עם מי הוא אמור לדבר על זה?

רמוס לא בא בחשבון, וג'יימס חשב שלפיטר אין את הבגרות הנפשית בשביל לעכל דבר כזה. לילי החברה הכי טובה של רמוס, אז אולי, אם הוא יצליח לדבר איתה בלי שהיא תדחוף אותו, היא האדם המתאים.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ביציאה משיעור לחשים, ג'יימס היה הראשון לעצור את לילי. במשך כל השיעור הוא חשב איך לנסח את עצמו, אבל הכל התחרבש לו כשעמד מולה, כתמיד.

"אנחנו חייבי-" הוא התחיל לדבר, אבל לילי קטעה אותו. "אני לא אצא איתך."

"לא, זה לא זה." הוא אמר בדיוק כשלילי ביקשה ממנו לדבר איתו בצד.

"תקשיבי," הוא פתח בדרמטיות. "סיריוס… הוא…"

"הוא מה?" שאלה לילי בסקרנות, אבל לפני זה היא הוסיפה בפתאומיות "רמוס מאוהב בסיריוס."

ג'יימס היה משותק - זה הדדי. שני החברים הכי טובים שלו מאוהבים. לילי ניערה אותו והוציאה אותו מרצף המחשבות. 

"נו, דבר כבר פוטר!" היא דחקה בו.

הוא אמר את מה שקיוותה לשמוע. "גם סיריוס."

שניהם עמדו שם, משותקים ושקועים במחשבות, אבל דבר אחד בלט במיוחד: רמוס וסיריוס חייבים להיות ביחד.


 
הפרק הבא
תגובות

וואו · 12.02.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
רעיון מושלם רק שמגיעים לסוף מבינים למה קוראים לפאנפיק ככה

וואוו · 12.02.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
זה מגניב. ממש אהבתי את הרעיון. נירשמתי. מחכה להמשך!

שלמות!!!! · 12.02.2021 · פורסם על ידי :רומי גריינג'ר
דיי זה מושלם תמשיכי דחוף!!!!!!!!

אעאהעאהאעאעאהע · 13.02.2021 · פורסם על ידי :Marlene McKinnon
זה ממש ממש יפה
ורמוסיריוס זה שיפ כזה מושלם ואחד האוטיפים שלי
המשך!!!

וואו · 14.02.2021 · פורסם על ידי :זאת אני
רעיון מקסים ואני כבר מחכה לקרוא את ההמשך!

קדימה! · 14.02.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr

קדימה! · 14.02.2021 · פורסם על ידי :The equal opportunity kr
המשך, המשך, המשך!

המשך · 15.02.2021 · פורסם על ידי :אלה ב
המשךךךךךךךךךך

ממש לא הבנתי · 15.02.2021 · פורסם על ידי :Noam Israel Shoshani
לא אהבתי ולא הבנתי

תודה כולם · 15.02.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
תודה! אני אשתדל להמשיך.
וNoam Israel Shoshani, מה שקרה זה שלילי וג׳יימס גילו שרמוס וסיריוס מאוהבים

יוווואואוווווו · 17.02.2021 · פורסם על ידי :לולה-לולי
וואי זה מעולה!!! מחכה להמשך!!

;) · 05.03.2021 · פורסם על ידי :העצלן המהיר
יפה רעיון יצירתי אני בחיים לא הייתי חושהץ על זה...
המשךךך

מושלם! מושלם!! מושלם!!! · 18.03.2021 · פורסם על ידי :רוניר
זה ממש טוב

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007