האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


המשימה: רמוסיריוס

ג'יימס ולילי מגלים כל אחד בנפרד שרמוס וסיריוס מאוהבים, ועושים הכל כדי לגרום להם להיות ביחד. כשהעניינים מסתבכים לילי וג'יימס נאחזים זה בזה ומתאהבים.



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 3380
5 כוכבים (4.733) 15 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: רמוסיריוס (רמוס + סיריוס) וג'יילי (ג'יימס + לילי) - פורסם ב: 11.02.2021 - עודכן: 17.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 12186
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ייאי אז כאן יהיה בעיקר ג'יילי.

כמו שנראה לי שאמרתי כבר קודם, רמוסיריוס מופיע בשם אבל ג'יילי זה לחלוטין השיפ הראשי.

בכל מקרה, הנה הפרק - מצטערת שלקח לו קצת זמן.

 

המשימה: רמוסיריוס // פרק שני - התוכנית

"אז… לילי" אמר ג'יימס וקרץ, "רוצה לעבוד על התוכנית המדהימה שלנו היום בחדר המועדון בחצות?"

"איכס, פוטר!" לילי תקעה בו מבט חודר, "אני כאן רק כי אני רוצה לעזור לחבר הכי טוב שלי, ולא כדי לממש את הפנטזיות שלא יתקיימו שלך!"

"אוי לילי, לא התכוונתי לזה במובן הזה!" הוא נאנח.

לילי משכה בכתפיה. "גם אני לא!" היא הגנה על עצמה.

"טוב… אז, מתי את יכולה?" הוא שאל אותה, "כי נראה לי שכאן ועכשיו זו לא אפשרות טובה במיוחד" הוא אמר והצביע על חבורת בנות גריפינדוריות משנה שישית שהביטו על לילי בקנאה ובזעם.

לילי הנהנה. "אנחנו לא נהיה ביחד אף פעם, אל תדאגו!" היא צעקה על חבורת הבנות, ואל ג'יימס המאוכזב הוסיפה: "עוד שעתיים אני יכולה. תמצא מקום. ולפני שאתה אומר, לא- מקום נורמלי!"

דבריו של ג'יימס נקטעו על ידי לילי. כמובן שהיא ידעה מה הוא עומד להגיד. האגם… הוא ניסה לדמיין את לילי יושבת שם לצידו, שערה האדמוני מתנופף ברוח וכפות רגליה משתכשכות במים.

"פוטר!" צעקה עליו לילי והוציאה אותו מהרהוריו. "שמעת אותי?"

"כן, כן" הוא מלמל לעברה, והחל ללכת משם, כולו זורח: לילי מוכנה לדבר איתו! אם התוכנית שהם יתכננו תצליח, לא רק ששני החברים הכי טובים שלו יחזרו להיות מאושרים, אלא שאולי יהיה לו סיכוי עם לילי!

----♡----

לילי חיכתה לו במועדון גריפינדור. "אני מקווה שמצאת מקום טוב"

ג'יימס הנהן. הם גילו את החדר הזה בשנתם החמישית, וזה ללא ספק היה המקום המושלם. חדר הנחיצות, כשמו הוא, העניק לאדם שפתח אותו את החדר שהיה נחוץ לו. אם כך, לילי תפתח את החדר וככה הוא יהיה מסודר והיא לא תכעס. 

"בואי אחרי" הוא אמר והושיט לה את ידו בתנועה ג'נטלמנית.

לילי הסמיקה מעט אבל אז נתנה לו סטירה. "לא יקרה"

"טוב, טוב" אמר ג'יימס. "לפחות ניסיתי"

הוא הוביל אותה לקומה בה נמצא חדר הנחיצות, והסביר לה מה צריך לעשות. "אם את תפתחי את החדר, המקום שנגיע אליו יהיה החדר שנחוץ לך, וטא דם: אין מקום לטעויות"

לילי ביצעה את מה שהוא ביקש והחדר נפתח. המחזה שנגלה לעיניהם לא היה הדבר אליו ג'יימס ציפה, לחלוטין לא. החדר כולו היה מעוצב כחוף ים טרופי, כשעל גרגירי החול החמים ניצבה שמיכת פיקניק משובצת ועליה סל עשוי עץ. 

לילי האדימה כולה. "מ-מה הקטע של החדר הזה? זה בכלל לא מה שחשבתי עליו!"

ג'יימס גירד בראשו בתהיה. "טוב, החדר לא פישל עד עכשיו…"

לילי משכה בידו של ג'יימס וצעדה אחורה. "אז זאת הפעם הראשונה שלו. אני אנסה שוב"

היא ביצעה שוב את הוראותיו של ג'יימס, ומולם נפתח חדר משרדי עם לוח מחיק לתוכניות, כמו של מוגלגים. "זהו זה!" קרנה לילי ורצה אל השולחן. החדר נסגר מאחוריהם. "אמרתי לך שהחדר פישל בפעם הראשונה, זה המקום שרציתי!"

ג'יימס חייך למראה השמחה שלה, אבל בליבו ידע שהחדר לעולם לא מפשל. אם המקום שלילי באמת רצתה היה חוף ים רומנטי, והיא הייתה שם איתו, אז אולי, רק אולי היא-

"פוטר! צא מההרהורים המטומטמים שלך ותתמקד!" היא צעקה עליו, והוא התקרב לצידה ורכן מעל הלוח, מתקרב אליה כל כך כך שיכל להריח את הבושם שלה…

"כן, כן" הוא אמר, מתרכז. "אני חושב שזאת צריכה להיות תוכנית בת שלושה שלבים: קודם כל, נגרום איכשהו לירחוני ולרך כף, כלומר, לרמוס ולסיריוס להיפרד מהחברות שלהם בשקט, כך שאף אחד לא יפגע. בשלב השני נשכנע אותם לצאת מהארון-"

"-אמת או חובה" אמרה לילי, "אני אפילו מוכנה להשתתף בשביל זה"

ג'יימס חייך. "ובשלב השלישי, הם יהיו ביחד!" הוא חתם את התכנון שלו בציור של שני חבריו מוקפים בלב אחד גדול. 

לילי צחקה. הצליל היה נפלא כל כך, כמו-

"אבל עכשיו ברצינות" היא אמרה והוציאה אותו ממחשבותיו, "אני מאוד בטוחה במה ששמעתי, אבל נראה לי שכדאי שקודם נוודא את המידע שלנו לפני שאנחנו פותחים בתוכנית כזאת-" היא החוותה בידה על הציורים הכושלים של ג'יימס, "כי אחרת, המון אנשים עלולים להיפגע"

ג'יימס הנהן. "אבל איך? אני, ונראה לי שגם את, לא ממהרים במיוחד להאזין להם שוב"

לילי הנידה בראשה להסכמה. "ובכלל סביר שהם לא יחזרו על הדברים האלה בקול"

"אז מה נעשה?" שאל ג'יימס.

"טוב, יש לי רעיון כלשהו…."


 
הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מעניין · 17.02.2021 · פורסם על ידי :taliatt
בבקשה תמשיכי לא יכלה לחקות יותר (למרות שרק עכשיו הוצאת את זה)

ממש מצחיק · 18.02.2021 · פורסם על ידי :תולעתספרים
אני אוהבת את לילי צרחנית ג'ינג'ית קטנה וג'יימס כזה כנוע.. פחח... מחכה להמשך

יייייאאאא · 18.02.2021 · פורסם על ידי :לולה-לולי
יצא פצץץ
יאללייי המשך בבקשה...

ממש מצחיק · 18.03.2021 · פורסם על ידי :רוניר
אני גם אוהבת את לילי צרחנית ג'ינג'ית קטנו ואת ג'יימס כנוע

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007