האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


עיתון הגוורטס

כתבתי עיתון די מושקע להוגוורטס. עולה גליון נוסף כל שבוע / חודש



כותב: Sophie Foster
הגולש כתב 59 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 850
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עיתון - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.03.2021 - עודכן: 17.03.2021 המלץ! המלץ! ID : 12304
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

עיתון הוגוורטס – גליון מס' 002

מודעות

דרושים כותבים לעיתון במדורים "קסמים ורודים", "לחש אפל" ו"ראיון יומי".

ניתן לפרסם מודעות בעיתון. שלושה מתוך כל המכתבים למערכת יפורסמו בגיליון הבא.

לפניות בנושא פתרון חידות, פרסום מודעות, מכתבים למערכת או כתיבה בעיתון (בהתנדבות אבל כוללת קרדיט) יש לפנות בינשופים אל Mis cahill.

 

מדור חדשות – אלה, Mis cahill

תקיפה אירעה בבית הספר בובאטון

אתמול בערב הגיעה ידיעה מחרידה מבית הספר בובאטון שבצרפת. הפטרונוס אשר הגיע למשרד הקסמים הבריטי בישר על תקיפה שאירעה בבית הספר וגרמה הרס ניכר לגנים ולמזרקות המקיפים את הארמון. ככל הידוע כעת, התוקף, או תוקפים – ככל הנראה, היו קוסמים שפרצו את השערים בשעת לילה והחלו סדרת פיצוצים באיזור. לא דווחו נפגעים מבית הספר, ומטרת התוקפים לא ידועה.

ברגעים אלו משרד הקסמים הצרפתי חוקר לעומק את התקרית, ועל בית הספר עצמו מוטל הסגר. לחקירה הנרחבת על מטרת התוקפים הצטרף גם משרד הקסמים הבריטי למקרה שהתוקפים הינם הורסים-סדרתיים, לבתי ספר לקוסמות ברחבי העולם. הועדה לחיזוק קשרים בין לאומיים במשרד הקסמים הוציאה משלחת אל בובאטון, יחד עם מיטב הקוסמים שיעזרו בתיקון הנזקים.

לאחרונה התגלה כי התוקפים קיבלו עזרה פנימית מתוך בית הספר, והחלק הזה מתווסף אל החקירה. תלמידים לא חזרו לבתיהם בינתיים, למרות דרישותיהם הנחרצות של הורי בית הספר. אני עצמי קיבלתי את הידיעות הללו מהתכתבות ינשופים עם אחת התלמידות בבית הספר, שטענה כי המדריכים מתקשים להשליט סדר על תלמידי בית הספר.

לפי כתיבתה, קרו מקרים של ניסיונות בריחה על מטאטאים והתרחקות מספקת בשביל להתעתק על ידי התלמידים, ושבית הספר טיפל בתקריות ומשרד הקסמים הדחיק אותם. בהמשך למקרים הללו, בארוחת הבוקר האחרונה קיבל תלמיד שנה שלישית מכתב שכלל מפתח מעבר חזרה הביתה, והוא הובא מחדש אל בובאטון ביחד עם אזהרה להוריו.

ובינתיים בהוגוורטס – השארו רגועים! סגל מורי בית הספר כבר מתוכנן למקרה של תקיפה נוספת אצלנו, וחל איסור על בריחה בעזרת מטאטאים, שימוש במפתחות מעבר או התעתקות אל מחוץ לשטח בית הספר.

 

מדור ספרים – אלה, Mis cahill

ביקורת – הכרך החדש של הספר המצליח "תולדות הוגוורטס"

כולנו מכירים את הספר האהוב "תולדות הוגוורטס", אשר כשמו הוא מתאר את תולדות בית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות מאז הקמתו. לאחר תבוסת וולדמורט, סופרים צעירים רבים הגיעו למסקנה כי האירוע גדול מספיק בשביל להכנס לתולדות הוגוורטס, ובעקבות כך החלו לכתוב כקבוצה את הכרך החדש, שמתאר את מה שעבר על הוגוורטס מאז שנתו הראשונה של הארי פוטר.

הכתיבה עצמה מצוינת, ואני מאמינה כי כל מי שנהנה מקריאת הספר המקורי יאהב את הכרך החדש, אך הספר עצמו כתוב יותר כהרפתקאות מצדו של הארי פוטר, מאשר כרך המשך ל"תולדות הוגוורטס". המשלב הלשוני עצמו גם ירד מעט, ככל הנראה עם ניסיונותיהם של הסופרים להעביר את תולדות הוגוורטס כמהדורה מחודשת לקוסמים צעירים.

מאוד אהבתי את השילוב בין סגנונות הסופרים מתוך ניסיון, אני יודעת כי מאוד קשה לעבוד על ספר במקביל עם עוד אנשים, בעיקר אנשים שמגיעים מנושאים שונים כל כך. פאני ווליווד, ידועה בעיקר בעקבות ספרי התיעוד שלה (בפרק הרביעי ניתן לראות את השפעתה הניכרת). אני מאמינה כי ארדייאן לייט הוא האחראי לתוספת הנימה המסתורית לספר, שכן כתיבתו מאופיינת בעיקר עם ספרי מתח ולכן אני מאמינה שהחיבור שלו לקבוצה היה רעיון מעניין, לאו דווקא נכון כל כך.

לסיכום הספר מקבל ממני ארבעה ינשופים: הוא מעניין, מסקרן ומחודש (נוסף על כך ש"תולדות הוגוורטס" הוא ספר שכולם מצפים להמשך בשבילו), אך אני מאמינה כי הסיפור מצדו של הארי והמשלב הלשוני הנמוך באופן יחסי מעידים על כך שזה לא ספר ההמשך אליו כולם ציפו.

 

מדור סיפור בהמשכים

והרי הפורמט: אני אכתוב את החלק הראשון בסיפור, וכן, אתם הקוראים תכתבו את ההמשך. בכל שבוע יתפרסם החלק החדש, שאורכו לא יעלה על 10 שורות, ותוכלו לשלוח הצעה לחלק הבא. כמובן שהכותבים יקבלו קרדיט בעיתון.

סיפורה של אישה מוגלגית שעלתה על האוטובוס הלא נכון. 

כותבת החלק הנוכחי: אלה, Mis cahill

זו הייתה שעת לילה מאוחרת. הכוכבים נצנצו בשמי לונדון, ינשופים חצו את הרקיע החשוך בתעופה נמרצת והאורות ברוב הבתים באיזור כבר כבו. הדבר היחיד שהאיר מעט את האפלה הזו היו מנורות הרחוב המעטות, שפיזרו הילה של אור קלוש על המדרכות.

ג'ו מלמלה לעצמה בעייפות דברים לא ברורים כשהתיישבה בכבדות על ספסל בתחנת האוטובוס הקרובה. היא התאמצה להותיר את עיניה פקוחות עד שיגיע האוטובוס שיוביל אותה לביתה. לרוע מזלה, בשעות הללו האוטובוסים הגיעו בתדירות נמוכה ולכן סביר שנותר לה עוד זמן רב לחכות.

היא כבר הייתה חצי ישנה, ולכן חשבה שהיא מדמיינת כשראתה אדם גובה עוטה גלימה ארוכה מתקרב אל התחנה, אוחז בידו מקל בעל גילופים מסולסלים שקרן אור בקצהו.

"סלחי לי," הוא פנה אל ג'ו המנומנמת בנימוס, "מה השעה?"

 

 

10 שאלות (הערה: יש לענות כמה שיותר תשובות מתוך ידע כללי בלבד. המנצח/ת יהיה/תהיה מי שיענה הכי הרבה תשובות נכונות)

מה היא עבירת ה"הזנבה" בקווידיץ'?

מי היא איזלט סיירה?

מי יצר/ה את מצנפת המיון?

היכן נמצאת טירת איבלרמוני?

מי הקים/ה את תחנת הרדיו "מבט לפוטר"?

מי היה/תה שר/ת הקסמים בשנת 2017?

מה היא עבירת ה"תמרול" בקווידיץ'?

מה הוא הסיפור הראשון בספר הילדים המצליח "מעשיות בידל הפייטן"?

מה שמו/ה של יצרן/ית השרביטים של בית הספר דומשטרנג?  

מי היה מקסימיליאן קרודי?

 

המנצח ב10 השאלות מהגיליון הקודם הוא הראשון לענות על כל השאלות נכונה – 4200809! הוא זוכה בגיפט קארד של 300 חרמשים להוגסמיד!

לתשובות, הודעות למערכת העיתון או פרסום מודעות יש לשלוח ינשוף אלי ( (Mis cahill

הפרק הקודם
תגובות

תודה · 17.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
אבל אני נאלצת למחוק את התגובה כדי לא לחשוף את התשובות

יפה🥰🤪 · 17.03.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
רק לא הבנתי משהו צריך לשלוח פה את הסיפור בהמשכים? אם כן אז
ג'ו הופתע האיש נראה אפילו יותר מוזר מקרוב על פניו היו משקפיים בצורת
חרמש וזקן לבן וארוך הוא מזכיר את גנדלוף חשבה לעצמה, והתאפקה לא לצחוק שראתה שהאיש עומד ומחכה בדקה בשעונה ואמרה שתיים עשרה
תודה לך אמר והוסיף אני יודע שזאת בקשה קצת מוזרה אבל תואילי לקום וללכת לכמה שניות מה ג'ו חשבה לעצמה אבל עשתה מה שהוא ביקש
היא הציצה טיפה וראתה את האיש מוציא שרביט מהתיק רגע מה?! שרביט
ומהר מאוד הגיח אוטובוס והאיש עלה עליו ג'ו חשבה שהזתה וזה בסך הכל האוטובוס שהיא צריכה לעלות עליו היא עלתה ולפתע הרגישה משקל בכיסה
היא הסתכלה וראתה מטבעות מוזרים לאן שאל אותה אדם בשנות השלושים לחיו רחוב הלבנה ענתה אוניה ושני חרמשים היא הוסיטה יד לכיסה נזכרה במטבעות המוזרים היא הושיטה לו כמה היא ראתה מיטה באוטובוס ונרדמה
מייד

כן · 17.03.2021 · פורסם על ידי :Sophie Foster (כותב הפאנפיק)
שוב, עדיף לשלוח בינשופים אבל תודה רבה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007