האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי והקונדסאים

המשך ל'הארי וג'יימס פוטר ואבן החכמים'. אתם צריכים יותר מזה?



כותב: אביטל גריינג'ר
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2402
4 כוכבים (3.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר... - זאנר: זאנר?... - שיפ: אנחנו נראה. - פורסם ב: 31.03.2021 - עודכן: 04.12.2023 המלץ! המלץ! ID : 12371
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

זה עוד פרק מבית אביטל גריינג'ר! וואו, כתבתי אותו מהר, פתאום שמתי לב שמה שכתבתי די בו כדי להכיל עוד פרק! (אני כותבת פעם בכמה זמן, אז זה מרגיש מהר...) אז... תגובות בונות, בקשות, שאלות, הערות, הארות, וסתם תגובות יתקבלו בשמחה!

יכול להיות שתמצאו קטעים לא לגמרי מובנים, אז יש כמה אפשרויות.

- אם זה מפריע לכם במיוחד תציינו את זה ואני אשנה.

- חכו ותראו אם זה מספיק חשוב להמשך

- תשאלו אותי באיזשהו אופן

- תתעלמו

בהנאה!

 

 

ידה של הרמיוני עברה לאורך שורת הספרים. לאחר התלבטות קצרה היא הוציאה משם שלושה ספרים במה שנראה כאקראיות מוגמרת, והנחיתה אותם על השולחן מול שלושת הנערים המשתאים. עד שהצליחה בכלל לשכנע אותם שהספרייה לא אוכלת ילדים לקח זמן.

"הנה. אם נקרא ונסכם את אלה יהיה הרבה יותר קל." היא פתחה את הראשון, מתיישבת על יד השולחן מולם.

"את שלושתם אנחנו צריכים לקרוא ולסכם?" שאל פיטר, מזועזע, מביט בעובי הכריכות שלהם.

"בהנחה שאתם רוצים לעשות את העבודה ההיא כמו שצריך." השיבה הרמיוני. "הספרים האלה הם רק תאוריה ובסיס, שבעצם מסביר את היסודות והתאוריה של ההמשך, אבל הדרכה מעשית ממש תוכלו למצוא רק במדור המוגבלים. בינתיים, נסתפק בזה; זו רק עבודה ואנחנו לא צריכים יותר מזה."

"איך מגיעים למדור המוגבלים?" שאל סיריוס מיד.

הרמיוני הביטה בו בתערובת של בוז ורחמים. "בשביל זה תצטרך אישור חתום ממורה, כמו שכל תלמיד שנה ראשונה נורמלי יודע. אבל אתם באמת לא צריכים לדעת ממש בדיוק איך להפוך לאנימאגים, בטח שלא בשלב הזה של העבודה."

ג'יימס הביט בספר כאילו הוא יכול בכל רגע לקום ולנשוך אותו. "קדימה."

עיניה של הרמיוני נעו כל כך מהר על הדף עד שנראו כמו טשטוש מהיר. היא הפכה דפים בקצב מהיר למדי.

"טוב. הנה, יש פה הקדמה שמסבירה במה כל פרק יעסוק. הפרק הראשון מסביר על מה שצריך לעשות כהכנה של הגוף להיות מסוגל לעבור שינוי שכזה. תקשיבו.

בתור התחלה צריך ללמוד ולהכין כמה שיקויים וקסמים מאוד מסובכים, שבחלקם המרכיבים גם מאוד נדירים. למה אתם מחכים? תסכמו את מה שאני אומרת!"

היא נשמעה כמו מורה, אם כי המורה היחידה שג'יימס או סיריוס באמת צייתו לה. עד מהרה הם התחילו לכתוב את מה שאמרה.




"וואו," אמר ג'יימס. "סיריוס, אין לי מה להגיד, אתה גאון."

"אני יודע," אמר סיריוס, "אפילו אני בעצמי לא חשבתי שזה ילך כל כך טוב."

"מה, אתה צוחק? זה היה מטורף! בחיי, אלמלא הרמיוני, את מה שעשינו עד עכשיו לא היינו גומרים אפילו עד סוף השנה! מה שיכל לקחת יותר משנה, עשינו בשלושה ימים! הבחורה יודעת איפה היא נמצאת!"

"הספרייה היא מקומה," הסכים סיריוס. "וואו, אני לא מאמין, אשכרה קראנו והבנו שלושה ספרים. נשאר רק לקחת את הספר ההוא, ממדור המוגבלים, זה שהרמיוני המליצה עליו. אבל איזה מורה יסכים לחתום לנו?"

טוב, זו הייתה שאלה קלה.

____________

"גורו לכם, אויבי היורש! אתם הבאים בתור, בוצדמים!" צעק קול.

זה היה קולו של דראקו מאלפוי, שצעד קדימה מתוך הקהל שהתאסף שם.

"מה כתוב שם?" התחלחל רמוס. הוא ושלושת חבריו נדחפו קדימה בניסיון להבין מה ההתקהלות. הכיתוב היה זוהר על הקיר במה שנראה כמו דם.

    חדר הסודות נפתח.

    גורו לכם, אויבי היורש.

"מה זה? מה זה שם?" נבהל סיריוס.

"הממ, זה נראה כמו משהו כתוב על הקיר… אוי, אתם חושבים שזה דם?" שאל פיטר בבהלה.

סיריוס הביט בו ברחמים ושעשוע. "את זה הבנו לבד. אבל תסתכלו, זו החתולה של פילץ'... היא נראית קפואה…"

הוא רק דיבר, ופילץ' הופיע שם.

"מה קורה פה? מה קורה?" הוא הבחין בגברת נוריס ונעצר, לופת את ראשו באימה.

"החתולה שלי! החתולה שלי! מה קרה לגברת נוריס?" הוא צרח. עיניו הבולטות נפלו על -

הארי עמד שם, מתחת לחתולה הקפואה, וללא ספק הגיע לשם ראשון. והמסקנה הראשונית המתבקשת…

"אתה!" פילץ צווח. "אתה! אתה רצחת את החתולה שלי! הרגת אותה! אני אהרוג אותך! אני -"

"ארגוס!"

דמבלדור הגיע למקום בלווית מורים נוספים. הוא חלף על פני הארי רון והרמיוני, והוריד את הגברת נוריס מכן הלפיד שעליו היתה תלויה.

"בוא איתי, ארגוס," הוא אמר לפילץ', "וגם אתם, אדון פוטר, אדון וויזלי, גברת גריינג'ר,"

הארבעה המשיכו משם הלאה, שקטים למדי.


בחודש הבא הרמיוני בקושי התפנתה אל ג'יימס סיריוס פיטר ורמוס - היא הייתה עסוקה בלקרוא, לקרוא ולקרוא, ולהיות במקום כלשהו עם הארי ורון, שהם לא ידעו איפה הוא. בכל מקרה, הם הצליחו להשיג בקלות חתימה מלוקהרט - פיטר ניגש אליו אחרי אחד השיעורים וביקש, ונענה בהתלהבות, ואחר כך הם הוסיפו את שם הספר מעל החתימה  - הם רצו להתחיל את השלב הבא, המעשי, וסיכמו כבר שאותו עדיף לעשות בלי הרמיוני, כמובן.

זה עמד לקחת להם בערך שנה שלמה - אבל הם לא יכלו להתלונן, כי בלי הרמיוני הם היו גומרים את זה אולי בשנה החמישית.

 

_______________

משחק הקווידיץ' הראשון התקרב. ג'יימס היה רודף מעולה, לאחר שהבין שאין לו שום סיכוי לקבל שוב את הניסיון שלו, ושאם לא ישחק טוב פשוט יוציאו אותו מהקבוצה ויחזירו את אליסיה. אליסיה, מצידה, קיבלה בקור רוח את הבשורה - היא אמרה שיש לה מספיק מה לעשות והקווידיץ' הוא רק בונוס. היא המשיכה להתאמן, מיוזמתה, למקרה שבאמת יצטרכו שחקנית מחליפה.


ווד אסף את הקבוצה לשיחת עידוד, והם יצאו למגרש.

אחד המרביצנים עשה אמבוש על הארי. כמה מוזר, כי המרביצנים אף פעם לא נתקעים על מישהו אחד, אלא רודפים אחרי כל השחקנים. בסופו של דבר, המרביצן הצליח לפגוע בו, ואז הוא תפס את הסניץ'. סוף טוב. 

אה, בעצם לא, כי לוקהרט העלים בדרך את כל העצמות ביד של הארי. טמבל. 


ואז קולין הותקף. השמועה התפשטה מיד ברחבי בית הספר ועוררה לא מעט בהלה. התחיל גל של סחר בקמיעות, מה שאולי היה מפתיע למתבונן מהצד, כי דווקא בני המוגלגים, שהיו בסכנה יותר מכולם היו בדרך כלל אלה שלא האמינו בדברים מטופשים שכאלה - קחו לדוגמא את הרמיוני, או לילי.


כל הכנות השיקויים הבלתי חוקיות שנערכו עתה בהוגוורטס התקדמו יפה למדי - הרמיוני עם הארי ורון מצד אחד וג'יימס וסיריוס (שנעזרו גם הם בהרמיוני, בלי ממש ידיעתה) עם פיטר מצד שני. פולימיצי - ושיקויי אנימאגוס.



ואז נתלה שלט קלף קטן שהודיע על תחילתו של מועדון דו קרב.

"יכול להיות מעניין," אמר רון להארי והרמיוני. "שנלך?"

בשעה שמונה בערב הם הלכו לאולם הגדול. רוב תלמידי הוגוורטס היו שם.

"מעניין מי ילמד אותנו," תהתה הרמיוני. "אולי זה יהיה פליטיק."

"כל עוד זה לא -" הארי פתח, אך סיים בגניחה: גילדרוי לוקהרט עלה לבימה, נוצץ כולו בגלימה בצבע שזיף עמוק, לבדו.

לוקהרט נופף בזרועו להשתיק את כולם, וקרא: "בואו, התאספו סביבי, בואו! כולם יכולים לראות אותי? כולם שומעים אותי? מצוין!

*משהו לגבי פתיחת המועדון*

"ובכן, אני אשמח לעוזר אמיץ שיתנדב מהקהל, שיודע דבר או שניים על לחימת דו קרב, להדגמה קלה לפני שנתחיל! אל תדאגו, ילדים - אני מבטיח שגם אחרי הכול התלמיד עוד יוכל לחזור ללימודים, אל פחד!"

"ספק אם לוקהרט לא יפסיד גם לתלמיד שנה ראשונה," מלמל רון באוזנו של הארי.

לוציוס מאלפוי, תלמיד סלית'רין מהשנה השביעית שבמקרה גם היה מדריך, התנדב. הוא עלה אל הבמה בפרצוף מלגלג מעט - פרצוף שהיה ניתן לראות גם על הפנים של דראקו מאלפוי לעיתים קרובות, למעשה.

לוקהרט ומאלפוי פנו זה מול זה והשתחוו; לוקהרט עשה זאת בשלל תנועות ידיים טקסיות,שעה שמאלפוי רק היטה את ראשו בתנועה עצבנית. ואז הם הרימו שרביטים והושיטו אותם לפניהם כמו חרבות סיף.

"כפי שאתם רואים, אנו מחזיקים את השרביטים שלנו בעמדה המקובלת בדו קרב," אמר לוקהרט לקהל הדומם. "כשאספור שלוש, שנינו נטיל את הכישוף הראשון שלנו. מובן שאיש מאיתנו לא יכוון על מנת להרוג."

"אני לא הייתי מתערב על זה," מלמל הארי כשראה צילו של חיוך מרושע על פניו של מאלפוי.

"אחת - שתיים - שלוש -"

הם הניפו שרביטים כלפי מעלה ומעל לכתפיים. מאלפוי קרא: "אקספליארמוס!" נראה פרץ מסנוור של אור אדום, ולוקהרט נפל מרגליו: הוא עף אחורנית מטר או שניים ונחת על הרצפה.

דראקו מאלפוי וחלק מהתלמידים בסלית'רין פרצו בתשואות. הרמיוני קיפצה על קצות אצבעותיה והידקה את ידיה אל פיה. "אתם חושבים שהוא בסדר?" היא צפצפה.

"למי אכפת?" אמרו הארי ורון פה אחד.

לוקהרט הסביר לקהל על הלחש וטען שאילו רצה לעצור אותו היה עושה זאת בקלות, אבל רצה לתת לתלמידים לראות.

מאלפוי נראה מתנשא ומגחך מתמיד. ייתכן שלוקהרט שם לב לכך, כי הוא אמר: "מספיק עם ההדגמות! אני הולך לעבור ביניכם עכשיו ולחלק את כולכם לזוגות."

הוא עבר בין התלמידים וזיווג אותם. נוויל היה בן הזוג של ג'סטין פינץ' פלצ'לי, ולילי שלחה מבט רצחני לעבר מי שלוקהרט הצמיד אליה - לא אחר מג'יימס פוטר.

"למה שלא תהיה בן הזוג שלי, פוטר?" נשמע לפתע קול מלגלג וקר. דראקו מאלפוי נראה נחוש להביס את הארי בפומבי.

"לא נראה לי -" התחיל הארי, רק שלוקהרט, שעבר בסמוך, שמע אותו.

"אוהו, כן, רעיון מצוין! ואת, העלמה גריינג'ר, תהיי בת הזוג של וויזלי!"

מאלפוי חייך בנבזיות.

לוקהרט הורה רק לנטרל את היריב - ואז הורה להתחיל.

"אחת… שתיים… שלוש…"

מאלפוי התחיל כבר ב"שתיים": הארי נפל ומיהר להרים את שרביטו.

"ריקטוסמפרה!"

מאלפוי התקפל, מתנשף. 

"אמרתי רק לנטרל!" צעק לוקהרט בבהלה.

"טרנטלגרה!" פלט מאלפוי שבקושי הצליח לזוז מרוב צחוק. רגליו של הארי התחילו במין ריקוד מוזר.

"עצרו, עצרו!" צעק לוקהרט. חסר טעם, כי הם ממילא לא יכלו להמשיך.

בסופו של דבר, לוציוס מאלפוי השתלט על העניינים. "פיניטו אינקטאטם!" הוא צעק, והארי ומאלפוי חזרו למצבם הרגיל, יכולים שוב להרים את מבטם.

עננה של עשן ירקרק ריחפה מעליהם. נוויל וג'סטין שכבו על הרצפה, מתנשפים, ורון התנצל בפני הרמיוני שוב ושוב על מעשיו של שרביטו השבור. נראה היה שלילי מנסה להרוג במבטיה את ג'יימס, שהרים את שרביטו מהרצפה.

לוקהרט החליט להדגים להם איך חוסמים כישוף. הוא בחר זוג מתנדבים.

"לונגבוטום ופינץ' פלצ'לי, מה דעתכם?"

נוויל שלח מבט מפוחד אל עבר הבמה, ומשם אנחנו נקפוץ לקטע שבו ג'סטין נאלץ ללכת למרפאה, צולע קלות.

"ובכן, מאלפוי ופוטר, נקווה שהזוג הזה יצליח מעט יותר!" אמר לוקהרט בעליצות.

"עכשיו, הארי," אמר לוקהרט כשמאלפוי והארי עלו לבמה, "כשדראקו יכוון כלפיך את השרביט שלו, אתה תעשה דבר כזה -"

הוא ניסה לעשות תנועת נענוע מורכבת, והפיל את השרביט. הוא הרים אותו ואמר: "אופסי - השרביט שלי קצת מתרגש."

לוציוס מאלפוי קרב אל עבר הבמה ולחש משהו לדראקו, שחייך בלעג.

"פשוט עשה את מה שאני עשיתי, הארי!" אמר לוקהרט.

"מה, להפיל את השרביט שלי?" שאל הארי, אבל לוקהרט התעלם.

"שלוש - שתיים - אחת - צא!"

[הממ… אתם יודעים את ההמשך, נכון? מאלפוי יוצר נחש, הארי מדבר לחשננית, מסתבר שיכול להיות שהוא צאצא של סלית'רין…]

ואז ג'סטין הותקף. יחד עם ניק כמעט בלי ראש.

בית הספר המה. המוני תלמידים תכננו לחזור הביתה לחג, ונראה שהיחידים שישארו יהיו הארי, רון, הרמיוני, מאלפוי, קראב וגויל.

מבחינת הארי זה היה נפלא - נמאס לו כבר מכל ההתלחשויות, ההתרחקויות האצבעות והגידופים שהיו בזמן שהסתובב במסדרונות.

היחידים שעשו צחוק מכל העניין היו פרד וג'ורג', שפתחו לעצמם מנהג לצעוד לפני הארי במסדרונות ולצעוק: "פנו דרך ליורש של סלית'רין! הקוסם האפל בעולם מתקרב!"

הארי חיבב את זה - מצב רוחו השתפר למראה זה שלפחות פרד וג'ורג' חושבים שכל זה מגוחך.

מאלפוי נראה מעוצבן למראהם. הארי רון והרמיוני חשבו שזה בגלל שהוא מתפוצץ כבר לספר שהוא היורש של סלית'רין.


"שוב הוא מקבל את כל התשומת לב!" נאנח ג'יימס, באחת הפעמים בהן התאומים פתחו את הכניסה לחדר המועדון בשביל הארי וצעקו: 'פנו דרך! פנו דרך! היורש של סלית'רין מתקרב ובא!' "ואתם יודעים מה הכי נורא?"

"מה?" שאל רמוס בלי באמת להתעניין, וכמעט הפיל את קסת הדיו שלו כשג'יימס קרא, "שהוא אפילו לא רוצה את זה! הוא שונא את כל ההתייחסות המיותרת הזאת, מצידו שהצלקת שלו תעוף לעזאזל והוא ילך לחיים טובים ולשלום! הוא בשמחה היה נותן כל יחס שהוא תמורת שקט נפשי או תמורת הורים, או שהוא לא יצטרך להילחם כל הזמן. הלוואי שיכולתי להתחלף איתו…"

"זה תמיד אפשרי, אתם מספיק דומים," גיחך סיריוס.

"אני לא מסכים איתך," אמר רמוס מיד.

"למה? צבע עיניים אפשר לשנות בקסם פשוט…" אמר ג'יימס בחולמנות.

"זה לא רק זה. מראה אפשר לשנות, אבל תקשיב למה שאתה עצמך אומר! אתה היית מת לקבל את כל התשומת לב הזאת, הארי שונא אותה. אנשים ישימו לב אם הוא פתאום יתחיל להנות מכל זה!" טען רמוס.

"אתה סתם לא רוצה שאני אפסיד שיעורים," קינטר ג'יימס.

רמוס הסמיק וגלגל עיניים. "טוב, אפילו אם זה נכון, אנשים ישימו לב אם תתחלפו. זה פשוט לא יעבוד. שלא לדבר על זה שהארי בכלל לא יהיה מוכן לזה…"

סיריוס נאנח. "אתה חכם מידי, רמוס."

"אני פשוט מסתכל על העובדות כמו שהן."

"זה בדיוק מה שנורא, זה הורס את כל הכיף." אמר ג'יימס.

"אם הכיף זה להיות כל הזמן בעונשים וריתוקים…"

עכשיו, מוחו של ג'יימס עבד שעות נוספות. מתיחה חדשה עומדת בפתח...

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

וואו · 07.04.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
היי אני באמת מקווה שהרמיוני תעלה על זה כאילו שסריוס וג'יימס ירצו לעשות יותר ממה שצריך בעבודה

:) · 28.04.2021 · פורסם על ידי :נמלה
אביטללל!!!
זה יפה ממש!!!
אל תתיחסי לזה שאין תגובות, יש המון כאלו.
בכל מקרה, פשוט תמשיכככייי!!!
נ.ב:
פליזז רונמיוני!!!

אוווווקי, אנשימים. · 26.08.2021 · פורסם על ידי :אביטל גריינג'ר (כותב הפאנפיק)
טוב. אני יודעת, אתם רוצים שאני אמשיך את הפאנפיק. (התחלה גרועה)
אני חושבת שאני מסוגלת להמשיך. אני צריכה זמן, מצב רוח (בעיקר מצב רוח) ורעיונות.
אז... על מצב רוח אני לא שולטת, אז אני פשוט אשתדל, אבל רעיונות... אני צריכה רעיונות לגבי המשך השנה השנייה. פשוט - מקרים שיש, סתם איך היומיום מתקדם, ולגבי איך השנה נגמרת. לתשומת לבכם, זה לא ייגמר כמו השנה הראשונה, אבל גם לא כמו המקור. אז אם יש לכם רעיונות, שלחו לי ינשוף!


אני עוד אמשיך יום אחד, אולי, ואני ממש לא רוצה להיות מחוייבת...
אז נקווה. תתפללו.

אני יכולה לעזור לך · 11.10.2021 · פורסם על ידי :רעות כהן
לשלוח רעיונות פה או בינשוף?

אהמ אהמ · 06.12.2021 · פורסם על ידי :אביטל גריינג'ר (כותב הפאנפיק)
ככה. מי שעוקב גם אחרי 'או אלוהים לא שוב' (כדאי לכם לקרוא!) יודע שאין לי זמן פנוי. אז סליחה על הדיליי, וסליחה על העיכוב עם ההמשך. אודה ואתוודה, יש לי רעיונות להמשך, ואני פשוט חסה על זמני הפנוי לדברים אחרים... באמת סליחה.
רעיונות אני אשמח לקבל בינשוף.
אני ממש מתנצלת. בבקשה, אם אתם רוצים המשך, תאזרו בסבלנות, אני עוד אכתוב את הדברים שיש לי בראש המסובך מידי הזה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007