האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

טריוויה צ'אט

אמה פוטר והדרקון האבוד- *בהקפאה*

אמה פוטר מגלה שהיא מכשפה בחופש הגדול של יום ההולדת ה-11 שלה. הוגוורטס הוא המקום הבטוח ביותר עבור ילדה כמוה. מקום בטוחה עבור פוטרית. פוטרית מקורית.



כותב: Ur mom
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 2010
5 כוכבים (5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, מה שהיה רשום מקודם פשוט הורג - זאנר: שילוב של רוב הדברים אקשן מתח... - שיפ: יהיו בעתיד... אבל לא בשנה הזאת - פורסם ב: 14.04.2021 - עודכן: 12.08.2021 המלץ! המלץ! ID : 12432
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום לכל מי שנכנס😊

אז אחרי שחזרתי מבית ספר אכלתי ועשיתי שיעורים ,קבלו במחיאות כפיים את הפרק שלנו!

הפרק הבא מוקדש לאליס7777 ולשלם שהגיבו,נרשמו לעדכונים ובקשו עוד פרק

וגם בזמן האחרון חשבתי בכל סוף פרק לרשום לכם משהו מצחיק שקרה עם המשפחה שלי,עד כה יש רק שני סיפורים קטנים שקשורים להארי פוטר אבל כל הסיפורים יהיו מצחיקים!


 

 

 

לגברת א.ג.פוטר

המיטה הימנית 

חדר 255

בית היתומים לילדים נטושים לגילאים שנה עד שש עשרה שנים

דרך צ'רינג קרוס

לונדון

בריטניה

 

זה היה הכיתוב על המכתב,אבל תתעלמו מזה שילדה ממוצעת ורגילה שאין לה משפחה בכל העולם ולא מכירה אף אחד,בעוד היא חיה בבית יתומים קיבלה מכתב (שכל פרטיה נמצאים כבר בכותרתו) ועוד מינשוף.

היא התעלמה מהמכתב וזרקה אותו על מיטתה.

היא הסתכלה על הינשוף שהניחה על השולחן כמצפה לראות אותו זז אפילו מילימטר קטנטן.

''הוא נראה מת'' זה היה הדבר הראשון שאחת מהם אמרה ועם קראתם את הפרק הקודם הייתם יודעים שזאת ליה.

אמה התקרבה באיטיות לכיוון הינשוף,היא התקרבה אל חזהו והניחה את אוזנה מעל חזהו כדי לשמוע פעימות לב.

בוווםםם

בוווםםם

בוווםםם

הצלילים היו עמומים וחלשים, ''טוב ,הוא לא מת אבל נראה לי שהוא גוסס" זה מה שאמה אמרה לאחר הבדיקה.

"ואיך זה בדיוק טוב יותר?" ליה נשמעה מעט מתנאשת אבל עם הייתם מכירים אותה כמו אמה הייתם יודעים שהיא עייפה היא מעצבנת ושהיא תעשה כל דבר כדי לא להתקרב לחיות כל כך הרבה(חוץ מצבים,היא חשבה שהם כל כך חמודים,וגם ארנבים וחתולים גורים ורק גורים ואולי מדי פעם גם פרפרים ,ממליצה לכם להסתכל על הלשון שלהם במיקרוסקופ,או עליהם מקרוב בכללי).

אמה התקרבה שוב ובדקה את נשימותיו של הינשוף,הוא אכן היה חיי.

אבל היא שמה לב שקשה לו לנשום,היא לא ידעה איך אפשר לגרום לו לנשום טוב יותר.

''תתעלמי ממנו,המכתב יותר מעניין אותי"

"אותי מעניין איך קרה שהוא כמעט מת מהחלון שלנו".

אמה בכל זאת התקרבה אל מיטתה,היא נטלה את המכתב בידה ופתחה אותו.

היא הקריאה אותו בקול רם כדי שליה תשמע:

 

"גברת אמה ג'ין פוטר היקרה,"

 

"ואוו ואוו ואוו " זאת הייתה ליה שהפסיקה את קריאתה בגסות,"ממתי את גברת?"

אמה התעלמה והמשיכה:

 

''אנו יודעים שאת גרה בבית היתומים הזה כבר המון זמן רק לא ידענו שזו את שעושה לנו בעיות במק''ם,נבקש שתפסיקי זאת מיד! (אני מקווה שהבנתם-הקוראים-שזה בצחוק המשפט האחרון)

ועכשיו לנושא המכתב,קיבלת אותו מבית הספר לכישוף ולקוסמות הוגוורטס או כמו שאני קורא לו בהסלכולק''ה,בגיל 11 של כל קוסם אנחנו מתחילים מיד בלשלוח לו מכתב קבלה להוגוורטס,גם עם הוריו מוגלגים (כאלה שאין להם קסם),וגם עם הוריו טהורי דם.העניין הוא שכדי למצוא קוסם או מכשפה אנחנו מחפשים קסמים וכך המק''ם שלנו מוצא באזור קטן את הקסמים. חצי שנה כמעט ואפילו יותר חיפשנו את מקור הבעיה הגדול שלנו במק''ם בהתחלה חשבנו שזה השליח שלנו ששלחנו לאזור כדי לבדוק מי קוסם ומי לא אבל אחרי המון זמן,אני וצוות המורים הצלחנו לפצח שזה בא מכיוון בית היתומים שלך,שלחנו את השליח שלנו לבית היתומים וגילינו שזו את ועכשיו את מקבלת את המכתב הזה,הבחירה לבוא לבית הספר בידך עם תבואי מחרתיים בחצות אל המונית שתחכה בחוץ אסביר לך הכל,עם לא נמחק את זיכרונך.מצורף למכתב זה רשימה של חפצים לבית הספר.

                                                                                                                                                      מנהל בית הספר,

                                                                                                                                                            פרופסור מרקוני"

אלפי מחשבות עלו בראשה של אמה.מי עשה את המתיחה המטופשת הזאת?קוסמים?!?! זה אמיתי? איך השיגו ינשוף למתיחה? ליה רק חשבה על איזו מתיחה מוזרה ומטופשת זו .

''איזה כיף לדעת שמותחים אותך,גברתי הנכבדה''. ליה קדה ועשתה סימון בידה כאילו היא לובשת שמלה.

''כן,את כנראה צודקת''

הינשוף קם במהירות,כאילו קלט שמישהו לקח מרגלו את המכתב החשוב,וראה שהן קוראות הוא התקרב אל הכרית והתיישב עליה ונרדם,כנראה הרגיש טוב יותר והחליט להיות חכם ולהרדם על הכרית שלה שהוא מאוד לא נקי.

ליה הלכה לכיוון המיטה שלה וסגרה את האור.

''מחר אנחנו נוודא מי מתח אותך,מבטיחה"

אמה הזיזה את הכרית שלה אל סוף המיטה(עם הינשוף).

אבל אמה הרגישה עמוק בלב שהקוסמים והמכשפות ושההוגוורטס הזה באמת קיימים,וכך עם ההרגשה שמחר היא תסתכל על רשימת החפצים שלה לבית הספר ותחפש עם ליה בבית היותמים את ''המותח'' היא נרדמה על המיטה ללא כרית,גם היא לא מרופדת כמו בכל בית.

 


 

 

 והיום בפינה המצחיקה שלנווווו......

''הכירו את דולדמורט!''(הרבה מאוד מהפינות המצחיקות הן בהמצאת אחותי הקטנה והלא מתוקה אני חוזרת שוב לא מתוקה)

השיחה הלכה בערך ככה

אחותי הקטנה תהיה ש' ואני ג'

ש':ג' מי זה דולדמורט?

ג':אולי תגידי לי את

ש':מהארי פוטר

אמא שלי:היא כנראה מתכוונת לוולדמורט

ג':רק רגע אני יודעת למי היא התכוונה,היא התכוונה לדמבלדור בשילוב וולדמורט!


 

עם זה לא הצחיק אתכם אני מקווה שלפחות קבלתם חומר למחשבה

 

 

 

 

 

 

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יופי · 03.05.2021 · פורסם על ידי :שלם
המדףשכת

? · 03.05.2021 · פורסם על ידי :Ur mom (כותב הפאנפיק)

כותרת · 18.05.2021 · פורסם על ידי :אנבת6
את לא הצעת במקרה שיפ של וולדמורט ודמבלדור נכון? אוי יותר מדי תמונות נוראיות בראש המסכן שלי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 940 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007