האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הווגורסט בקורונה

מה קורה כשהקורונה מגיעה להווגורסט?
האם יהיו נדבקים, או אפילו מתים?
תכנסו ותראו..



כותב: ג'יניפה
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 648
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר... - זאנר: לא יודעת... - שיפ: ג'ן נראלי... - פורסם ב: 18.05.2021 - עודכן: 27.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 12531
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כמו שאני כותבת בכל פאנפיק, אם יש לכם הערות או שכתבתי משהו לא נכון תכתבו בתגובות ואשתדל לשנות בהקדם.

ותכתבו תגובות..

ג'יניפה😊


פרק א'- הבשורה

נ"מ הארי

רון, הרמיוני ואני יצאנו מעוד שיעור משעמם במיוחד ב"תולדות הקסם"- שיעור שאותו מעביר בינס, רוח רפאים שבמהלך השיעור הוא מרצה ואפילו לא שם לב שיש תלמידים מולו (ישנים כמובן). לפתע נשמע קולה של הפרופסור מקגונגל (ראש בית גריפינדור) מוגבר באמצעות קסמים. היא אמרה: "כל התלמידים מתבקשים להגיע לאולם הגדול. המנהל רוצה למסור הודעה. כל המורים יבואו ויקבלו הסבר. מדריכים- נא לוודא שאף אחד מהבית שלכם לא נשאר, כולם צריכים לשמוע את ההודעה."

כמובן ששאלתי את עצמי: למה דמבלדור מכנס את כולם? איזה הודעה הוא רוצה למסור? זו בטח הודעה חשובה אם הוא לא מחכה לארוחת ערב. את כל השאלות האלה שאלתי את רון והרמיוני.

"לא יודע/ת," שניהם ענו פה אחד. הלכנו לאולם הגדול.

הפרופסור מקגונגל אמרה: "בבקשה שקט! כל אחד שישב ליד שולחן הבית שלו, וכל המורים לשולחן המורים." התישבנו ליד השולחן של גריפינדור ודמבלדור התחיל לדבר.

 

נ"מ דמבלדור

ישבתי במשרדי ודיברתי עם דיוקנו של פיניאס ניגלוס בלק. הוא התווכח איתי בנוגע לאחד מילדי המוגלגים שקיבלתי השנה לבית הספר. בדיוק כשבאתי לענות לו הופיע ינשוף.

פתחתי את החלון והוא נכנס. הורדתי את המכתב מרגלו של הינשוף והוא עף משם. פתחתי את המכתב וקראתי:

אלבוס היקר,

בוודאי שמעת על המחלה המתפשטת בקרב המוגלגים ושמה "קורונה".

לצערי התגלו כמה חולים במחלה בקרב קהילת הקוסמים באנגליה.

כאמצעי בטיחות למניעת התפשטות המחלה עליך לערוך בדיקות לכל תלמידיך כדי לוודא שאף אחד אינו נושא את המחלה.

נ.ב. משלוח של בדיקות מכושפות יגיע אליך בהמשך היום.

בכבוד רב,

קורניליוס פאדג'

שר הקסמים

כמובן ששמעתי על ה"קורונה", אבל אני או אף אחד אחר לא היה חושב שהיא תתפשט ותגיעה גם לקהילת הקוסמים. כשחושבים על זה, זה הגיוני אפילו סביר שאחד השכנים המוגלגים הדביק את שכנו הקוסם, שהדביק עוד קוסם וזה גרם להתפשטות המחלה. טוב, אני חייב להגיד למורים למדריכים ולתלמידים. אומר למינרווה לכנס את כולם באולם הגדול.

הלכתי למשרדה של מינרווה. היא לא הייתה שם. 'היא בטח מלמדת' חשבתי והלכתי לכיתת שינוי צורה.

פתחתי את הדלת. בכיתה למדו תלמידי השנה השנייה של גריפינדור.

"אוכל לדבר איתך, מינרווה?" שאלתי.

"כמובן, אלבוס," היא אמרה ופנתה לתלמידיה, "תמשיכו לנסות להפוך את החילזונות שלכם לעורבים. מי שהצליח שיעזור למתקשים, אני כבר חוזרת."

היא יצאה איתי מהכיתה ואז שאלה בטון ענייני: "מה אלבוס?"

"קיבלתי מכתב מקורנליוס," אמרתי, "תראי."

הושטתי לה את המכתב, היא פתחה אותו וקראה. כשגמרה שאלה: "מה לעשות, אלבוס?"

"רק תודיעי לכולם שאני רוצה למסור הודעה ושיתכנסו באולם הגדול," השבתי. היא הנהנה.

"רק אודיע לתלמידים שלי ואז אלך להודיע לכולם," אמרה.

היא חזרה לכיתתה, ואני חזרתי למשרדי וחשבתי 'איך אסביר לתלמידים על זה? יש כאלה שאפילו לא יודעים מה זה קורונה'.

 

נ"מ רון

הגענו לאולם הגדול והתיישבנו ליד שולחן גריפינדור.

דמבלדור אמר: "אני יודע שכולכם שואלים את עצמכם ואת חבריכם מדוע קראתי לכם לכאן, אז אסביר. ישנה מחלה בקרב המוגלגים הנקראת קורונה, יתכן שחלק מכם יודעים עליה, אבל אסביר בקצרה לטובת אלו שלא יודעים. הקורונה הוא נגיף שאינו מסוכן לרוב האנשים אך מדבק מאוד.

"לפני כחצי שעה קיבלתי מכתב משר הקסמים שבו היה כתוב שיש כמה קוסמים ומכשפות שנדבקו במחלה. לאור זה, כל תלמיד יצטרך לעשות בדיקה למקרה שנדבק. אם אחד התלמידים יתגלה כחולה הוא ישלח לאגף המבודד במרפאה, ומי שהיה איתו (למשל חבריו לחדר) יכנסו לבידוד למשך שבוע* באוהלי הבידוד שנקים ליד האגם. לאחר שבוע, המבודדים יעשו בדיקת קורונה. אם יצאו שליליים, הם לא חולים ויכולים לצאת מהבידוד. אם יצאו חיוביים, הם חולים, ומי שהיה איתו ייכנס לבידוד.

"מחר משעה 11:00 עד 12:30 יערכו בדיקות." דמבלדור סיים. השתררה דממה.

התלמידים החלו לחזור לחדרי המועדון שלהם ואיתם גם אני, הארי והרמיוני.

 

*אצל הקוסמים בידוד הוא רק שבוע כי הם קוסמים וזה…


מזכירה- תגובות גם אם הם לא טובות..!!♥♥

הפרק הבא
תגובות

ראשונה!! · 20.05.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה
מגניב!!!
זה כתוב בצורה ממש חמודה.
מחכה לראות לאן זה יתפתח!!
בקיצור תמשיכייי!!!!!!!

המשך המשך · 20.05.2021 · פורסם על ידי :סופר חתול
אני דורשת המשך אחרת רשימת אויבי תתרחב…

תודה!♥ · 21.05.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
תודה על התגובות אמשיך בקרוב

. · 24.05.2021 · פורסם על ידי :Ur mom
שהודעת לי שהפאנפיק אושר ישר באתי אלייךךךךך
איזה כיף שהוא אושר!
מחכה להמשך!

חחחחח · 25.05.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
תודה!!

תמשיכי בבקשה זה גדול · 22.07.2021 · פורסם על ידי :יהלי אדמנית
מעניין. מסקרן. עכשיו שטיפה נגמר הקורונה מעניין מה יהיה להם!!
בקיצור תמשיכיייייייי

תודה! · 22.07.2021 · פורסם על ידי :ג'יניפה (כותב הפאנפיק)
אני עוד מעט ממשיכה הפרק הבא כמעט מוכן

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007