האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חיי האהבה של הקונדסאים

יש בפאנפיק הזה שתי דמויות שהוספתי, קוראים להן סופי ואליזבת, ורגולוס וסיריוס תאומים.



כותב: Taliaaa
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1206
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: בעיקר רומנטיקה - שיפ: סופי וסיריוס, ג'יימס ולילי, אליזבת ורגולוס - פורסם ב: 19.05.2021 - עודכן: 28.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 12534
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"עוד שלוש שנים אנחנו מסיימים את הוגוורטס", אמרה אליזבת לונאלי, אחרי שהביטה בחלון ממושכות.

"ואני עדיין לא יודעת איך לבצע לחש אגואמנטי פשוט", נאנחה סופי אדמס, והתיישבה ליד המכשפה בעלת השיער הארוך.

"שלא נדבר על זה שלילי עדיין מדברת עם סוורוס".

כאילו ידעה, הופיעה לילי אוואנס בפתח הקרון, סוחבת מזוודה שחורה ענקית. "היי", היא השתנקה.

"את צריכה עזרה או-", התחילה סופי ונקטעה על ידי קול נלהב.

"היי לילי!", ג'יימס פוטר עמד בפתח הקרון, צחייך חיוך רחב. לצידו עמדו שניים מחבריו - סיריוס בלק ורמוס לופין.

לילי העיפה מבט לעבר אליזבת וסופי, שחייכו בשיעשוע. 

"היי פוטר", מלמלה לילי. ג'יימס הרחיב את חיוכו, נכנס לקרון והתיישב לידה. 

"התגעגעת אליי בחופש?", הוא שאל במבט פלרטטני.

"לא", היא ענתה ללא היסוס. "אני צריכה ללכת לקרון המדריכים, בינס רוצה להגיד כמה מילים", היא הוסיפה וברחה.

ג'יימס נראה מאוכזב. רמוס התיישב לידו, וחייך חיוך גדול ומשועשע. "אוי, ג'יימי בוי המסכנון שלנו. אתה אף פעם לא לומד".

"אתה מפחיד אותה" הוסיף סיריוס והתיישב ליד רמוס.

"מפחיד אותה? מה בדיוק עשיתי?".

"בתור התחלה - אתה אתה. דבר שני -  אתה תמיד קורא לה אוואנס. מישהו התעסק לך עם הזיכרון?", גייחכה אליזבת, ולקחה מסופי עוגיית דלעת שבדיוק הציעה לה.

ג'יימס הסמיק לפני שהתחיל לדבר. "אף אחד לא התעסק לי עם הזיכרון, אבל מסתבר שבנות מעדיפות שייקראו להן בשם הרגיל משם המשפחה", הוא מלמל. "היא מעדיפה שבכלל לא תדבר איתה", חייכה סופי בעידוד מזויף. אליזבת הנהנה לאישור, ומייד פנתה לרמוס. "יש לך שוקולד?".

רמוס פישפש לרגע בכיסיו והוציא כמה קוביות. "קחי. מישהו ראה במקרה את אחד מהמורים לשיקויים? אני צריך לברר משהו".

"סלגהורן שם, מדבר עם כל הטהורי דם המפונפנים", אמרה אליזבת והצביעה על סלגהורן.

"זה דבר די מטומטם להגיד בהתחשב בעובדה שאת טהורת דם בעצמך", קול עמוק נשמע מדלת התא. אליזבת הרימה את עינייה ופגשה את השיער השחור והארוך שאפיין היטב את משפחת בלק.

"אני לא מפונפנת כמוך, רגולוס", היא מלמלה בקור לרגולוס בלק - אחיו התאום של סיריוס.

"אתה מחפש את סיריוס? הוא ממש פה", ג'יימס זז וחשף את סיריוס שטמן את ראשו בתיק שלו.

"סיריוס לא מחפש אותו", השיב סיריוס בקור. סופי גיחכה.

"למען האמת, ג'יימס - בסך הכל רציתי לעבור. מסדרון הרכבת הוא לא שלכם, עד כמה שידוע לי. וסיריוס, אמא מוסרת לך את שנאתה", רגולוס חייך למראה הפרצוף של סיריוס, והלך.

"אתם שניכם תאומים נהדרים", ציין ג'יימס. "ידוע", מלמל סיריוס.

"מתי אנחנו מגיעים?", שאלה אליזבת, בדיוק כשרמוס חזר. "תחליפו לגלימות. סלגהורן אמר שעוד כמה דקות מגיעים".

"אחלה תזמון".

ג'יימס עיקם את פניו. "סיריוס לקח לי את הגלימה והכתים אותה במיץ דלעת". סיריוס הניח יד על ליבו. "מצטער ג'יימס. פעם הבאה אל תספר בדיחות כשאני שותה".

"למדתי הקיץ לחש שמנקה כתמים. איפה הגלימה שלך ג'יימס?" שאלה סופי.

ג'יימס הסתכל על סיריוס במבט מאשים. "זאת שאלה נהדרת. איפה הגלימה שלי, סיריוס?". סיריוס חייך. "היא ממש פה", הוא אמר, והוציא אותה ממכנסיו. אליזבת נראתה מזועזעת, בזמן שג'יימס חטף את הגלימה מהידיים של סיריוס והעביר אותה לסופי.

"אוי נו באמת", היא נאנחה, והחזיקה בגועל את הגלימה של ג'יימס. היא ניקתה אותה והחזירה אותה לבעלייה. "הנה הגלימה שלך ג'יימס. מישהו יודע אם יש שינויים השנה בצוות המורים?".

"יש שינויים. שמעתי את פליטיק מדבר על זה", אמר רגולוס, שעבר שוה ליד הקרון שלהם.

"אולי תלך כבר?", אמרה אליזבת בעצבנות.

"תירגעי לונאלי".

"אל תגיד לי להירגע".

רגולוס גלגל את עיניו. "טוב, אם זה מה שאת רוצה".

"פוץ"

"כן, אני מניח שזה מה שאני".

"אם שניכם מתחילים לריב עכשיו, אני הולך", הצהיר ג'יימס. "ורמוס, גם אני רוצה שוקולד. למה רק אליזבת קיבלה?".

"מה נזכרת עכשיו? חוץ מזה לא ביקשת", השיב רמוס.

"אין לנו למה לריב. הקיץ הפך אותו לנמושה" המשיכה אליזבת בשלה.

רגולוס הביט בה. "נמושה? אני רואה שבקיץ למדת מילים חדשות".

"תסתום רגולוס. אתה לא יותר טוב", אמר סיריוס.

אליזבת לא נשארה חייבת.

"לימדו אותי לא לשקר אז אני אומרת את האמת. אתה נמושה".

רגולוס גלגל את עיניו. "צדיקה ממש. ועכשיו, אם תסלחו לי, לוציוס מחכה לי".

"הולך להתערבב עם אוכלי המוות. מתאים לך, אידיוט", סיננה אליזבת.

רגולוס, מבחינתו, התעלם והלך.

ג'יימס נראה מאושר. "אני אוהב את הריבים שלכם!".

"אני אוהבת כשאתה בשקט"

סופי חייכה. "הטאקט שלך ג'יימס, זה משהו מיוחד.

ג'יימס גיחך. "טאקט? לא שמעתי על זה".

"שמנו לב", צחק רמוס.

סופי הביטה בשעונה. "אתם צריכים ללכת לתא שלכם. אנחנו צריכות להחליך לגלימות.

"למען האמת, סופי, לי אין בעיה להישאר פה", סיריוס חייך בפלרטטנות.

"אתה דוחה, בלק". אמרה אליזבת.

רמוס תפס במפרק של ג'יימס וסיריוס. "להתראות לכן".

"ביי נמושה".

 

 

 

 


אוקיי, תכתבו בבקשה דעות:)

הפרק הבא
תגובות

מעולה · 21.05.2021 · פורסם על ידי :תום רידל רז
מעולה מעולה מעולה מאוד

יפה · 21.05.2021 · פורסם על ידי :רוניר
מעניין בנתיים, תמשיכ/י

נראה טוב · 23.05.2021 · פורסם על ידי :גליה גולדברג
מעניין אותי היריבות בין סיריוס לרגולוס

גם אותי מעניין מה יקרה בניהם · 24.05.2021 · פורסם על ידי :wifeyyy
צריך להמשיךך!

נשר · 24.05.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
ממש מגניב עכשיו אני ממשיכה לקרוא

אני דורשת המשך · 07.07.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
בבקשההה

נשמע מעניין · 01.03.2022 · פורסם על ידי :וייטאלאסי
ללא הכותרת, היה לי יותר קשה לנחש מה יקרה בהמשך, וכבר עכשיו קשה לי.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007