האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


חיי האהבה של הקונדסאים

יש בפאנפיק הזה שתי דמויות שהוספתי, קוראים להן סופי ואליזבת, ורגולוס וסיריוס תאומים.



כותב: Taliaaa
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1237
5 כוכבים (4.8) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: בעיקר רומנטיקה - שיפ: סופי וסיריוס, ג'יימס ולילי, אליזבת ורגולוס - פורסם ב: 19.05.2021 - עודכן: 28.02.2022 המלץ! המלץ! ID : 12534
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"מתי אוכלים כבר", רטנה אליזבת באוזני סופי בזמן המיון.

סופי פיהקה והביטה בשעונה."אני מניחה שבקרוב. תכף מסתיים המיון", היא אמרה ומחאה כפיים למקסינוס רוון, שנבחרה לגריפינדור.

"זה כל שנה אותו דבר", המשיכה אליזבת בשלה.

"כן, זה הרעיון של מיון"
"...היה לי פה שוקולד אבל ירחוני גנב אותו", נשמע קולו של סיריוס.
"היה לי פה כמה אוניות זהב אבל רך כף גנב אותן כדי לקנות שוקולד שירחוני גנב", מלמל ג'יימס.
"היה לי פה ארנק עם אוניות אבל ג'יימס גנב אותו, ואז סיריוס גנב אותו מג'יימס כדי לקנות שוקולד שירחוני גנב", סינן פיטר.
סופי הביטה בחבורה המתקרבת, מושעשעת. "הו פיטר, התגעגענו" היא חייכה.

"חשבנו שאתה מת", הסכימה אליזבת.

ארבעת הבנים התיישבו והביטו זה בזה במבט מוזר.

סיריוס הביט בשתיהן במבט מוזר. "באיזה עולם אתן חיות?".
ג'יימס התנדב לענות. "הן חיות באותו עולם שאתה חי בו. מה עשית לפיטר סיריוס?".
"הוא שלח אותי לדבר עם לילי בשבילך", פלט פיטר.
"הוא ביקש ממך לדבר עם לילי? בשבילי?!", שאל ג'יימס בקול חלש ומאיים, ותקע בסיריוס מבט חד.
"בשבילך!", התגונן סיריוס.
"לא ביקשתי עזרה! פיטר, מה אמרת לה?", מלמל ג'יימס, בפחד כלשהו.
לפתע קול חד נשמע - "הוא אמר שבלק שלח אותו ואז ישבנו ודיברנו, אבל לא עלייך. אתם צריכים להפסיק לנצל אותו!,", נשמע קולה המוכיח של לילי.

ג'יימס נראה מאושר, אבל בו זמנית לחוץ. "שלום גם לך אוואנס", הוא אמר.
"ביי פוטר", לילי אמרה והלכה.
סיריוס התחיל לצחוק על ג'יימס המסכן, בזמן שאליזבת הביטה בו בתוכחה. "אתה תמיד חייב להבריח אותה? פעם אחת שהחברה הכי טובה שלי תשב איתי כשאתה בסביבה", היא אמרה בכעס.
"תשתקי אליזבת. אף אחד לא אמר לה לברוח".
"אל תגיד לי לשתוק ואל תקרא לי אליזבת, אתה יודע שאני שונאת את השם הזה. מישהו באמת שיחק לך בזיכרון", אליזבת הפנתה את תשומת ליבה לקערה של מלפפונים חמוצים.
"אני דיי בטוחה שהוא קרא לך אליזבת בכוונה", ציינה סופי, ןהביטה בסיריוס הטורף עוף. ג'יימס הנהן בהסכמה.
"אני דיי בטוחה שהוא רוצה למות בכוונה", אמרה אליזבת בחיוך ציני.
קול עמוק לפתע נשמע. אותו קול עמוק שנשמע ברכבת.

"ריב שני מפחות משעה. כל הכבוד אליזבת, שברת שיא", גיחך רגולוס, והושיט את ידו לקערה עם המלפפונים החמוצים שהייתה ליד סיריוס. 
"מה אתה עושה פה שוב רגולוס? אתה עוקב אחריי?", רטנה אליזבת, בזמן שרגולוס גלגל את עיניו בזלזול. "אני לא עוקב אחרייך, אליזבת. יש לי דברים יותר טובים לעשות, ואם אתה חייבת לדעת הייתי צריך לשאול משהו את סופי בנוגע לשיעור שיקויים".
"יש לך דברים טובים יותר לעשות?", השתנקה אליזבת בהפתעה.
"מה רצית רגולוס?", שאלה סופי, והביטה בשעשוע באליזבת המשתנקת. רגולוס תקע את עיניו באליזבת.

"את באמת מופתעת? את לא עושה כלום חוץ מלריב".
"אני רבה רק איתך, כי כולם, חוץ מכם, הסלית'רינים, נורמליים".
רגולוס הגיב באדישות. "נחמד לדעת שאני לא נורמלי בגלל הבית ששובצתי בו. סופי, לומדים השנה על בזוארים?".
"אתה לא נורמלי כי אתה אתה", השיבה אליזבת.
"בזוארים זה משנה שישית רגולוס", אמרה סופי.
רגולוס הנהן בתודה, לקח איתו את קערת החמוצים והלך לשולחן של סלית'רין.

אליזבת הזעיפה פנים, והניחה את מבטה על סיריוס הטורף עוף. "אתה אוכל כמו כלב", היא גערה בו.

סיריוס הפסיק לרגע לאכול, קרץ לג'יימס והמשיך. "טוב, זה בגלל שהוא באמת-",פיטר לא הספיק לסיים את המשפט וכבר מצא את היד של ג'יימס סותמת את פיו.

אליזבת הביטה בהם בסקרנות. "הוא מה?", היא שאלה, מובלבלת. רמוס ניסה להציל את המצב, בזמן שפיטר, ג'יימס וסיריוס מצאו את קערת הפירה מעניינת מאוד. 

"הוא התכוון לכלום. זאת סתם בדיחה שלנו", הוא מיהר להסביר.

אליזבת צמצמה את עינייה החומות. "אל תשקרו".

סיריוס הפסיק לאכול. "אני אתן לקרניים את הכבוד להסביר", הוא מלמל בין נגיסה לנגיסה. ג'יימס נראה לא מרוצה במיוחד מהסידור. "סיריוס מתנהג לפעמים כמו כלב", הוא פתח. "כמעט כאילו הוא יכול להפוך לאחד בעצמו".

"כמעט? מה עשיתם?".

פיטר זע באי נוחות. "סיריוס הוא-" הוא לא הספיק לסיים את המשפט וסופי, שהתחילה להבין מה קורה, קטעה אותו. "הוא כלב? כלומר אנימאגוס?".

ג'יימס הנהן. "כן, זה מה שהוא. כלב".

סיריוס הזעיף פנים. "אני רוצה להגיד שזה מעליב, אבל אני לא יכול להגיד שאתה טועה", הוא רטן.

"הכלב הכי גדול, שחור ומסריח שתפגשו", זימר רמוס ברצון. אליזבת התלהבה כמו ילדה בת שלוש. "אני רוצה לראות!", היא מחאה כפיים.

ג'יימס מצמץ. "לא כדאי", הוא אמר וזע באי נוחות.

"כדאי", אמרה סופי.

"לא".

"בטח שכדאי! בואו לחדר מועדון לפני שכולם יבואו", אמרה אליזבת, והניחה את המזלג שלה. סיריוס הניח את המזלג שלו גם. "רק אם פיטר וג'יימס גם מראים!". הוא הצהיר.

סופי נראתה נפעמת. "הם גם יכולים?".

"הם גם חיות!", אמר סיריוס, וקרץ אליה.

סופי האדימה קלות. "מתי למדתם את זה?".

"כל השנה הרביעית וכל הקיץ למדנו את זה! בבית עץ הישן שמאחורי הבית של ג'יימס. דרך אגב, אני אוהב את בובת הג'ירפה שלך, סופי".

"שכחתי שהשארתי אותה שם".

"אז סיריוס כלב. לא מפתיע במיוחד", אמרה אליזבת.

רמוס הנהן. "כן, וג'יימס אייל".

"ופיטר?".

פיטר הזדקף. "עכברוש אצילי", הוא אמר בגאווה.

סופי גיחכה. "עכברוש... אצילי? יופי של בחירה".

הם לא יכולים לבחור", אמרה אליזבת, בשמץ של התנשאות.

"אז כל הכבוד הנשמה של פיטר, יפה שאת מודעת לעובדה שפיטר עכברוש בתוכו".

סיריוס גיחך. 

"בקיצור, בואו כבר!", אמרה אליזבת ומשכה אותם לחדר מועדון.


"שבו", אמר סיריוס והצביע על ספה אדומה בפינת חדר המועדון של גרפינדור.

רמוס, סופי ואליזבת התיישבו. סופי ואליזבת צפו פעורות עיניים בקרניים שג'יימב הצמיח, בזנג שנוסף לסיריוס, ובפיטר המתכווץ.

"בשם מרלין", התנשפה אליזבת.

סופי התרווחה על הספה. "משהו בי לא מופתע", היא אמרה, וליטפה את האוזן של סיריוס, שנבח בחיבה. 

"אני מופתעת לגבי ג'יימס. סיריוס הוא כלב, וזה ידוע, ופיטר ביישן כמ עכברוש", ציינה אליזבת, בחוסר טאקט מובהר.

סיריוס חזר לצורתו המקורית, וכך גם ג'יימוס ופיטר.

"הי!", רטן סיריוס, והתיישב ליד סופי.

"אתה כלב מקסים סיריוס, תתעלם מליז", אמרה סופי בחיבה.

"מישהי פה מאוהבת", חייכה אליזבת.

"לא", הזדקפה סופי.

"בטח", צחקה אליזבת.

"כן את כן", הכריז ג'יימס שזרם עם הסיטואציה.

"מה קורה פה", מלמל סיריוס וטמן את ראשו בכתף של סופי, שחיבקה את ראשו ביד אחת.

"תשתוק ג'יימס. לא שאלתי אותך. ולא, אני לא", היא השיבה במבט רושף.

"סיריוס וסופי", גם ג'יימס מהספה והתחיל לרקוד.

"לעזאזל, בסך הכל אמרתי שהוא כלב מקסים".

"סיריוס וסופי!", צווח ג'יימס בחדווה.

"סיופי", אמרה אליזבת בחיוך.

ג'יימס נעצר. "ג'ילי יותר טוב", הוא ציין.

"מי?"

"מה?", אמרה לילי, שנכנסה לחדר המועדון. ג'יימס הסמיק. "פאק. תשכחו שאמרתי משהו".

סופי הביטה בו. "ג'יימס פוטר, שלא תחשוב שיצאת מזה. אני יודעת יפה מאוד למה התכוונת. רמוס, אתה חי?".

"אני חי. אני פשוט אוהב איך שהדברים פה משתנים", אמר רמוס, והביט משועשע בחבורה.

"שינוי נושאים חלק מאוד", אמרה אליזבת.

"מאוד חלק. ואני אוהב את הרעיון של סיופי", השיב רמוס.

"כנל", אמרה אליזבת בחיוך.

"אתם לא תרדו מזה בחיים", גנחה סופי, והפסיקה לחבק את סיריוס, שנראה מאוד לא מרוצה.

"כנל", אמר סיריוס בישנוניות. "אה רגע מה", סיריוס התעשת על עצמו במהירות כשראה את המבטים של חבריו.

ג'יימס צהל. "אפילו סיריוס מסכים!".

"הוווווו" אמרה אליזבת בדרמטיות.

"מרלין היקר, מה עשיתי רע בחיי?", סופי הביטה כלפי מעלה.

אמרת שהוא כלב מקסים", ציין ג'יימס.

"בדיוק", הסכימה אליזבת.

"ולא שיקרתי. הוא בהחלא כלב מקסים", אמרה סופי.

"את שוב אומרת את זה!"

"את אוהבת אותו!" זימרה אליזבת.

"ואני אוהבת גם אותך. אז מה זה אומר?".

"זה לא אותו דבר", ציין רמוס.

"רמוס, היית בשקט עד עכשיו. מה קרה?", שאל אותו סיריוס, שבאופן לא מפתיע - נראה די מרוצה מהסיטואציה.

"אני רק רוצה להגיד שסיריוס מסמיק והוא כל הזמן מסתכל על סופי", מלמל פיטר, שבהה בסיריוס ארוכות.

שאליזבת צווחה בחדווה. "אתה מאוהב בה!", היא צעקה. סיריוס לא טרח לענות.  רק המשיך להחליף מבטים מסופי והחבורה.

"אני מרגישה מותקפת", מלמלה סופי, ונתנה לראשה לצנוח על החזה של סיריוס, שליטף אותו.

"הוווווו", אמרה לילי.

"חברים, היא צודקת. בואו נפסיק וניתן להם להתקדם בקצב שלהם", התנשפה אליזבת אחרי שצחקה ממושכות.

"תודה רבה", אמר סיריוס.

"הוא מסכים!", צעק ג'יימס."החבר הכי טוב שלי מאוהב. זה למה התנשקת צרפתית אתמול בלילה עם האוויר נכון? אתה חלמת על סופי!".

סיריוס הסמיק עד לשורשי השיער. וכך גם סופי. "אני לא מסכים לכלום", רטן סיריוס.

"אתה התנשקת צרפתית אתמול עם האוויר תוך כדי חלום? על מה לעזאזל חלמת?!", שאלה אליזבת, שכמעט נחנקה מצחוק.

"אתה אמרת תודה כשליז אמרה לכם לקחת את זה בקצב שלכם", ציין ג'יימס, שלא הוריד את מבטו מסיריוס.

"הקצב שלי איטי!".

"אבל אתה לא שולל", ציין רמוס.

"אני- אתם - הו מרלין, לפעמים אני שונא אתכם".

"אתה אוהב אותנו", אמר רמוס.

"ואתה אוהב עוד מישהי, מסוימת מאוד, שמקרה, הראש שלה מונח על החזה שלך -", חייך ג'יימס. סופי טמנה את ראשה עמוק יותר.

"אמרתי בקצב שלנו!".

"הוא שוב פעם לא שולל!", חגג ג'יימס.

"מרלין תעזור לי", גנח סיריוס אל התקרה.

"אני אוהב אתכם סיופי!", אמר ג'יימס.

"כולנו!"

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נשר · 24.05.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
ממש אהבתי חשיבה מגניבה יש מצב את\ה ממשיך\ה

אמשיך בקרוב · 24.05.2021 · פורסם על ידי :Taliaaa (כותב הפאנפיק)

ממש יפההה · 28.05.2021 · פורסם על ידי :GINNYW
מתי עולה עוד פרק?

אוקיי · 04.07.2021 · פורסם על ידי :💫אנבת צ'ייס💫
עבר חודשיים ואני עוד מחכה להמשך אז מתי???
מקווה שתעלי בקרוב המשך

/// · 07.07.2021 · פורסם על ידי :Taliaaa (כותב הפאנפיק)
אעלה יום כמה פרקים:)

אווווווווווווו · 07.07.2021 · פורסם על ידי :Sam I am
המשך בבקשה

המשך דחוף · 13.02.2022 · פורסם על ידי :3691413
תמשיכיייייייי

אוי זה כזה מתאים · 17.08.2022 · פורסם על ידי :דמיינו שיש פה שם יפה
פאנפיק מדהים,תמשיכי כבר את ארבעעעעע

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007