האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הממלכה מזוית אונמר

לנסיכה אונמר נמאס שהיא לא עושה כלום...
פאנפיק מהזוית שלה ממהללאל עד יוזבד- למה אולנמר, ויחוס דברים לנסיכה שהיא הדמות האהובה עלי בסדרה.



כותב: כוכב שחור
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 751
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ממלכה במבחן - זאנר: אממ משהו מזוית אחרת.. - שיפ: אולה אונמר אבל זה כבר קיים בספר - פורסם ב: 10.07.2021 - עודכן: 12.07.2021 המלץ! המלץ! ID : 12654
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פתחתי את הדלת בתנופה. הייתי לבד, בלי משרתות קרציות. מבחר הספרים היה עצום. מדפים בגובה בלתי נתפס. 

תוך מספר דקות הייתי כבר שקועה בספר על צמחי מרפא, כשלידי ספר על רעלים ועוד אחד על מחלות. להתחיל ברפואה זה הכי טוב, כי אני יודעת קצת, טיפה מסתבר.

כל מה שהיה כתוב בספרים האלו היה חדש לי.

 

''אונמר? מה את עושה כאן?'' זה היה קול של אשה, לא רנה. גם לא טור. הלה. מלכת כוזר. היא נראתה עירנית ברדיד הצהוב בבהיר שלבשה, שהחמיא לה.''אני עושה כאן מה שאמורים לעשות בספריות. דברים כמו לקרוא וללמוד.''עניתי, מעט בהתרסה. ''מה את עושה כאן בעצם?'' ''אני צריכה ספר לאיזה משהו, מתוקף חובותי כמלכה. מוזר, לא נראה לי שראיתי כאן נשים.'' ''כי הן עסוקות בלרקום תוך כדי התבכיינות'' עניתי במרמור.''לדעתך זה בסדר שאני לא.. את יודעת, כמו כולן? כי את הרי, הבת של רנה. 

את מכירה נשים נוספות כאלה? איך היא הייתה בגילי?''

הלה צחקקה. כמה שהיא מלכה, היא נחמדה. היא באמת מתאימה לאיסתרק.''היא לא אוהבת לדבר על זה, אבל היא הייתה בדיוק כמוך.'' ''אבל היא אמרה שהיא לא כמו כולן בגלל החיים הקשים שלה, בפלאט.'' ''בגלל זה היא שונאת לדבר על זה. ודרך אגב- יש לי הצעה מעניינת. תהיי מוכנה לבוא כשאשלח מישהי לקרוא לך מחר?'' לא ידעתי מה לענות. שידוך? אני רק בת 14! זה שטור התחתנה בגיל הזה לא אומר שגם אני בשלה לזה! אני צריכה להספיק לדעת דברים!''טוב, בסדר.'' עניתי בחשש. היא לא אמרה ''שידוך.'' מצד שני נראה שהיא מבינה אותי.

 

 

 

מחר לאיר ארוחת הבוקר כצפוי אסתל באה.''הוד מלכותה הלה קוראת לך, היא אומרת שזה חשוב.''

 

''שלום הוד מלכותך'' ''בוקר טוב אונמר'' לאיר מספר ברכות נימוסים היגשתי ישר לעניין. ''אז, מהי ההצעה שדיברת עליה אתמול?''

''חיכיתי שתשאלי. אחרי הכל, גם אני לא ממש כמו כולן. אז, כשאמא היתה בערך בגילך, אחד מיכצי האלכימיה של הארמון עזב, ואמא קיבלה את המעבדה שלו. אבל היא כבר לא משתמשת בזה.'' אלכימיה? כמה הצעות טובות רק ביומיים. תודה ה'.''אל תדאגי, דיברתי עם איסתרק, הוא אישר. הוא אמר שגם רעואל ז''ל היה מאשר.'' 

 

 

 

ה', אני לא יודעת אילו דברים טובים כבר עשיתי אבל תודה על הכל!גם על הכשרונות, וגם על הדרכים לממש אותם. 

אם אני כבר מודב, אז תודה לךעל זה שאולה מקאן בסדר! על זה שאיסתרק מלך! על הפסקת האש!

 

 

 

 

(תכתהו דברים טובים בתגובות בבקשה, וגם רעיונות לשיפור.)

 

 

 

 

 

 

הפרק הקודם
תגובות

מרתק · 13.09.2021 · פורסם על ידי :anyone
אהבתי את הכיוון.

מחכה להמשך.

רק כמה שגיאות הקלדה שמפריעות לרצף.

חמוד. טיפה מדיי מובן מאליו הדיון על הרקמה, שמי שקרא את ממלכה במבחן מכיר בעל פה.

חח תודה · 18.04.2022 · פורסם על ידי :כוכב שחור (כותב הפאנפיק)
אבל הוא קצת חלוד מידי... אני לא ממש הבנתי את הקונספט ש הדמות של אונמר... ואת הכיוון של הסדרה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007