האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הארי וג'יני - הסיפור המלא

:))



כותב: Taliaaa
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1103
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטיקה - שיפ: היני הארי/ג'יני ג'יני/הארי - פורסם ב: 08.09.2021 - עודכן: 10.05.2022 המלץ! המלץ! ID : 12794
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי הביט בג'יני שיישבה בצד השני של השולחן, ושקע במחשבות. זה זמן רב שהוא מחבב את הג'ינג'ית הצעירה, שלרוע המזל, היא במקרה אחותו הקטנה של החבר הכי טוב שלו, המוכר בשמו רון וויזלי.

"... בכל מקרה, רון, אני לא יכולה לתת לך להעתיק את שיעורי הבית שלי כל פעם מחדש. מה יהיה בפסיכומטרי?", הארי ניתק את מבטו מג'יני והקשיב בחצי אוזן לחבריו.

"אל תדאגי לי הרמיוני, מקסימום אשאיל משהו מהחנות של פרד וג'ורג' כשתהיה תקופת מבחנים", הפציר רון בהרמיוני גריינג'ר, שסירבה לתת לו להעתיק את שיעורי הבית שלהה בלחשים. הרמיוני נראתה מזועזעת. "אבל רון!", היא צווחה. "זו רמאות! הסיכויים שייתפסו אותך לא קטנים-" אמרה הרמיוני ונקטעה בידי ג'יני, שנראתה משועשעת מהשיחה.

:מה אמא תגיד, רון?", היא שאלה בחיוך.

רון נראה מעוצבן. "אמא לא תגיד כלום כי היא לא תדע", הוא אמר בפנה בחזרה להרמיוני. "חוץ מזה נתת להארי להעתיק את שיעורי הבית שלך!", הוא האשים.

הרמיוני העיפה מבט כועס להארי, שהאדים. "אמרת לו?"" היא שאלה בעצבנות.

הארי פתח את פיו במטרה להגן על עצמו, כשנקטע בידי רון.

"ברור שהוא אמר לי! איך היית מצפה שאדע?", קרא רון בכעס.

"נו באמת רון, היא לא חייבת לך כלום. בפעם הבאה תכין את שיעורי הבית שלך בעצמך ואל תאשים אותה. חוץ מזה, הארי מכין את שיעורי הבית שלו, ומדי פעם נתקע בלי. שלא כמוך, שלא מכין אותם בקביעות", אמרה ג'יני וחייכה להארי, חיוך שגרם לבטן שלו לפרפר בהתרגשות.

"תשתקי ג'יני", אמר רון, כשג'יני פנתה ללכת.

"אה הארי", נזכרה ג'יני.

"כן?", הארי הרים אליה את מבטו.

"אני צריכה להתאמן קצת בקווידיץ', לא שיחקתי במשך כמה חודשים והבחינות לנבחרת בקרוב. שנשחק שעה אחרי הלימודים?", שאלה ג'יני.

"אה, בטח. נראה אותך אחר כך ג'יני, אני חייב ללכת לקחת ספרים מהחדר לשיעור לחשים", אמר הארי והסתלק מהשולחן.

הו אלוהים. ג'יני וייזלי באמת הזמינה אותו כרגע לדייט? כלומר, לא דייט, אימון קווידיץ'. רק שניהם. הארי אסף את סםריו, רץ לכיתת הלחשים, ניסה להסדיר את נשימתו נכנס לכיתת הלחשים והתיישב ליד רון.

"למה ברחת ככה מהשולחן?" שאל רון בלחש.

"הייתי צריך לקחת את הספרים מהחדר", אמר הארי והוציא את מחברת הלחשים.

"פרופסור פליטיק הוא מורה נהדר, אבל לפי דעתי הוא חסר אחראיות לגמרי. עברו 15 דקות מתחילת השיעור והוא עדיין לא כאן", אמרה הרמיוני וקירבה את תיקה אליהם.

"את באמת מתלוננת?, שאל הארי, אך לא בהפתעה.

"כמוהן שכן! התאמנתי על לחש האגואמנטי שלי, ועכשיו אני יכולה למלא כוס מים", אמרה הרמיוני בזמן שהוציאה כוס זכוכית מתיקה. "תראו", היא אמרה ומילאה את הכוס במים שנראו קרירים למדי.

"את תמיד מסתובבת עם כוס בתיק כדי להראות לאנשים שאת יודעת למלא כוס במים או שזה במקרה?", עקץ רון.

"כמובן שלא רון, זה פשוט מהתרגיל שפרופסור מקגונגל עשתה בשיעור קודם. הכוס הזו הייתה בהתחלה מברשת שיער", אמרה הרמיוני בגאווה.

הארי הניח את ראשו על השולחן, והרים אותו לאחר רגע, כשראה את ראשו הלבן של דראקו מאלפוי בכיתה.

"מה תלמידי סלית'רין עטשים כאן?", לחש רון להארי בהפתעה.

"לא יודע-"

"פתטי. ללמוד באותה כיתה עם תלמידי גריפינדור. אבא שלי יישמע על זה", שמע הארי את קולו הקר של דראקו מאלפוי.

הארי בהה בכיתה המתמלאת בגלימות ירוקות .

"תלמידים! מצאו את מקומכם ונתחיל", צייץ פרופסור פליטיק שנכנס לכיתה עם תלמידי סליתרין.

"סליחה, פרופסור?, דין תומאס הרים את ידו.

"כן מר תומאס?"

"אפשר לשאול מה תלמידי סלית'רין עושים כאן?"

"כן, זו בדיוק השאלה שאני שואלת. למה אנחנו צריכים ללמוד עם תלמידים כאלה? הם מצחינים כמו סקרוט פוץ תחת", סיננה פנסי פרקינסון, וזכתה לחיוך מרוצה מדראקו שיישב לידה.

"הו. זה חד פעמי תלמידים! אל תדאגו! לתלמידי סלית'רין היה אמור להיות שיעור עם פרופסור ספראוט, אבל לצערנו היא מחוץ לכותלי בית הספר, אז התנדבתי לקחת אתכם בחסותי", אמר פרופסור פליטיק בחביבות האופיינית לו.

"פתטי, ממש פתטי", אמר דראקו.

"הי דראקו", שמע הארי את פרוואטי פאטיל. "אולי תקרא יותר ספרים ותרחיב את אוצר המילים שלך? פתטי זאת לא המילה האחרונה בעולם אתה יודע".

רון חייך. "מה שהיא אמרה מאלפוי", הוא אמר והעניק חיוך ענק לפרוואטי, שהתייחסה אליו בקרירות. "אני לא צריכה עזרה רונלד, תודה", היא אמרה וחזרה לשולחנה. דראקו, מבחינתו, חשב שזה משעשע מאוד.

"תאמין לי הארי, לפעמים אני ממש לא מסוגל להבין בנות", לחש רון להארי, שהנהן בהבנה.

"תהיו בשקט!", נזפה בהם הרמיוני. 

"שקט שם גברת גריינג'ר", רטן פרופסור פליטיק להרמיוני המתכווצת במקומה. דראקו פלט צחקוק.

"בכל מקרה, כיתה, היום נלמד לחש חדש", חייך דוקטור פליטיק, והארי החניק צחקוק למראה הרמיוני המאוכזבת הממהרת להכניס את הכוס בחזרה לתיקה.

"מה אתם יודעים על לחש קונפונדוס?", צייץ פרופסור פליטיק.

הרמיוני מיהרה להרים את ידה. 

"או, כמובן, גריינג'ר. יודעת הכל. כרגיל", שמע הארי קול מלגלג מאחוריו. הוא לא היה צריך להסתובב כדי לדעת מי הדובר.

"מה אתה רוצה מאלפוי?",רטן שיימוס פיניגן.

דראקו לא הספיק לענות לפני שפרופסור פליטיק דיבר שוב. "עוד פעם אחת שאני שומע דיבורים מהאגף שלכם" - אמר הפרופסור בחומרה והצביע על דראקו, הארי, רון, הרמיוני ושיימוס. "אני מוריד עשר נקודות לכל בית", הוא אמר, וחזר ללמד.

 

השיעור עבר במהירות, ואט אט התקרב סוף היום, ויחד איתו, האימון של ג'יני והארי.


.אוקייי אז זה היה הפרק הראשון, אשמח אם תגיבו דעות:))

הפרק הבא
תגובות

אהבתי מאוד · 09.09.2021 · פורסם על ידי :שלישית.הזהב
המשך

זה נהדר · 10.09.2021 · פורסם על ידי :נמ😎
המשךךךךךךךךך

וואוווווווווווו · 13.09.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
המשךךך

מתי עולה המשך? · 16.10.2021 · פורסם על ידי :avigailqq
???

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007