האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

הארי פוטר ואבן החכמים הגרסה השנייה



כותב: אלמוגווווווווש
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 10097
5 כוכבים (4.692) 13 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: יהיו הרבה אבל כולם הורים והם לא יהיו דמויות ראשיות - פורסם ב: 22.10.2010 - עודכן: 29.11.2010 המלץ! המלץ! ID : 1281
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


יש הסברים בסוף,למה שלא מובן






לא עברו הרבה שנים מאז אותו יום הולדת נפלא. כיום, הארי היה בן שש והיה זה יומו הראשון ב"גן החובה למכשפים או מכשפות על שם המכשף הדגול מרלין". בשעה שבע וחצי בבוקר, התעורר הארי פוטר משנתו ופיהק. הוא קם ממיטתו, ובדיוק כשהחל לנעול את נעליו הוא שמע קריאה "בוקר טוב, הארי, הולכים לגן, לקום!".

הארי ירד במדרגות, כשהוא כבר לבוש ומאורגן. "בוקר טוב, אלבוס" אמר הארי, והתיישב ליד השולחן. "בוקר טוב, הארי חמוד" השיב לו דמבלדור. השניים החלו לאכול, וכשסיימו, דמבלדור הניף את שרביטו, וכל הכלים התעופפו אל עבר הכיור. הארי מחא כפיים, ודמבלדור חייך.

בשעה שמונה בבוקר יצאו לדרך הארי, דמבלדור, מקגונגל והאגריד. הם ליוו את הארי אל גן החובה. הארי היה מכשף מבריק לגילו, אף הוא עוד לא ידע להתעתק וגם לא אהב את ההרגשה שלאחר התעתקות צד לצד. לכן הם נסעו בתחבורה המוגלגית הנקראת אוטובוס, וזאת היתה חוויה מרגשת ביותר בשביל כולם, מכיוון שאף אחד מהם לא השתמש בתחבורה מסוג זה בעבר.

כשירדו מהאוטובוס, דמבלדור קנה לכולם קרמבואים, מין מאכל של מוגלגים שאותו דמבלדור חיבב מאד. הם הלכו לא יותר מעשר דדקות והגיעו אל תחנת משטרה ריקה ועלובה, שנדמה היה שחוץ מהם אף אחד לא הבחין בה. הם נכנסו אל התחנה, ודמבלדור חייג בטלפון את הגימטרייה של המשפט "קסם הוא כוח". לפתע, נפתחה לפניהם דלת ובפתחה עמדה אישה צעירת מראה המחייכת חיוך רחב.

"הו, שלום לכם!" היא אמרה בעליזות. "אז אתה בוודאי הארי פוטר הקטן".
"בלטריקס, יקירתי, לא התראינו הרבה זמן" אמר דמבלדור. "הו, אלבוס, כמה שאני שמחה לראותך. נפלא לראות גם מינרווה ורובאוס" אמרה בלטריקס.
"נעים זה לראות אותך" אמר האגריד בכבדות. "הארי, אני בלטריקס ואני אהיה הגננת שלך" אמרה בלטריקס, וחיבקה את הארי הקטן. הארינפרד מכולם והתלווה אל גברת לסטריינג'.

הארי והגננת שלו נכנסו לתוך חדר צבעוני, מלא בילדים מחייכים.
"טוב, ילדים, כל אחד יציג את שמו ואת המאכל האהוב עליו" אמרה בלטריקס, והתיישבה על הכסא הגדול מכולם, שעמד באמצע החדר.
אחד מהילדים שישב שם, בעל שיער בלונדיני ניפח את חזהו ואמר "לי קוראים דראקו. דראקו מאלפוי". הוא הדגיש את שם משפחתו, והמשיך לדבר: "והמאכל האהוב עליי זה העוגיות שהמשרת שלנו דובי מכין לי". הוא חייך חיוב רחב ומריר אל עבר ילד ג'ינג'י שלבש חולצה שנראתה ישנה וגדולה עליו בכמה מידות.
"קוראים לי רון וויזלי" אמר הילד הג'ינג'י בבישנות. "ומה שאני הכי אוהב לאכול זה ב-"
"עוגיות פחם, אני מנחש" קטע אותו דראקו מאלפוי, ושני ילדים עגלגלים התפקעו מצחוק. שמם היה וינסנט קראב וגרגורי גויל, והם היו שומרי הראש של מאלפוי.
"דראקו, זה לא יפה" אמרה גברת לסטריינג'. "אתה תתנצל עכשיו בפני רון". מאלפוי עטה על פניו פרצוף תמים מזויף ואמר, כמעט בלחש "סליחה".
"בואו נמשיך, ילדים" אמרה גברת לסטריינג', ואחד מהילדים דיבר: "השם שלי דין תומאס, והכי אני אוהב לאכול... המממ... אני הכי אוהב לא-"
"נראה לי שבוצדמים" מאלפוי קטע את דבריו.
"טוב, זה מספיק בהחלט אדוני!" אמרה בכעס גברת לסטריינג'. "אתה לא חוזר לגן הזה עד שאני לא מדברת עם אבא שלך". היא נראתה נסערת נורא, אך לאחר כמה רגעים נרגעה והלכה להרגיע את דין.
"אנחנו נמשיך אחרי שאני אדבר עם אבא של דראקו" היא אמרה, ויצאה מהחדר.

כעבור כמה דקות, גברת לסטריינג' חזרה לחדר הצבעוני. "דראקו, יש לך הזדמנות אחרונה" היא אמרה, והתיישבה בכסאה שלה. זה לא יכול להיות, זה לא ייתכן שדראקו הוא בנו של שר הקסמים לוציוס מאלפוי. לדעתה, וגם לדעתו של רוב עולם הקוסמים, לוציוס היה הבן אדם הכי פחות מתאים לתפקיד הזה, הוא היה דומה לאופיו של בנו, אבל הרבה יותר גרוע. "טוב, ילדים" היא אמרה ולבשה על פניה חיוך מאולץ, "תלכו לשחק, אני הולכת לשתות משהו", והיא יצאה מהחדר.

הארי הלך לשחק עם הילד הג'ינג'י, רון וויזלי שאליו הספיק להתחבר. לפתע, דראקו התפרץ וצעק לעבר הילדים "כן! אני שולט בגן הזה. הבוגדת דם הזאת לא יכולה לי לעשות כלום".
"אתה קשקשן" צעק עליו דין תומאס.
"איך אתה מעז?" התעצבן דראקו. "אני הבן של שר הקסמים!". פניו האדימו ולפני שהספיקו להפוך לסגולים, הוא שלף שרביט וצעק "סקטמוספרה!". בתוך פחות משניה הארי קפץ ושלף גם הוא שרביט, וצעק "פרוטגו טוטאלום!".
לפתע, מעטפת לבנה וגדולה הקיפה את דין, והלחש של דראקו נבלע לתוכה. דראקו הסתכל על הארי, ספק נדהם ספק כועס.

בין רגע הגיעה גברת לסטריינג' בריצה. "מה לעזאזל קרה פה?" היא שאלה, כמעט מתעלפת. לאחר שתיקה של כמעט חצי דקה, צייץ ילד קטן ושמנמן בשם נוויל לונגבוטום "דראקו השתמש באחת מחמשת הקללות שאין עליהן מחילה".
"איזה מהן?" שאלה גברת לסטריינג' החיוורת. "סקטמוספרה, הגננת" השיב נוויל, ונראה היה שהיא הולכת להתעלף בכל רגע.
"דראקו, יכולת להרוג אותו" היא אמרה. "הוא זלזל בי" השיב דראקו ביהירות.
אחרי מקרה נורא שכזה, גברת לסטריינג' בוודאי הייתה מסלקת את דראקו מאלפוי מהגן שלה, אך מכיוון שאביו, לוציוס שלט בכל משרד הקסמים, היא פחדה מאד, ורק אמרה "בסדר. דראקו, אתה תלך עכשיו לעמוד בפינה, ואתה תבקש מדין סליחה".
"לא רוצה, אני לא אבקש סליחה!" צעק דראקו.
"כן, אתה כן!" שאגה עליו גברת לסטריינג', ודראקו נבהל. הוא השמיע ציוץ חלוש "מצטער" והלך לעמוד בפינה, אבל לא לפני שהספיק להעיף אל עבר דין חיוך של נצחון.
"נוויל, חמוד, איך עצרת את הלחש הזה? ואיך לשניכם יש שרביטים?" שאלה גברת לסטריינג'.
"אין לי שרביט, הגננת, ולא אני עצרתי את הלחש. זה היה הארי" השיב נוויל בבישנות.
"באמת?" היא התפלאה. "כל הכבוד, אתה מקבל כוכב הצטיינות, הארי".

עברו שעתיים, והילדים הספיקו לאכול ארוחת בוקר, לשחק בקוביות ולשיר שירים. לאחר מכן, הילדים הלכו לישון את מנוחת הצהריים.

זה היה יום מוזר ביותר בשביל הארי פוטר.

הסברים: בלטריקס לסטריינג' היא בוגדת דם ועברה לצד הטוב. לוציוס מאלפוי הוא שר הקסמים, ובגלל זה לדראקו מאלפוי יש שרביט. גם להארי יש שרביט והוא יודע לבצע כשפים מכיוון שדמבלדור לימד אותו.

 

מבוטא על ידי Remus Lupin

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

יפה ממש! · 27.10.2010 · פורסם על ידי :שחרg
איך חשבת על דבר כזה?

לא יודע · 27.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
לא יודע
טוב בכל מקרה,היום אני כותב את הפרק הרביעי
למרות שאני לא יודע כמה זמן יקח לבטא שלי נראה לי שעד יום ראשון כבר תוכלו לראותו.

פרק זה יהיה מיוחד,בצורת כתיבה שונה
שגם אתם תהיו שותפים בסיפור
והוא יעשוק בעבר

כמו שאמרתי · 27.10.2010 · פורסם על ידי :הלגה האפלפאף
לא אהבתי את הפרק ....
הדמויות פה נשמעות הרבה יותר אמיצות מהמציאות...
הם רק בני 6!

רק הארי · 27.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
רק הארי אמיץ,מאלפוי סתם שחצן.

מדהים · 27.10.2010 · פורסם על ידי :Once Upon A Time
חובה המשך!

פרק 4 · 27.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
פרק 4 כבר נכתב היום,ואני מחכה שהבטא שלי חזיר לי אותו מבוטא.

ביאוס קל · 27.10.2010 · פורסם על ידי :היורש של מרלין
בלטריקס לסטריינג' באזקבאן לאחר נפילת וולדמורט ב1 לנובמבר 1981 . נ.ב. נוויל גדל אצל סבתו לא נראה לי שהיא תשלח אות לגן שבו הגננת עינת את הוריו עד שישתגעו לגמרי!

אופס... · 28.10.2010 · פורסם על ידי :הזודיאק השחור
5 קללות שאין עליהן מחילה? יש רק 3.
ונראה לי, שבשביל סקטומספרה צריך כוח-קסם יותר חזק משל ילדים בני 6.
אבל זה אחלה רעיון. תמשיך.

זה פאנפיק · 28.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
זה פאנפיק אני משנה הכל,לא כתבתי כמה הלחש של מאלפוי היה חזק

זה היה ממש יפה!! · 28.10.2010 · פורסם על ידי :דןסריוס

... · 29.10.2010 · פורסם על ידי :Cold As The Ice
נחמד אבל זה בכלל לא הגיוני..

תראו זה פאנפיק · 29.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
אני משנה פה המון דברים
והכל יתבהר בפרק הבא
זה יהיה פרק מין כמה זכרונות

מסכים עם inbal shargal · 29.10.2010 · פורסם על ידי :Tumelo
ששתי תגובות מעלי.

זה פאנפיק · 29.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
אני משנה הכל אז מה לא הגיוני

חמוד · 29.10.2010 · פורסם על ידי :דידי פוטר
זה ממש חמוד?
מאיפה הרעיון?
ומתי ההמשך?

תשובה · 29.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
תודה
לא יודע פשוט קפץ לי הרעיון
המשך בקרוב כבר כתבתי את פרק 4
אם הבטא שלי לא יחזיר לי תשובה עד יום שני אני אבקש מבטא אחר

איזה חמוד הסיפור · 30.10.2010 · פורסם על ידי :dafi

תודה · 30.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)

יפה! · 31.10.2010 · פורסם על ידי :Eliamariko
ממש יפה!! אבל יש כאן כמה קטעים לא הגיוניים ( גם פאנפיק צריך ליהיות הגיוני..)

יפה !! · 31.10.2010 · פורסם על ידי :Hogwartz!
מהמם !! אני כבר מחכה לפרק הבא =]

הפרק הבא ממש בקרוב · 31.10.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)

מקסים! · 01.11.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
ממש מתוק,וסוף סוף מצאתי פיק שמציג את בלה כבנאדם טוב!
אבל יש כמה בעיות בביטוא,וזה קצת קצר.
גגאד,זה כזה מוזר לדמיין את הארי עם קול של ילד בן שש...שלא לדבר על מאלפוי! XD|
אוה,כתבת איפהשהא הבטא שלי חזיר,אני יודעת שזו שגיאה אבל עדיף שתבהיר שזה לא מה שהתכוונת כדי למנוע אי נעימויות.

סליחה · 01.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
סליחה ותודה על העהרה
אני התכוונתי הבטא שלי יחזיר לא חזיר

תמשיך!!! · 01.11.2010 · פורסם על ידי :Once Upon A Time

המשך בקוב פשוט רק עכשיו מצאתי בטא חדש כי הישן פרש · 02.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)

אני מצאתי בטא · 06.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
הפרק הבא ביום ראשון או שני

אלמוג.. XD · 12.11.2010 · פורסם על ידי :lover boy
זה רעיון ממש ממש טוב אבל כמה זמן??
אני יודעת שיש לך חיים ושעה אתה ושעה אוחותך..
אבל כמה זמן????

חחחח · 12.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
אני ואחותי לא מתחלקים שעה שעה,היא הייתה צתה לזה(צחוק מרושע)
אני זקוק לבטא,כל מי שמעוניין לקרוא את הפיק בלי בטא שישלח לי הודעה פרטית ואני אשלח לו

פרק 4 · 13.11.2010 · פורסם על ידי :אלמוגווווווווש (כותב הפאנפיק)
פרק 4 נוסף(חלק ממנו)

בלטריקס טובה?! · 22.04.2013 · פורסם על ידי :ERMAIONI
אני לא ממש מצליחה לדמיין את בלטריקס טובה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007