האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


הארי פוטר-הודיני ואבן החכמים

האגריד שתה קצת, ולכן נכנס בטעות להביא את הארי מדרך פריווט 3, במקום 4.
מסתבר שגם שם יש ילד שקוראים לו הארי, אבל לא הארי פוטר, אלא הארי הודיני.



כותב: פנטזיה ומדע
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 421
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 04.10.2021 - עודכן: 08.10.2021 המלץ! המלץ! ID : 12874
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"אתם רוצים לומר לי שכל הזמן הזה אתם לא סיפרתם לו?" רעם האגריד.


"לא סיפרתם לי מה?" שאל הארי.


"לא סיפרנו לו מה?" שאלה גם אימו.


"לא סיפרתם לו על לילי וג'יימס, ההורים הביולוגים שלו? לא סיפרתם לו שהוא מאומץ?" האגריד לא ידע את נפשו מרוב עצבים.


"על מה אתה מדבר?" שאל אביו של הארי. "אנחנו הוריו הביולוגים של הארי."


אבל את האגריד זה לא עניין. הוא הכיר היטב את הוריו הביולוגים של הארי, ולכן הוא לא האמין למה שאמרו לו הזוג הודיני. "ומעולם אפילו לא טרחתם לספר לו שהוא קוסם?" שאל האגריד.


"שהוא מה?" שאלו הזוג הודיני ביחד.


"שהוא קוסם, אלוהים ישמור. שהוא קוסם!" 


"אני קוסם?" שאל הארי, שכל הסיטואציה הזאת כבר החלה להיראות לו מאוד מוזרה.


"מובן שאתה קוסם!" השיב לו האגריד. "אתה הבן של לילי וג'יימס פוטר, שניים מהקוסמים המוכשרים ביותר שהעולם ידע! ועכשיו, הארי, אתה חייב פה לבוא איתי להוגוורטס. שמה אתה תלמד אצל דמבלדור כבודו לשלוט בקסם שלך. אף פעם לא קרה לך דברים מוזרים כשהיית עצבני?"


"פעם כשרבתי עם הילד של השכנים בבניין ממול, עפתי פתאום לתוך פח הצפרדע שליד." אמר הארי.


""הדברים האלה שקוראים לך זה בגלל שאתה עוד לא למדת שמה לשלוט בקסם שלך. בהוגוורטס תוכל ללמוד לעשות דברים מדהימים." אמר האגריד. הוא הרגיש שהארי עדיין לא השתכנע, אז לצורך ההדגמה, הוא כיוון את המטריה הוורודה שלו אל האח, ואש ניצתה שמה, יש מאין.


"וואו. קול!" אמר הארי. "תגיד, איך נרשמים להוגוורטס הזה?"


"רגע, רגע, עוד לא דיברנו על זה!" אמר אדון הודיני. "הארי הוא בננו הביולוגי, ולכן הסיפורים שאתה מספר לנו על ההורים שלו הם ודאי שקריים, כמו כנראה כל שאר הדברים שאתה אומר!"


"אבא" אמר הארי ברוך, "מה זה משנה? אם אני קוסם, אז זה לא משנה הבן של מי אני, העיקר שאני יוכל ללמוד לעשות דברים מגניבים, ואני גם יוכל ככה להועיל בבית, נכון?"


"אדוארד", אמרה גברת הודיני, "תחשוב על זה. מה רע אם הילד ילמד להיות קוסם?"


"את משוגעת, ג'יין, האנשים האלה חושבים שאנחנו לא ההורים של הארי!"


"בסדר. אז ברור שהם טועים, והם מהר מאד יבינו את זה. אבל זה לא אומר שהארי לא יכול להיות קוסם."


"נו, אבא, בבקשה!!" אמר הארי.

"טוב, בסדר." אמר אדוארד. "אבל רק לתקופת ניסיון." 


"יש!" אמר הארי, ופנה אל האגריד, שלא ממש הבין עד עכשיו את הסיטואציה. "אז מה עושים עכשיו? אתה תלמד אותי ליצור אש מהאצבעות?"


"או, ממש לא," אמר האגריד. "אני יקח אותך לבית הספר של דמבלדור כבודו, שמה הוא והצוות ילמדו אותך כל מה שאתה צריך לדעת. אבל לפני זה עלינו לבקר בסמטת דיאגון."


 

הפרק הקודם
תגובות

יש המשך??? · 05.07.2022 · פורסם על ידי :מישהי שאוהבת הארי פוטר

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007