האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


פרסי ואנבת'- השתלשלות העיינינים

אנבת' ופרסי כבר ביחד הרבה זמן, לא? אבל מה יקרה איתם בהמשך? מה יהיה בהצעת הנישואים? מה יהיה בחתונה? מה יהיה בילד הראשון? כמה פרקים על עתידם המשותף.



כותב: מתה על ספרים
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 1227
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: פרסי ג'קסון - זאנר: רומנטיקה, מיתולגיה - שיפ: אנבת'+ פרסי ועוד... - פורסם ב: 22.11.2021 - עודכן: 02.01.2022 המלץ! המלץ! ID : 12954
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היי. בגלל שאין לי כוח לפרט את כל החתונה, תאלצו להתמודד עם כמה קטעים מהיום והחופה.

וכאן, ג'ייסון ופייפר נשארו יחד. (והתחתנו)

החופה בשעה 18:30


 

 

פרק 2- החתונה


פרסי-

12:00

"אההההההההההההה" צרחתי לתוך הכרית. לא עברה דקה וג'ייסון, ליאו, פרנק וגרובר התפרצו פנימה, מוכנים לקרב. "מה קרה?" התנשף גרובר. "הכל בסדר." נאנקתי. הם הורידו את כלי הנשק. "אתה בטוח ,אחי?" שאל ליאו. "ברור שכלום לא בסדר!" צעקתי. "אני מתחתן היום!!!" הם החליפו חיוכים. "שמע, פרסי, זה לא קל, אתה יודע, אבל אתה הבסת את גאיה. את קורנוס. שרדת את טרטרוס. מה זה בשבילך לעמוד בחופה?" הרגיע פרנק. גנחתי כתגובה. "אחי, גם אני הייתי במצב שלך. זה עובר תוך שתי שניות." הרגיע ג'ייסון. הרמתי את ראשי. "באמת?" שאלתי בתקווה. "לא..." נחר ליאו. "אני הייתי איתו כל היום. הוא היה יותר גרוע ממך. הוא, כאילו, חירב את החליפה שלו 3 פעמים!" "אתה לא עוזר." פאה גרובר. "היי, אחי, הכל יהיה בסדר. זאת רק חתונה."

 

אנבת'-

12:05

"אני מתחתנת. אני מתחתנת. אני מתחתנת." פיזמתי שוב ושוב בעודי מצחצחת שיינים. דפיקה נשמעה בדלת. "כן!" קראתי. פייפר, הייזל, ריינה ותאליה נכנסו פנימה. "מה שלומך, מותק?" חיבקה אותי פייפר. "אני בע-נ-נ-י-ם!" בישרתי להן. "ככה גם אני הייתי ביום של החתונה???" תהתה פייפר. הייזל חייכה אליה. "טוב, אנבת', לייזי מוכנה. היא מחכה לנו בסלון." עדכנה תאליה. "בנים זה פשוט בזבוז של זמן." רטנה ריינה וסידרה את אשפת החצים שלה. התארגנתי ויצאנו לכיוון - 'סלון היופי של לייזי' שסמוך למחנה. את פננו קיבלו שתי בנות תמותה עם סינרים. "מי הכלה?" שאלה אחת מהן. הרמתי את ידי. "מושלם. שבי כאן בבקשה."

 

פרסי-

17:00

"אתה... פשוט... מדהים..." עידכנה פייפר,שבאה לעזור לנו להתארגן. עמדתי מול המראה וסקרתי את דמותי. "כן?" סירקתי את שערי לאחור. "לגמרי." הסכים ג'ייסון. החליפה בהזמנה אישית, בצבע כחול מבריק, יצרה שילוב מושלם בין עייני הירוקות ושערי השחור. "טוב, אני זזה לאנבת', תסתדרו?" נשקה פייפר לג'ייסון ונופפה לנו. "בטח." חייך ליאו. היא יצאה ואני המשכתי לסקור את דמותי. "בטוח?" תהיתי. גרובר נאנק. "בטוח." "ועכשיו," אמר פרנק, שנכנס פנימה, מקפיץ את מפתחות המכונית, "שניסע?"

 

אנבת'-

17:40

"או.מי.גד., אנבת', את מושלמת." נכנסה פייפר. "עבודה יפה, מה?" התגאתה הייזל. פייפר הנהנה וסקרה את דמותי. לאחר התלבטויות רבות, בחרנו בשמלה לבנה ללא שרוולים, עם שובל עשוי בד חצי שקוף. בנוסף לשרוולי מעטפת, גם הם חצי שקופים. כל אלו השתלבו נהדר עם נעלי העקב הלבנות,הלק הכספסף,  עגילי הינשוף הכסופים וההינומה הקצרה, שהונחה בהוד ובהדר מעל תסרוקת גולגול צמות מורכבת. "אלוהים, אנבת'." לסתה של ריינה, שנכנסה עם הזר, נשמטה. "יפה?"  שאלתי. "מושלם." ענתה תאליה ולקחה את הזר הסגלגל- כחלחל מריינה. "המרכבה מוכנה." הכריזה. נשמתי עמוק ויצאתי החוצה. 

 

פרסי- 

18:30

הרגשתי טיפשי. אני מודה. שעמדתי בחופה, מחכה לאנבת', הרגשתי טיפשי. הבטתי בכל הפרצופים הנרגשים שסבבו אותי. אימי, אבי החורג, חברי ממחנה החצוים, חברי ממחנה יופיטר, אפילו פוסידון כיבד אותי בנוככותו. מנגינה יפיפיה החלה מתנגנת, ומרכבה כסופה, רתומה לסוסים לבנים נעצרה מול השטיח הסגלגל. הדלת נפתחה, ואנבת' יצאה. וואו, היא הייתה כל כך יפה. דמעות עלו בעייני.

 

אנבת'-

18:35

יצאתי מהמרכבה והנחתי את רגלי על השטיח. הייזל, פייפר, תאליה וריינה, לבושות כסף, צעדו על השטיח לפני. משני צדדי הופיעו אימי, אתנה, ואבי. דמעות עלו בעיני, והעזתי סוף סוף להרים את מבטי. מוח אצה עמד שם, דמעות בעיניו, והוא היה כל כך יפה. צעדנו לאט, לאט מדי לטעמי. אך לבסוף, הגענו.

 

פרסי-

18:55

"האם אתה, פרסאוס ג'קסון, לוקח את אנבת' אליזבת צ'ייס להיות לך לאישה?" שאל כירון. "כן." לחשתי ותפסתי בידה.

 

אנבת'-

18:55

"האם את, אנבת' אליזבת צ'ייס, לוקחת את פרסאוס ג'קסון להיות לך לבעל?" שאל כירון. "כן" לחשתי ולחצתי את ידו.

 

פרסי-

18:56

"אם כך," אמר כירון ", אני מכריז עליכם כבעל ואישה!!!"

"אתה ראשי לנשק את הכלה."

 

אנבת'-

18:56

הצמדנו את שפתותינו לקול תרועות הקהל. "מוח אצה." לחשתי כנגד שפתיו.

 

פרסי-

18:56

 

"חכמולוגית." לחשתי כתגובה.

 

פרסי, אנבת'-

18:57

 

"אני אוהב\ת אותך."

 

 


בפרק הבא- הילד\ה הראשון\ה

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

. · 07.12.2021 · פורסם על ידי :Conan Gray
מושלםםםםם

מעולה! · 08.12.2021 · פורסם על ידי :אפריל מאי
אין מה להוסיף פרק מעולה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007