האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הדמויות השוליות

אף פעם לא חשבתם איך זה לחיות בהוגוורטס? מי אמר שרק הארי מיוחד? זה פאנפיק שמדבר על החיים בהוגוורטס, ועל החברות, ועל כמה שהיא משפיעה.



כותב: ריבנקלו1234
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 503
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 23.01.2022 - עודכן: 25.01.2022 המלץ! המלץ! ID : 13060
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ג'י קי רולינג, זכויות שמורות, וכל הבלה בלה בלה. ואני גם רוצה להודות ל2 משתמשים באתר. אני רוצה להודות ל"המלחמה ממשיכה" ו"שלג100", שדיברו איתי ונתנו לי תחושה שאני לא לבד. 

 

מוכנה ליום הראשון צעדה נגה עם אמא שלה ברכבת התחתית, הם היו מוזרים לעין, משפחה שלמה, עטויה גלימות, מפלסת את דרכה בין ההמונים. "סלחו לי!" קראה אמה של נגה. "פנו דרך" היא צעקה. 

נגה הסתירה את פניה בתוך ידייה, מושפלת. "אוף אמא, את מביכה אותי" היא מילמלה מבין כפות ידייה, אך זה יצא יותר כמו "אול שמה, כת פסיחה לוטי" אמה נתנה מבט מבולבל, ונראה שעמדה לענות. אך למזלה של נגה, הן סוף כל סוף הגיעו.


 

"ואוו" אמרה נגה, רואה לראשונה את רכבת האקספרס להווגורטס. היא עלתה. לא היה שום מושב פנוי. "הנה!" היא ראתה מושב עם רק ילדה אחת. "אפשר להצתרף?" היא שאלה בחשש. הילדה הנהנה לה עם הראש ונראתה מופתעת, ונגה נכנסה. הם ישבו בשתיקה מביכה במה שנדמה כנצח. הן שמעו דפיקות. הן פתחו. "משהו מתוק, חמודות?" אמרה אישה שנראתה זקנ- סליחה, מבוגרת. "כן, שתי צפרדעי שוקולד ועוגת קדרה." האישה נתנה לה את מבוקשה, ונגה אכלה. "רוצה אחד?" היא שאלה את הילדה בפה מלא שוקולד. הילדה, שעדיין נראתה מופתעת סימנה לא עם הראש. נגה הביטה בה וראתה שהיא נראת ערטילאית ושקופה. כאילו היא לא באמת כאן. "איך קוראים לך?" שאלה נגה. הילדה אמרה בקול שקט "לי- לירז" היא ענתה. לירז הביטה מהחלון. מבטה מלא געגועים. כעבור רגע, היא החזירה את מבטה אל נגה "למה את רואה אותי?" היא שאלה. קולה מלא כמיהה. "מה זאת אומרת?" שאלה נגה. "האחרים לא רואים אותך?" "לא." נגה הביטה בלירז. "ולמה זה?"

"אני הייתי עוד ילדה בבית רייבנקלו" היא התחילה להסביר "אך יום אחד, הופיע בפתח הדלת של החדר שלי..." היא היססה "הופיע בפתח איש זקן עטוי גלימה. הוא הביט בי במבט מרושע וצחק. הוא הטיל עליי איזה לחש- איך הוא הלך?.. אמ... 

מוריז פלוסו? לא.. אמ... מיריפאטו פאלרואב? לא.. מיריאטו פלאוקארו? כן זהו זה. וככה הפכתי להיות אני" נגה הביטה בה, לא היה זכור לה שום לחש כזה "ואף אחד לא זכר אותך?" היא שאלה. לירז התחילה לפרוץ בבכי, ונגה ניסתה לתמוך בה, אבל היד שלה עברה דרכה.

נגה שמעה שוב דפיקות בדלת. היא פתחה, עדיין נסערת מכל השיחה הזאת. אבל זאת לא הייתה האישה עם עגלת הממתקים, זאת הייתה ילדה, שנראת בגילה, עם שער בלונדיני גלי ומשקפיים מוזרות. הילדה הביטה בנגה "שלום" היא אמרה "אני לונה לאבגוד" "אני נגה" לונה נכנסה והיתיישבה "גם את רואה את היתושתושים?" היא שאלה נגה לא ידעה מה לענות "יתושתושים?" היא שאלה לבסוף "כן יתושתושים, מין יצורים קטנים שיושבים ומבלבלים לנו את המוח" נגה החליטה לזרום עם הילדה. "אהההההה..... כן... יתושמושים" "יתושתושים" תיקנה אותה לונה, לונה הביטה בתא, היא הביטה ישר בילדה "ומי את?" שאלה לירז נראתה ערטילאית עוד יותר. "גם את יכולה לראות אותי?" היא שאלה. "ברור" אמרה לה. לונה הביטה בנגה. "גם את רואה את הילדה הזאת?" נגה היססה, אם היא תגיד ללונה שכן, היא אולי תפיץ את השמועה, אך אם לא, לירז תיעלב מכך שהיא ענתה לה לא.


מה עלייה לעשות? תכתבו בתגובות. ודרך אגב, תודה גם למישהי נחמדה שאני מכירה, שאני קוראת לה "נעה עם הסיכה _______" והיא תבין לבד.

הפרק הבא
תגובות

פליז תגיבו · 24.01.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234 (כותב הפאנפיק)
אני רוצה תשובההה פליזזזז אני מתחננת זה הפאנפיק הראשון שלי

תשובה: · 24.01.2022 · פורסם על ידי :Mr. Glam
זה תלוי באיזה בית היא תהיה. אם היא תגיד כן יש סיכוי גדול שהיא תהיה בהפלפאף או גריפינדור, ואם היא תגיד לא יש סיכוי גדול שהיא תהיה בסלית'רין או רייבנקלו.

הייתי רואה את זה מקודם, זה היה מציל הכל · 24.01.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234 (כותב הפאנפיק)
כבר עשיתי פרק 2

וואו · 26.01.2022 · פורסם על ידי :טליה וייץ
כל כך יפה ריבנקלו1234

יאיי · 26.01.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234 (כותב הפאנפיק)
תודה טליה, ותגידי, את בא לבית ספר מחר?

זה מגניבבב · 10.03.2022 · פורסם על ידי :גוגל הגאון
אני יודעת שכתבת את זה לפני כמעט חודשיים, אבל תתמודדו, אנשים!
זה יפהההההההההההההההההה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007