האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
HPortal מרכין ראשו לזכר חללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה
מממנים


הדמויות השוליות

אף פעם לא חשבתם איך זה לחיות בהוגוורטס? מי אמר שרק הארי מיוחד? זה פאנפיק שמדבר על החיים בהוגוורטס, ועל החברות, ועל כמה שהיא משפיעה.



כותב: ריבנקלו1234
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 528
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 23.01.2022 - עודכן: 25.01.2022 המלץ! המלץ! ID : 13060
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

(הדמות נגה מסמלת אותי ומה שאני חושבת, וגם קוראים לי נגה)טוב, אז נכון ההקדשה שכתבתי מקודם? חברה שלי רוצה לשנות אותה. אז זה... רגע....(*מחפשת) אה! מצאתי! זה:"נעה המדהימה והטרגית, שהיא פוטרהד ממש גדולה ומין הסתם הפאנפיק האהוב עליה הוא הארי פוטר והשיטה הרציונלית" וגם כמובן, היא אוהדת רייבנקלו, בדיוק כמוני, וגם ל"שלג100" ו"המלחמה ממשיכה"- שתי ילדות מדהימות שיצא לי לפגוש באתר במקרה("שלג100" מהכיתה אבל סבבה, תזרמו).

טוב, אז לאנשים שחיכו לפרק הבא או לא, הנה הוא לפניכם: (קחו בחשבון ששמעתי שירים מאנקאנטו במהלך כל הפאנפיק הזה, אז "וי דונט טוק אבאוט ברונווווו" שמעתי את זה יותר מ20 פעמים בזמן שאני כתבת(אני גרועה בכתיבה באנגלית, תזרמו שוב (וכן זה סוגריים בתוך סוגריים בתוך סוגריים) ובפרק 3 הכל יהיה מוסבר


 

נגה חשבה על כך הרבה, לספר לה או לא? לירז הינהנה נגה נשמה עמוק "לונה, כן. גם אני מסוגלת לראות אותה" לונה הביטה בנגה במבט המום. נגה הסתכלה עלייה, לחוצה.
"לונה?" היא שאלה בחשש מסוים "מה יש?" לונה התנערה "נגה,יש לך לכלוך של שוקולד," נגה הסיטה את פניה במבוכה וניגבה את השוקולד במהירות. עוד נקישות מי זה יכול להיות? חשבה נגה. היא פתחה את הדלת בפעם השלישית לאותה שעה.
ילדה בלונדינית מתולתלת עמדה בפתח. "עוד מעט מגיעים" היא אמרה "שתיכן," היא הביטה בלונה ונגה "תחליפו לתלבושת של הוגוורטס" לא היה נראה שהיא רואה את לירז. מעניין חשבה נגה.

 


סוף כל סוף, הרגע המיוחל, הן הגיעו להוגוורטס. 

״תלמידים חדשים! תלמידים חדשים! בואו לכאן! הכל פה הוא בסדר, הארי?״ שאל איש שהיה ענק כפליים ממנה. הוא הביט בתלמיד נמוך לגילו, עם שיער שחור ועינים ירוקות, הוא החליק את הפוני בעצבנות לדקה ונגה ראתה שם- רגע! זה מה שהיא חושבת שזה? צלקת משוננת דמויית ברק? רגע? זה הארי פוטר המפורסם??? נראה שעוד ילדים שמו לב לזה, הם התחילו להתלחשש "שמעתם? הארי-" "הצלקת-" נגה התעצבנה. היא מעולם לא אהבה את האגדה על הארי "חי בגלל האהבה" וכל הבלה בלה בלה! כל כך מרגיז! מי הוא חושב שהוא? נגה הלכה עם אף מורם, דוחפת את הארי עם הכתף. הארי המשיך ללכת כאילו לא קרה כלום, מה שהרגיז אותה עוד יותר. אך דבר אחר השכיח מראשה את זה. הם נכנסו לאולם ענקקקק ובו מלא ילדים, היא כמובן קראה את המדריך של הוגוורטס 137 פעמים, אבל תמיד חשבה שהגזימו כשאמרו שהוא ענק, אבל עכשיו קלטה שענק זה קטן מידי לתיאור של זה. אולם יותר מענקקק. שבו השיבו ילדים על כיסא ושמו להם את מצנפת המיון על הראש (היא קראה על זה ב"מדריך השלם להוגוורטס- מאת עולי מובילה) והיא חיכתה שתורה יגיע, ילד, עוד ילד, ילדה, וככה זה המשיך בזמן שנראה לה כמו נצח אני בטח אצא סלית'רין כמו כל המשפחה שלי, או הפלפאף, כמו סבא שלי היא חשבה. פתאום משהו הסיח את דעתה, הארי עלה. נגה התנשפה בבוז. מה נראה לו שהוא? ילדים התלחששו מסביבה, מה שהרגיז אותה עוד יותר, המצנפת צעקה "גריפינדור" כמובן חשבה נגה הנסיכון המפונקון יוצא גריפינדור לפני זה היא לא שמה לב לבנים או לבנות שנבחרו, אבל עכשיו היא ראתה בסלית'רין ילד חיור, והוא היה חתיךךךךךךךך!!! נגה הסמיקה. והנה שמה נקרא "נגה" (לא שמה שם משפחה בכוונה) היא עלתה, בולעת רוק. וחבשה את המצנפת לראשה. מממ... אמרה המצנפת בראשה החלטה קשה... אולי גריפינדור? נגה נחרדה מהמחשבה להיות עם נסיך מפונק כמו הארי לא! רק לא גריפינדור! טוב אז רייבנקלו את המילה האחרונה המצנפת צעקה . נגה נחרדה מהמחשבה.

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מגניב! · 10.03.2022 · פורסם על ידי :גוגל הגאון
אני. מתה. על. זה.
תגובה ראשונה!

ויחידה כנראה... · 16.03.2022 · פורסם על ידי :גוגל הגאון

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007